Gå til innhold

Starter på reductil- idag Noen som har gode råd


Gjest betty80

Anbefalte innlegg

I dag er dagen, har vært hos legen og fått respet og tatt min første tabelett. Håper di virker positivt....

 

Noen som har gode råd om diett og trim sammen med reductil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Bruker du reductil samtidig som du går på grete roede kurs? i såfall må jeg snakke med min egen lege og få ny resept.. men der handler det jo også om å legge om kostholdet, så det må jo være en perfekt anledning, når man går på kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men eg har lest om andre som går på kurs og bruker det samtidig.

 

har gått på dei i 7 dager og har alt tatt av 1,3 kg og 6 cm rundt midjen synes dette er bra fremgang. har et mål om 2 sifret på vektå til min bursdag i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest betty80

2 uker med reductil, ned 2,3 kg og 8 cm rundt midjen. og bunaden sitter som perfekt til 17 mai, det var mitt første mål på veien. neste er 2 siffert vekt i august.

 

er godt i siget nå. Nå blior det 2 timers lang tur med barne vogna i fin været på vestlandet.

 

og ingen tegn til bivirkning av tabelettene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fillefjonka

Gøy å høre at Reductil virker! Jeg har også begynt på Reductil. Begynte lørdag, veldig spent på om det har samme virkning på meg. Hva slags styrke bruker du? (betty80) Mine er 10mg. Skal til legesjekk 15. mai, så får vi se hvordan kroppen (blodtrykk, lever osv.) påvirkes av pillene. Har ikke merket andre bivirkninger enda, men det er kanskje for tidlig. (Synes kanskje å merke at jeg ikke er like sulten lenger....)

 

fillefjonka :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest betty80

Håper dei virker bra for eg også. jeg også bruker 10mg. begynner på min 3 uke nå, skal til kontroll 9 mai. merker at jeg spiser mindre, og drikker mer. ( munntørhet) er vel den ensete bivirknaden jeg har merket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fillefjonka

Hei igjen! Jeg tror jeg føler at pillene har begynt å virke. Har faktisk gått ned 2,1 kg siden mandag. Selvsagt er det ikke pillene som har gjort alt, har sikkert hatt vann i kroppen osv, men det var veldig gøy å gå på vekta i dag og se at det går nedover igjen..... (Merker litt munntørrhet jeg også, ellers ingen ting).

 

Lykke til videre alle i hop,

 

fillefjonka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erianna

Hei,

 

Jeg vurderer å spørre legen min om jeg kunne få reductil, men lurte på hva er kriteriene for å få det?

 

Jeg veier 101.5 kilos for 170cm, gikk ned 9 kilos. Jeg synes at nå det går velgid tregt, tenkte at det kunne hjelpe litt.

Erianna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fillefjonka

Du må ha en BMI på over 30 for å få Reductil. I tillegg må du følges opp nøye av legen. Jeg skal til legen hver 14. dag i 2-3 mnd. Da må legen måle blodtrykk og ta leverprøver. Deretter blir det legebesøk ca. 1 gang i måneden.

 

Men det er verdt å prøve :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest betty80

Stor fremgang, ned totalt 3,5 kg og 10 cm rundt midjen på 3 uker.

 

Er kjempe bra og e mer positiv til alt, til og med treninga er blitt lettere og kjekkere.

 

va ute og kjøpet nye klær på cubus i helgå og der har eg aldri funnet klær som passer før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fillefjonka

Hei betty80!

 

Kjempeflott! Det viser seg at pillene virker! Jeg er spent på hvordan det har gått for meg, skal veie meg imorgen tidlig.

 

Så gøy å kunne kjøpe klær der du ikke gjort det før, det inspirerer jo til å fortsette :-)

 

Tvi tvi videre,

fillefjonka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fillefjonka

Heisann....

 

Det går nedover også hos meg, -1 kg på 1 uke. Er passe fornøyd med det, vet jo ikke enda om det er reductil som gjør det eller meg selv, må vel se det an ett par uker først tenker jeg. MEN jeg har gått ned 11,4 kg siden jeg begynte så litt flink har jeg vært..... selv om det er +15 kilo igjen :-/

 

stå på alle i hop,

 

fillefjonka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest betty80

Er jo kjempe bra d, eg nærmer meg 10 kg ned, målet er 80 så 30 står igjen.

 

kommer med ny rapport etter lege besøket imorgen (onsdag 9.5.07)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildemossa
I dag er dagen' date=' har vært hos legen og fått respet og tatt min første tabelett. Håper di virker positivt....

 

Noen som har gode råd om diett og trim sammen med reductil[/quote']

hallo...

jeg lurer også på å prøve reductil..men lurer veldig på hvor mye det koster?..hilsen hildemossa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fillefjonka

betty80 :-)

Jeg venter spent på hva legen sier når du har vært der :-)

Lykke til ;-)

 

Hildemossa; Det koster 580,- for 28 tabletter og du skal ta en tablett om dagen.

 

fillefjonka :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fillefjonka

Heisann :-) Det går nedover, det er det viktigste. Jeg skulle vært hos legen idag, men måtte utsette til neste tirsdag (eldstemann er kjempeallergisk for tiden og da er det vel rett og rimelig at han går foran mamma..) Har vært o København i helgen. Har gått maaaasse men har også spist mer.... Veier meg imorgen tror jeg, hvis jeg tør gå opp på vekta :-)

 

Men betty80, dette klarer vi :-) det ser jo riktig så lovende ut synes jeg!

 

Ha en fin dag,

 

fillefjonka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fillefjonka

Hei sann! Kjempebra!

Hos meg har det blitt -3,5 kg på 3 uker. Synes det er bra, tatt i betraktning at det har vært både konfirmasjon, 17. mai og bursdager. Har heller ingen bivirkninger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest betty80

liten nedgang denne uka 0,1 kg og 0,5 cm.

 

 

Er ferdig med uke 6 og eneste bivirknaden jeg har er munntørhet.

 

Var til kontrol hos lege i går og alt var normalt. (31.05.07) Ny kontroll om 4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest betty80

Hei.

 

Her går alt topp uke 7 er ferdig på onsdag.

 

- 0 cm og 0,7 kg denne uka.

 

Nå skal jeg nyte fine været og få litt farge på kroppen. skal begynne på jobb om 2 uker. Og ta meg en trim tur i kveld.

 

Håper det går bra med resten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fillefjonka

Gøy at det går nedover :-)

 

Jeg har gått tom for tabletter, skulle til legen i dag, men så var legen syk. Har ikke hatt tabletter siste uken. De trodde legen kom til onsdag og skulle da faxe over en resept til apoteket.

 

Det går nedover, har vært litt sløv i helgen, men er igjen fullt fokusert!!

 

Tvi tvi videre,

 

fillefjonka :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest betty80

Dårlig resultat + 1kg, koste meg litt for mye på ferien og 1 dag uten tabelett.

 

 

Nå er det på an igjen var å hentet ny eske på apoteket igår. Ny 4 uker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeanett84

Hei hei så fint og se at det funker på dere og...

Jeg er ei jente på 22 år som etter og ha fått tvillinger har 30 kr +- som skal av...Var 92 kr og 160 da jeg startet og sist jeg vede meg var jeg 88,6 kr..

Har gått på reductil i 14 dager no og har ta avca 3.5 - 4 kg, har 15 mg styrke på tabelettene..

De dagene jeg ikke er ute og går tur trener jeg på treningsaperat her hjemme..

 

Det e godt og se at det går nedover igjen..

 

dette klarer vi alle sammen...

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...