Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

To ganger å du ja... veldig flink du å. Jeg er helt ferdig jeg også, ikke fordi jeg gikk så langt - men fordi jeg fikk ett gedigent gnagsår på stortåa... straffen for å gå i nye sko. Tilbake til gammelskoa... n025.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Der var trimturen over for i dag. Kun 1,8 trimpoeng i dag. Sitter og dingler med beina på den nederste greina på trimtreet fremdeles, så her går det tregt synes jeg.

Men forsåsvidt så er jeg ganske stolt av meg selv også da, som spaserte ut i øs-pøs regn i støvler og regnuhyre. Gnagsåret var ikke helt enig i den turgåingen i dag, men man får vel lide litt for skjønnheten- så det så-

 

I dag skal jeg ha svinefilèt med ris og salat til middag... gleder meg. Også resten av grønnsaksuppa til kvelden, det blir bra tenker jeg. Synes jeg har lagt på meg en smule, tør ikke å veie meg (feigingen).

 

En på jobben har hjemmeside og der er det selvfølgelig bilde av meg. Jeg sier selvfølgelig, for når det foregår noe festlig i jobbsammenheng må jeg av en eller annen merkelig grunn stikke meg fram på bilder. Ikke med vilje, men jeg er der nå allikevel. Men det verste er at jeg er noe så alldeles gruelig FEIT. Trodde det ikke var meg med det samme, men jeg kjenner igjen skjorta jeg har på meg. HERREGUD, tenk, være så inni hel....s feit at men ikke kjenner igjen seg selv. Fy f... Nei, jeg vil aldri-aldri bli sånn igjen.... fysjom fy... Da må dere banke meg i hodet med noe hardt hvis det skjer altså!!!!!

 

k025.gif

 

 

P.S Før det skjer, mener jeg selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå regner det gamle kjerringer og det som verre er her igjen. Blir det ikke bedre, gror det ut sømmehud på meg. Skal prøve å mote meg opp til en trimtur lell. Skal kjøre en tur på handling først, kanskje været blir bedre etterhvert... s010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå regner det gamle kjerringer og det som verre er her igjen. Blir det ikke bedre' date=' gror det ut sømmehud på meg. Skal prøve å mote meg opp til en trimtur lell. Skal kjøre en tur på handling først, kanskje været blir bedre etterhvert... [img']http://www.cosgan.de/images/midi/verschiedene/s010.gif[/img]

 

 

Dårlig ver er ikkje god nok unnskyldning Magan, kom deg ut. :)

Herved er et spark utlevert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fjellgeita nå er jeg kommet hjem etter trimturen, oppholdsvær da jeg gikk ut, regn på hjemturen - men det gjør ingenting, er ikke kaldt i lufta så jeg ble ikke frossen. 1,9 trimpoeng.

 

Hjemmelagde kjøttkaker med allehånde-ingefær og muskat til middag ... namme.... mye grønnsaker som tilbehør selvfølgelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vent til jeg lager bacalao, det er saker det.... :) Nei nå må jeg legge meg før jeg begynner å snoke i kjøleskapet. Kjenner magen har tenkt å knurre en advarsel om hvorfor det ikke kommer mat, når jeg hele tiden snakker om det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trimtur unnagjort, 3,3 poeng. To enslige epler på trimtreet, men de skal ikke være alene så fryktelig lenge.

 

Oppholdsvær her også omsider. Blir vel mere regn til kvelden. Blir ikke noen fjelltur på meg når det er dette været, mye blaut myr å gå gjennom.

 

Liker litt kryddersmak på maten, men ikke slik at krydderet tar helt overhånd, har i bare litt, og salt og pepper selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen spesiell veiedag lengre siden jeg liksom bare skal fortsette å holde meg på stabil på vekta. Det er kanskje litt dumt, vet ikke helt for jeg har aldri gått noe "hold vekten-kurs". Vet ikke om det fantes engang da jeg gikk på G.R-kurs for "hundre" år siden. Kjenner på klærne at jeg står sånn nogenlunde stille, men har tenkt å veie meg i morgen. To kilo er vel innenfor grensa sies det, så det der forbanna 70-tallet går vel likevel an. Nå har jeg gått ned 19 kilo ved egen vilje, ingen kurs, ingen kursleder, ( men ved hjelp av dere her inne ) og ikke svarten om jeg skal ødelegge "skaperverket" mitt ved å legge på meg.

 

Må bare kjefte litt på meg selv, og psyke meg opp litt her nå for magen knurrer noe aldeles innfernalsk, og gubben har selvfølgelig stekt seg karbonade (sikle) og det lukter SÅ godt. Men jeg skal ikke spise... ikke spise ... ikke spise...

 

h018.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

He he, Magan, forstår deg så godt! Min gubbe gikk i sirkel her i huset for han fant ikke noe godt. Hadde jeg slutta å bake kaker eller boller, var det aldri noe innkjøpt å kose seg med.

Til slutt fant han på bunnen i fryseren en gjenglemt vørterkake fra jul. Den putta han i stekeovnene, og spiste vel nesten hele med brunost på.

Og det frista, jeg innrømmer det veldig. det frista så jeg tok en speltgrovbrødskive med smøreost. Seier!!!

Natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det ante meg. Det forbanna 70-tallet dukka opp på vekta ja. Vet ikke helt hvorfor, men antar og tror at jeg har vært litt slumsete med vanndrikkinga. Så neste uke er jeg nok i rute igjen. Må passe meg så jeg ikke blir i "likesæl"-humør. Skal under 70 igjen i løpet av uka.

 

Går meg tur straks nå, må bare ha meg en kaffe først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Tur unnagjort' date=' 1,5 trimpoeng bare i dag.[/quote']

 

Flinkis Magan!! Og bli ferdig med den j.... 70-tallet en gang for alle. JEg for min del gleder meg villt til å se 70-tallet en gang i løpet av året her.-..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ett-årsjubileum kom jeg på. Det er ganske nøyaktig ett år siden jeg begynte slankekuren eller forandret livstil heter det vel. Det må feires med en gedigen potetgullpose hurra.... neida tuller bare. Feirer med salat, mye bedre....

 

c045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ett-årsjubileum kom jeg på. Det er ganske nøyaktig ett år siden jeg begynte slankekuren eller forandret livstil heter det vel. Det må feires med en gedigen potetgullpose hurra.... neida tuller bare. Feirer med salat' date=' mye bedre....

 

[img']http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c045.gif[/img]

 

Grattis med ett-årsjubileumet.

Kjøttkakene blei gode dei du, laga dei igår før eg stakk til fjells. Kom nett att no, 8,2 trimpoeng idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...