Gå til innhold

Starter på reductil- idag Noen som har gode råd


Gjest betty80

Anbefalte innlegg

Eg går på med godt mot. og går tur ca 1- 1,5 time om dagen. skal få inn litt sykkling når det ikke verker mer etter aborten. Føler meg litt slapp etter dette enda. skal til kontroll hos legen nå klokka 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Hvordan gikk det hos legen Betty ? Håper alt var fint og bra med deg. Og jeg må si jeg er imponert over kreftene dine... Du er jo kjempeflink å trimme, men husk å ikke presse kroppen din for langt etter de påkjenningene den har hatt.. Den trenger tid på å komme seg den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk bra hos legen, fikk beskjed om å ta det men ro i 1 uke til med sykklinga, men kunne gå tur og vente litt med reductil. ny kontroll om 14dager. venter og på plass til vurdering på sykhuset iførde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja her går da dagene... men for tiden har jeg så lyst på alt som finnes av usunne ting.. Jeg vil ha alt... Huff, håper det gir seg litt snart.. Men flott for deg da at du har gått ned 1,5 ... jeg gikk opp på mandag jeg. :D Satser på å gå litt ned nå til mandagen, så jeg får krysse fingrene og håpe... Men har ikke vært så flink nå heller så jeg har ikke så alt for store forhåpninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei

 

Ska nå starte på reductil igjen sist betalte eg 600kr per pakke var inne på felleskalalogen, der stod det at en pakke kostet 390kr. Noen som vet hva det koster nå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tara44

Hei!

Jeg har gått på Reductil siden august 2007 og er kjempefornøyd. Har gått ned 28 kg siden da og har 10 kg igjen. Har kommet inn i gode trim- og kostvaner som passer meg og min hverdag. Den største utfordringen blir til høsten når jeg skal slutte med medisiner og greie meg på egenhånd.

 

Stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest betty80

Har gått på reductil 10 mg i 2,5 uke nå og tatt av 3 kg.

 

2 kg til så er første del mål nådd, målet er 100 blank til 31 mai, for da skal jeg i brylllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest betty80

Hei, idag er det 26 mai og seks dager til eg skal i bryllup og vekta viser 99, 5 DET ER 0,5kg MER EN MÅLET MITT VAR.

 

 

Har nå gått på Reductil 10 mg i 6 uker og tatt av 5,5 kg.

 

PÅ torsdag og fredag da sykklet jeg 1 time hver dag, noe som ga totalt 3,4 trimpoeng x2 =6,8

 

Lørdag da gikk eg 2 timers tur og hadde 16000 skritt + 5000 arobic skritt. på turen gikk i skog me ganske ulent tereng og klatring og så sykklet jeg 30 min etterpå. dette ga 5,5 trim poneng. Totalt 12,3 poeng på 3 dager.

 

 

Og i dag e det en ny dag og nye muligheter, i dag skal eg gå 8 km til jobb og så sykkle hjem fra jobb etter på, for sykkelen min står på jobben.

 

Skal nå levere datter mi i barnehagen og nyte fin været på Vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date=' idag er det 26 mai og seks dager til eg skal i bryllup og vekta viser 99, 5 DET ER 0,5kg MER EN MÅLET MITT VAR.

 

 

Har nå gått på Reductil 10 mg i 6 uker og tatt av 5,5 kg.

 

PÅ torsdag og fredag da sykklet jeg 1 time hver dag, noe som ga totalt 3,4 trimpoeng x2 =6,8

 

Lørdag da gikk eg 2 timers tur og hadde 16000 skritt + 5000 arobic skritt. på turen gikk i skog me ganske ulent tereng og klatring og så sykklet jeg 30 min etterpå. dette ga 5,5 trim poneng. Totalt 12,3 poeng på 3 dager.

 

 

Og i dag e det en ny dag og nye muligheter, i dag skal eg gå 8 km til jobb og så sykkle hjem fra jobb etter på, for sykkelen min står på jobben.

 

Skal nå levere datter mi i barnehagen og nyte fin været på Vestlandet.[/quote']

GRATULERER!! Deilig med to-sifret tall igjen? Du har blitt så flink til å prioritere trim! Bra! Du skal se det blir fart på sakene nå!

 

Lykke til!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tara44
Hei' date=' idag er det 26 mai og seks dager til eg skal i bryllup og vekta viser 99, 5 DET ER 0,5kg MER EN MÅLET MITT VAR.

 

 

Har nå gått på Reductil 10 mg i 6 uker og tatt av 5,5 kg.

 

PÅ torsdag og fredag da sykklet jeg 1 time hver dag, noe som ga totalt 3,4 trimpoeng x2 =6,8

 

Lørdag da gikk eg 2 timers tur og hadde 16000 skritt + 5000 arobic skritt. på turen gikk i skog me ganske ulent tereng og klatring og så sykklet jeg 30 min etterpå. dette ga 5,5 trim poneng. Totalt 12,3 poeng på 3 dager.

 

 

Og i dag e det en ny dag og nye muligheter, i dag skal eg gå 8 km til jobb og så sykkle hjem fra jobb etter på, for sykkelen min står på jobben.

 

Skal nå levere datter mi i barnehagen og nyte fin været på Vestlandet.[/quote']

 

BRAVO! Så flotte resultater både med trim og vekt. Gleder meg sammen med deg. Lykke til videre.

Heiarop fra Tara44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest betty80

I morgen er det klart for bryllup, måtte gå på vekta idag. ned 1 kg til på 6 dager....

 

 

Så var det bryllup imorgen og da tror eg at eg utsetter å gå på vekta til etter neste helg........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest betty80

Vekta står bom stille nå, men har tatt av 25 kg og 10 cm rundt midjen siden start i des 2006.

 

Har gått på reductil 10mg i 7 uker nå skal gå en uke til og så øke til 15 mg.

 

har og fåttt vitae at eg i slutten av august har fått plass til slanke opersajon i førde, har stått på vente liste i 2 år.

 

Noen som vet hva det konster for 15 mg reductil???????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må si jeg er litt missunnelig på dere som har reduktil som virker.min kropp godtok ikke den.æsj.hadde ingen problemer alså,men jeg gikk lenge på den uten vektnedgang.både 10mg og 15 mg.

 

nå går jeg på xenicalen.noe verre bivirkninger men måtte ta dobbel dose for at den skulle fungere.og den er også dobbel så dyr i forhold til redutilen.

dere er heldige alså.ønsker dere lykke til videre med medisinen, og kiloene.dere er flinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta står bom stille nå' date=' men har tatt av 25 kg og 10 cm rundt midjen siden start i des 2006.

 

Har gått på reductil 10mg i 7 uker nå skal gå en uke til og så øke til 15 mg.

 

har og fåttt vitae at eg i slutten av august har fått plass til slanke opersajon i førde, har stått på vente liste i 2 år.

 

Noen som vet hva det konster for 15 mg reductil???????????[/quote']

Heisann! 25 kg nedgang er jo bare helmaks! Gratulerer!! Spennende med slankeoperasjon. Hva skal du gjøre da? Fjerne noe av magesekken og tarm??? Reductil 15 mg koster ca 390,- for 4 uker. Hva koster 10 mg??

 

Lykke til videre!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest betty80

Ned 0,4 denne uka.

 

Har ikke målt midjen idag. skulle tidlig av gåre til legen, så det får eg ta imorgen tidlig.

 

 

 

Hvordan går det med derre da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Gjest tronderpi1
på an igjen.....................

 

 

skal til førde i løpet av denne måneden....

 

 

Så spennende! Kjenner ei som er operert, knallresultater etter operasjonen og i kjempeform. Hun ser virkelig godt ut!

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv brukt Reductil over en periode på 6 mnd. Medisinen hadde en fantastisk virkning på meg. Appetitten ble redusert, noe som resulterte i at når jeg var mett etter f.eks. en tallerken middag så hadde jeg ikke lyst på mer. Og dermed lot jeg være å forsyne meg ennå gang fordi det smakte så godt. I tillegg fikk jeg munntørhet, noe som er en bivirkning mange får av medisinen. Dette førte til at jeg drakk sikkert 5-6 liter vann i døgnet, og det vet jo alle vi som er her inne fører til økt forbrenning. Kiloen bokstavelig talt rant av meg. 15 kilo forsvant på de tre første månedene.

Etter noen måneder merket jeg at munntørrheten avtok og vektnedgangen ble mindre og mindre. Medisinene virket ikke så godt lenger og legen økte dosen fra 10 til 15 mg. Men det samme skjedde etter noen uker på 15 mg, vektnedgangen uteble. Så etter nesten 2 desperate måneder uten noen effekt innså jeg at medisinen ikke lenger hadde noen virkning.

Nå 5 måneder etter at jeg sluttet å bruke Reductil er jeg tilbake der jeg startet. De 15 kiloene som rant av, rant like fort på igjen + noen til.

Det er kun i en begrenset periode en kan bruke Reductil (max 1 år), og på et eller annet tidspunkt får en derfor tilbake den appetitten en normalt har og den forbrenning kroppen naturlig har. Dersom en ikke underveis har fått til en livsstilsendring, både når det gjelder kosthold og trim, så er en fort tilbake der det startet... og gjerne med en noen ekstra kilo til. Dessverre...

Så nå er jeg igang med et skikkelig Grethe Roede opplegg i kombinasjon med trim, for å få en permanent vektreduksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endlig fått plass i førde til vurdering med påfølgende slankeoperasjon i neste uke, har ventet 2 år på dette , og i går finner eg ut at eg er ca 6 uker på vei med nummer 2. og nå vet eg ikke hva eg skal gjøre, skal snakke med fastlegen i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...