Gå til innhold

Rinas slankedagbok


Gjest rina

Anbefalte innlegg

Gratulerer med flott innsats denne uken også, 1,2 kg ned og inn i cm, KJEMPEFLOTT ;):)

 

Ja er det ikke koselig å få slike tibakemeldinger i fra folk i rundt seg, fin belønning i seg selv det.

 

Så flott at du kosa deg ute på byen sammen med gode venner da, vitamininnsprøytning det å få lov å være sammen med gode venner og kose seg.

 

Jeg skal på kurs i kveld, klokken sju, kommer med ny blogg etter det, har ikke så veldig stor tro på vektnedgang denne uken, føler det slik, men får nå se.

 

Ha ei flott uke og en fortsatt fin dag og så skrives vi

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Skrev tidligere oppe at jeg møtten en eks på byen...Det var jo koselig å få komplimenter. Det som kanskje også gjorde litt godt i en skadefro sjel var at han ikke hadde ett så flott liv. Pga hans sine valg ang kjærring og unger. For ikke å snakke om mora hans sine valg. Han savna virkelig den tida vi hadde hatt i lag fordi vi hadde det så gøy. Men det var han som valgte å gå den gangen. Å, jeg kan ikke annet enn å "fryde" meg litt....Er det galt av meg? Er jo utrolig glad for at det ble sånn den gangen ellers hadde jeg jo ikke hatt denne flotte samboeren min.

Sitter å venter på venninna mi, vi skal på trening. Håper ryggen blir bedre etterpå.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

Gratulerer med flott nedgang. og er det ikke deilig med slike kommentarer?? du har virkelig lov å fryde deg litt over at han angrer på at han gikk fra deg. ;)

 

håper du har hatt en fin helg og lykke til i uken som kommer. stå på videre du er kjempeflink!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

Joda' date=' har det bare bra idag ihvertfall. Var ute på lørdagen sammen med venninner og gårdsdagen var heller dårlig. Ble for mye alkohol...Å, jeg blir så dårlig at jeg syntes nesten ikke det er verdt det. Men vi hadde deg kjempe gøy, så får man heller ta det som kommer etterpå.

Har til tross for dette gått ned 1,2 kilo, å er fornøyd med det:D Har også gått ned 3 cm i midjen, endelig for der har det stått lenge i ro.

Når det gjelder brødbaking så baker jeg etter innfallsmetoden. Til meg baker jeg Ingers rugbrød.

Skal inn å lese litt hos dere andre. Ha en fin dag alle sammen:)[/quote']

 

WOW 1,2 kg ned med festligheter attåt... det var ikke værst altså... a040.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er helt supert. det er deg vel unt. å sole seg litt i beundring fra en tidligere flamme, må være helt legitimt. også å godte seg litt ekstra... hvorfor ikke?

 

stå på videre, du rina, dette går din vei nå. håper ryggen din er bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,1 trimpoeng idag:) Godt fornøyd med det.

Cassandra har gått ned ca 22 kilo siden 1 januar i år.

Ryggen ble litt bedre av treninga, så håper jeg at morgendagens tur ute i det fri gjør den enda bedre. Har ikke tenkt meg bakveien opp junkerfjellet denne gangen. Men vi skal gå en lang tur imorgen, men da på vei.

Kjenner jeg har blitt bedre form og sterkere. så skal øke litt på kilo på styrketreninga, vil føle meg litt pumpa etterpå. Å det føler jeg ikke nå. Er skikkelig godt det noen ganger.

Har så klart fått i meg alt for lite mat idag. med kveldsmaten så blir det ikke 1200 kalorier engang. Men, sånn er det når man sover lenge. Så får gjøre en bedre innsats der imorgen. Har vel drukket 2,5 liter vann idag, så der holder jeg det på et bra nivå.

Skal lese litt inne hos dere andre. Ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg er helt ny her inne..synes tråden din er bra og du er helt vannvittig dyktig og sikkert mange flere her inne som er det...ble så innspirert av deg at jg dro og trente 1,5 time og jeg har ikke trent på flere mnd ...vært støtte medlem. var utrolig deilig ..dette er nok en god i det og skrive og få støtte her inne..

 

jeg er snart 28 er 160 og veier 123 og som du skjønner så er det ALT for mye...så var så gøy og klare og komme meg på treningssenter og trene ..og er vannvittig sliten nå..SKAL trene i morra også med en spaser tur i hvertfall....

 

hva er treningspoeng har lest en del men skjønner jo itte non ting..ler

men har ikke gått på kurs eller noe jg.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg er helt ny her inne..synes tråden din er bra og du er helt vannvittig dyktig og sikkert mange flere her inne som er det...ble så innspirert av deg at jg dro og trente 1' date='5 time og jeg har ikke trent på flere mnd ...vært støtte medlem. var utrolig deilig ..dette er nok en god i det og skrive og få støtte her inne..

 

jeg er snart 28 er 160 og veier 123 og som du skjønner så er det ALT for mye...så var så gøy og klare og komme meg på treningssenter og trene ..og er vannvittig sliten nå..SKAL trene i morra også med en spaser tur i hvertfall....

 

hva er treningspoeng har lest en del men skjønner jo itte non ting..ler

men har ikke gått på kurs eller noe jg.

 

klem[/quote']

Der hvor du registrer maten din kan du også registrere trening. Når du har fått 7 trimpoeng kommer det ett gulleple opp. Jeg går heller ikke på kurs nå. Gjorde det for ca 2 år siden. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var kvelden atter kommet...Skal snart legge meg, men må så klart en tur innom her først. Begynner virkelig å savne gubben, så godt han kommer hjem til helga:)

Fikk i meg litt mer så totalen ble ca 1250 kalorier idag. Får vel bare leve med at noen dager blir det sånn.

Men nå er det kvelden her:) God natt alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

For min del skulle jeg gjerne sovet lengere, men skal man komme seg i rett gjenge igjen er det bare å komme seg opp. Har sovet urolig inatt, men håper jeg blir skikkelig trøtt til kvelden igjen.

Har så forbanna vondt i denne ryggen, så får bare krype til korset å bestille meg en time til legen. Blir liksom ikke bedre, ihvertfall ikke mer enn noen får dager av gangen. Så får høre hva legen har å si. Vet sannelig ikke om det blir noen gå tur idag. Har problemer med å bevege meg. Nok om det.

Har så vidt begynt å tenke på ett julemål...Skal se hvor mye jeg har gått ned til mandagen igjen, også skal jeg sette meg ett mål til jul. Egentlig burde det jo bare være ca 4 kilo til jul. Ca 2 kilo i mnd da. Men jeg tror jeg justerer det litt opp. Kanskje til 6 kilo. Er det flere som har begynt å tenke på det?

Jeg tenker også en del på hvordan jeg skal gjøre det, når jula er her. For erfaringsmessig så blir det forferdelig mye spising av usunne ting. Har luftet tanken om at vi ikke skulle kjøpe så mye snop og sånn, men det ble ikke godt mottatt. Så jeg må prøve å tenke for min del, hvordan jeg skal gjøre dette. Uavhengig av de andre i huset. Har ingen intensjoner om å gå ned i jula, men vil heller ikke legge på meg mer enn maks 2 kilo. Så får jeg til det er jeg fornøyd.

Nei, ha en fin dag alle sammen:)

Må prøve å få gjort litt i huset, selv om det går sakte med denne ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Rina ;)

Så kjedelig med ryggen, det er så vondt det. Kjenner det jo hele tiden! Håper du får hjelp av legen.

 

Julemål ja, har ikke tenkt på det før jeg leste det her...men det skal jeg også gjøre til mandag. Da er det 7 uker til julaften (veiedag på julaften..hurra!) så 6 kilo burde være ett greit mål. Får tygge litt på det denne uka :D

 

God bedring med ryggen

 

Klem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Hei Rina! Så dumt at du er plaget med ryggen, håper legen kan hjelpe deg slik at du får mindre plager fremover.

 

Jeg ser du tenker på jul. Det har jeg gjort en stund også. Jeg har tatt meg i å grue meg til jul iår, noe jeg aldri har opplevd før. Jeg gruer meg til alle fristelsene rett og slett. Jeg er livredd for å sprekke og ikke fikse å komme meg inn igjen i gode rutiner på nyåret.

 

Heldigvis skal jeg jobbe mye i romjula og det tror jeg redder meg fra å skeie helt ut de dagene. Ellers har jeg bestemt meg for å nyte maten, men la snop og kaker ligge. Julekaker er jeg ikke så glad i og snop bør jeg ikke begynne å spise, da er jeg redd jeg sprekker gedigent altså, snopavhengig som jeg er. Her i huset har jeg heldigvis en forståelsesfull mann og små barn, så jeg har fått gjennom at vi i romjula lever som normalt, altså uten snop. Vi skal sannsynligvis feire julaften hos svigers iår, og det gjør at jeg ikke trenger å bake så veldig mye til jul. Vi har bestemt oss for å kjøpe inn masse frukt og ellers minimalt med det andre. For min egen del skal jeg legge inn trening hver dag. Selv om en bare spiser maten en får servert i jula, er dette mer enn nok kcal, så jeg har tenkt at ellipsemaskinen skal få kjørt seg litt i romjula. På den måten håper jeg at jeg klarer å holde vekten den uka.

 

Frem til jul drømmer jeg om å gå ned 6 kg til. Hadde i utgangspunktet håpet på å klare -20 til jul, men det har gått litt tråere enn jeg hadde håpet dette her og jeg har akkurat fått vekk 10 kg. Jeg er ikke skuffet over dette altså, det viktigste for meg er at jeg går ned, og det har jeg gjort.

 

Ha en flott dag, Rina! Håper du får hjelp med ryggen din!

 

Klem fra skravlis som virkelig beviste at nicket ikke er tilfeldig *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

6 kg til jul hadde vært en drøm.. vil gjerne forsøke det sammen med dere!

 

n015.gif

 

Men først må jeg si Rina at du har vært utrolig flink som har gått ned så mange kilo, det står virkelig respekt av det - jeg tar bølgen for deg!

 

g035.gif

 

Så fin at du har kommet inn til oss maysa, du har startet og det er flott! Lykke til videre!

 

Håper du blir bedre i ryggen Rina, jeg synes du får til veldig mye selvom du sliter litt.

 

Ha en fin dag!

 

Klem Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest litt bakover i bloggen din; over 22 kg ned er jo kjempebra :-) Synd du sliter med ryggen din, men du er da virkelig flink til å stå på for det! Mitt lille idol.. Høytider og helger er vel utfordringer for alle oss godtemomser; men så lenge vi greier å ta oss inn igjen etter to dager med kos, så er det stort sett ingen fare. Vi trenger jo ikke ha skeie ut dager i hele uken :-)

Så kommer jo gode mandariner/ clementiner... min favoritt!

 

Ha en fin dag og tvi tvi for at ryggen er snill med deg i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke har vært sulten igår eller de andre dagene, så er jeg til gangs det idag...Syntes det gnager i tarmene selv om jeg nettopp har spist. Så idag regner jeg med å få i meg det jeg skal. Ble ikke noe gåtur idag, tror ryggen trenger litt ro og hvile. Men skulle den slumpe til å bli bedre utover dagen, så kanskje det blir litt trening i ettermiddag. Blir jo inspirert av Lena som har trimma som en helt idag:)

Har tatt meg noe smertestillende og håper snart jeg føle rmeg litt bedre. Huset slutter ikke å fungere selv om jeg gjør det. Så har nok å henge fingra i.

Nei, ha en fin ettermiddag. Kommer nok innom i kveld igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med ryggen. Der ikke greit når den streiker. Håper legen kan hjelpe deg med den til torsdag.

He he ja i dag har jeg fått beveget meg nok ja. Holdt på å døne når jeg registrerte treningen og hagearbeidet i dag. Trodde ikke det var mulig. Hagen trengte virkelig den sjauen.

 

Ønsker deg en riktig god bedring.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jo vil gjerne ned noen kilo til jul...men tror ikke det blr 6 nei ...r er vel kansje mer reelt for meg... er litt morrsomtt for vær jul så har jg godt ned i vekt og ikke opp.. jeg liker kaker alt annet godt men pleier bare lage e 5 slag eller noe..

 

i går når jg hadde skrevet inn trimmen min etter innspirasjonen fra dere så fikk jeg 5.5 trimpoeng johooo...

 

har 0.9 nå ..men blir nok bedre skal ut en tur snart og gå tenker jg.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det går bedre med ryggen din etter i dag. det er noe dritt med vondt i ryggen, kan nesten ikke si det på annen måte. been there....

 

julemål, ja. jeg har ikke det i antall kilo, men ønsker for meg selv at jeg skal klare å holde stilen fremover. erfaringsmessig er det vanskelig før jul. det er snop i alle mulige forretninger, til og med jernvarebutikker selger sånt før jul. så hva skal en stakkar gjøre?? må bare ikke tenke på det nå, men ta det når/hvis fristelsen dukker opp.

 

men altså, jeg håper på fortsatt reduksjon. hadde jeg sett 7-tallet først, ville selvsagt det vært en drøm. men ser jeg det ikke før jul, så ser jeg det jo etter jul :D

 

appelsiner og klementiner er nydelige julesnop. gode bøker er mye mer slankende enn konfekt. og som alle vet; det er helt ok å spise litt - problemene kommer om vi mister kontrollen. men det skal vi vel ikke?? ;):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen:)

Ble fri for nett igår, ble helt desperat når jeg ikke kunne komme meg inn!!! Så man blir hektet.

Har fått en tenåring til i huset idag:) Den eldste dattera mi blir 13 idag:) Er helt utrolig å tenke på.

Kalorimessig ble det altfor lite igår alikevel, skjønner ikke helt hvordan jeg får det til. Ble jo ikke noe trim igår heller, bortsett fra en tur på moloen for å se på uværet. Er ganske fasinert når havrokket står over kanten. Når jeg hadde kommet bortover snudde jeg meg mot byen å så. Kjempe fint med alle lysene fra byen, vinden som uler i mastene og alle andre uværs lyder. Mens man kjenner gufset fra havet.

Er litt bedre i ryggen idag, så håper det blir å vare. Så da blir det vel trening idag

Skal inn og lese litt på de andre trådene. Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...