Gå til innhold

Vektrapportering uke 44


Gjest Cattis

Anbefalte innlegg

Ja, da var det tid for ny uke, og nye resultat. Kom med gla'meldingen din om forsvunnede gram eller kg!

 

Her er mitt resultat denne uken:

Ned 2,7 kg (!!!)

Totalt 14,5 kg

 

Ha en strålende Grete-uke, ut på tur - aldri sur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kakklanes

Jeg er ny og denne uken har jeg klart å gå ned - 3 kg!! HURRA!!! Morsomt å se at det virkelig virker!!! Det blir spennende hvordan det blir neste uke!!! Men det er virkelig en motivasjon når jeg får et slikt resultat!!!! Da har jeg 6 kg igjen til det første målet mitt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin
Nå har det endelig løsnet! Minus 1' date='2 kg ;):)[/quote']

 

Har fulgt med i spenning:-) Har du endret noe den siste uken? Håper dette fortsetter for deg.

 

Godt jobbet til dere andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boffeline

Jeg er også ned, men denne uken bare 400 gram - men veldig bra at det endelig har løsnet for flere av dere andre. I centimeter har jeg tatt en ny centimeter rundt livet og er endelig under 90 cm! Stå på, dere er kjempeflinke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med i spenning:-) Har du endret noe den siste uken? Håper dette fortsetter for deg.

 

Godt jobbet til dere andre også.

 

Ja denne uken har jeg roet ned.... høres kanskje rart ut men det har jo virket :) Har trimmet mindre og tenkt mer på mat. Fokusert på å spise ca 1700 kcal hver dag. De dagene jeg har hatt for lite inntak når kvelden kom har jeg fylt på med litt nøtter og mandler. Skal sjekke ut dette en uke til.

 

Har via formelen funnet ut at mitt daglige kcal inntak er ca 2200 kcal. Har gått ut i fra lav hverdagsaktivitet fordi jeg jobber på kontor. Lurer på om dette kanskje ikke blir riktig allikevel i og med at hverdagen utenom jobb ikke er rolig i det hele tatt ;) Har 4 barn og full jobb så det er mye som skal gjøres når jeg kommer hjem på ettermiddagen. Har hatt 11,3 trimpoeng i snitt på de 12 ukene jeg har holdt på med livsstilsomleggingen. Har registrert trimpoeng kun når jeg har vært ute å trimmet. Dvs. har ikke tatt med husarbeid, hagearbeid, gåing til og fra aktiviteter eller aktiviteter sammen med ungene.

 

Fint at du har fulgt med på min vandring mot et lettere liv. Og ja jeg håper også at det fortsetter og fortsetter og fortsetter.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 1,3 kg ( totalt 4,3 kg )

og i dag var den 7. rapporteringsdagen , skal forsette på egen hånd sammen med dere her inne, etter kurset er ferdig neste uke. skal ta kurs igjen på ny året og da skal vekta vise et to siffret tall , det er mitt første mål. Veier nå 103,6 og var 107,9 da jeg startet for 7 uker siden.

 

Synes alle dere andre er kjempe flinke og til stor inspirasjon for oss andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne uken har jeg ikke gått opp, og ikke gått ned. 97,4 kg også denne uken. Har tapt 0,5 cm rundt enden, men ellers står det stille også på cm.

Jeg får skylde på mens og halloween-muffins, og komme sterkere tilbake neste uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter forrige ukes stillstand ble det -1,4 kg denne uka, badevekten rapporterte i dag 93 kg. -1 cm i midja ble det også, den er på 87 cm nå.

 

Ser ut som mange har bra resultater denne uka, gratulerer! Og lykke til med nok en uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er kurskvelden over for denne uka, kurskveld 2 av kurs 2.

 

Forrige uke gikk jeg opp 300 gram (jeg husket feil, og rapporterte 400 gram oppgang her på forumet).

 

Men denne uka gikk jeg NED 1,4 kilo, og er strålende fornøyd. Har ikke målt cm. denne uka, gjør det kun annenhver uke.

 

Har hatt hjemmedag i dag, skal også ha det i morgen, planleggingsdag i barnehagen. Var litt spent på hvordan det ville gå matmessig, men har gått nesten helt fint, har faktisk spist litt for lite. Får passe på at jeg ikke gjør det i morgen.

 

Så da er det bare å stå på og fortsette i samme duren.

 

Ha en fin uke alle sammen.

 

Hilsen fra en fornøyd Tone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

Det ble ikke så gale som frykt. Jeg gikk opp 200 g. Var redd det var over 500-1000 g. Det føltes slik på kroppen. 2 cm ned

 

Utgang: 100kg

Forrige uke 94

denne uken 94,2

 

Bedre lykke neste uke.

 

(Dette var første oppgang i vekt på 9 uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge sidan sist rapportering frå meg, men eg nærmar meg jamt og trutt rette sida av 90-talet. 1,7 kg igjen til 80-talet smiler mot meg på vekta :)

Det skal eg minst klare til neste gong er har vekt for hand (blir ikkje veging på meg før om 3 (!!!) veker). Syns det er heilt OK å ikkje ha vekt i hus eg, for då hadde eg gått på den kvar dag. Måleband ein gong i veka gjer jo ein god peikepin på om det går rette vegen. Og det har det også gjort denne veka :) jippi!!

 

Gledar meg sånn til å sjå det magiske talet!! No er det berre å henge i stroppen og trene og ete bra, so er eg ganske sikker på at eg blir skikkeleg glad om tre veker :)

 

Heia oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...