Gå til innhold

Rinas slankedagbok


Gjest rina

Anbefalte innlegg

Ble ingen trening idag heller, da jobben plutselig kallet for noen timer. Men, men har ikke råd til å la være å jobbe de får timene jeg får.

Maten har gått bra idag. vet jo hvorfor søthungeren kommer også. Har vondt i hode, sånn som før mensen å skjønner hva som er i emming iløpet av noen få dager. Men, det skal ikke få ødelegge denne gangen:)

Skal snart på jobb, så ha en fin ettermiddag/kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Håper kvelden på jobb gikk bra, ja nå er det bare å stå på fremover, dette klarer du, og det vill nok løsne til slutt, det er jeg helt sikker på.

 

Sånne stunder der vi snakker med oss selv er veldig nyttige, trenger av og til å snakke med seg selv for å høre hvorfor man holder på med dette her, kan være nyttig det.

 

Stå på videre nå, dette klarer du. Heia, Heia, Heia :)

 

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at du legger sammen 2 og 2 og får 4. :) ikke søren om den mensen skal få ødelegge mer. enig med deg i at her må man overse og overhøre suget. stå på videre, dette skal du rett og slett klare. sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom jeg meg avgårde på trening:) 5,1 trimpoeng ble det sannelig ut av det. Skulle ønske det sto på arbeidsboka, styrketrening høy intensitet. For idag rasa vi igjennom, og ble skikkelig varm og svett. Prøvde oss også på vektrommet, men venninna mi følte seg litt for pinglete der enda. Men hun oppdaget plutselig at hun hadde fått arm-muskler så en mulig motivatør der for å fortsette der inne. Ellers får jeg gjøre det alene. Syntes det er litt skummelt, tenk om jeg ikke klarer å få på plass stanga igjen. Men, den tid den sorg.

idag blir det pizza og masse salat på meg til middag. Fantasien sviktet litt.

Nei, her er det vel bare å hive seg rundt med helgevask.

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom jeg meg avgårde på trening:) 5' date='1 trimpoeng ble det sannelig ut av det. Skulle ønske det sto på arbeidsboka, styrketrening høy intensitet. For idag rasa vi igjennom, og ble skikkelig varm og svett. Prøvde oss også på vektrommet, men venninna mi følte seg litt for pinglete der enda. Men hun oppdaget plutselig at hun hadde fått arm-muskler så en mulig motivatør der for å fortsette der inne. Ellers får jeg gjøre det alene. Syntes det er litt skummelt, tenk om jeg ikke klarer å få på plass stanga igjen. Men, den tid den sorg.

idag blir det pizza og masse salat på meg til middag. Fantasien sviktet litt.

Nei, her er det vel bare å hive seg rundt med helgevask.

Ha en fin dag alle sammen:)[/quote']

 

Styrketreningen som står i arbeidsboka er beregnet som den tiden du faktisk løfter vektene, ikke inkludert pausene i mellom så hvor korte pauser du tar skal ikke spille inn der. Håper ikke jeg ødelegger for deg nå. Personlig regner jeg 10min styrke for hvert 30min jeg er i styrkeromet, ca2/3 går med til å bevege seg mellom aparater/vekter og pauser mellom settene. Denne tiden blir kanskje ennå større om en står og venter på hverandre og bytter på et aparat når en trener.

 

Dette gjør kanskje styrke mindre "populært" fordi en ender opp med færre trimpoeng, men det er likevel noe av det smarteste en kan gjøre for det bygger musklar og hva brenner mest kalorier? Jo nettopp muskler :)

 

Håper dette ikke var gammelt nytt eller overvettes deprimerende :(

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enklere å finne ut hvor mange kcal man forbrenner dersom man har pulsklokke. Det er ganske motiverende for min del i alle fall, da har jeg noe som forteller meg hvor mange kcal _jeg_ har forbrent! I 9 av 10 tilfeller forbrenner jeg mer enn det som står i tabellen her inne!

 

Så flott at du har trent Rina, det gir overskudd å trene! Ha en riktig god helg!

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke en 2/3 av tiden på pause mellom apparatene og pauser. Når jeg sier å rase igjennom så er det faktisk det jeg mener:D Så haster videre med engang til neste apparat. Er lite flink til å hvile mellom øktene på hvert apparat også. Tok ca tid idag og på 4 apparater brukte jeg 10 minutter. Så derfor savner jeg styrketrening med høy intensitet:) Det kjennes godt de dagene man faktisk raser igjennom:D En sliten men deilig følelse etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må flire...Er en ivrig skriver her inne, å fikk faktisk ikke sende igjennom ett innlegg før det hadde gått 30sekunder. Det har administrasjonen bestemt:D

Så jenter kun 1 innlegg pr 30 sekund:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe, og så er det jeg som heter skravla liksom! *ler*

 

Ja,ja...kjekt å vite at man faktisk ikke trenger å rase gjennom innleggene, Rina.

Vil tro du kjenner en økt på apperatene dersom du raser gjennom dem, sikkert deilig også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deilig med en sånn treningsøkt. jeg fikk faktisk litt lyst til å melde meg inn i treningsstudio igjen. men må vente til denne forbaskete armen er brukbar igjen. jeg går helst på felles partier, både kondis og styrke. liker det best. er litt redd sånne maskiner faktisk. uvisst av hvilken grunn, men tror det henger igjen etter folkeskolen.

 

ønsker deg en fin fredagskveld. :) nå er det bare å stå på videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønske om en fin og sunn helg, kos deg og nyt den:)

 

Jeg har netopp kommet hjem fra spinning, skal en tur på butikken etterpå, i morgen får jeg besøk ellers så blir det en stille og rolig helg.

 

Vi skrives

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen en reser her inne også du :(. Jada, har selv erfart det der med å vente 30 sekunder..... Fillern og :) Nei, Hege, tror vi er flere som kunne kalt oss skravla, hehe.

 

Ha en kjempekoselig lørdagskveld, rina.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal aldri bli lærer.... Har sittet sammen med mine søte små i seks timer og laget juleting... Så mor er helt gåen. Men unga har hatt en fin dag, så da er jeg glad. De er så flinke og kreative at jeg blir nesten stum. Men som dere har skjønt så er ikke det så lett å få meg stum. Kalorimessig idag, tror jeg ikke det er så værst. Har spist litt mer en jeg har ført opp, men det er bare ca 1400 kalorier som er ført opp. Har blitt lite regelmissig spising idag. Sov lenge. Spiste frokost, gikk eller sklei er vel rettere sagt til byen. Sklei hjem igjen, lagde middag. Mellom to økter av juleverkstedet. Gjorde oss ferdig, stekte vaffler. Spiste ikke så mye og litt sunne ble de også. Så har spist bare tre ganger idag. Men ble så ivrig at jeg glemte det helt.

Men nå skal jeg se litt på tv før jeg går til sengs. Ha en god natt alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer!!! Du burde hatt medalje :) Men det er koselig også sant, å sitte med dine søte små og lage julepynt. Si meg, hvor gamle er barna dine og er det både jenter og gutter? Er nysgjerrig jeg, og skjuler det ikke heller, hehe.

 

Håper du får en super søndag.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som sov lenge idag:) Helt til halt tolv...Dåner. Men godt var det.

Jeg har 4 barn Trude. 1 gutt på 16, ellers tre jenter på 13,snart 11 og minste på 8 år. Eldtste mann gidder ikke å være med på juleverksted, så det var jeg og jentene. Nå sitter de å lager julekort til diverse familemedlemer.:) Tror jeg hopper over den delen. Men de koser seg. Har enda ikke fått i meg mat, så må vel bare å lage meg litt mat.

Ha en fin søndag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er godt for kropp og sjel, vet du. du skader jo ingen ved å få sove lenge, du har relativt store unger. :)

 

juleverksted er koselig for ungene. skulle gjerne vært med selv, jeg. så neste år så kan du invitere meg også :( neida, bor vel litt for langt unna deg til det, tror jeg.

 

håper du får en fin søndagskveld. tenkte jeg skulle se en film. leide den tidligere i dag, men tror du jeg har fått satt den på ennå?? neida, ble hengende fast her i forumet etter å ha tatt en liten time på øret. det pleier jeg vanligvis aldri å gjøre, er redd for å bli søtsugen. men det gikk greit i dag, jeg sov så dårlig i natt.

 

ha en fin kveld, rina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har to av unga som bor hos fraen reist utover igjen. Jeg, gubben og dattera gikk en tur i byen før vi gikk på kafe. Drakk en kaffemokka siden kalorinivået er rimelig lavt idag. Sånn blir det når man sover lenge.

Er spent på vekta imorgen, har fått ensen så regner vel ikke med noen nedgang. Bare jeg ikke har gått opp, så får jeg være glad.

Her har meste parten av isen regnet bort igjen, å det er jeg glad for.

Skal lese litt mer her inne, så ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi ned 900 gram med mensen:D Gjett om jeg er glad da.

Var forberedt på opp ihvertfall 2kilo, så gleden var meget stor som dere skjønner. Har skikkelig menssmerter denne gangen, men vet hva som må til. Så snart alle er ute av huset skal jeg trene pilates og få litt fart på kroppen.

Har også gått ned 1 cm i midjen så totalen er 25 cm. Er faktisk enda 1 meter rundt livet, så cm i midjen har sannelig klora seg fast denne gangen. Men det kommer vel etter. Rundt hoftene har jeg gått ned også, så alt er fryd og gammen idag:)

Har så klart sovet dårlig inatt pga sovinga til langt på formiddagen igår, men får bare pine igjennom til kvelden. Så sover jeg nok godt da. :)

Nei, må få gjort litt i huset.

Ha en flotters dag alle sammen:)

Klem fra Rina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi ned 900 gram med mensen:D Gjett om jeg er glad da.

Var forberedt på opp ihvertfall 2kilo' date=' så gleden var meget stor som dere skjønner. Har skikkelig menssmerter denne gangen, men vet hva som må til. Så snart alle er ute av huset skal jeg trene pilates og få litt fart på kroppen.

Har også gått ned 1 cm i midjen så totalen er 25 cm. Er faktisk enda 1 meter rundt livet, så cm i midjen har sannelig klora seg fast denne gangen. Men det kommer vel etter. Rundt hoftene har jeg gått ned også, så alt er fryd og gammen idag:)

Har så klart sovet dårlig inatt pga sovinga til langt på formiddagen igår, men får bare pine igjennom til kvelden. Så sover jeg nok godt da. :)

Nei, må få gjort litt i huset.

Ha en flotters dag alle sammen:)

Klem fra Rina.[/quote']

 

Gratulerer så mye. Det er jo superbra 900g er jo akkurat der det skal være.

25cm ned i midjen? wow det er jo masse, det er faktisk 1/4 av hva du er rundt nå..... I am impressed selv om det er tidlig om morgenen....

 

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

900 gr...vi sier 1 kg :)))

Blir nok sikkert ett kilo før uka er omme,sikkert mere,pleier også å få mye vann i kroppen når jeg skal ha mensen.,er ei ekstra kneik for å holde på motivasjonen min da.

Supert Rina,og ha en kjempefin dag fortsatt :(

Klem fra ho janne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er kjempeflink. Sliter med å gå ned i midjen denne gangen. Har gått ned nesten 8 kg, men bare 3,5 cm rundt midjen. Etter tre tette svangerskap har jeg fått en mage som jeg virkelig sliter med å bli kvitt. Den blir jo mindre, men det er så mye av den at det skal mange kilo til før cm blir ordentlig borte. Før gikk jeg ned 1 cm pr kilo, men det kan jeg bare drømme om nå. Har endelig krøpet under metern, men bør ned 20 cm til for at det skal være "sunt". De sier jo at livvidden til kvinner ikke bør være mer enn 80 cm for å redusere sjangsen for hjerte og karsykdommer. Akkurat nå føles det ganske umulig å komme dit. Skal nok være kjempefornøyd dersom jeg klarer å komme til 90 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...