Gå til innhold

Solsikkegruppa uke 4


Gjest annetje

Anbefalte innlegg

Denne uka er jeg spent på hvordan resultatet blir... Fram til onsdag ble det veldig lite kalorier, siden jeg var syk sist helg. (Samme som går mange steder nå, har jeg skjønt - maten ble ikke akkurat værende, for å si det sånn :) )

 

I går var det 3-retters fin middag med jobben, så da ble det endel vin-kalorier, og i dag er jeg helt oppe i 2300 kalorier - og ca 1000 av de er brukt på sjokolade og øl. Bare tull, med andre ord... Ukessnittet er allikevel lavt, så jeg er spent på hvordan det går på søndag. Men trimmen kunne vært mye bedre - har bare vært én tur på treningssenteret, på onsdag, og jeg er støl ennå... Tror ikke kroppen er helt i form igjen ennå, får satse på å bli 100% frisk i løpet av helgen!!

 

Anne 71 - du er kjempeflink med vannglasset! Der her jeg noe å lære, er bare nødt til å komme inn i bedre rutiner! Tenker både du, fjellgeita og Afrodithe rapporterer nedgang til uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på en årlig smalehode fest på lørdag en tradisjon vi har, bare i år hadde vi ikke smalehoder med tre retter middag ...super deilig mat, holdt meg edru for å ungå kalorier ved alkehol men spiste godt og et stort stykk vedunderlig daim kake til disær ..., men ok det da, såg foressen 72 tallet i gjen i dag ,har også fått mens så håper jeg detter et hakk til ned i kilo etter noen dager med mens.

 

ellers går det egentlig greit med slankingen , kjenner at jeg ikke er så super motivert men klarer meg någelunde for det, men den mens tiden er vanskelig for jeg er så sugen på godis.

 

ellers har nå komt i gang med treningen men bare to ganger i uka på spenst til nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på en årlig smalehode fest på lørdag en tradisjon vi har' date=' bare i år hadde vi ikke smalehoder med tre retter middag ...super deilig mat, holdt meg edru for å ungå kalorier ved alkehol men spiste godt og et stort stykk vedunderlig daim kake til disær ..., men ok det da, såg foressen 72 tallet i gjen i dag ,har også fått mens så håper jeg detter et hakk til ned i kilo etter noen dager med mens.

 

ellers går det egentlig greit med slankingen , kjenner at jeg ikke er så super motivert men klarer meg någelunde for det, men den mens tiden er vanskelig for jeg er så sugen på godis.

 

ellers har nå komt i gang med treningen men bare to ganger i uka på spenst til nå[/quote']

 

Det pleier jeg å være på en gang i året også, smalahove-fest altså! :D Pleier å være et særdeles festlig lag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...