Gå til innhold

RESULTATER - Påskemål


Anbefalte innlegg

Viktig å holde påskemålene høyt oppe. Omtrent som å la et bilde av seg selv, både av hvordan man har vært, og hvordan man gjerne ønsker å bli (går an å tegne det, sant?) på kjøleskapet. ;)

 

Bra du passer på, uur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

74,2 i dag - føles godt! Og hvis jeg klarer å se 73-tallet på mandag, skal jeg juble enda høyere enn i dag! :) Sambo så bare dumt på meg da jeg hoppet rundt på badegulvet i dag tidlig og ropte "juhuuu!", og jeg måtte fortelle min stor glede. Det er sannelig en hel kilo på to uker det! :) Jippi aiai!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

400 gram bort med seg! For evig og alltid! :)

 

Totalt gått ned 2,6 kilo fra 9.januar, og det er jeg stolt av, for jeg var syk i 1,5 måned hvor jeg verken klarte å trimme eller å spise riktig. Så det her er jo helt fantastisk! Og hvis jeg klarer å veie ca 73,5 om en uke, er jeg bare 1 kilo unna det opprinnelige påskemålet mitt, og det syns jeg er bra. :)

 

Dessuten fant jeg liksom ikke beltehullet i dag - jeg må faktisk lage et nytt hull!!!!! HURRA! Selv om midjemålet mitt ikke har endra seg noe særlig akkurat, så har jeg nok krympa litt under navelen i hvert fall - og det er herlig! Skal ta en skikkelig måling av hele meg neste mandag, for jeg målte alle mål i starten av januar, men det er bare midja jeg har fortsatt med, så det blir spennende - kanskje påska får en super start med noen cm i minus????

 

Ha en god dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent på morgendagens veiing og måling! Tenkte å måle flere mål enn bare midja, for det har jeg ikke gjort siden januar. Tror ikke jeg har m istet så mange cm, og i morgen tror jegikke vekta viser mindre enn sist heller, for i går ble det MYE mat og alkohol.... Men nå har jeg sett på slankekrigen USA, og inspirasjonen kommer som bare det når jeg ser på hvordan de kjemper. Flotte greier! ;) rapporterer i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

74,1 kilo. Ikke fornøyd med det akkurat. 0,3 opp fra forrige uke, og de ter så surt ettersom jeg var nedom 73,4 på søndag. Nuvel. Sånn er livet. Litt sånn opp og ned. Det er bare å stå på videre!

 

Flinke har dere vært! Gleder meg til å jobbe med dere videre ned mot trivselsvekt - uansett hva den enn måtte være. ;)

 

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...