Gå til innhold

noen som vill væme meg på godtrifri måned??


Gjest Hanne85

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar
Gjest juhuuu

Dere er flinke!!! Jeg var med på en godtefri tråd en måned før påske - kjempebra! Men jeg har vel spist godter for mange måneder etter det... huff av meg - hva er det med de synige kaloriene da???

Jeg lurer på hvor lenge dere har tenkt å følge tråden? For hvis dere har tenkt å fortsette en stund, ser jeg sannelig ikke bort i fra at jeg hiver meg med :) Litt av en test for selvbeherskelsen altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høna75

Sleng deg med!! Nå har det gått så lenge at jeg ikke har lyst på noe godterier overhodet lenger! Det er tøft en liten stund,men når du kommer deg over det værste er det jo ikke noe problem lenger. Jeg `sprakk`og tok et lite kakestykke i begynnelsen,men etter det har jeg ikke spist noe.Har ikke gjort noen forandringer ellers i kosten,og har nå gått ned 5,9 kg på disse ukene uten godteri! Det er ganske utrolig syns jeg!

I kveld skal jeg kose meg med sprøstekte kyllingervinger og pommfri og jeg skal spise meg god og mett :) OG med god samvittighet :)

 

Hvordan går det forresten med deg Hanne85? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

5.9 kilo på hvor mange uker??? Det er jo helt fantastisk uansett - og tenk så godt å IKKE ha lyst på godter! Da har du sannelig gjort kroppen din en flott tjeneste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gikk jo ikkje heilt som planlagt.

Samboeren hadde kjøpt godteri på lørdagen. Og eg klarte ikkje holde meg unna.

I tillegg var det konfirmasjon søndagen. Dette blei ei helg med store utskeielser.

Det gode er at eg ikkje har gått opp i vekt. (Ikkje gått ned heller)

 

Bra at det er 3 veker til neste konfirmasjon. (Kanskje eg kan klare å motivere meg til å ete mindre til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

Min kjære sambo kom hjem med fersk ananas og en kurv jordbær i kveld - mmmmmm.... Så mye bedre enn sjokolade og potetgull! :)

 

Stå på frkR - det som er gjort er gjort, det er nuet og fremtiden som teller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høna75

I går hadde jeg min første time hos en hypnositør. Annerledes,men ikke så rart som jeg trodde det skulle bli. Mens jeg var i hypnose blei jeg fortalt at alt godteri og brus ville gjøre meg kvalm og uvel. Siden jeg ikke har spist godterier på en måned ergret det meg litt i dag at jeg heller ikke skulle få drikke brus. Så jeg fant frem flaska,tok en slurk,ventet litt for å kjenne om jeg blei kvalm.Men jeg kjente ingenting så jeg drakk opp resten,ca en halv liter.

Det resulterte i flere timer med kvalme på ettermiddagen!!!

Så det funker tydeligvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilyAnn

Til dere som sprekker; har dere prøvd å alliere dere med en i huset (f.eks en samboer/mann) eller noen andre dere har god kontakt med?

 

Jeg og mannen inngikk en avtale sammen om å bare spise snop på lørdager og det har gått over all forventnig ikke en sprekk siden jul. Eneste grunnen til at jeg får det til denne gangen er fordi jeg har en avtale med noen i nærheten av meg og derfor blir konsekvensene "større" hvis jeg tar meg en sjokoladebit. Enten må jeg fortelle mannen at jeg ikke har klart det, eller så må jeg lyge for han (og det er i alle fall uaktuelt).

 

Og husk at hvis dere sprekker så er det bare å holde motet oppe og fortsette:) Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...