Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Snuppelure

Magan, du imponerer.

Mine trimpoeng består i å løpe opp og ned trappene (bratt trapp) til kjelleren for å hente julepynt, juletrefot, og alt mulig som ligger i ukjente kartoner mellom ukjente kartonger. Tror det må ha blitt noen trappepoeng nå.

Har bakt pepperkaker (for tredje gang) og nå får de holde til jul, nå baker jeg ikke mer. Tre sorter får holde, de sju sortene får andre ta seg av.

Juletreet er kommet innenhus, upynta ennå men for å avise seg. Det lukter godt, sammen med lukta fra vedovnen. Mangler bare lukt av appelsin.

Og i kveld skal jeg sa bak scenen i Aidensfiel, du skal vel også det Genial? Du er vel ikke reist ennå?

Anto drar i morgen, queen er reist, Genialt drar i jula, det blir vel stor gjensynsfest når alle er tilbake. Du spanderer vel himbrent Magan? Så kan jeg stille med rekene :-)).

Hei då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha... jada jada, juledrammen er kommet i hus. Kom med rekene du....... Jeg har heller ikke pynta treet, det står på stua, så gubben og junior skal få ta seg av det. Appelsin har jeg også og fyr i ovnen. Nå må jeg med skam bekjenne at vi handla ett helt bærenett med potetgull av ymse slag, men jeg skal prøve å dytte det meste på de andre. Og snuppelure... det er helsikes mye trim i å gå opp og ned trapper vet du.....Jeg vil også se bak kulissene i Aidensfield, håper bare det ikke kræsjer med ett annet program.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Idol fikk jeg ikke sett, har ikke fulgt med, men begynte å se en film, som jeg ikke fikk sett slutten på fordi Aidenfil kom... Akksann, disse store probleme og vanskelige valgene: Hvilken kanal????

Nå skal jeg ha meg en kopp te, og så er det nattata!!!!

Hei då! Sweet dreams!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dett var dett etegilde er over for denne gang....Haha jeg tror det nesten ikke selv, men jeg var på vekta i morges og jeg hadde gått NED èn..... hører dere 1 hel kilo...... får håpe det holder seg sånn nå da...

 

Fortsatt God Jul folk..... h020.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Woow, Magan, du imponerer!!!! Jøss.

Jeg er glad vekta mi er kasta.

Men over nyttår er det rett på treningsstudio. Og ikke et godteri eller noe fetende i huset.

Ha en fortsatt fin jul.

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på trening i dag, mye folk. Det er vel flere som føler for å trene bort juleribba. Ellers er alt stille og rolig. Hvis været holder seg (det er 10 varmegrader her) så går jeg muligens en tur i morgen og drar på trening igjen på lørdag. Ellers har det vært lite utskeielser i matveien i forhold til hva det bruker og være heldigvis. Har skåler med sjokolade stående på bordet men det minker lite, jeg har vel tatt bare fire- fem stk tror jeg.

 

Fortsatt God jul.... a070.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du holder stilen, skal også på trening idag og prøve å svette bort litt guinness! Gleder meg til å trene igjen, og spise kokt torsk til middag!

 

Ha en fortsatt fin romjul!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jammen stille ser jeg. Skal på middag til dattera i dag, men det blir ikke så gærnt for hun lager alt magrest mulig med kyllingkjøttdeig og masse salat og kesamdressing. Hun har startet med en sunnere linje sier hun, spørs om ikke gammlemor har en liten påvirkning der.....

 

Ellers lite nytt, kikker på sport isteden for å trimme selv, men jeg bare MÅ få med meg "Tour de ski" ...... ja det blir jo noen runder med rockeringen da, også har jeg vaska og støvsuga hus i dag, synes at jeg hadde det så ryddig og rent nå at jeg vil prøve og holde det slik en liten stund til. Jeg ramler vel av lasset og begynner å avle hybelkaniner snart likevel kjenner jeg meg rett....

a060.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Det er bra du er innom Magan, så her er ølite liv. Genialt er her jo, tilbake igjen, ellers er det stille.

I dag har jeg en sløv dag. ikke utskeilesesdag, men en sløv dag. Gidder ikke orker ikke... Så her er det nok snart kaniner som hopper igjen ja!

Hei då. God lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på middag til dattera igår, spiste taco med kyllingkjøttdei og MYE salat og annet sundt snadder. Spiste altfor mye selvfølgelig, men det meste var magert så om magen var overmett så ble det nok ikke så mye kalorier.

 

Idag har det vært nok en sløv dag, skal egentlig bli deilig å komme seg i normalt gjenge igjen på nyåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg igjen idag, ikke gått opp ett eneste gram...trallala.... gubben er grønn av misunnelse for han har ihvertfall lagt på seg.

 

I dag blir det bacalao til middag, masse olje og kalorier, men skal det være skikkelig, så skal det være skikkelig, ikkeno krigsbacalao med mye vann her i gården nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og gratulerer med at du har holdt vekta. det er godt jobba!! :) mer enn jeg kan skryte på meg i alle fall.

 

 

bacalao er deilig mat, enig i det. er vel ikke det mest usunne du kan spise, det er jo sunne fettsyrer da... kos deg! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det fettet er vel ikke det skumleste man kan spise. Bacalaoen ble foresten utrolig god. (skryt-skryt) Får bare håpe at ikke fettet kommer susende og legger seg på sibeina etter nyttår nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bestandig nervøs og tror jeg legger på meg hvis jeg skeier ut. Selv om det ikke er store utskeielsen føler jeg meg oppblåst og feit. (Tåler det meste av mat uten å merke noe ellers på kroppen) Har vel noe med mensen å gjøre sikkert. Og lite vann.....

 

Vel vel, er bedre i dag, kom meg en runde på trening i går og føler meg mye bedre i dag, og så er det ingers rugbrød og magerost på programmet igjen, så nå må det vel bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lett å føle seg oppblåst og uvel etter enkelte mattyper, selv om man ikke har lagt på seg. det blir litt sånn psykisk fordi man føler kroppen ikke har godt av det. skjønner det jeg :( prøv å få i deg masse vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vrææl...sovna fra treninga i dag. Var så trøtt etter forige natt da gubben romesterte halve natta og ikke fikk sove fordi han skulle til tannlegen. Tror han har et stort snev av tannlegeskrekk. Ihvertfall skulle jeg se skisprinten og sovna fra både den og treninga mi. Får ta det igjen i morgen med en ekstra runde da. Kanskje gå meg en tur etter treninga.

 

I dag er jeg så sulten atte... sulten som en ulv.... Kjenner at magen er vant til mere mat for tiden, det yler og romler bare verre. Så nå har jeg prøvd å døyve den verste hungeren med agurk.

n020.gif

 

Phu... Har tatt noen runder med rockeringen da, så helt fritt for fysiske utskeielser har det ikke vært. Ja også har jeg rydda bort jula, og da ble det noen runder opp og ned trappene.... jaja har da rørt meg litt likevel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Det koster litt å komme seg tilbake til hverdagen igjen. Jeg vet ikke om jeg har vært så bevisst på det som jeg er i år, men det føles ihvertfall veldig godt å være i gjenge igjen.

 

Ser at gubben din også sliter med tannlegen..jeg er heldigvis ferdig for denne gang!

 

I yngre dager ønsket jeg meg langt lyst hår, hund og nye tenner. Langt lyst hår har jeg aldri hatt, hund har jeg hatt flere ganger og nye tenner kommer etterhvert! (kjøpes) Hvis det kan være noen trøst!

k025.gif

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...