Gå til innhold

Veiedag torsdag !


Gjest seniorita

Anbefalte innlegg

Seniorita - som du sier så er det ikke å gjøre noe med det som er gjort, men vi har store muligheter for å gjøre noe med det som kommer. Er ikke sikkert det har så stor innvirkning på vekten som du frykter hvis du nå er tilbake til den gode vanen.

 

Selv er jeg i en mellomfase mellom to kurs med jentegjengen, men prøver å holde stø kurs allikevel. Hverdagene går jo helt greit, men helgene blir det litt slurv. Det er ikke nødvendigvis det at jeg spiser feil mat, men jeg klarer ikke holde på de faste måltidene og opprettholde et stabilt

 

Var på utdrikkingslag på lørdag med perfekt mat, men desverre ble det noe Champis og noe Cider som ikke er perfekt når en prøver å gå ned i vekt.

 

Har allikevel vært på vekten i dag og -300gr er jo nedover.

 

17. mai i morgen, men skal gå i 17.mai tog så da blir det jo litt trim.

 

Ha en fin nasjonaldag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

17.mai i morgen og jeg har ikke tenkt å telle en kalori!!! MMM, rømmegrøt, gleder meg.

Har vært burhard denne uken, så jeg forventer nedgang i morgen. Må i tilfelle feire med litt ekstra god mat etterpå, hihi.

 

ha en strålende nasjonaldag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita

Hei jenter

 

Vært på kurs i kveld. 2. kurskveld på kurs 2.(var bortreist på 1.kurskveld)

100g ned. Ikke mye det, men tatt i betraktning hvor mye jeg har skeiet ut så er jeg faktisk veldig fornøyd. Fra fredag skal jeg være flink - ta en superuke.Må bare gjøre unna 17.mai først :-) Skrive opp alt jeg spiser og være flink til å trimme !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita

I dag har jeg vært flink. Har spist det jeg skal og drukket mye. Trim har det derimot blitt dårlig med. Det er så ufyselig vær at jeg rett og slett ikke orker ut. Må få til en god trimtur i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en kjempetravel uke og med 17. mai + langhelg er ikke dette lett.

Har ikke klart å holde fokus på riktig mat og har skeiet ut i hele helgen. Ingen trim for å komepensere matintaket, så dette lover ikke bra for veiingen.

 

Det er blitt både pølser, hamburger samt ost/kjeks i helgen så det holder for en god stund.

 

Må prøve å få trimmet litt resten av uken samt drukket en del vann. Skal i bryllup til helgen og må holde fokus så jeg ikke sklir helt ut.

 

Gleder meg til å begynne på nytt kurs neste uke, for da er det mye lettere å skjerpe seg hele tiden....

 

Må bare få tilbake den rette motivasjonen - skal klare det denne gangen, jeg vil ikke tilbake til gamle synder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita

Hei kmor !

Ja dette her er ikke lett. Så fint at du beynner på nytt kurs, det er som du sier mye lettere å holde fokus da. Du får tenke fremover bare - spist er spist.

 

Her går det ganske greit om dagen både med matinntak, drikking og trim. Men det er ikke lenge siden siste utskeielse her eller. 17.mai hadde jeg visst helt slankefri :-( Jeg har fortsatt mye å lære når det gjelder BARE LITT. Er enten eller med meg. Enten er jeg flink eller så flipper jeg totalt ut. Det er vel noe av kunsten å lære seg nettopp det tror jeg, å kose seg litt men ikke hemningsløst.

 

Har begynt å få kommentarer om at jeg krymper. Det er utrolig moro og veldig motiverende !!

 

Stå på kmor - dette skal vi klare !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, veiing i morgen. Håper det går fint med dere. Her går det nedover. Er veldig aktiv om dagene, også veldig sulten. Neste mål nå er under 90. ca 92 nå. GLEDER meg til under 90, kommer til å bli nesten like fantastisk som under 100.

 

G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita

Hei GRJ !

Så flink du er !

Mitt neste mål er også under 90.

Var 94,3 på siste veiing. Blir spennende å se på veiing i morgen om jeg er noe nærmere målet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita

Hurra !

0,9kg ned på veiing i kveld !

Totalt ned 7,3kg siden 8.mars. Er veldig fornøyd med det. Deilig å kjenne at klærne slenger altså :-)

Gir god motivasjon for å stå på videre dette her.

Kom igjen jenter !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende S! Dette er så gøy. Elsker resultatene!

Er på flyttefot med familien, ny by. Satser på å brenne litt kalorier i flytteprosessen, hihi!

 

Men i dag: Peppes. Prøver å ta noe kalorifattig. Tenkte på de italienske porsjonspizzaene, sikkert mindre fett enn de store med masse ost..

 

Klem herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita

Hallo GRJ.

Ja det er virkelig gøy når man ser resultater !

Men, var på konfirmasjon i går og mildt sagt fråtset :-( Håper jeg likevel klarer å kryper nedover på vekta også denne uka.

 

Lykke til med flytting og videre slanking :-)

PS; KOS DEG PÅ PEPPES !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita

Hei jenter !!

Ville bare si at jeg nettopp har vært ute og gått 50min rask stavgang.

Det er faktisk 3,3 trimmerker det . Kom dere ut , det er så deilig når man først kommer over dørstokkmila :-)

Nå skal jeg legge meg på gulvet å ta mageøvelser.

 

Hej så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita

Hei igjen !

Vil barfe informere om at jeg avslutter denne tråden.

Jeg har nemlig en tråd til, så jeg driver egentlig og skriver dobbelt.

Den andre tråden heter "Fra 100 til 70kg" og ligger under presentasjoner.

Skulle gjerne ha flyttet den hit men tror ikke det er mulig. Håper at dere som følger meg her også blir med på lasset. Jeg trenger deres støtte !! Men synes det er unødvendig å kjøre to tråder parallelt.

 

Skrives under presentasjoner :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...