Gå til innhold

Heng dere på!


Gjest marijenta

Anbefalte innlegg

Gjest Stjerna85

Håper du føler deg bedre snart, lillevenn, og at vekta ikke er for streng med deg nå når du er syk.

 

Jeg kan vel ikke akkurat kalle vekta mi streng denne mandagen gitt :) Etter all den sjokoladen jeg har puttet i meg, ble jeg svært overrasket over at jeg bare hadde gått opp 0,2 kg! Men så skal det sies at jeg hadde nesten 20 trimpoeng forrige uke også da...Og godt var det...Tror jeg har kommet over sjokolade-orgien min nå, og tar fatt med ny frisk!

Håper du ser et bedre resultat i morgen Ahnimah!

 

Nye muligheter, som du sier Jhenny :) Jeg er sykepleierstudent ja! Er du sykepleier kanskje? :)

Trasig med den der viljestyrken ja...Skulle gjerne kunne kjøpt meg litt, en gang i måneden, det er helt grusomt. Men jeg vil øve meg på å bli flinkere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 861
  • Created
  • Siste svar
Gjest Ahnimah

Jeg tror jeg trenger en motivasjonsinsprøytning... 3-4 kilo igjen og jeg slapper altfor mye av! På en måte tenker jeg at kroppen kanskje trenger en slankepause... på den andre siden vil jeg bare gjøre meg ferdig med slankingen nå sånn at jeg bare kan konsentrere meg om å stabilisere. Jeg er flink i ukedagene, men når helgen kommer, stapper jeg innpå som om det sto om livet. Jeg har gått opp og ned de samme kiloene mellom 70-68 siden før jul. Blæh! Jeg er sånn passe fornøyd... men jeg ser at magen er litt flatere på 68 enn på 70, og da vil jeg helt ned til 65 for å bli HELT fornøyd.

 

Det går mye tyngre nå som jeg er snart i mål. Jeg må trene hardere og spise mindre for å gå ned i vekt, og det er ikke alltid like lett. Og så begynner det å bli vår... jeg har lyst til å sitte og drikke utepils hele dagen :D Heldigvis har jeg også veldig lyst til å trene, så den delen går bra.

 

Jeg tror jeg skal prøve å kjøre løpet ut og se om jeg klarer å nå målet mitt før jeg stabiliserer! Det er ikke noe morsomt å gi seg når man er så nære...

 

Ok, trengte bare å lufte tankene mine litt. Bedre nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

ahnimah; skjønner veldig godt følelsen av at man slapper av.. Blir fort litt sånn bare jeg ser at vekta har gått ned et par kg jeg.. Helt sikker på at det løsner til slutt:)

 

Supert med nedgang starshine! Viser jo at man kan unne seg litt uten at det gjør det store utslaget på vekta.

 

Jeg er nesten sikker på at jeg aldri har vært så sliten som det jeg er akkurat nå..Jeg er totalt pumpa, absolutt ikke frisk, så imorg tror jeg nesten jeg må tvinge meg selv til og være hjemme fra jobb, hater å være hjemme, syntes det er gørr kjedelig. Skulle vel egentlig ha vært hjemme både igår og idag.

 

Bursdagen min igår ble heldigvis ikke den store utskeielsen, ble gryerett m ris og et lite iskakestykke.. Men regner absolutt ikke med nedgang den uka her, får ikke trent noe så lenge formen er så dårlig som det den er.

 

Været er helt utrolig fantastisk!!!! 13,3 grader i skyggen var det på jobben istad..

 

God ettermiddag/kveld til dere, jeg tror jeg bare må slenge med ned på sofaen og drømme om sol, båtturer og sommer! (og selvfølgelig en slank og stram kropp:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Gratulerer med dagen som var, Lillevenn! kjipt at du føler deg dårlig, håper du blir frisk igjen snart. I mellomtiden er det bare å nyyyte været. Deilig! Masse masse sol her, det gjør godt :D

 

Om ikke mange dagene er det påskeferie her, gleder meg til det. Jeg har ikke vært hjemme siden jul... uvant...

 

Galskap og marijenta, hvor er dere? Vi savner dere! Håper alt er bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nye muligheter' date=' som du sier Jhenny :D Jeg er sykepleierstudent ja! Er du sykepleier kanskje? :D

Trasig med den der viljestyrken ja...Skulle gjerne kunne kjøpt meg litt, en gang i måneden, det er helt grusomt. Men jeg vil øve meg på å bli flinkere...[/quote']

Starshine: Jepp jeg er sykepleier, ferdig utdannet i -98 og har jobbet på et sykehjem siden i full stilling og stortrives med det! Jeg har selv studenter til veiledning fra 2. termin 2 ganger i året. det er både utfordrende, givende og intressant.Husker selv hvor spennende det var på de forskjellige praksisstedene, tror nok jeg har havnet på rett hylle. Du får ha lykke til med studiene og glede deg til du er ferdig!

a055.gif

 

Tja, hvor får man egentlig kjøpt viljestyrke??? Kunne tenke meg en del av det nå!!!!!!!Men men , får vel bare vente å se om den dukker opp igjen................og det tror jeg faktisk at den gjør, en kan vel ikke regne med at den skal være på topp hele tiden.

g035.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85

Hvor er det du jobber da? Så gøy at du trives, og jeg er skikkelig glad for at du synes det er utfordrende og kjekt å ha studenter - sånne liker vi :D

 

Jeg er lite innom om dagen, men kommer tilbake fredag regner jeg med. Sitter fra tidlig morgen til sent og leser til eksamen som er på fredag. Og så blir det litt trening inni mellom, så jeg holder koken. Det går faktisk utrolig bra med meg denne uken! Åhh, deilig å senke skuldrene, og slippe å ha det suget altså...Jeg slapper av nå :D

 

Håper det går med dere andre, vi snakkes til helga!

Klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Da var dagens treningsøkt unnagjort her i gården! Deilig temperatur å jogge i, akkurat passe varmt. Det blir ikkeno trening på meg på fredag, så jeg må kanskje ta en ekstra økt i morgen, vi får se.

 

Maten har gått fint i dag, jeg kjenner søtsuget, men håper det gir seg etterhvert som jeg kutter ned på alt som heter kunstig søtning. Klarer ikke helt å slutte med Fun Light enda, det får vi ta etterhvert :D

 

Nå skal det bli godt å tulle seg inn i dyna og sove godt. Ha en flott slankedag i morgen, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Nå som jeg er hjemme og har all verdens tid, kom jeg over en artikkel i hjemmet, (jada jeg leser hjemmet, samboer får det gratis fra jobben;)) om såkalte fettdietter.. Jeg får bare ikke dette til å høres logisk ut.. Spise fett dagen lang, men alikevel gå ned masse i vekt. Jeg tror jeg rett og slett hadde spydd av alt det fettet! Men det er nå engang så at ikke alt fungerer for alle.. Det står bl.a at karbohydrater kun skal inntas i små mengder, så karbohydratene er nok den største synderen sånn all over.. Frukt er heller ikke bra, men det kan jeg faktisk ikke leve uten:)

 

Men, det viktigste for meg nå, tross sakte nedgang, er at det går nedover. Tyder jo på at det ikke er så værst den måten jeg holder på heller..

 

Dere er superflinke alle sammen! Jeg er hjelpepleier, så mange innen helsesektoren her:) ahnimah kan ta bilder av oss i vår smekre nye kropp i sykepleiedrakter, HAHAHA! :D

 

Ha en flott dag, solen skinner og jeg er så glaaaaad! (og litt syk, leeeeiii!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Litt stille her igjen nå.. Dere er vel ute å koser dere i solen alle sammen:) Skulle ønske jeg fikk vært mer ute også, men denne forkjølelsen vil ikke slippe taket. Har vært heldig med jobbing i ferien, skal bare jobbe mandag, blir deilig med ferie! :D Har ikke hatt ferie siden fjor sommer..

 

Vekta viste utrolig nok ned 100g idag, med tanke på den megautskeielsen forrige helg, bursdagsfeiring på mandag og null trim er jeg super overrasket!

 

Satser på at jeg får starta trimmingen igjen på mandag.. Skal bli deilig og få igang kroppen igjen.

 

Men; Goooood helg da jenter, og for dere sm kanksje reiser på ferie GOD PÅSKE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85

Ahh, da var passeringstesten over, og endelig er den etterlengtede påskeferien kommet! Samboeren min er hjemme også, og skal være hjemme i 2 uker nå! Luksus! Det blir godt å ha han hjemme igjen...

 

Hvordan går det med dere da? Denne uken har vært super for min del. Aldri gått så glatt før som nå. Ikke noe sug etter noe, spiser jevnt og trutt, drikker vann i haug og dunger og trener :D Måtte snikveie meg i går, fordi jeg skulle på bursdagsfest, og da hadde jeg gått ned 1 kg! :D

I tillegg er det skjedd noe; to ifra klassen min har kommentert at de ser at jeg har gått ned i vekt! Helt utrolig deilig! Finnes det bedre motivasjon? :)

 

Jeg skal jobbe denne helgen. Ikke så særlig motivert for det, men må man så må man...Ha en super helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Hei alle sammen! Jeg er hjemme på Rena og koser meg. Her er det også strålende sol, og det er godt å se familien igjen. Har ikke sett mamman min siden jul! Rart for meg det... :D

 

Har trent litt Pilates i dag og skal ut og gå tur etterpå, med tante og mamma. Jeg sliter fortsatt, synes det er vanskelig å spise riktig for tiden. Treningen går fint, men jeg har lyst på noe søtt hele tida. På torsdag drar vi inn til Oslo og da blir det øl tre dager til ende... Gleder meg fælt, men gruer meg til kaloriene! :D

 

Gratulerer med nedgang starshine, godt å høre! Håper du fortsetter i den gode flyten :)

 

Og Lillevenn; GOD BEDRING, nå må du snart bli frisk synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Nå har jeg vært syk i to uker, og tror dere ikke jeg har fått omgangsyke også!! Nå har jeg faktisk mest til å begynne å gråte.. Jeg får ikke i meg mat i det hele tatt, uff, hater kvalme!

 

Jaja, håper dere andre har hatt en bra helg da.. Jeg satser på at der her er borte imorg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Off, du har maks uflaks Lillevenn. Og så nå som det er påske, da! Håper kvalmen er borte snart ;)

 

Jeg har vært og kjørt snowboard for første gang på maaaaange år og det var så utrolig gøy! La det inn som alpint her og halverte tida (står jo halve tida i heisen.) Det ble likevel over 900 kcal forbrent (hadde en liten joggetur i dag tidlig også, vofsen til mamma trenger luft). Så nå er jeg god og sliten og skal hoppe i dusjen tenkte jeg. Det ble dessverre ikkeno slankemat der oppe i alpinbakken, de hadde ikke et eneste rundstykke eller grov baguette, så det ble pommes frites. Men det ble jo raskt brent vekk igjen i bakken ;)

 

Jeg nyter det strålende været her så lenge det varer og gleder meg masse til torsdag, da drar vi inn til Oslo. Jippi!

 

Ha en flott mandag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85

Uff da, lillevenn...Skikkelig uheldig du? Hvordan går det nå?

 

Jeg driver å jobber om dagen, så da blir det ikke like hyppige måltider, men det er ikke mye å gjøre med det...Skal på jobb klokka 3, så nå skal jeg gå meg en tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Nå er jeg endelig på rett kjøl igjen.. Deilig å bli i bedre form! Men slanking og trening har dessverre ikke vært ofret så mange tanker den siste tiden.. Spiser ikke alt for mye fy fy, men blir lite regelmessige måltider og lite vann. Men, men.. Kroppen min vil ikke helt følge mitt trenings og kostholdsopplegg akkurat nå.

 

Trodde jeg skulle få til litt mer trening i påsken, men ser dårlig ut. Har brukt tid på å besøke venner jeg ikke har sett på en stund, utrolig koselig.. Imorg reiser jeg til sverige på hytta til en kamerat, blir til torsdag.. Blir et par dager med øl også. Får veldig dårlig samvittighet når jeg skeier veldig ut, men har ikke orket tanken på trening osv når jeg har vært i den formen jeg har vært. Fra mandag er det full pupp igjen, ingen nåde. Kjøpte meg ny sports bh igår til 500 kr, så da må det jo bare trenes. Pluss at jeg har fått nye treningsklær til bursdag som også må testes ut..

 

Selvom en liten sykdoms og "pause" periode nå de par siste ukene, er jeg tilbake for fult etter påske:)

 

God påske og nyyyyyt det deilige været!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Håper det skyldes påsken at det er så stille her inne, merker motivasjonen daler når jeg ikke har dere her inne..

 

Påsken så langt for meg har vært temmelig uslankende.. Hyttebesøket gikk greit, men det ble servert taco og vin/øl.. Har hatt litt dårlig samvittighet siden jeg ikke har tenkt noe særlig på maten, men ny start etter påske. Har ikke vært noe flink til å skrive opp maten heller, begynner for fult med det fra idag igjen.

 

Jeg er litt redd for at jeg kanskje har dratt på meg en virusinfeksjon som jeg har hatt en gang før for en del år tilbake. Virus i mage/tarm.. Kvalme/diarè generelt dårlig form, og jeg blir liksom ikke bedre heller. Føler meg fyllesyk hele tiden egentlig.. Skikkelig slitsomt og irriterende. Får i meg mat, men blir veldig kvalm etter at jeg har spist. Det eneste som er fordelen er at jeg får i meg store mengder med sitronvannog peppermynte te:) Kjerringråd, hjelper litt ihvertfall.

 

Jaja damer, håper dere koser dere hvor dere enn befinner dere i disse deilige påskedager! Håper alle er tilbake for fult etter påske, savner dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeejjjj! ;)

 

Her er det lenge siden jeg har vært, føler jeg! Påsken har tatt overhånd på meg og tida har flydd. Jeg har jogget, stått på snowboard og spist godteri så det tøt ut av ørene på meg. De tre siste helligdagene drakk jeg øl som om det var vann (metalfestival i Oslo), og vekta har steget med 1.3 kg. Jaja... Da er det bare å starte på nytt! Jeg skal ned mine siste kilo og jeg håper på at mye av disse 1.3 er vann. Nå er jeg iallfall klar!

 

Sola skinner, snart er det sommer, jeg rydder bort en hel drøss gamle ting vi ikke trenger mer og jeg gleder meg til å komme igang med treningen igjen.

 

Lillevenn: kjedelig å høre at du ikke blir noe bedre. Har du vært hos legen enda? Absolutt ikke gøy å ha problemer med magen.

 

Vel, håper flere av dere kommer tilbake nå som påsken er over. Jeg er iallfall klar for ny innsats!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Så godt at det er noen her inne igjen:)

 

Formen er adskillig bedre, idag har jeg spist 1650kcal, 4 trimpoeng og virkelig en pangstart på en ny periode med knalltrening! Føler meg kjempebra akkurat nå;) Trening er virkelig godt for sjelen...

 

3 liter vann har jeg drukket også!

 

Jippijaijei! Håper jeg smitter dere alle med humøret mitt idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85

Hei alle sammen! :)

 

Jeg har og hatt en lite slankende påske, men nå tror jeg at jeg må sette en strek og virkelig ta tak i meg selv. Vil jo nå målet mitt snart...Ned 0,8 kg på 3 uker er ikke noe å skryte av. Så da kommer en liten oppsummering:

 

Kg: 77,5

Startvekt: 85

Mål: 65 kg.

 

Tjoho! Da fortsetter vi å være flinke, jenter! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER DET MULIG!!!!!!!!!!!!!2,5 kg opp i påska!!!!!!Ja ja................håper det meste er vann..........vel vel, påan igjen her skal det ned igjen ialle fall,selv om dette var skikkerlig nedtur så skal det ikke ta knekken på målet. Må nok innom sida her daglig igjen for å holde oppe motivasjonen tenker jeg:) Dere er så flinke og motiverende jenter!!Håper dere har hatt en fin påske;) jeg har jobbet og spist og kost meg for det meste, så nå håper jeg på våren........

h040.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

tror vi alle har kost oss litt ekstra i påsken.. Jeg har veiedag lørdag, (veier meg som regel fredag også) så da får jeg endelig dom. Dagen idag har vært grei den, liten utskeielse på jobben da ungene skulle spise korn, og jeg bare måtte ha en bolle, irriterende at korn har så utrolig mye kcal!! Pluss et knekkebrød med brunost.. Leeeenge siden sist og det var bare så godt! ;)

 

Ingen trening på meg idag siden jeg har vært å gitt blod.. Noe jeg syntes alle burde gjøre:)

 

Men, men.. totalen endte ikke på mer enn 1700kcal idag, så det får jeg vel si meg fornøyd med! Imorg skal jeg ut å kjøpe meg bikini, grøss og gru...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85

Fant du deg bikini lillevenn?

Jeg tror jeg skal vente en stund til med å kjøpe det...Men bra du sier sånne ting, minner meg på hva jeg jobber mot ;)

 

I dag skal jeg vaske leilighet, og senere i kveld kommer broren min hjem på helge-besøk, så da blir det hjem til mor. Det blir veldig kjekt! Og så blir det sikkert et par utfordringer. Har vært utrolig flink denne uken, fulgt planen nøyaktig, så satser på å klare helgen også nå. Den er jo alltid værst. Men jeg skal bare huske, huske veiedag på mandag og så skal jeg tenke på en bikini...:)

 

God helg til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Jepp, fant meg bikini.. Vet det kanskje ikke er så lurt, men det viktigste var egentlig bikinitopp.. Da jeg veide 62 kg brukte jeg faktisk samme BH str, av en eller annen merkelig grunn mister jeg ikke kg der.

 

idag er jeg alene hjemme og derfor kan jeg lage meg akkurat hva jeg har lyst på, da ble det pitapizza m/scampi, nammenam!!! 500 kcal.

 

veiing idag var ikke spesielt oppløftende, 73,7kg... ;) Opp 700 g, men men egentlig veiedag imorg så får se hva den viser da.

 

riktig god helg alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

For en deilig helg:) Sola har tint hjertet mitt og jeg er klar for sol og sommer. Vekta var snillere lørdag, 73,1kg. Fikk mensen fredag kveld så kan være det som var årsaken til vektøkningen.

 

Har vært litt kos i helgen men alt har blitt regnet inn i dagsrasjonen så ingen ekstra kcal.

 

Jenter; ikke glem tråden her inne helt da! Vet det er varm og godt ute og det er der vi helst vil være, men jeg trenger deres gode råd og oppmuntring!!

 

Håper alle har hatt en flotters helg, bare en uke til neste gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...