Gå til innhold

Fokus på trim og trening - 5 kg til 1.mars


Gjest Rosalita

Anbefalte innlegg

Jeg veide meg tirsdag morgen siden jeg ikke var hjemme før mandag kveld. Vekten viste 58,8 kg, ned 200 gram!

 

Jeg har spist omtrent det kroppen forbrenner ut fra utregningen, men det er greit nok. Har akkurat vært på SATS på høy puls uten hopp, og instruktøren er helt sprø, full av energi, så man må bare gi alt ;) Herlig! Så nå er jeg sånn god matt i kroppen.

 

Håper dere andre er i siget også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

.... ikke blitt mye tid til nettet så langt denne uken, samt at jeg må krype til korset og innrømme min første vektoppgang siden jeg startet på GR.

Det er vel uke 5 vi er i nå? Jeg er egentlig i uke 6 siden jeg startet... men jeg legger ved rapport på de siste 5 ukene i alle fall :)

 

Uke 1: 77.5

Uke 2: 76.9

Uke 3: 75.6

Uke 4: 75.3

Uke 5: 75.8

 

Forøvrig så er jeg 1.75 høy og midjemålet mitt er nå 76cm (har stått litt stille den siste tiden).

 

Moro å se at det kommer til nye mennesker her også ;)

 

Jeg har vært flink med treningen, allerede startet på mitt 3dje tre og det er vel to nye gullepler jeg har fått på tre nr 2 så langt. Har også blitt vesentlig flinkere med kostholdet. Stort sett grønnsaker eller salat hver dag til middag og nesten ikke noe snop, bare bittebitte litt sånn innimellom :)

 

Men føler allerede at jeg er godt i gang denne uka her og tror jeg kommer til å klare å gå ned noen få gram i alle fall. Vektøkningen kan også skyldes mensen som jeg har siste dag på i dag, så vekta denne uka tar jeg ikke så veldig tungt :)

 

Hvordan går det med dere andre?

 

Stå på folkens!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

positivt overraska idag.. vekta er plutslig 67.7 var 68.9 forje fredag..(va akkurat ferdi med mensen sist)

Litt redd for at det er muskler eg har mista å ikkje fett.. har ikkje vert flink til å trene dei to siste vekene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens... Håper det går bra for dere alle sammen. Ellers må jeg si det er meget stille på denne tråden for tiden... savner mer aktivitet.... Hvor blir det av våres gode oppbakking og kommunikasjon for hverandre??

 

Jeg tenke bare å melde inn hvordan det går med meg. Jeg har denne uka gått ned 400 gram...og veier nå 72,6 kg... Har da til sammen tatt av bare 1 kg fra start. Jeg har som mål å komme ned på 70 kg eller 70 komma ett eller annet, bare jeg ser 70... er jeg fornøyd... til 5. Mars... Det burde gå.... hvis jeg er flink..

 

Jeg trener også slik at jeg har mellom 10 - 20 trimpoeng i uka... ikke under 10 i hvertfall... det er målet.

 

- Isabel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...