Gå til innhold

Hvor ofte trener du?


Gjest annethea
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg pleier å ha en times styrketrening og en gå/jogge tur på ca 1 time 5-6 ganger i uka. Styrketrening består av push ups og sit ups. Noen som har noen forslag på hva annet jeg kan gjøre når jeg trener styrke?Er nye her så jeg spør et spørsmål til hva er det vanligvis man burde ligge på i trimpoeng per dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg sliter veldig med motivasjonen, dessuten jobber jeg på båt og har liten anledning til å trene to uker av måneden. Har nå kjøpt meg nye sko, meldt samboeren inn i treningsstudio, så nå håper jeg på å få selskap.....

Planlegger å komme meg en del ut i naturen å gå tur, har kjøpt bok om turer i nærområdet..... Vil ikke i første omgang sette for høge mål om hvor ofte jeg skal gå, men vil prøve på et par ganger i måneden.

Håper på å finne noen som kan hjelpe meg i gang med et godt program for kondisjon og styrke. Har satt meg et mål for hvor mye jeg vil ned i vekt, men ikke noe tidsrom for det. Håper på å finne litt motivasjon her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xgodisjunkie

Trener fem-seks ganger i uka.

Tre styrkeøkter på ca en time med frivekter etterfulgt av en halvtime forbrenningstrening, og to eller tre rene forbrenningsøkter på ca en time hver.

 

Musklene kommer og fettet smelter sakte vekk! Kjempemotivert nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser at det er mange som er VELDIG flinke til å trene på ulike måtar. Det er kjekt å sjå, men eg får SÅÅÅ dårlig samvittighet. Eg treng VERKELEG motivasjon!!! Hjelp meg å koma i gong! Det er vanskeleg å koma i gong. Tenkjer kvar måndag at eg skal begynna å gå tur, men så dett det berre vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser at det er mange som er VELDIG flinke til å trene på ulike måtar. Det er kjekt å sjå' date=' men eg får SÅÅÅ dårlig samvittighet. Eg treng VERKELEG motivasjon!!! Hjelp meg å koma i gong! Det er vanskeleg å koma i gong. Tenkjer kvar måndag at eg skal begynna å gå tur, men så dett det berre vekk.[/quote']

 

Jeg hadde også en "knekk" i motivasjonen som har vart et halvt år. Men etter jul har jeg rett og slett bare bestemt meg for å gjøre ting annerledes og komme i bedre form. For å motivere meg selv, har jeg kjøpt en stegteller. Den virker utrolig bra på motivasjonen! Nå kan jeg motivere meg selv til å gå en liten tur ekstra, bare for å få "noen skritt" ekstra :) Du burde prøve det. Å gå seg en tur er veldig fin trim det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Ser at de fleste av dere er fryktelig flinke på treningsstudio.

Dessverre er det for langt til nærmeste treningsstudio for meg - ca 5 mil

Bruker å gå på ski eller føttene for det meste, og prøver å ikke ha været som unnskyldning. Er egentlig ganske godt når du har kommet deg ut, selvom været er ruskete. (iallefall godt å komme inn etterpå - med GOD SAMVITTIGHET)

Trim i vei av hjertens lyst alle sammen, så får vi nok se resultater. :)

 

GOD HELG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Jeg trener på treningsstudio 2-3 ganger i uken (1 time på oppvarmingsapparatene + 30 min styrketrening). Tenkte også å komme meg ut på 1-2 timers gåturer minst 1-2 ganger i uken og da. Er litt vanskelig, siden akkurat nå går treningen utover lesetiden, men hvis jeg går turer i helgene kan jeg få lest i ukedagene. He he. Skal ikke være lett å være både student, trene mye og ha ett solialt liv.

 

Har treningssykkel hjemme da, så tenkte begynne å bruke den mer når jeg ser på TV og sånt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemeg60

Mitt mål er å trimme ihvertfall 5 dager i uka.Siden jeg kjøpte min trimsykkel for ca 1mnd siden har jeg trimmet hver dag utenom lørdag. Syns det går fint.Nå har jeg endelig fått tid til å høre på alle cd-ene man har skaffet seg opp gjennom årene.Og så er det litt terapi.Tankene bare seiler avgårde. Det er fint med litt tid og rom for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig kommet igang med litt trening igjen etter en litt snufsete januar....

Nå går jeg til jobb hver dag, det er ikke mer enn 20 minutter, men alt hjelper:)

I tillegg trener jeg styrke på sats en gang i uken, jogger en dag og går på ski en eller to ganger (ihvertfall nå som det er så bra skivær).

Føler at det hjelper, så motivasjonen er på topp! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...