Gå til innhold

* * *Ferie jentene* * * PÅMELDING HER!


Gjest Carpa

Anbefalte innlegg

Gjest snuppeli

Jeg er klar for å jobbe mot felles mål i sommer, og har veid meg i dag!!

 

Vekt: 72,5 kg

Høyde: 170 cm

Mål: 67 kg

 

For min egen del har jeg også bestemt meg for å få minst 7 trimpoeng hver uke og gå ned 5 cm til i livet :-)

 

Håper flere også kommer med sine utgangspunkt! Gleder meg til å være med i en felles heiagjeng gjennom sommeren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Jeg har opprinnelig veiedag på onsdager, men jeg flytter den til mandager, mye mer moro å se resultatene samlet.

 

Status 25.7.07:

 

vekt : 66,5 kg

Høyde: 160 cm

mål: 60 kg

 

Mål: 10 trimpoeng i uka

 

Målet mitt etter at jeg har gått ned til ønsket kg er å stabilisere vekta slik at jeg ikke går like fort opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

Vekt idag: 70,9 kg

Høyde: 163 cm

Mål: 67 kg.

 

Endelig mål er 65, men jeg har 67 kg som mål i uke 34.

 

Saken er at jeg gikk ned fra 75,7 til ca.70 kg. til påske.

Deretter har det bare vært tull med meg og jeg har gått opp og ned i ett sett siden da. Er fornøyd med det jeg har gått ned, men nå er jeg klar for videre vektnedgang. Føler bare at jeg har sagt det i så mange uker her nå at det bare er meg som tror på det! Men det gjør jeg! :)

 

Har en oppgang på 800 g siden forrige mandag så jeg har et godt utgangspunkt for nedgang neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

Skal forsøke å ha 15-20 trimpoeng i uka som omfatter minst 2 timer på Elixia + hjemmeaktiviteter som vask, planklipping, luking, maling og alt annet som forbrenner kalorier...

 

Skal bli flinkere til å drikke mye vann + spise mindre måltider og oftere enn jeg har gjort i det siste. Jeg holder meg på ca 1600 kalorier om dagen og det skal også bli litt mindre karbohydrater en stund framover, så får vi se om tiltakene hjelper meg til å se 60-tallet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål 170 cm... (Noen som tror det funker?:))

 

Hehe, den er kanskje litt verre... :)

 

Her ble startvekt 67,5. Håper jeg klarer å gå ned 2,5 kg i sommer til tross for ferie, sommer og sol. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristinemmm

Oj! Jeg har gått opp 3 kg på en uke....er det virkelig mulig!?!? Håper det meste er vann!

 

Status 25 juni:

kg: 63 kg

høyde: 171 cm

Mål: 55 kg.

 

Jeg skal ligge på 1300 kcal per dag, og ha 10 trimpoeng i uken. Kommer til å legge ut dagsrapport med hva jeg har spist og hvor mye jeg har trent hver dag, da kan jeg ikke snike meg unna (overskive dags inntaket osv) uten at flere får vite det :)

 

Lykke til alle sammen. Dette klarer ci :( Vi er flinke og fantastiske alle sammen, vi kan det vi vil :)

 

Klem fra Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cafelatte

Jeg har også gått opp en del på en uke. Gikk opp 2,5 kg etter en uke i syden..., men det første kiloet forsvant etter bare tre dager hjemme. Uansett, nå har det vært noen dager med sydensnop, så nå vil jeg være med dere for å komme i gang igjen.

Har akkurat vært på en he.......s trening. Deilig!

 

Gleder meg til å ta fatt.

 

Høyde : 172

Vekt : 62, 5

Mål : 59 kg.

 

Vil prøve å spise rundt 1300 kcal per dag, og ellers,så skal jeg trene hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristinemmm

Frokost 192 kcal

30 gram 7 Fullkorn, Tau Mølle 97

2,5 dl TineMelk Ekstra lett 95

 

Lunsj 223 kcal

71 gram Mestemacher Fullkornbrød 129

65 gram egg 94

 

Middag 431 kcal

100 gram salat diverse sorter 15

30 gram paprika gul 7

150 gram kalkunfilet Prior 177

50 gram avocado 92

2 porsjon a 20 gram Synnøve Gulost 140

 

Kvelds 230 kcal

1 stk a 10 gram Fiber Plus Wasa 30

15 gram rekesalat 60

 

Frukt 312 kcal

1 porsjon a 100 gram banan 90

1 porsjon a 150 gram eple stort 60

1 porsjon a 100 gram kiwi 50

1 stk a 225 gram appelsin 112

 

Grønnsaker 15 kca

100 gram tomat 15

 

 

Totalt: 1263 kcal.

 

5,2 trimpoeng.

Veldig fornøyd med dagen :)

Håper alle dere andre har hatt en like flott start på uken :)

Nattinatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Heisann.

 

Jeg vil gjerne slenge meg på. Var med i en tråd i fjor høst, og gikk ned 6 kg. Desverre har en del kommet på igjen... Jeg har veiedag om onsdagen, og vil fortestte med det. Innrapporterer her i denne tråden. Et lite tips, lurt om alle innrapporterer ukevekten på første innlegget. Da er det så lett å følge med for alle sammen:) Ps. Ser dere ligger så lavt i kcal inntaket, hvorfor det? Jeg skal iflg Grethe Roede ligge på ca 1600 kcal pr dag.

 

 

Høyde: 171 cm

Startvekt 27/06-07: 64,9 kg:(

Mål: 62,0 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig veiedag onsdag, så tror jeg holder meg til den. Ellers blir det så mange vekter å forholde seg til :) Rapporterer startstatus i morgen!

 

Veldig bra å se at så mange blir med! Håper bare at alle holder koken slik at ikke halvparten faller fra...! Vi snakkes i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres

Hei hopp.

 

Her ble det en fin start på dagen.

Gikk på vekta og fant ut at 1,2 kg er blitt borte den siste uka.

Det syns jeg var veldig oppløftende, spesielt siden vi har vært på camping fra fredag til mandag.

 

Nå veier jeg 66,2 kg.

Målet er 65 kg, så det er ikke langt igjen.

 

Jeg spiser likedan som jeg gjorde på GR-kurset, 1.600 kcal om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen!

Fantastisk å se at så mange nye også er med!

 

Vekt: 63,2

Høyde: 1, 64 m

Mål: 60

 

Bosted: Bergen

 

Jeg er lærer og trenger virkelig en slik tråd for ikke å late meg og gumle sjokolade gjennom hele ferien!

 

Til st.Hans. jentene: Jeg var lite aktiv siste uken på den forrige tråden grunnet ferietur til Warszwa. Det var utrolig deilig å begynne ferien med å reise bort noen dager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonje82

Fikk ikke levert veieresultat igår da jeg var bortreist, men uansett så ble det

 

kg: 71

mål: 64

cm: 73

 

Det ble på stedet hvil siden sist uke for min del, to bursdager og st.hans gjorde vell sitt ja.... men nå er jeg klar for ny start!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristinemmm

Dagen i dag har gått helt vest!! Frokost og melommåltid gikk bra, men så gikk ALT galt. Det var helt hektisk på jobb, og jeg fikk ikke tid til å spise, så da gumlet jeg istedet i meg to winerbrød og to vaffler med rømme og syltetøy! Så ble jeg bedt ut på middag av en utrolig kjekk mann, å nå er det middag... Blir nok en del fllere kalorier i dag enn planlagt ja! *dårlig samvittighet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kristinemmm: Når du blir bedt ut av en kjekk mann skal du defintivt ikke tenke på kalorier! Kos deg :-) Så spiser du heller noe sunt i morgen.

 

Jeg ble matforgiftet på ferie i Warszawa på søndag og er fremdeles ikke frisk. Det positive er jo at jeg forhåpentligvis ikke legger på meg (selv om jeg drikker cola og spiser chips og kjeks....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

Jeg fikk også sånne forferdelige mageknip da jeg var i Tyrkia for noen år siden. Jeg fikk råd om å spise kokt potet m/litt salt og event. banan. Bringer dem videre til deg og håper du snart blir frisk! Det der er ingen hyggelig måte å slanke seg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Heisann alle sammen.

 

Jeg må bare få si at jeg hadde jo første veiedag i dag, og starter på 64,9 kg. Målet mitt er 62 kg til uke 34. Håper så klart at jeg klarer det. Var skikkelig flink da jeg startet i fjor på sensommeren, men etter at jeg falt av klarte jeg aldri å komme meg tilbake. Det hjalp meg sist å ha en sånn tråd som dette, så jeg er glad for at dere er her ;) Det var når tråden var over at det gikk skeis...

 

Så vil jeg bare si at jeg er spent på neste ukes veiing, og jeg ønsker alle sammen lykke til. Både i medgang og motgang. Og god bedring til Haarek :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...