Gå til innhold

Heng dere på!


Gjest marijenta

Anbefalte innlegg

  • Svar 861
  • Created
  • Siste svar

Antonia:Tenkte det så derfor gikk jeg innom igjen nå, men ser du fant ut av det, flott! Spent spent:- ny veidag i morgen, skal se om det har skjedd litt siden snikveiinga---tror nesten det.........Ha en flott søndag allesammen:)

 

009.GIF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Det er litt rart at jeg er så usikker på dette med ting og tang her for jeg jobber på data hele tiden og er regnet for å være relativt habil på maskinen nåde innenfor grafisk design og andre ting. Men jeg tror det er fordi jeg kom litt skjeivt ut med disse sidene, og så synes jeg de er så utrolig ulogisk bygget opp.. MYE klikking og mas som er litt unødvendig. Kunne vært et enklere burkergrensesnitt her. Men oh well.. begynner å skjønne tankegangen her nå, så det går bedre.

 

Idag skal jeg på Pilatestrening og resten av dagen går nok med til å skrive.

Skriver hovedfagsoppgave og bør være ferdig i juni, men det er jeg ikke sikker på om jeg rekker. Så da blir det enten november om jeg får lov ellers blir det kanskje ikke noe... vi får se.

 

Slankingen går det ihvertfall veldig bra med.

Har gått ned 4 kg på et 8-ukers kurs, og er kjempefornøyd med det. Særlig med tanke på at jeg har trent muskelbygging gjennom hele perioden og har erstattet en del av det "tomme" fettet med "fylte" muskler.

 

d010.gifp020.gif

 

Ha en superfin søndag - hehe de der er søte :-)

 

Klem,

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Jeg synes også det er mange ting her inne som er vanskelig å få til... Bilder først og fremst! Og så er det tungvint å legge inn informasjon om seg selv i systemet. Det er veldig få som har skrevet hvor de er fra og sånn... Jeg jobber også en del på data, men har hatt problemer her inne :)

 

Da var det mandag igjen, veiedag for min del, vekta står stille. Bedre det enn at den går oppover sånn som jeg spiser for tiden... Æsj. Men denne uka SKAL jeg gå ned!

 

Ha en flott uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvordan får man lagt inn tilleggsopplysninger om seg selv?.......ser du har gjort det Ahnimah. Synd at det stopper opp med deg men du kommer sikkert sterkere tilbake neste uke:)

 

Yesssssss!!!!siden forrige ordinære veiedag som er mandager har jeg i dag gått ned 1,4 kg dette går "smellbra" så nå har jeg minket med tilsammen 5,4 kg og har "bare" 8,2 kg igjen:eek:

Så drar vi lasset sammen igjen denne uka også??!!

 

e060.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stellapolaris

Hadde veiedag i går, og det gikk som jeg frykta. Gikk bare ned 200 gram. Fikk mensen i går morgest. Derfor gikk jeg på vekta igjen i morges. Ned et helt kilo denne uka også!!!!! Utrolig hvor mye vann en samler i kroppen når en skal ha mensen. Er fornøyd - Dere kan herved gratulere meg med 10 kg siden 14. januar! Er veldig stolt, og vet nå at om 1,5 kg er jeg halvveis. Har forøvrig bare to kg igjen til påskemålet. Er skikkelig fysen i dag og kjenner nok ikke den store motivasjonen for å trene. Må dessuten sette meg i et par timer med rettearbeid fra jobb . Sukk!

Men, jenter! Ny uke, nye muligheter. Synes dere er flinke, og så utrolig koselige da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Wow, grattis med masse nedgang jhenny og stellapolaris! Kjempebra jobbet :) Dere er jo snart i mål!

 

Du legger inn informasjon ved å trykke på "diskusjon"- headeren til venstre i margen her. Der kan man legge til signatur, oppdatere profilen osv. Tungvint! Men det er spennende å trykke på nicket til folk og se om de har skrevet noe om seg selv. Håper de snart ordner det så vi får lagt inn bilde også...

 

Usj, det regner ute, jeg gleder meg ikke så veldig mye til jogging... Men det må til! Og jeg føler meg såååå mye bedre etterpå.

 

Jeg er klar for ny slankeuke, gleder meg til å miste en kilo eller to! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Ja, ny uke.. Starta bra ihvertfall med en bra treningsøkt:)

 

Så utrolig flinke dere er jenter!! Jeg håper nedgangen min fortsetter den uka her, men får se hvordan det går. Tørr ikke håpe på noen ting.

 

Satser på masse nedgang på oss alle den uka her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også slanket meg siden 15 januar. Jeg har ikke skeiet ut EN eneste gang. Ikke en eneste liten bit av noe jeg ikke burde spise. Og det er jeg faktisk ganske stolt over :)

 

Men stoffskiftet mitt er megalavt, så dette går veeeeldig sakte... jeg kan notere 3,5 kg siden 15. januar. Det er relativt lite sammenlignet med 10, da :-/ men bra til å ikke gå ned noe i det hele tatt.

 

Yep ;)

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stellapolaris

Du er fantastisk. At jeg har gått ned så mye er ene og alene fordi jeg har ingenting som hindrer rask nedgang - Rent bortsett fra vilja mi da! Synes det er fantastisk at du holder ut, og at du klarer å holde spirit'n oppe. Uansett hvor mye man vet at det er stoffskiftet som er til hinder gjør det noe med psyken å jobbe og jobbe og ikke se de samme resultatene som andre får. Du er rett og slett utrolig. Skulle ønske jeg hadde din måte å se ting på. Har enda ikke møtt motstand på denne kuren, så jeg vet ikke hva det innebærer.

You go girl!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahnimah: takk for opplysningen, så nå har jeg lagt inn litt opplysninger om meg selv, veldig enkelt når en bare vet hvordan.........

Møkkavær her også men jeg har likevel gått mine 50 minutt i dag også. det er visst noe som heter "aldri dårlig vær, bare dårlige klær"........? Tja, friskt var det i allefall og så godt som det gjorde etterpå!

 

Gratulerer Stellapolaris!

 

Antonia: all nedgang er bra nedgang, stå på!:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fantastisk. At jeg har gått ned så mye er ene og alene fordi jeg har ingenting som hindrer rask nedgang - Rent bortsett fra vilja mi da! Synes det er fantastisk at du holder ut' date=' og at du klarer å holde spirit'n oppe. Uansett hvor mye man vet at det er stoffskiftet som er til hinder gjør det noe med psyken å jobbe og jobbe og ikke se de samme resultatene som andre får. Du er rett og slett utrolig. Skulle ønske jeg hadde din måte å se ting på. Har enda ikke møtt motstand på denne kuren, så jeg vet ikke hva det innebærer.

You go girl!!![/quote']

 

Takk! Tusen tusen takk!

Jeg har fått så mange hyggelige oppmuntringer idag, av frøken og snuppelure og flua, og flere andre - og nå av deg.

 

Tusen takk alle sammen.

 

Nei, jeg gir ikke opp. For jeg VIL ha kroppen min tilbake, og jeg tror på at jeg ved hjelp av kosthold og trening kan unngå medisiner for dette. Det er også en god motivasjon, men når det røyner på, er det HIT jeg kommer.

 

Dere er så herlige, og jeg rådigger dere alle sammen vilt og hemningsløst! ;)

 

Klem til dere alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Tihi, det er så utrolig godt å se så fint samhold her inne. Jeg hadde falt av lasset for lengst om jeg ikke var her! Og det tror jeg mange andre ville gjort også... Skål for oss ;) Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85

Hei alle sammen!

Nå har jeg ikke vært inne her siden fredag, det var da jeg såg svart på tingene :) Planen var jo ut sammen med samboer. Jeg stæsja meg opp, men plutselig oppstod akkutte magesmerter (var det skjebnen som traff meg?), og jeg ble faktisk sengeliggende helt til søndag ettermiddag. Gru og grøss, det var helt forferdelig...Både oppkast og legevakt-besøk, med et virus som diagnose, men nå har jeg da endelig kommet meg. Vekta viste ned 2,4 kg, men det er jo ikke så rart, siden alt jeg har fått i meg i løpet av helga er noen hveteboller og litt brus. Så det var den helgen...Jeg regner med noe av disse kiloene kommer på igjen i løpet av uka, men kursleder mener jeg nå skal prøve å dra nytte av å ha vært syk, ved å spise enda mindre om gangen og oftere enn jeg vanligvis bruker - i tillegg til å være i aktivitet. Jeg skal gjøre mitt beste, men tar denne nedgangen med en klype salt. Likevel var det jo litt gøy å se tallene ;)

 

Ahnimah: Da klarte jeg å holde avtalen vår! Hehe :D Kjipt med veiinga di, men sånn er det jo iblant..Håper det går bedre denne uken. Du er jo innmari flink!

 

Gratulerer til alle andre med nedgang! Dere er utrolig flinke her inne, det er sikkert :)

Jeg ønsker en god og frisk uke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg Starshine ikke moro å være syk, men du får se det positive i det! Når det gjelder oppdeling av måltider så er det absolutt det mest effektive å ha flere mindre måltid for dag da det er det mest effektive med tanke på forbrenning, og ikke minst drikk mye vann!

 

Antonia, ja visst gjør det noe med en når en får oppmuntring men det er også oppmuntring i seg selv det å kunne gi det også.

 

Ha det fint alle sammen!

 

g025.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg Starshine ikke moro å være syk' date=' men du får se det positive i det! Når det gjelder oppdeling av måltider så er det absolutt det mest effektive å ha flere mindre måltid for dag da det er det mest effektive med tanke på forbrenning, og ikke minst drikk mye vann!

 

Antonia, ja visst gjør det noe med en når en får oppmuntring men det er også oppmuntring i seg selv det å kunne gi det også.

 

Ha det fint alle sammen!

 

[img']http://www.cosgan.de/images/kao/liebe/g025.gif[/img]

 

Hei :-)

 

åååå så søt den der er.

 

Jeg er HELT enig med deg.

Det er supert å ha denne gjengen her. Vi blir sammensveiset her. Har funnet tonen. Alle muntrer opp alle på tvers av trådene. Det er skikkelig bra!

 

Ha en kjempefin dag alle sammen :-)

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

jepp, kjenner meg så godt igjen antonia, jeg har gått ned 2,6 kg siden november, ufattelig demotiverende! Jeg har ikke gitt opp enda, har ikke tenkt til det heller! Min tanke har vært, hvis jeg ikke går ned gjør jeg ihvertfall noe sunt for kroppen min. Dette er BRA for meg uansett.. Men selvsagt målet er jo at kg skal forsvinne..

 

Hadde det ikke vært for alle her inne hadde jeg garantert ikke vært der jeg er nå! Kan egentlig takke dere for hvert eneste lille gram jeg går ned:)

 

Nå er det straks ned på steptime, skal ta i så svetten spruter! (gjør den egentlig uansett, hehe) Jeg har tatt opp kampen mot kroppen min, og jeg er ikke den som har tenkt til å gi seg!!

 

Stå på jenter, dette klarer vi! Dere ligger noen lengder forann, men jeg kommer hakk i hæl;)

 

Mange mange klemmer, og en STOR takk til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

I dag var det så utrolig deilig temperatur at jeg måtte ut og gå tur... Har egentlig hviledag, men det var DEILIG å bevege seg litt ekstra. Møtte sambo på jobb, handlet og lagde laks til middag. Namnam! Har spist meg god og mett, masse grønt til middagen. Føler meg supersunn i dag altså ;)

 

Dessuten viste vekta en kilo mindre i dag enn i går! Måtte bare sjekke fordi jeg spiste veldig mye på søndag, så det lå nok tungt i magen på mandag. Nå er jeg 68.9 og på god vei tilbake til det laveste vekta har vist på mange år. Jeg kjenner at det er godt å være igang igjen etter en relativt dårlig slankeperiode.

 

Lillevenn og antonia: fantastisk bra at dere klarer å holde dere motivert selv om det går sakte. Det er jo ingen tvil om at kroppen har godt av dette uansett! Jeg trodde vektnedgangen min skulle gå saktere pga diabetesen min, men jeg har vært heldig. Hvis det imidlertid skulle gå fryktelig tregt tenker jeg bare at da er det lettere å holde seg slank når jeg er ferdig! Jeg gikk ned relativt fort i begynnelsen, nå går det litt tregere, og det er like greit. Da får kroppen mer tid til å venne seg til forvandlingen.

 

Vel, nå er jeg stappmett og litt sliten, så jeg tenkte jeg skulle kveile meg opp på sofaen og slappe av i hele kveld. Deilig!

 

Håper dere andre har en flott dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp' date=' kjenner meg så godt igjen antonia, jeg har gått ned 2,6 kg siden november, ufattelig demotiverende! Jeg har ikke gitt opp enda, har ikke tenkt til det heller! Min tanke har vært, hvis jeg ikke går ned gjør jeg ihvertfall noe sunt for kroppen min. Dette er BRA for meg uansett.. Men selvsagt målet er jo at kg skal forsvinne..

 

Hadde det ikke vært for alle her inne hadde jeg garantert ikke vært der jeg er nå! Kan egentlig takke dere for hvert eneste lille gram jeg går ned:)

 

Nå er det straks ned på steptime, skal ta i så svetten spruter! (gjør den egentlig uansett, hehe) Jeg har tatt opp kampen mot kroppen min, og jeg er ikke den som har tenkt til å gi seg!!

 

Stå på jenter, dette klarer vi! Dere ligger noen lengder forann, men jeg kommer hakk i hæl;)

 

Mange mange klemmer, og en STOR takk til dere alle![/quote']

 

Ja, det er ikke det at det er hyggelig at det er flere i samme båt, altså, men så er det akkurat det det er allikevel, da. Jeg vil jo ikke at du skal ha problemer med kroppen og måtte ta opp kampen, men samtidig er det godt å ha en å diskutere viktige ting med når det gjelder akkurat dette.

 

Jeg har et helt vanvittig kosthold. Trodde ikke det var mulig. Men jeg tror på at det skal gå an å holde hele opplegget i sjakk og slippe å bruke medisiner - OG gå ned alle de kiloene jeg la på meg som følge av alt dette. Hormontrøbbel og matallergi. heh! Jeg vinner!!! Nå har jeg en å vinne sammen med kanskje?

 

:-) Klem

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stellapolaris

I morges var jeg fullstendig sveiseblind da jeg våkna. Var oppe halve natta med ei lita tulle som hadde vondt i magen. Klarte meg likevel gjennom 6 strake timer med undervisning. Godt at de første tre timene var "mat og helse" slik at en ikke akkurat sitter stille som lærer. Hadde tre timer norsk fordypning etterpå der tema er reklame. Elevene har "funnet opp" sine egne produkt som de skal presentere. Utrolig mange lure ideer! Hadde skritt - telleren på i dag og den viste 6430 skritt mellom klokka 8 og klokka halv 4. Osa hjem for å lage middag til meg, ungene mine og foreldra mine som kom hit. Stekt laks med wokgrønnsaker, potet og ekstra lett lettrømme. Nydelig!!! Har unger som også elsker rosafisk ;). Rett etter middag tok vi med mor mi og en venn av guttungen og dro på svømming. Fikk svømt 2600 meter i tillegg til å herje en hel haug med jentungen. Kjenner at jeg er rimelig pumpa nå, så jeg regner med det blir tidlig kveld.

 

Ganske utrolig egentlig at damer i så ulike livssituasjoner og med en slik aldersspredning skal kunne finne hverandre "omkring matfatet". Takk Gud for forskjellighetene - det hadde blitt usigelig kjedelig om vi hadde vært like alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

antonia: det har du helt klart!! :) Jeg hadde en operasjon nærme bukspyttkjertelen da jeg var liten, og søsteren min som er homeopat mener at dette kan ha hatt innvirkning på stoffskiftet mitt.. Ikke vet jeg. Da jeg var 16 gikk jeg plutselig ned 15 kg på et halvt år, har aldri spist så mye usunt som jeg gjorde i den perioden, men alikevel raste kiloene av.. Men så begynte jeg på p piller.. Da ble det 15 kg opp da gitt..

 

Men det skal sies at gjennomsnittsvekta mi har vel vært 75 kg gjevnt over, og jeg er ihvertfall under det:)

 

Som du sier antonia så er det jo ikke hyggelig at fler er i samme båt, men godt å vite at det er noen som forstår.. I begynnelsen fikk jeg nesten bare tilbakemeldinger om at jeg måtte gjøre etter eller annet feil, (ikke på "heng dere på" da ;)) jeg følte virkelig at jeg gjorde ALT riktig.. Det føler jeg jo enda, men ikke like flink til å veie maten.. Men siden kostholdet er så til de grader annerledes burde det skje ting uansett!

 

Hadde vikar på steptimen, for å si det sånn så fikk jeg rista flesket så til de grader!! Yil dags dato er det den hardeste timen jeg har vært med på! Utrolig bra time, og et lite bevis ovenfor meg selv at formen er mye mye bedre. En lignende time før hadde vel kanskje gitt meg hjerteinfarkt!

 

Jaja, blei mye babling fra meg idag, men det er så flotters at jeg kan skravle masse med dere her inne..

 

God kveld, og snakkes imorg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Lillevenn: deilig å kjenne at formen stiger, ikke sant? Selv om jeg nå blir sliten av trening, så blir jeg ikke helt død som jeg pleide å bli før... Det kommer seg ;)

 

Jeg klarte ikke å motstå kake på jobb i dag... ei i andreklasse hadde tatt bilder av en marmorkake og fyttigrisen så godt det var! Mmm... Men da får jeg trene litt ekstra hardt i dag eller noe.

 

Kyllingfilet på tilbud på spar, gjett om jeg skal innom der da! Namnam.

 

Hvorfor er det sånn at det alltid regner de dagene jeg skal ut og jogge mens det er strålende sol når jeg har hviledag? Ironi... Blæh.

 

Jepp, ikke så mye nytt å komme med herfra, bortsett fra den mega-kake-sprekken i dag. Jaja! Første gang jeg har spist kake på leeeeenge!

 

Ha en flott onsdag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85
bortsett fra den mega-kake-sprekken i dag. Jaja! Første gang jeg har spist kake på leeeeenge!

 

Så lenge du har tenkt å trene litt ekstra, er det jo ikke noe stort problem ;) Jeg hadde sprekk i går...Blæh...Tante rød kom, og jeg var ikke sen om å springe på butikken. Nesten litt psykisk det der tror jeg, for jeg var ikke spesielt godt-syk, eller, det smakte i alle fall ikke noe godt, men spiste likevel. Skuffa.

 

Jeg skal på bodypump i dag. Noen som har prøvd? Det er veldig morsomt, og ekstremt effektivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...