Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Har vært på båttur i helgen og har gått tur på fjellet, løpt med ungene og testet kajakken både fredag og lørdag. I ettermiddag var jeg ute og jogget i 40 min og fikk 3 poeng på turen. Hadde bestemt meg for ikke å gå i oppoverbakkene, klarte det også. Hadde snittpuls på 155 og maks på 184 på turen(min makspuls er 189).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobbet Frøken Frue. Jeg har syklt til jobb hver dag denne uken. I går ble det 5 km jogg med noen solide oppoverbakker innlagt. Jogget opp alle bakkene. Skal gå Stoltzen neste lørdag så nå må kondisen bedres.

Nå skal jeg ta en prøvetur i Stoltzen mens familien er på besøk hos Svigers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoltzen i dag, klarte den bare på ca.18,5 minutter. Må ned minst 1,5 minutter på en uke for å klare samme tid som i fjor... Skal holde hardt tror jeg, kjente det mest i beina i dag pga. løpeturen i går. Kom aldri over 180 i pulsi dag, i fjor da jeg kom i mål hadde jeg 189 så det er litt å gå på der...

Endte på 29,7 poeng denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk!! Du er supersprek stbs!! hvordan er det med vekta di nå?

 

Min har gått mye opp' date=' men jeg har ikke gitt opp.

 

5 poeng på dans i dag også ;)[/quote']

 

Bra jobbet Frøken Frue.

 

Vekten min er den samme som for et år siden. Hadde gått opp noen kilo i sommerferien, men nå har jeg vel bare 0,5-1 kg igjen før jeg er nede igjen på laveste nivå.

Har fremdeles et par kilo jeg vil bli kvitt. Er nå ca.67 kilo og fremdeles 166cm høy. Skulle gjerne vært nede på 63 kilo men når jeg bruker 36-38 i bukser så kan jeg vel ikke klage;)

 

Frøken Frue, ikke gi opp, jeg er sikker på at du klarer å legge om kursen du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg trenger noe av den viljestyrken og motivasjonen fin jeg altså. Du er bare helt rå!!

 

Må være rå nå, har bare to dager igjen før jeg skal delta i Stoltzekleiven opp.

I går ble det sykling t/r jobb, fotballtrening med minsten og 40 min joggetur i kupert terreng på kvelden. Totalt 7,9 poeng i går. Kommer vel med det for nå blir det treningsfri i dag og i morgen slik at bena skal føles fine og lette til løpet på lørdag.

Skal opp Stoltzen på søndag også, da sammen med hele familien:) For dere som bor i Bergen så kan familiedagen i Stoltzen anbefales. Alle som deltar får Tskjorter. Våre to gutter gleder seg veldig til turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott Frøken Frue

Jeg har syklet både mandag og tirsdag, men i dag måtte jeg legge inn årene. Har slitt med hodepine ved anstrengelse hver dag siden løpet på lørdag. Forsøker nå å roe ned treningen for å se om hodepinen slipper. Ikke lett for en som er treningsavhengig:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Huff da, det hørtes ikke godt ut! Ta det med ro, lytt til kroppen din. Ta deg en spasertur i stedet ;)

 

Jeg klarte å skrape sammen 3,5 poeng i går på skogtur og dans ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i gang igjen. Har trent siden fredag. Lørdag var jeg 2,5 timer på "fjellet" med minsten. Ikke mye trening i det, men fikk meg en halvtime på ellipsen da jeg kom hjem.

Søndag var det en times løpetur på fjellet. Deilig når kroppen fungerer.

Har syklet til jobb hver dag denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...