Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
Gjest froeken frue

Huff stbs, nå leste jeg feil hehe, leste at du fikk deg da en økt etter epilepsien... huff hehe. Jaja, snømåking er god trenign!

 

Jeg skal ut og måke fram garasjen nå før det begynner å regne. Masse takras og jeg ser snart ikke garasjeporten..

 

Har ellers hgatt to timer dans med elevene mine i dag og da fikk jeg minst 2 trimpoeng... Søren at jeg ikke hadde med meg pulsklokka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært to treningsfrie dager. Skulle trent i dag, men var helt utslitt når jeg våkna av en eller annen grunn. mannen min ble hjemme halv dag og tok seg av lillegutt slik at jeg fikk sovet. Tidlig i seng idag så blir det bra! Satser på trening imorgen:) Hvis ikke sier jeg god helg til dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

nye 2 t og 40 min snømåking og 2074 kcal (10 trimpoeng) Fylte opp epletre nr 8 og er i gang med nr 9 nå :) Godt å være litt i gang igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nye 2 t og 40 min snømåking og 2074 kcal (10 trimpoeng) Fylte opp epletre nr 8 og er i gang med nr 9 nå :) Godt å være litt i gang igjen :D

 

Oj frøken, kjempebra jobbet. Her er snøen borte fra veien men ikke på fortauene. Ble bare en økt på ellipsen + litt styrke i går, 2,3 poeng.

I dag ble det 5,4 poeng på aerobic og ellipse + en tur ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært så sløv denne uken!! og forrige... Men nå er det påskeferie og motivasjonen for trening er tilbake. Mannen har ferie så nå har vi over en uke sammen. Han skal i gang med trening han og så dette skal bli bra! vekta går heldigvis riktig vei og det stemmer med matinntaket. Ikveld blir det kos med fruktsalat og mikropop:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4.3 i går og 2.5 idag. godt fornøyd! Vekten hadde krøpet oppover igjen og det vil vi ikke ha noe av så da var det bare å kutte ut sjokoladen noen dager før lørdag og å begynne å bevege seg:) det funket denne gangen og, og det tredje eplet på det andre treet er på plass. det går da fremover!! :) Fortsatt god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 32 poeng i uken som gikk på skigåing på fjellet og masse aking og aktivitet ute.

I dag har jeg stort sett bare måket snø, pakket ut og vasket klær. Samt vært i akebakken med eldstemann.

Har hatt en fantastisk påskeuke. Masse god mat og masse aktivitet. Endelig synes yngstegutten det er gøy å gå på ski :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...