Gå til innhold

10 kg


Anne-Lene
 Share

Anbefalte innlegg

Hei dere!

 

Målet mitt er å gå ned 10 kg, men det tar så laaaaaaaang tid! Jeg har allerede gått kurs 1, og gått ned 1,5 kg og gått inn 14 cm.

 

Går jeg glipp av noe her?! Jeg har til og med trent hele uken, og holdt meg til rundt 1600 kcal som jeg har regnet meg ut at jeg skal ligge på.

 

Så fort jeg benytter meg av noen få kosemerker, så spretter vekta opp igjen :)

Jeg drikker masse vann, og tar vitaminer og fiber tilskudd.

 

Jeg spiser grovt framfor fint og jeg spiser frukt og grønnsaker.

 

Er det noen som har noen råd her?Det trenger jeg nå føler jeg...mister litt motivasjon, men skal IKKE gi opp før jeg har gått ned de dumme 10 kg, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hvordan det føles. Har også gått et kurs med stusselig resultat, og forstår ikke helt hvorfor. Det er vel kroppen som ikke vil gi slipp på det den har karret til seg, men jammen skal den møte motstand her, selv om motivasjonen skranter noe fra uke til uke. begynner på nytt kurs mandag, og nå skal jeg gi alt! Jeg har også ca. 10 kg som skal bort, og det er laaaaangt frem. Stå på, for vi kommer nok i mål til slutt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan vi gjøre! :)

 

Vi kan motivere hverandre litt! Det trenger vi! Hmmmm skal vi si målet er ned 1 kg til uka igjen? hehe hadde vært gøy det.

 

Kan jeg være med? skal ned 12 kilo.....Hvor lang tid håper dere å klare det på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan du være med,bare koselig det!

Det sies at kvinner går ned gjennomsnittelig 0,5-1 kg i uken....jeg har desverre ikke vært blant de, men nå er det skikkelig skjerpings fra min side! Det hadde jo vært skikkelig gøy og faktisk gå ned 1 kg i uken....hmmmmm 10-12 uker :)

 

hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg være med og? Målet mitt er også minus 10 kg, og det går treeeeegt.... Men denne uken har jeg gått ned 1 kg, faktisk! Vet ikke hvor reelt det er da.... Har lenge veid det samme som nå, men da jeg startet forige uke på vektklubben, veide jeg 1 kg mer. Så jeg sier til meg selv at jeg har gått ned litt jeg! Men trenger virkelig hjelp til å holde motivasjonen oppe! Har et mål om å å ha gått ned en del til julebordet i desember.....

 

Hilsen meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i uken!

Det var faktisk ikke så dumt med en kg denne uken, for jeg greide det nesten! Hadde gått ned 900g, og det er det beste ukeresultatet så langt. Det jeg ikke skjønner helt, er at jeg går ned mest de ukene jeg trimmer minst og skriver minst, altså de ukene jeg ikke føler meg "flink".

 

Det får så være. Ble ihvertfall litt motivert igjen, og det er jo det viktigste.

 

Hvordan går det med alle dere andre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Takk for det, og grattis til deg også. 800g på en uke er jo kjempebra!

Jeg personlig har ingen forhåpninger om at det fortsetter sånn, men det hadde jo vært gøy.

 

Vi får vel være fornøyd så lenge det går nedover. Tenk så lekre vi blir til sommer`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går 3-4 turer i uka, med varighet på 30-40 minutter, så vil det får kiloene til å forsvinne hurtigere. Gå ikke raskere enn at du kan føre en samtale, men du må bli litt anpusten, da forbrenner du fett.

 

Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har begynt å trene regelmessig.Jeg trener så og si hver dag.Annen hver dag med rask gange/jogge og styrketrening :)

 

Jeg har trent en del vekt/styrketrening i min tid, så jeg tror faktisk grunnen til min treeeeeeeeeeege vektnedgang kommer av at jeg har litt muskler...under alt, hehe! Trenger bare å få bort valpefettet:)

 

hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...