Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Jeg fikk råd fra Hyfsan om å ta en kopp cappuccino for å stagge gnaget i magen på kvelden(vet ikke om det er stavet rett' date=' men det sto slik på pakken ...trur eg ) kjøpte av merket confecta,de har flere lavkaloridrikker, sjokolade med mint og appelsin også vanlig sjokoladesmak.[/quote']

 

 

Fekk du stagga gnaget??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest SofaQueen

Ønsker dere en riktig fin dag...været til tross - her er det regn og sludd og sørpe så det holder.

e022.gif

Hvis du har en blender (en fornuftig anskaffelse), blir du også mett av et stort glass hjemmlaget smoothie. Jeg tar f.eks. noen frosne jordbær, en banan, ananasbiter fra box eller fersk, presset appelsin + noe kaldt vann og kjører dette til en tykk grøt. Det er kjempegodt og søtt og du blir ganske mett av et stort glass. Har også kjøpt en stor pose frosne tropiske frukter som jeg tar opp litt av og kjører til smoothie, ganske praktisk når det ikke er friske bær å få tak i. Ellers kan jo alt brukes, epler-pærer- mango.....mmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere en riktig fin dag...været til tross - her er det regn og sludd og sørpe så det holder.

e022.gif

Hvis du har en blender (en fornuftig anskaffelse)' date=' blir du også mett av et stort glass hjemmlaget smoothie. Jeg tar f.eks. noen frosne jordbær, en banan, ananasbiter fra box eller fersk, presset appelsin + noe kaldt vann og kjører dette til en tykk grøt. Det er kjempegodt og søtt og du blir ganske mett av et stort glass. Har også kjøpt en stor pose frosne tropiske frukter som jeg tar opp litt av og kjører til smoothie, ganske praktisk når det ikke er friske bær å få tak i. Ellers kan jo alt brukes, epler-pærer- mango.....mmm..[/quote']

 

Skal prøvast det der.

 

Eg på veg ut døra for å ta dagens trimtur ilag med hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan snuppelure. Flotters at du kom deg på trening i dag. Nå er det fryd i gammen over hele linja her, bare blide fjes har jeg inntrykket av. Jeg trodde jeg måtte dra hjem fra treninga i dag. Ble så kvalm og svimmel at jeg var ikke sikker på om jeg kanskje kom til å svime av, det var ekkelt. Er heldigvis blitt bedre nå.

 

Skal prøve smoothie jeg også, fikk stavmikser til jul, går vel an å bruke den? Får ta en tur på butikken i morgen, i dag blir det cappuccino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Passa du på å drikke nok på treninga, Magan??? Og får du i deg nok vitaminer?? Spør "mamma" :-)). Du har vært så kjempeflink, det går an å være for flink også!

Ta kvelden på sofaen og kuuul-an. Håper ikke du har fått en virusgreie, det er så guffent.

Sender deg massevis av gode tanker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre nå, tvang i meg litt mat (jeg må tvinge i meg mat.. haha, det var årets..) og så en runde på sofaen. Har med vannflaske på treninga, passer på å drikke med jevne mellomrom enten jeg er tørst eller ikke.

 

Heldigvis sjelden jeg får spysjuke, selv om dem rundt meg er dårlig bruker ikke jeg å få det. Bank i bordet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å langt derifra' date=' her blir ikke rockefri nei. Blir kanskje ikke så mange minutter da, men vi får sjå....bruker å levne til på kvelden jeg sjø.....[/quote']

 

 

Høyres bra ut, held på å lage meg graut. (stille på jobb, så då fann eg ut at eg ville ha kveldsen min no)

 

Tenkte eg skulle lage meg ein god smooti i morgon, lurer på om Genialt kjem med eit ekstra godt forslag til frukt å putte oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget fra bunnen ja. Men ikke med fløte oppi som jeg brukte før. Lettmelk.... Nei nå må jeg komme meg til sengs, sov i ettermiddag for å prøve å bli kvitt kvalmen og svimmelheta og det blir jeg straffet for nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget fra bunnen ja. Men ikke med fløte oppi som jeg brukte før. Lettmelk.... Nei nå må jeg komme meg til sengs' date=' sov i ettermiddag for å prøve å bli kvitt kvalmen og svimmelheta og det blir jeg straffet for nå.[/quote']

 

 

Følger det med svimmelhet på spysyka??

Har du sjekka blodtrykket? Lavt?

Nei, det er ikkje sikkert det er det.

 

Blei berre litt bekymra for deg.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bedriftshelsetjeneste som sjekker blodtrykk og til og med lever-verdier, alt var flott sist, kolestrol og alt. Kan jo være vitaminmangel eller noe sånt. Er bra nå ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du har rett i det at ukrutt ikke forgår så lett. I dag er jeg helt oppegående, merker ingenting til verken svimmelhet eller kvalme.

 

Joda snuppelure dagen i dag er en god dag. Laget selvkomponert kyllingwok til middag, ble kjempegod. Og jeg har mye igjen som jeg kan spise til kvelds for det er veldig lite kalorier i den. Bare blide fjes på jobben og skirenn på tv nå straks, kan ting bli bedre? Neppe.... Tenkte jeg skulle ta en runde med rockeringen, men må vel vente til middagen er litt mere fordøyd ellers skvalper den vel over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Jeg blir i så godt humør av å lese innleggene dine Magan. Du har det flotte hommøret som jeg digger.

Jeg må stå over treninga i morgen og det liker jeg dårlig nå når jeg er så godt i gang, men svigermor har bursdag og det er flere timers reise hver vei, så da blir det nok ikke mer tid til overs. Men jeg skal ta det igjen. Det kjens så lekkert å være i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir i så godt humør av å lese innleggene dine Magan. Du har det flotte hommøret som jeg digger.

Jeg må stå over treninga i morgen og det liker jeg dårlig nå når jeg er så godt i gang' date=' men svigermor har bursdag og det er flere timers reise hver vei, så da blir det nok ikke mer tid til overs. Men jeg skal ta det igjen. Det kjens så lekkert å være i gang.[/quote']

 

Nei svigermor må ikkje skuffast, då blir det ikkje husfred Snuppa.

Vær no forsiktig med kva du putter inn, har ikkje lyst at du skal bli dårlig igjen.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg i koret: Pass nå på hva du putter i deg slik at du ikke blir syk. c025.gif Det var dagens formaning.

 

I dag er jeg bare kommet til 900 kalorier, det er den magre kyllinggryta som har skylda. Men jeg skal nok klare å få fylt opp kvoten i løpet av kvelden, no problemas.

Kjenner at bukselinningen begynner å bli videre igjen...phu..for en lettelse. Skal på trening i morgen og da får jeg gjøre en ekstra innsats så kanskje den blir enda videre til mandag, for da har jeg tenkt å foreta en måling igjen.Har ikke turt det i det siste. Nei nå skal jeg se på Tresfjordingene på tv norge...kikker innom etterpå, må vel legge inn rockeminuttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

He he ingen fare for overspising hos svigermor. Hun er på sykehjem, så det blir masse prat om gamle dager og om gubbens guttestreker og bare kaffi og ittno anna. Så ingen fare der. Og jeg har tenkt å lage niste, med sunne gode ting så vi ikke stopper på en bensinstasjon og kjøper fymat. Dette besøket er ikke et matbesøk, det er et langt å kjøre besøk for å glede en gammel dame.

Så skeier jeg ut i morgen, så kan jeg ikke skylde på svigermor nei. denne svigermora er en nydelig gammel dame. helt ulik min forrige svigermor som var et troll.

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...