Gå til innhold

Operasjon "inn-i-bunaden"!!


Gjest Huldra81

Anbefalte innlegg

Gjest bollapinsvin

Prøvde bunaden på. Nesten i alle fall. Selv om jeg var 80 kg forrige gang, må jeg nok under 80 kg denne gangen. 2 barn har satt sine spor, både rundt midjen og puppene. Jeg skal fortsatt prøve, men må nok ned 10 kg til for å få den på. Neste 17 mai må den sys inn.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer' date=' Huldra! Tenker den sitter helt perfekt innen mai, jeg! Og om det skulle "tyte" litt pupper, er jo ikke det så farlig - har det fra sikre kilder (mannlige bekjente) at bunader absolutt er penest på litt frodige damer! :)[/quote']

 

Hehe..*ler* ryktene går om at tyting av puppar er bra ja :) Men kanskje i litt mindre mengder. Nei det var som sagt veldig kjekt at den gjekk på. Lure på korleis eg skal greie å minke puppane so mykje på to mnd. Er ikkje akkurat den lettaste plassen å stramme opp!! Men det hjelpe vel litt på om eg blir mindre over skuldrane, armane og magen. Alt hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde bunaden på. Nesten i alle fall. Selv om jeg var 80 kg forrige gang' date=' må jeg nok under 80 kg denne gangen. 2 barn har satt sine spor, både rundt midjen og puppene. Jeg skal fortsatt prøve, men må nok ned 10 kg til for å få den på. Neste 17 mai må den sys inn.......[/quote']

 

Då eg sette meg som mål at eg skulle inn i bunaden til konfirmasjonen til søstra mi, trudde eg aldri at eg skulle klare å få den igjen utan å sy den ut. Men det har gått over all forventning. Aldri sei aldri Bollapinsvin! Eg har trua på deg :)

 

Heia oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også gifte meg i 2008, og da skal jeg inn i bunaden - men det skal jeg da også hver eneste 17. mai... Så hver februar er det slanking fram til 17. mai, og godtespising fra 18. mai og ut året. Men i fjor var det bare såvidt jeg kom inn i bunaden. Og til bryllupet skal jeg ha goood plass i bunaden! (og brudekjole er overhodet ikke aktuelt - svigermor skal sy bunad til min tilkommende også :-D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Huldra81

Puhh! Lenge sidan eg har hatt tida til å skrive inn her no. Kan vel ikkje sei at eg har tenkt so mykje på slanking den siste veka, men eg har ikkje skeia ut jalfal. Det har berre blitt sovidt over 7 trimpoeng denne veka. Er nettopp begynt i ny jobb, og pendlar tilværelsen tar på for ein stakkar som er vant med kort veg til jobb :) Satsar på at dei gode vanane kjem etter kvart som overskotet kjem tilbake. Akkurat no har sofaen og senga vore mine beste vennar, og joggeskona har komt langt bak i rekka.

 

Planen for helga er å komme over 10 trimpoeng, og ikkje skeie alt for mykje ut :) Skal til å vaske hus no, og svinge skrotten etter musikkanlegget.

Tenkte eg skulle prøve å komme meg på vekta i morgon tidleg. Eigentleg skulle eg vore på vekta torsdags morgon, men eg må ut av huset for å få tilgang til den so eg utset det glatt til i morgon :) Ser ikkje vitsen med å prøve bunaden denne veka. Tvilar på at eg har hatt den store nedgangen i cm sidan eg nesten ikkje har fått trent!

 

Det er ca 8 veker til bunaden skal sitte som støpt, og med god innsats frå unge lovande (?) huldra burde eit par cm/kg vere innan rekkevidde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Til tross for min labre treningsinnsats denne veka har eg likevel gått ned 1,1 kg!! Veldig fornøgd med det :) Har begynt å tenkte på at det er mogleg at eg har ete for lite i forhold til kor mykje eg har trent tidlegare. Har hatt inntak på ca 1900 kcal kvar dag og rundt 20 trimpoeng med pulsklokke i veka. Det kan nok ha blitt for mykje trening i forhold til inntak av kcal. Mogleg det er derfor eg har gått ned so pass mykje desse vekene eg har vore tilnærma inaktiv!

 

I kveld skal eg kose meg med sambo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Er inne i ein skikkeleg slakk periode for tida. Ikkje vore spesielt flink med maten og heller ikkje spesielt flink til å trene. Har riktignok mosjonert ein del, men ikkje trent skikkeleg å blitt "dau" i musklane på leenge.

No skal eg ut å reise i tillegg så det blir nok ikkje skikkeleg trening på meg før til neste helg! Over ei veke til det gitt. Kjenner at motivasjonen og overskotet forsvinn når eg ikkje er regelmessig med den harde treninga. Lett trening/mosjon blir for lettvint kvar dag.

 

Her må det skjerpings til! Operasjon inn i bunaden til konfirmasjonen held fram i sju veker til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og fikk nesten sjokk! Den var for stor. Men etter å ha justert beltet litt kan jeg bruke den i barnedåp på søndag. Feirer med et glass Pepsi Max og en kiwi. Men må visst en tur til mamma og få sydd den inn før 17. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

For stor bunad kjem eg nok aldri til å få. Det må vere litt av eit luksusproblem :)

 

Eg har vore på ei veke ferie, og med det er eg nok 3 veker lenger vekke frå målet mitt enn eg var for ei veke sidan. Har ikkje tort å verken vege meg eller prøve bunaden, men føle meg oppblåst og utrent rett og slett. Blei ikkje mykje trimmen på ferien gitt sjølv om vi var ute minst 8 timar for dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Etter ferieturen har eg streva hardt med å få hovudet over vatnet på jobb. Merkeleg kor mykje som heng igjen berre ein er vekke eit par dagar. Først i helga blei det noko som likna på trim. Då var vi ute å hogg ved heile laurdag og eg "tente" meg 1000 kcal på det. Søndagen blei det 750 forbrente kcaloriar på å rydde vekk kvist og flytte veden :D God trim som faktisk kjem til nytte seinare!

 

Mandag gjekk eg opp ein 3 km lang skogsveg i laus snø. Tungt var det, men det blei no 650 forbrente kcaloriar på klokka også denne dagen. Skogsvegen er mykje brukt som turveg, og planen er å komme meg oppover der 3 gongar i veka framover. Turen opp tok 44 minutt på mandag, men målet er å gå under 30 minutt i sommar. Trur det skal vere innan rekkevidde.

 

I går blei det ein god skitur etter jobb i solsteiken! Heilt fantastisk veir her på Vestlandet for tida! Håpar å få nyte litt av det flotte veiret idag og :)

Føler eg har komt meg litt tilbake på rett spor igjen, sjølv om det blei eten ein aldri so liten tur-sjokolade på skituren igår :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Søndag våkna eg til strålande sol og tenkte at her er det berre å spenne på seg skina å komme seg på tur. Som tenkt så gjort!

Ein heilt nydeleg dag der eg forbrente 1800 kcal opp på toppen og 550 kcal ned igjen frå toppen. Å gjett om eg må betale for det no??? So stiv og støl har eg aldri (sjelden) vore før!

Føret ned igjen var heilt nydeleg og eg svingte meg nedover i fin telemarksstil. Sjelden har eg opplevd at det har vore så bra utanom preparerte løyper i påska.

No betalar eg med stive lår som nektar å bære overkroppen nedover trappene utan eit stort offer, armar som ikkje vil løftast over hovudet, hælar med opne sår som lide i skona (ja eg går no i laffisa på jobb), men DET VAR ABSOLUTT VERDT DET ;)

 

Påskefargen er på plass og eg er lysten på fleire toppturar. (Kroppen protesterar litt, men blir nok klar igjen den og ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig påskeopplevelse, Huldra81! ;)

 

Selv koser jeg meg i byen - er egentlig ganske OK det også, stille i gatene, sol og utepils. Det sistnevnte ikke akkurat noe sjakktrekk for bunadsprosjektet, da. Jeg har forresten ikke prøvd på meg min ennå. Kanskje jeg skal ta sjansen i løpet av påsken??

 

Nå skal jeg ut og gå tur! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Huldra81

Fått prøvd bunaden din Nique?

Eg hadde på meg min på onsdag. Alle hempene gjekk framleis igjen, men jammen blei det trongt under alle laga gitt. Beltet mitt må eg legge ut til konfirmasjonen. Der manglar det ca 4 cm før det går igjen og det klarar eg ikkje til 6.mai. Skulle nok prøvd det før. Ellers ser det ut til at eg slepp å legge bunaden ut :) Yessss!!!

Skal i eit bryllaup i slutten av juli, so eg får då passe på at den set som den skal med pusterom til då!! Skal klare å halde ut i konfirmasjonen og 17.mai, men i bryllaupet må eg klare å ete litt i tillegg inne i den ;)

 

Idag har vårveiret komt her til vestlandet! Heilt supert. Har gått meg ein lang tur med ei venninne. I morgon tenkte eg gå meg ein endå lenger tur på ski!! Gledar meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg prøvde bunaden min i dag og den passer!! Jeg brukte den sist på 17. mai i fjor og det var ingen behagelig opplevelse. Livet var for trangt og det var vanskelig å puste.

 

Jeg har nå gått ned 11kg og bunaden er nesten blitt litt stor. Jeg sydde den ut for 2 år siden, men nå er planen å få sydd den inn igjen. Jeg vil gjerne ned minst 20 kg til, men så lenge det går nedover er jeg fornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Huldra81

Då var konfirmasjonen undagjort og eg kom meg inn i bunaden. Den blei lagt litt ned før dagen, men sydama fekk streng beskjed om å ikkje legge den ut noko.

Beltet måtte riktignok leggast ut med to støla, men det måtte eg rekne med. Hadde ikkje nubbis på å få det på.

Resultatet vart at når bunaden blei lagt ned, blei den faktisk særs behageleg og ha på! Nesten på grensa til å vere for stor faktisk. (Er stor forskjell på kroppen min no og då eg var 16, og tydelegvis er ikkje det livvidda som er problemet men puppevidda!)

 

Målet framover no når det gjeld bunaden er å få tatt av ein støl igjen (helst begge to, men det blir tøft) til eit bryllaup eg skal i 29.juli. Det bør vere eit realistisk mål. 17.mai blir ein behageleg dag med ein bunad som verken er trang eller ekkel å ha på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest galskap

Grattis med inn i bunaden, huldra!

 

Sjøl klarte eg faktisk fint å komme inn i min, har ikkje prøvd den sidan eg var 17 eller noko (no er eg 24), og då var han for liten. Så eg var rimelig happy! At han elles sit som ein potetsekk med broderi er ein heilt annan sak...

 

Håper du kjem deg ned eit hakk til brullaupet, lukke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...