Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Nok om superteite mannfolk, har ikke bruk for sånne pissepotter......

 

Nå gleder jeg meg til det blir vår og jeg kan starte med fjellturene igjen. Høre på fuglesang og surret fra humler som flyr fra blost til blomst.

 

n025.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Når jeg leser sånt tenker jeg at det er synd vi trenger menn i det hele tatt...f.eks. til å lage barn.... men det finnes heldigvis bedre eksemplarer også..

Men, skal prøve å ikke hisse meg opp mer over han der Martin eller hva han het..orket ikke å lese hele - hvem kjenner ikke noen slike duster? Har en TIDLIGERE bekjent som nå har vært i Thailand og hentet seg ung kone, og jeg spurte ham om hvorfor...og da svarte han at norske kvinner var så vanskelige og kravstore....stakkars Thaidamer. Han mener at han driver U-hjelp tror jeg. Nei nå må jeg slutte, ellers går jeg snart i lufta..

 

Gratulerer med vektnedgang Magan ..tror du det er rockeringen eller...

Det er nemlig omtrent den eneste trimtingen jeg ikke har kjøpt..har sagt til megselv at nå er det nok duppeditter.....men kanskje jeg må?

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke akkurat rockeringen som har skylda for nedgangen, men valken rundt midjen har minket og det har dukket opp muskler i stedet for fett. Og muskler hjelper på forbrenningen så kanskje likevel.....

 

Var på trening i dag, og jeg er en smule irritert. Det er ei dame som kommer på samme klokkeslett som meg og hun har dynket seg i parfyme..... jeg holder på å kveles av dunsten. Har heldigvis tatt allergitabeletter så jeg overlever, men det står jo oppslag om at man ikke skal ha på seg parfyme og da synes jeg det skal respekteres på grunn av allergikerne og ikke minst den overdøvende dunsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på trening i dag' date=' og jeg er en smule irritert. Det er ei dame som kommer på samme klokkeslett som meg og hun har dynket seg i parfyme..... jeg holder på å kveles av dunsten. Har heldigvis tatt allergitabeletter så jeg overlever, men det står jo oppslag om at man ikke skal ha på seg parfyme og da synes jeg det skal respekteres på grunn av allergikerne og ikke minst den overdøvende dunsten.[/quote']

 

Si ifra til personalet da Magan...Så sier de ifra til denne damen. ;)

Dumt at det ikke blir tatt hensyn til reglene i treningsstudio. Hadde ei dame som tidligere trente barbeint. Hadde dama enda stelt føttene sine, men neida der trengtes full pedikyr. Men andre sa ifra før jeg rakk det. Det er an av reglene der jeg trener. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Skikkelig dårlig gjort med parfymedynking. Har selv opplevd parfymedynking som har gått rett til hjernen på meg liksom og full hodepine på et blunk. Jeg har erfart etterhvert at det er folk som har dårlig luktesans som dynker seg mye med parfyme. Hadde f.eks. en venninne som dynket seg skikkelig og hun røyket som en svamp. Hun trodde parfymen kunne skjule røykeånden og dårlig kroppsodør som man får av røyking. Dessuten hadde hun nedsatt luktesans pga røyking. Nå røyker hun ikke lengre og alt er blitt mye bedre. Jeg tror dette har en sammenheng. Skal ikke si noe mer om røyking her!

a060.gif

Synes også du skal si ifra til den som har timen Magan, så kan hun jo nevne det på generell basis.

 

Er imponert over nedgangen din - ha en fin dag!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal si ifra imorgen. Nå får ikke jeg vondt i hodet av parfymen, men jeg får pustevansker, blir helt tett i halsen. Nå røyker jeg, og har nok nedsatt luktesans jeg også, men den parfymen kjenner jeg meget godt. Kanskje jeg skal passe på å være skikkelig innrøyket når jeg kommer på trening????? Vi skal helst ikke røyke rett før vi kommer på treningen på grunn av allergikere og det gjør jeg heller ikke, liker ikke røyklukt av treningsklærne mine. Men det er jammen ikke det slag bedre med parfyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal si ifra imorgen. Nå får ikke jeg vondt i hodet av parfymen' date=' men jeg får pustevansker, blir helt tett i halsen. Nå røyker jeg, og har nok nedsatt luktesans jeg også, men den parfymen kjenner jeg meget godt. Kanskje jeg skal passe på å være skikkelig innrøyket når jeg kommer på trening????? Vi skal helst ikke røyke rett før vi kommer på treningen på grunn av allergikere og det gjør jeg heller ikke, liker ikke røyklukt av treningsklærne mine. Men det er jammen ikke det slag bedre med parfyme.[/quote']

 

 

Då burde det samme gjelde for parfyme, ikkje parfymere seg før dei reiser på trening. Ho får vaske seg før ho reiser på treninga i staden for å kamuflere svettelukta med parfyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en dame som dynket seg med en parfyme som var så skarp at alle hostet ufrivillig i hennes nærhet. Hun merket aldri noe. Men sjefen la tilslutt ned parfymeforbud for bedriften. Like greit, så slipper vi sånne skarpe lukter på jobben ihvertfall.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, på jobben blir det litt vanskelig siden vi har parfyme i nesten alle produktene våre, likevel er det ikke sånn inntens lukt som av den fruen på treninga. (utenom blandeavdelinga der de dealer med ren parfyme ). Ikke noen som har på seg parfyme der tror jeg, det er vel ingen vits siden det er såpass mange odører i lufta fra før.

 

Og hoster det gjør jeg på grunn av parfymen hennes og det er IKKE røykhoste for jeg begynner å hoste med en gang hun kommer inn. Og det står skrevet svart på hvitt på store plakater at røyklukt og parfyme ikke er ønsket.

 

Må si i fra i morgen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare fryd i gammen. Skal jage gubben ut i vedskjulet for å hente ved. Må ha litt trim han også hehe.......

 

Eller ser jeg på farmen, synes det er morsomt for jeg bor jo på en slik plass.

 

Jeg blir ikke blå lenger når jeg rocker, blitt herda sikkert. Du er jo blitt skikkelig proff med ringen Fjellgeita. Synes du det hjelper på midjemålet eller? Merker forskjell jeg ihvertfall........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje målt midjemålet, trur ikkje det har forandra seg stort. Tenkte eg skulle sleppe å bli blå, men den gang ei. He, he eg er kanskje begynt å bli skarp i kantane.

Nei, det er nok ikkje fare for det. Du skulle sett augene på dagvakta når dei forstod at eg hadde rocka i natt. Må halde heten sa eg ;) Ringen står i bilen så eg skal no ta eit forsøk i kveld.

 

Ja, jag kallen ut i vedskjulet, han har godt av litt frisk luft.

Såg nett lite grann på farmen eg og du, ja bur vel omtrent slik eg og. Heste vant var no han der ikkje. Blir litt frustrert av desse farmenfolka av og til, dei er noken ekte kløne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må nok være litt praktisk anlagt for å være på en slik plass uten moderne hjelpemidler, kanskje vi skal melde oss på fjellgeita? ;)

 

Jeg har lasta ned skikkelig gammelrock-musikk Jerry Lee Lewis og noen flere jeg ikke husker navnet på, men er helt super å rocke med ringen etter. Har ikke noen gode musikkforslag, liker best 80-tallsmusikk.

 

Skal vel uti stallen i 8-tia og ha inn hestene, da står de vel med "inn-tryne" hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må nok være litt praktisk anlagt for å være på en slik plass uten moderne hjelpemidler' date=' kanskje vi skal melde oss på fjellgeita? ;)

 

Jeg har lasta ned skikkelig gammelrock-musikk Jerry Lee Lewis og noen flere jeg ikke husker navnet på, men er helt super å rocke med ringen etter. Har ikke noen gode musikkforslag, liker best 80-tallsmusikk.

 

Skal vel uti stallen i 8-tia og ha inn hestene, da står de vel med "inn-tryne" hele gjengen.[/quote']

 

Ja, kanskje det du.

Er som regel 80 talls musikk eg og høyrer på, mesteparten er plater då.

 

nei, no må eg begynne på kveldsen ellers får eg ikkje før eg reiser på jobb. So innihampen han legg ned med snø då, ja, ja over helga regnar han vel att, typisk her det.

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har snødd her også....mye. Men som du sier regner det sikkert over helga igjen. Typisk her med...... Jakter på værmeldinga for å se om vi må påkalle brøytetraktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var det 5 varmegrader og det som kom av snø er iferd med å smelte...igjen.

I dag har jeg vært på jobb hele dagen. Har friskmeldt meg selv for jeg var lei av leger og handlingsplaner og mas. Sjefen var ikke sein med å sette meg opp på natt... det går vel det også....

 

Dro på trening etter jobb, der tok jeg opp problemet med parfymedama. De skulle se hva de kunne gjøre.

 

Ellers har jeg spist bare frokost og middag (biff og poteter) i dag. Altfor lite så jeg må vel sjå om jeg finner meg noe godt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - jeg så på farmen her om dagen. Så vidt, orka ikke se så mye, jeg orker ikke reality-serier.. synes det er mye hyseri. Men haha - det der kunne godt vært meg, altså, som var så klønete. Jeg er egentlig ganske praktisk anlagt, men jeg er ikke vant med dyr, så det kan fort bli litt klabb og babb.

 

Jeg har ikke orket å rocke enda. Vil bare sove sove sove.... Skjønner ikke hvorfor jeg er så slapp og energiløs, men det kommer seg vel etterhvert slik det gjorde med queen. Var ikke du slapp kjempelenge, queen, og så plutselig kom det seg? Jeg er ihvertfall på jobb igjen. Og det er kjempeslitsomt. Heldigvis har jeg helt fantastiske kollegaer som bare kaster ett blikk på meg og skjønner at jeg nok egentlig burde vært hjemme, og så er kjempesnille og kommer med masse gode råd og klapper meg på ryggen. Det er litt herlig egentlig, at folk har sånn omsorg :-) Men for å være hjemme må jeg jo helst ha en sykemelding, og legen har friskmeldt meg, så da får jeg bare kreke meg på jobben.

 

Kjerringrokk-teen funka Magan. Kneet mitt er LITT bedre idag. Og hvis det blir LITT bedre hver dag så blir det jo tilslutt bra :-) Da slipper jeg kanskje den ekle tappinga. Jeg har hørt at hvis man først begynner med sånne ting må man bare fortsette med det, men jeg vet ikke om det er riktig.

 

Takk for meldinga igår fjellgeita. Jeg var altfor trøtt til å svare, men jeg skal svare deg seinere idag.

 

Sender dere alle en kjempeklem.

Dere er veldig gode å ha akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var det 5 varmegrader og det som kom av snø er iferd med å smelte...igjen.

I dag har jeg vært på jobb hele dagen. Har friskmeldt meg selv for jeg var lei av leger og handlingsplaner og mas. Sjefen var ikke sein med å sette meg opp på natt... det går vel det også....

 

Dro på trening etter jobb' date=' der tok jeg opp problemet med parfymedama. De skulle se hva de kunne gjøre.

 

Ellers har jeg spist bare frokost og middag (biff og poteter) i dag. Altfor lite så jeg må vel sjå om jeg finner meg noe godt senere.[/quote']

 

 

Får håpe at treningssenteret tar tak i tinga no då, no har no du gitt beskjed.

 

Ha ein fin dag Magan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...