Gå til innhold

Jippi!!!


Cikki

Anbefalte innlegg

Var på en aldri så liten ekstraveiing idag! For å oppsummere litt så veide jeg 70,5 kilo siste veiing på ordinært ned i vekten kurs, og etter tre uken så veide jeg 71,5 kilo på mitt første hold vekten kurs. Nå er det to uker siden jeg veide meg sist, og idag veide jeg 70,4 kilo, dvs at jeg totalt har gått NED!!!! ;)

Synes dette var helt strålende!

 

Men har nå funnet ut at jeg skal ta litt kontrollen selv når det gjelder økning av kaloriintaket! For jeg fikk jo beskjed av kursleder å øke fra 1700 til 1900 med en gang, noe jeg IKKE gjorde! Jeg gikk heller gradvis opp, første til 1750, så 1800 osv, fordi jeg synes dette føltes mest riktig!

Så nå har jeg igjen fått beskjed om å øke opp til 2100. Det jeg har bestemt meg for er at jeg skal øke gradvis sånn at jeg ved neste veiedag akkurat har komt meg opp på 2100.

 

Jeg har trost alt slanket meg i et år nå,og har på denne tiden opparbeidet meg ganske mye kunnskaper om kosthold og slanking! Og kurslederne har jo egentlig ingen utdanning innen ernæring, så i enkelte tilfeller så kan det jo faktisk være man vet best selv! Det er jo tross alt vi som kjenner på kroppen hva som føles rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Gratulerer med flott resultat!

Som du sier, det hender at det beste er å stole på seg selv. Fint å høre at du har funnet ut hva som passer best for deg og din kropp.

 

Jeg kan fortsatt ikke forstå at kursledere kan praktisere så forskjellig, men det er vel ikke meningen at man skal forstå alt heller.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert Cikki - den enkle tommelfingerregelen som sier vekt x30 er 2100 kcal for deg så det burde være midt i blinken - men jeg er veldig enig med deg at det er lurt å ta deg god tid med økingen av kaloriene hvis du vil holde kiloene borte for alltid.

 

*blomster til deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...