Gå til innhold

106,5 kg nå 90 kg på julaften


Gjest storogtung21

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar
Gjest storogtung21

jepp. i dag må jeg ut å trene litt i hvertfall, uansett om det regner eller ikke he he. jeg ha veldig lett for å droppe den treninga når det regner altså. og det er en fryktelig uting. men stå på jenter. dette her går så det suser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Dette bare må bli bra. Skal bli arti å se om hvordan vi klarer dette, men jeg vil nok tro at vi gjør d. Har et mål om å komme meg ned til rundt 80 til neste sommer, for når vi da skal til syden igjen så har jeg lovet meg en skreddersydd jakke. Det må vel være en god belønning vel?

 

Skal bli digg å kunne bevege seg på stranda uten at noen nistirrer på en for at er stor.

 

Men i dag så skal jeg ut å utnytte været litt ved å gå tur, å litt husarbeid å diverse.

 

Stå på jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storogtung21

det er utrolig viktig med belønninger under veis altså. virkelig ha noe å jobbe mot likosm. jeg har å ett ønske om å være på ca 80 kg til sommeren. såda er det jo bare å jobbe seg fram til det da. he he. men førstr så kal jeg klare disse tre kg fram til lørdag 11. august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

håper på å få masse motivasjon fra dere her på nette, har ikke akkurat hatt det helt enkelt ved at mamma sier at jeg er feit å stygg å alt sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storogtung21

det er leit at noen mødre er sånn. er ikke sånn det skal være. min har ikke sagt noe stygt å sånt,men ho skjønner ikke att jueg syns det er vanskelig. er jo bare å spise sunt og regelmessig får jeg høre. ja det er greit det. men når du har n samboer som ikke spiser grønnsaker og helst vil ha pizza opg taco til middag blir det vanskelig, men kanksje bare jeg som må begynne å tenke på megs elv istede. er altfor opptatt med å gjøre han glad att jeg glemmer meg selv litt.

 

vurderer å begynne på kurs igjenn. men sist jeg gikk på kurs gikk jeg opp 3 kg istede for ned. og det var ikke noe gøy liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Har lett for å glemme meg selv jeg å ja. Hu og si bare at spis lite men ofte, pluss drikk mye vann før du ska spise for da går du ned i vekt. men det er jo lett for hu å si da, for hu er jo bare 50 kg, og aldri hatt d probleme med å gå opp i vekt.

 

Men har bestemt meg no for å stenge ute d hu sier å tenke på meg i stede, samboeren min støtter meg fullt ut, når det gjelder å gå ned i vekt. Han selv vil også litt mer ned i vekt.

 

Har vurdert et kurs selv også etterhvert, tror d kunne hvert litt morro, men vet ikke rikti enda, for hvis d ikke blir vellykket så blir d jo bortkastet egentli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storogtung21

man må være veldig bestemt når man skal gå ett sånt kurs tror jeg. det største problemet mitt den gangen var å spise nok mat egentlig. syntesjeg ikke gjorde annet enn å spise liksom. de jeg gikk på kurs med gikk litt ned. men vi var bare 5 damer på det kurset og jeg syns det var litt for lite egentlig.

 

siden jeg har som mål å gå ned gansje mange kg har jeg vurdert ett maxi kurs denne gangen. men det neste begynner ikke før 27. august her hos meg.

 

jeg får tenke litt på det. for det er jo en del penger syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

ja jeg og må tenke litt på d, for vet ikke rikti hvordan skal klare alt for tiden. Har mista inntekta mi, så er litt deppa pga d da.

 

Men må vel få til noe etterhvert. se om får støtte av samboeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

Så flinke dere er!!!

lenge siden jeg har fått skrevet noe her men nå er jeg tilbake. og jeg er med på 3 kg ned innen 11 august. jeg har hatt mandag som veiedag siden jeg begynte på første kurs i mars så det har jeg bare fortsatt med, men har nå justert vekten til morgenvekten hjemme. og den er jo ca 2 kg lavere enn kveldsveiingen på grete roede kurset. men nå er det ikke kursstart før 27 august, så d hadde jo vært kjekt å gå ned noen kilo til da.

 

har det store målet om å se 80 kg på vekten til neste sommer, evt i løpet av neste sommer. og da er delmålet å se 90 kg før julaften. for regner med de siste 10 kg sitter tettere på enn de som har gått av til nå.

 

min startvekt: 120 kg

høyde: 180 cm

vekt mandag 9/7: 102,9kg

 

kunne lagt inn midjemålet også men synes det er så vanskelig å måle for selv om jeg ser og føler at magen minker så er målet så å si det samme hele tiden så enten er jeg helt talentløs til å måle eller så er det fordi fettet i magen på en måte har "løst" seg opp og blir slappere, og minsker på en måte fra innsiden uten at det synes noe særlig. håper det bedrer seg etterhvert for har begynt med noen styrkeøvelser for å stramme magemusklene så håper det gir resultat i det lange løp.

 

gleder meg til å følge dere her inne å se om vi klarer å nå vårt mål før jul. jeg heier på oss alle sammen. vi skal vise omverdenen at vi har skills og guts til å brenne bort overflødig fett, og finne frem til den slanke og flotte figuren som er oss verdige,hehe.!! Stå på folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vegedag i dag, ( går på kurs. ) og endelig ser det ut til å gå tydelig nedover!

 

Start ( 29.05 ): 108,4

Vekt: 106,7

Høgde: 173

 

Midjemåla mine varierer så veldig, ca 113-115 ei veke, og rundt 10 cm meir veka etter. Reknar med det kan ha noko med syklusen å gjere men tykkjer alikevel at det virker litt mykje?

 

Og no når eg endeleg har funne eit delmål og gå mot ( 3kg 11 aug! ), så må eg finne ein premie til meg sjølv! Ei ny god bok kanskje, vi får sjå :]

 

 

Litjpia:

Er synd at du har så masse å stri med i tillegg til vekta, men håper du får støtte du trenger frå oss andre her inne. Stå på, du er i allefall i gang med noko fint for deg sjølv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal jeg gjøre tru? jeg har så utrolig problem med og ligge unna maten om kvelden. jeg klarer meg heele dagen uten og spise mer enn det jeg skal. men så kommer kvelden og så har jentungen lakt seg og da setter jeg meg foran tv og slapper av, og da er det bare så godt med noen brødskiver eller noen knekkebrød=( blir så iritert på meg sjøl. jeg holt meg kjempe bra den første uka nå (forje uke) men når helga kom kjøpte jeg kina mat på kvelden og en pose med potetgull. og dagene etter det da har ikke vert lette=( noen tips om hva jeg kan gjøre når kvelden kommer? når spiser dere siste måltid på kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Queezl: Ja jeg får kjempe god støtte herfra, det er jeg gla for. Ser fram til hvergang jeg skal logge meg på for å se om det er noe nytt, og om jeg kan legge inn noe nytt om trening å greier.

 

Lenem: Jeg spiser som jeg bruker, men som regel spiser jeg ikke etter kl 20 om kvelden da.... Men hvis jeg skulle spise etter det så tar jeg enten en tomat eller ei eple for å døyve det verste til dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storogtung21

dette er gøy, er innom her et par ganger hver dag for å se om det står noe nytt=)

 

jeg sliter oxo når kvelden kommer. jeg har begynt å spare litt av frukten til kvelden, og når jeg da setter meg ned har jeg kaget meg en deilig fruktsalat og spart en youghurt som jeg heller over. det er kjempe godt. og dermed så klarer jeg å holde meg innenfor antall kalorier.

 

men om mandag hadde jeg vært på circus og på vei hjem var vi veldig sultne, fistelsen ble for stor, så da endte jeg opp med å døtte innpå en 250 grams cheesburger med bacon. hadde så dårlig samvittighet att jeg dagen etter starta dagen på helse senter med 2 timers trening.

 

men er tilbake på rett spor igjenn nå, skal klare dette denne gangen.

 

er det noen av dere her inne som er fra fredrikstad eller i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No på med musikk å trene litt. Opp å danse litt

hehe

jeg er fra notodden da..=) hva frukt bruker du og åssen yogurt? kan du fortelle åssen du lager det=)???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kylvika81

Jeg begynte for 1 uke siden,var da på 100,5 og 119cm rundt magen..nå er jeg 99kg,115cm.Jeg trener nesten hver morgen nå,sover ut annenhver;)Må sove litt i ferien og.Jeg er 26 år,kommer fra tr.heim har 2 barn og samboer.

Jeg har bestemt meg for å ikke gi meg denne gangen.Jeg har gått kurs to ganger,gått ned bra,men gått opp igjenn etter endt kurs.Jeg vet jo hva som skal til.Må bare få ut fingern!!

Jeg vil veldig gjerne være med..så kan vi motivere hverandre underveis.passe på så ingen detter av lasset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storogtung21

her er alle som vil velkomne.

 

nå skal jeg snart dra å trene. var på besøk hos svigerforeldra mine igår kveld, og da sa svigerfar det att han hadde vedda med en på jbben sin om hvem av de som klarte å gå ned 14 kg til jul. så da tenkte jeg for meg selv att jeg skal søren ikke være noe dårligere enn det nei. så nå er motivasjonen på topp. endelig hurra. skal ned på friskis og svettis i byen her å ta meg en god økt. å akkurat nå gleder jeg meg.

 

men aller mest gleder jeg meg til jul når jeg da veier 90 kg og kansje kunne kjøpe meg en fin jule kjole. istede for det svarte skjørte som sitter som en potet sekk. og en fin topp som sitter litt inntil kroppen.

 

og enda mer gleder jeg meg til sommeren, hvor jeg da håper å veie 80 kg. da er det vel håp om å kunne handle i en vanlig butikk til sommeren. fine topper og skjørt og trane bukser.

 

å når jul kommer igjenn da å vekta mi viser 70 kg. da skal jeg spandere på meg selv en dyr og ordentlig selskaps kjole. en sånn man egentlig bare sre på film, med skikkelig skjørt som danser rundt deg når du går, og som sitter stramt på kroppen, med v utringning. en ordentlig den lille perfekte sorte kjolen som man ser på alle filmer. he he.

 

høres dette ut som er for store mål?

 

drømmen min er å komme inn i størrelse 40. 42 er muligens det mest sannsynlige. men min innerste drøm er størrelse 40. tenk om jeg får til det da. da kan jeg jo handle i absolutt alle butikker over alt da.

 

men den butikken jeg gleder meg aller mest til å besøke, det er pm, de har så mye lekkert. det koster litt da, men når man har gått ned så mange kg så har man råd og mulighet til å bruke litt på seg selv, nye klær må man jo ha. funker dårlig med en bukse i str 52 hvis man er en 42 he he. dte er jo det realistiske målet mitt da. men man må jo drømme innimellom å.

 

men nå skal jeg dra å nyte treningen å tenke på att jeg skal vise svigerforeldra mine att dette skal jeg klare å gett. skal feire jul der så da blir det flaut hvis jeg ikke har klart det.

 

ha en fin dag alle super damer. vi står sammen så klarer vi dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg melde meg på også? Høres ut som dere er veldig gode på å inspirere og motivere hverandre.

 

Jeg er 33 år, mor til to på 4 og 6. Var treningsnarkoman til jeg var et par og tjue, kunne spise hva jeg ville og la ikke på meg et gram. Så kom voksenlivet sigende, uten mammas sunne mat, mye kosekvelder med gubben med taco,pizza ol. Med unger og jobb ble det mindre tid til å trene,eller rettere sagt det krevde litt mer planlegging..

Har ila de siste 3 årene gått på flere kurs, går ned 7-10kg per kurs, men de kommer veldig fort på igjen etterpå.Tenkte derfor at gjennom dette kan jeg venne meg til en nylivsstil og ikke bare slanke meg de ukene kurset varer.

 

Startvekt:104,4(startet mandag 9/7)

Midjemål:117cm

Veiedag: mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...