Gå til innhold

Operasjon "inn-i-bunaden"!!


Gjest Huldra81

Anbefalte innlegg

Gjest Huldra81

Eg har vore medlem her på diskusjonsforumet sidan august/september 2006, og har fram til no tatt av jamt og trutt. 13, 1 kg er forbrent vekk og 13 cm vekk frå midja.

Er godt fornøgd med denne nedgangen, og har endå ikkje opplevd å få ein skikkeleg trøkk. Har ikkje hatt tilgang på vekt meir enn ca ein gong i mnd, so eg har stort sett gått ned litt kvar gong eg har vore på denne.

 

No ser eg at forumet mitt er blitt løyst opp og det er ikkje den samme regelmessige rapporteringa og faste motivasjonslenkja der lenger. Eg har lest rundt omkring på dei ulike foruma, og sett at det er veldig motiverande å ha si eiga "dagbok" her. Dette kan både vere motiverande for ein sjølv og ikkje minst er det kjekt å lese om korleis det får for andre likesinna.

 

Planen min er å komme meg inn i bunaden min til konfirmasjonen til søstar mi i mai. Bunaden var ny til min konfirmasjon, og har ikkje vore utsydd eller fiksa på sidan den gong. Sidan eg har lagt på meg 30 kg (!!!) sidan den gongen, må den nok leggast litt ut no. Men eg arbeidar hardt for at den skal syast ut så lite som mogleg.

Grunnen til min store vektoppgang var ein kombinasjon av at eg fekk ein skade og kjæreste. Var veldig aktiv fram til eg var 20 år og trente fleire timar kvar einaste dag. Når eg fekk meg kjæreste skulle vi kose veldig og det balla på seg i og med at eg ikkje kunne trene. Kjæresten er no blitt min forlovede og vi skal gifte oss i 2008. Det neste målet etter å ha komt inn i bunaden, er å finne ein brudekjole som sete som støpt på min då tynne kropp :D

 

Eg likar veldig godt å trene og har tatt opp igjen denne hobbyen siste halve året. Men eg er ei svak svak jente for snop og gode middagar so her ligge mitt problem. Har kun skeia ut ein gong sidan nyttår, og merkar at eg blir kvalm når eg ete chips eller søt snop. Det er jo positivt sånn eigentleg:D

 

Eg håpar å kunne oppdatere denne "dagboka" eit par gongar i veka om korleis det går med "operasjon inn-i-bunaden" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt, men kanskje kanskje...bunaden min har jeg ikke brukt på 10 (?) år? Den ble bare brukt 2-3 år etter konfirmasjonen, etter det har den hengt ubrukt i skapet. Forresten går det nok ikke å komme inn i den til denne 17. maien, jeg må nok ned 14 kilo til før jeg overhodet har sjangs til å komme inn i den. Hm. Hvor mange uker er det til 17. mai mon tro? Hey, det er 14 uker til, viser det seg! Kaaanskje håp likevel?? Time vill shåv :-)

 

Lykke til i alle fall! Dette går veien ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

Bunaden min ja, husker nesten ikke hvordan den ser ut engang. Det er vel snart 10 år siden sist. Har som mål å komme i den i år. 14 uker x 0,7 kg = neste 10 kg. Kanskje det går? Må nok redusere midjemål med 10 cm, men er jo mye større over brystene etter 2 barn, så kanskje jeg må lenger ned enn det jeg tror. Kanskje jeg skal finne den frem og prøve den på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunader er fine ting! Det er et plagg man aldri kaster uansett hvor mye man legger på seg :D

 

I sommer fikk jeg såvidt trøkt meg inn i min nydelige Østerdalsbunad (før jeg slanket meg), men det var ingen behagelig opplevelse. Da jeg prøvde den til jul satt den som et skudd! Om noen kilo til blir den kanskje faktisk litt romslig også? Nå skal det nevnes at det bare er 8 år siden jeg konfirmerte meg da... Det hørtes egentlig mye ut når jeg skrev det ned.

 

Lykke til, Huldra, det blir spennende å se mange fine bunadsdamer på 17. mai! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunader er fine ting! Det er et plagg man aldri kaster uansett hvor mye man legger på seg :D

 

I sommer fikk jeg såvidt trøkt meg inn i min nydelige Østerdalsbunad (før jeg slanket meg)' date=' men det var ingen behagelig opplevelse. Da jeg prøvde den til jul satt den som et skudd! Om noen kilo til blir den kanskje faktisk litt romslig også? Nå skal det nevnes at det bare er 8 år siden jeg konfirmerte meg da... Det hørtes egentlig mye ut når jeg skrev det ned.

 

Lykke til, Huldra, det blir spennende å se mange fine bunadsdamer på 17. mai! :)[/quote']

 

Helt, enig; bunader er fine ting! Men de har veldig lett for å krympe i skapet, da!!!

Hadde i mange år bunaden og 17.mai som "deadline" for hvordan det sto til med formene¨, intil jeg til slutt måtte krype til korset og få lagt den ut for et par år siden (sukk). I år har jeg stor tro på at den kanskje/muligens kan legges inn igjen grunnet 15 kg minus siden siste bunadanledning (leser selv setningen flere ganger i pur glede!!)!! For min del er det i år akkurat 20 år siden konfirmasjonen, så når det er bunadhåp for meg, er jeg sikker på at det går bra for alle dere unge damer her også!

 

Lykke til med prosjekt bunad!

 

Hilsen Snipp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Jeg fikk bunaden lagt ut etter konfirmasjonen. Så passet den vel en stund, men i jula for 1 år siden var den i grunn alt for liten. Jeg brukte den likevel, på julaften (det er tradisjon i familien til samboeren min). Gremmes når jeg ser de bildene! Det er en bunad med sånn snøring foran på brystet. Puppene (som da var 75F) sprengte jo helt ut der. Det så altså bare så dumt ut! Så passet bunaden ganske bra til 17. mai i fjor, da hadde jeg gått ned nesten 10 kg. Men i jula nå var den alt for stor! :D Vet ikke om jeg skal sy den inn igjen, men det hadde jo vært greit så kan jeg liksom aldri gå opp igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble konfirmert for 10 år siden, og bunaden er ikke sydd ut..har nektet det hele tiden, selv om den til tider har blitt litt vel for trang..Så vidt jeg fikk puste i den! Det var en jul jeg ikke turde å prøve den engang, men det er heldigvis 10 kg siden nå.. julen som var nå passet den mye bedre enn den har gjort på flere år, men fortsatt skulle jeg gjerne hatt litt ekstra plass i den..så vi får se på 17.mai om hvordan den passer da! :D

 

Lykke til med slankingen, Huldra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe42

For et artig tråd! :-)

 

Jeg har min flotte nordlandsbunad fra konfirmasjonen i 1981 (kan det være mulig?) hengende i skapet. Kom inn i den for tre år siden, men da veide jeg 10 kilo mindre enn nå... Den er blitt litt kort i ryggen og jeg måtte kjøpe ny skjorte siden den ble for kort på ermene, men alt i alt er det jo et nydelig plagg jeg pleide å trives i. 10 kilo ned til 17 mai høres litt mye ut, men før eller siden vil jeg ha den på meg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Veldig kjekt å lese at det er andre og som har bunadsmål! Konfirmasjonen eg skal i er 6. mai og eg må gå inn ca 4-5 cm rundt puppane før eg kan bruke den utan å legge den ut. Det er der den er for liten. Er høgt liv på min bunad, så magen er ikkje noko problem. Siste eg brukte den må ha vore for 3-4 år sidan. Då var den nok litt i trangaste laget. Ellers får eg fleire moglegheitar til å bruke bunaden i år sidan eg skal i to bryllaup i tillegg til to konfirmasjonar og 17.mai!! So inn i den må eg.

 

Det er eit lite nederlag å eventuelt måtte legge den ut, men eg var slank og godt trent då bunaden var sydd, og har vel fått litt meir kvinnelegeformer sidan då. Men inn i den skal eg. EG VIL, EG VIL :)

 

Planen for dagen er å trene styrke ein time for så å hoppe i bassenget. Kanskje eg unne meg ei lita badstu på slutten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere

det var inspirerende lesning. eg går på internett-kurs no, og har ikkje satt meg noe spes vektmål enda. men kanskje klær og bunad er tingen...?

eg fikk bunad til konfen for 14 år siden. den har vært sydd ut en gang, og så har eg fått flyttet noen hekter etter første barn. eg har vel stort sett fått på meg bunaden de årene eg ikkje har ammet, men den sitter jo ikkje så fint. tror det skal være et mål for meg og. har planer om å gå ned i alle fall 10, kanskje 15 kilo, og då vil det nok bli det praktplagget vi alle ønsker det skal være..

lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... bunaden, ja... Må sjekke hvordan det står til med den. Ble brukt i to konfirmasjoner i fjor vår (med et nødskrik...). Skal være fadder i barnedåp i slutten av neste måned, og da hadde det vært fint å bruke bunaden. Den har vært sydd ut en gang etter konfirmasjonen, og da ble den sydd ut skikkelig også. Og så er den sydd inn igjen to ganger etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var planen å trene styrke og svømme. Styrketreninga blei ikkje noko av, men svømte 2000 meter og det resulterte i 580 kcal på ein liten time. Greitt nok, men før eg fekk meg pulsklokke var svømming den mosjonen eg henta mest trimpoeng ut frå GR sin skala. Med pulsklokka på armen er det blitt til ein heilt vanleg treningstime som faktisk gjer meg bittelitt mindre på same tid som td spinning. Prøvde å halde pulsen oppe, og greidde det sånn nokelunde.

 

På torsdag får eg tilgang til vekt igjen, og då må eg til pers. Då er det 3 veker sidan forge veging, og eg bør/må/skal ha gått ned i vekt. Trur faktisk eg skal prøve på meg bunaden min og. Berre for å sjå kor nær eg er målet ;-) Første gong eg prøvde den fekk eg ikkje igjen nokre av hempene (3 av sorten), andre gongen fekk eg igjen ei hempe i feil hol og siste gongen eg prøvde den fekk eg igjen 2 hemper i feil hol. Kan ikkje håpe på at eg får igjen alle tre denne gongen for det betyr faktisk at bunaden er passeleg. Og det kan den umogleg vere no, men det kan jo vere at den sete litt betre over skuldrane eller noko. Det er lov å håpe!

 

Planen idag er å ta igjen den styrketreninga eg ikkje fekk gjort i går. Her skal det byggast musklar sånn at meir fett kan forbrennast :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Bunad ja, egentlig et fint plagg å måle seg etter.. I min situasjon er det sånn at jeg faktisk var større den gangen jeg konfirmerte meg, 6 år siden.. Er en stund siden jeg har brukt den nå, men jeg kan jo tenke sånn jo større jo bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var laurdagskvelden her og eg har ingen andre planar for kvelden enn å sjå på tv! Har vore å trent 40 minutt spinning og 1 time styrketrening idag, og det resulterte i 959 forbrente kcaloriar :D

Godt fornøgd med meg sjølv, men du og du so sleten eg var og framleis er. Var faktisk fysisk kvalm i sta og hadde ikkje greidd å løfta eit einaste kg ein repetisjon til!!

 

Veit ikkje korleis det blir med trening i morgon sidan eg skal på oppdrag for jobben. Vanskeleg å sei kor lang tid dette tar, og om eg får trent noko. No skal eg kose meg med cola med grøn kork (cola light med lime). Nam nam :)

 

God helg alle saman!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk og stønn* søndagen er snart over og har ikkje fått gjort noko anna enn å stappe i meg mat ;) Ikkje bra. Totale inntaket blei på 2300 kcal og det er 400 meir enn det eg skal ha!!!

 

Veldig kjedeleg at inntaket blei sopass stort, men på den andre sida ser eg ikkje på dette som nokon sprekk. Har ikkje brukt eit einaste kosemerke på 14 dagar (veit det ikkje går å samle opp over so lang tid), men litt må ein unne seg av og til for ikkje å gå på ein skikkeleg smell.

 

Denne veka blei den totale summen av trimpoeng på 20. Fornøgd med det i og med at eg har to dagar utan trening. Idag er kroppen min lettare mørbanka etter den harde trimminga igår, men satsar på at eg er fit for fight igjen i morgon. Litt godt og å kjenne at eg har brukt musklane. Med nedbryting skal ein bygge opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg vore på vekta og den synte minus 1,2 kg. Greitt nok på tre veker, men kunne sjølvsagt tenkt meg at eg det var eit par gram til. Har gått til innkjøp av spinningsykkel idag, og har allereie forbrent 650 kcaloriar på den. Veldig fornøgd med det kjøpet sjølv om det svei i lommeboka!!

 

I morgon skal eg prøve bunaden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blei ingen prøving av bunaden denne gongen. Tida strakk rett og slett ikkje til! Men heldigvis er det ikkje så lenge til eg flyttar heim for godt så då er tilgangen lettare. Har vore pendlar no eit lite år og flyttar tilbake til sambuaren no om ei veke.

Det gledar eg meg veldig til. Er litt bekymra for korleis det skal gå med vidare vektnedgang då, for sambuaren er av den typen som kan ete kva han vil og ikkje legge på seg eit lite gram!!

 

Det var når eg blei ilag med han "problema" starta for min del. Vi er veldig (alt for) flinke til å kose oss. Eg har jo ikkje lyst til at han skal gje opp all kosen for min del, men på den andre sida klarar eg ikkje å la vere å ete snop om det står på bordet. Han er veldig forståelses full, men likevel får eg dårleg samvit når eg seie at vi kun kan kose oss med litt snop eller liknande laurdagane. Eg har jo vore totalt avholds av snop når eg har vore aleine i helgane. Håpar at vi kan komme inn i ei rutine der det ikkje blir "vane" å ete snop kvar gong vi skal kose oss!

Er jo mykje anna enn usunne ting som funkar like godt for meg. Eg har funne ut at det viktigaste for meg er å ha noko å putte inn i munnen. Om det er chips, druer eller gulerot spelar ingen rolle!

 

Det som blir fint med å flytte er at det er mange fjell, støylar, turløyper, lysløyper og idrettsanlegg som er tilgjengeleg berre eg går ut døra!! Det skal bli topp ;)

Trur det er viktig å vere streng i starten og komme inn i gode rutiner, so kan ein heller løyse litt på tøylane etter kvart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var eg på shopping for føste gong på lenge. Har ikkje likt å handle kle sidan ingenting passa og eg følte meg endå tjukkare.

Har hatt lyst på dongribukse lenge og i dag såg eg ei som såg ganske bra ut. Til vanleg har eg vore heldig om eg har fått på meg str. 46 i bukse og då har den måtta vore høg i livet og vid i leggen. Det resulterar i at eg ser 20 år eldre og 20 kg tyngre ut enn det eg faktisk er!!

 

Idag fann eg meg ei dongribukse i str. 44 som eg drista meg til å prøve. Fekk sjokk når eg fekk den på meg og såg at den faktisk var for stor!!

Sidan butikken ikkje hadde str. 42, meinte butikkdama at eg skulle prøved str. 40. Skeptisk som eg er hadde eg mine tvil, men jammen santen passa ikkje buksa!

 

Det var so kjekt å endeleg sjå resultat av den harde treninga eg har lagt ned dei siste mnd. Har manlga litt motivasjon den siste tida til å ete skikkeleg, men no er eg fit for fight igjen og gledar meg veldig til å komme meg i treningsklena igjen.

 

Den positive opplevinga med dongribuksa resulterte i at eg kjøpte meg x-antal toppar og gensarar og brukte derfor alt alt for mykje pengar.

Vi fekk nemleg beskjed om at vi vann budrunda på leiligheita vi hadde lagt inn bud på igår, so no må det rasjonerast med pengebruken i følgje min kjære :)

 

Eg skal greie alt so lenge eg framleis vil komme meg inn i str. 40 eller mindre :) ALDRI MEIR str. 46!!

Nesten so eg gledar meg til å prøve bunaden min, men må ikkje få for store forhåpningar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var virkelig hyggelig lesing, Huldra!! :) Er ikke sånt gøy?! Når man plutselig må ha myye mindre klær! Nei, det er ikke alltid hjernen følger med slankingen, det tar som regel litt tid før at den skjønner at man har gått ned mye i vekt! Kan tenke meg at du gleder deg til å prøve bunaden. Når prøvde du den sist, og hvor mye har du gått ned siden det? Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at du gleder deg til å prøve bunaden. Når prøvde du den sist' date=' og hvor mye har du gått ned siden det? Lykke til videre! :)[/quote']

 

Tusen takk! Det er kjempe kjekt å sjå handfaste bevis på at eg har gått ned i vekt!

Bunaden prøvde eg sist i jula og har vel gått ned ein 4-5 kg sidan då. Har ikkje heilt overstikta frå nyttår, kun totalt. Gledar meg til fortsettelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig lesning' date=' Huldra! Gratulerer med nye, snertne klær!! Og ikke minst med ny leilighet!

 

Stå på - flink, er du!![/quote']

 

Tusen takk Nique! Har no sett at du og har vore flink :)

Matslaven er no blitt gjeldslave!

 

Heia oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne vil jeg være med på!!

 

tror jeg ikke kommer inn i bunaden iår...var litt trang ifjor så kanskje noen kg til hadde gjort nytta;-)

 

veier nå 74,4 kg,og håper å gå ned minst 4 kg fram til 17 mai!!

 

lykke til dere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg endeleg fått prøvd bunaden, og denne gongen gjekk alle 3 hempene igjen!!! HURRA :) Riktignok måtte puppane "stappast" inn, men den gjekk igjen og eg fekk puste i den. Kan sjølvsagt ikkje gå med den heilt endå sidan puppane sto aldri so lite på spreng inni der, men det er absolutt framgong å spore.

Kanskje eg ikkje treng å legge den ut likevel?? hmmmm... Skal jo ikkje brukast før 6. mai so det er endå tid å miste cm på :)

 

Sist veke var skikkeleg dårleg med tanke på mat og trim. Dreiv å flytta og det blei dårleg med regelmessig mat og ikkje minst sunn mat. Ikkje blei det tida til trening heller, men reknar med all bæring av kassar og diverse nedvasking utgjorde eit par kcaloriar. I går var eg på aketur og forbrente over 900 kcal med pulsklokke! Kjempe artigt :) Det er relatvit bratt og langt der vi akar so ein brukar ca 40 minutt å gå opp også går det i hundre ned igjen so ein må arbeide litt for å halde seg på brettet. Men moro er det :)

Det blei heldigvis nedgang på vekta (- 500 gram) sjølv om eg ikkje har vore so flink med mat og trim. Seier meg fornøgd med det.

Idag skal eg ha meg ei god økt på spinningsykkelen. Gledar meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...