Gå til innhold

Hei. Noen nye som vil slanke seg med meg?


Gjest Lorilai

Anbefalte innlegg

Koselig at du vil være med. Det er litt stille på denne linken for tiden, men det er jo påskeferie for de fleste nå. Vi reiser i morgen, men jeg er nok innom avogtil. Flott at du hadde gått ned. Her er min rapport:

19/3 67 kilo

26/3 66,1 kilo

2/4 65,7 kilo

Jeg skal prøve å holde vekta stabil gjennom påska, men regner med å gå opp litt.

Snakkes:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar
Gjest Lorilai

hei hei..

jeg har virkelig tatt ferie fra grete roede og har antagelig gått opp til mer enn startvekt. jeg fråtser. klarer ikke la være og jeg har super dårlig samvittighet. jeg har ikke lagt inn mat på sidene her siden fredag 30.mars, helt mistet kontrollen.

kommer sterkere tilbake når alle gjestene her er dratt etter helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer jeg. Har ikke vært flink i påsken, så trenger litt støtte. Må bare bli kvitt migrenen før jeg er skikkelig tilbake, vondt å se inn i PCèn...snufs.

Snakkes;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjerne henge meg på her.har vært med her en stund men det er lenge mellom hver gang jeg er inne og leser og skriver en snutt.har et ønske om og passe str 38 og ikke 40 . er 165 høy og vekt nå er 62,4 og 82 cm rundt livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Sikkert litt seint, men, hehe.. Vil gjerne være med her likevel..

 

Jeg er 29 år, er 1.78m, veier 73 kg og vil gjerne ned til 67 kg men har nesten ingen motivasjon. Dvs trener alene og det er litt slitsomt å komme seg på trening når man har hodepine på slutten av arbeidsdagen, litt sulten, regnet høljer ned (bor i Bergen, hehe) og ingen til å pushe meg...

 

Håper jeg får motivasjon av å være her inne, blir i allefall motivert av å lese hva dere skriver ;)

 

Stå på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...