Gå til innhold

106,5 kg nå 90 kg på julaften


Gjest storogtung21

Anbefalte innlegg

Gjest storogtung21

Hei alle sammen. er det noen som vil være med på denne utfordringa.

 

jeg er jo da her inne for ente gang har jeg funnet ut. følger ikke grethe roede opplegg denne gangen, men spiser hver tredje time og prøver å kutte ut altfor mye fet mat og godteri. har satt meg ett mål om att jeg må trene 3 dager i uka, men det er vanskelig det når man er lat. men 20 min tre ganger i uka burde til og med jeg få til.

 

 

kjenner nå att kroppen min ikke er så veldig fornøyd med det jeg har gjort mot den, det er tungt å jobbe. og når man er barnehage tante er ikke det særlig praktisk. man må jo da ha energi til å leke med ungene.

 

jeg er 22 år veier 106,5 kg og er 166 cm høy. det er ikke sunt for fem flate øre.

 

hoved målet mitt er bukse størrelse 42. nå er jeg en 52

 

hvis jeg må si ett tall som jeg vil ned på, så hadde det ikke vært så dumt å se 70 tallet på vekta altså.

 

nå er i hvertfall motivasjonen her så griper om denne sjangsen, før det skjer noe alvorlig galt med kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar
Gjest litjpia

Hei stor og tung21

 

Jeg har det samme probleme som deg,er 23 og er 163 å er ca 100 kg.

Bruker størrelse 52, men vil gjerne bruke 42 igjen har så mye klær liggende i den størrelsen. Vil også ned til rundt 70, men det var den motivasjonen da som ikke er der når en vil da. Så her trenger jeg et mega stort spark bak. hehe..... Jeg er villi til å motta en utfordring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storogtung21

høres veldig bra ut.

 

har regna litt på det, og er ikke umulig å nå 90 kg til jul. men litt hardt arbeid krever det.

 

min aller største utfordring er å komme over den dørterskelen ved utgangsdøra. he he. skulle tro den var 10 meter høy. er jo så deilig når jeg først kommer ut. var flink igår kveld. jeg og samboeren og ei venninne var på kino og ute og spiste igår kveld. så ei dame forran meg på vei ut av kinoen. og innså att det var egentlig sånn jeg så ut å. så istede for å sette meg i bilen å kjøre hjem. bestemte jeg meg for å gå di 30 min det tar.

 

da var jeg stolt av meg selv når jeg kom hjem. å det beste var att kjærsten min var kjempe stolt når han møtte meg i døra.

 

dette her klarer vi skal du se.

 

masse lykke til. enklere når man kan dele dette med noen.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest queezl

Slenger meg på eg og, 29 år, 173 høg og rundt 107-108 kg.

Går på internettkurs og følger opplegget, håper det snart vil vise resultater og :]

 

15 kg til jul burde være mulig, eit halvt år med å tenke litt meir fornuftig mat, og håpe at det blir ein langvarig vane.

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Ja det var den dørterskelen ja, hehe... men du har rett i det at det er godt når vi først kommer ut. Bare d og komme seg ut i sola gir en frisk start på dagen.

 

Men uansett ja det er faktisk mulig å klare å gå ned til 90kg fram til jul.

Tror nok det kan bli lettere å komme igang nå som har noen å dele det med, så slipper å sitte alene å tenke å gruble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storogtung21

artig att det er fler som vil være med. jeg har 3 uker med ferie igjenn i sommer, håper på mye sol så jeg kan svømme masse. det er så deilig. og god trim er det å.

 

ett lite tips i sommervarmen. i følge shape up så er lollipop og friskis di beste isene og spise. jeg har innvilget meg en sånn is om dagen i ferien min. skal tross alt leve litt å. i lollipop er det 74 kalorier og 2,2g fett i friskis er det 110 kalorier og 3,1g fett. så en lollipop om dagen har jeg funnet ut att går greit. og hAR JEG IKKE LYST PÅ EN DAG SÅ SPISER JEG DEN SELVFØLGELIG BARE IKKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Jeg for min del må skjerpe meg med den dumme brusen, heller drikke vann, men så var det probleme med at jeg ikke kan drikke vannet her hjemme, jeg reagerer på det.

 

Men en lollipop hørtes fristende ut i varmen ja.

Får håpe at vi nå skal klare dette sammen å komme oss ned på rette vekten.

 

Men vi kunna ha satt oss noen del mål å skulle klare innen da å da.

Bare et lite forslag.

 

Go klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storogtung21

del mål er jo ingen dum ide nei. hmmm hva med 3 kg innen lørdag 11.august. har lært av mine feil om for store mål før nemlig. og man blir fryktelig skuffa når man ikke klarer det. da har vi en mnd på oss. og 3 kg på 4 uker kan jo gå, selvom det idielle er 0,5 i uka. men da ligger det litt press på vårs liksom.

 

klar for den?

 

brus ja, den sliter jeg litt med å. men lett brus er bedre enn vanlig. har du prøvd å koke vannet ditt før du drikker det? kan hende det hjelper.

 

ja vi skal ned i vekt å dette klarer vi sammen.

 

men vi må huske å nyte livet samtidig. så en is og ett par glass med brus og litt god mat må vi kunne spise innimellom. bare viktig å passe på mengden. lett å spise seg stappa på god mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Klart jeg er klar for den ja, er med jeg.

 

Har begynt å drikke litt lett brus inni mellom, så det her må gå bra. Nei har ikke provd å koke det enda, men jeg tenkte jeg skulle prøve nå i helga å klare å få ordna det.

 

Ja det er jo klart at vi skal nyte livet også. Litt av litt av hvert så vil d gå sin gang egentlig. Jeg for min del har ikke mulighet å spise meg altfor mett, for da blir jeg å slite resten av kvelden med magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

Jeg er på mitt 22 år og er 180 cm høy. veier nå 103,5 kg (startvekt:120) og har også som mål å veie 90 kg på julaften. mener det er et realistisk mål samtidig som det må jobbes for at det skal nås.

 

slenger meg gjerne med dere for det er veldig motiverende å kunne snakke med noen som er i samme båt!... bruker varierende klestørrelser nå pga at jeg har tatt av en del på lårene og rumpa men magen er svær og "plaskete" og tyter ut av bukser og gensere...:-(

 

nå skal jeg sykle litt på ergometersykkelen og så skal jeg sette meg ut på verandaen og nyte kveldssolen.

 

ønsker dere masse lykke til! dette SKAL vi klare!!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg begynte på vanvittige 124 kg i november i fjor og er på 88 nå, skal ned til 80 på sikt. Jeg er pr i dag så utrolig mye mer fornøyd med meg selv og kroppen min. Jeg er blidere, gladere og har mye mer overskudd. Dette er det desidert beste jeg har gjort for meg selv noensinne, og selv om det har vært tunge dager underveis, var det mye lettere enn jeg hadde trodd.

 

Vil bare gi dere en klapp på skulderen hele gjengen, gratulerer med å være i gang, det er det vanskeligste steget.

 

Stå på! Jeg heier på dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Hei mayca. Klart du skal få være med, jo flere jo bedre. Å vi kan alle motivere alle.

Jeg har nå vært å bada sammen med hundene mine nå. Var litt kaldt men men pytt pytt. hehe....

Er du med på å klare 3kg innen lørdag 11 august du da???

 

Grj: Hei hei. Det at du har gått ned så mye er fabelaktig bra da. Lykke til videre med å nå dine 80. Gleder meg til jeg når den vekta ja, hadde den vekta for 4år siden.

 

Nå skal vi stå på folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storogtung21

morro att så mange blir med. har klart meg en hel dag uten godteri, is, brus og et mat. så nå er jeg fornøyd med meg selv. he he

 

samboeren min er kjempe tynn og kan spise hva som helst uten å legge på seg, så sånn som nå så dro han ut for ¨å kjøpe seg en pølsemeny, hadde kjempe lyst på jeg å, men klarte å si nei. det er vanskelig. å han skjønner ikke att det skal være så vanskelig å gå ned noen kg. nei ett par kg skal man jo altids klare. men når dt er godt over 30 som skal vekk, blir det brått litt værre.

 

har så dårlig tolmodighet med å gå ned på en måte. skulle helst ha tatt alle 30 på 2 uker liksom. det hadde vært noe det. he he. men får leve i den drømmen mens jeg jobber mot målet he he.

 

gleder meg til den dagen jeg kan gå inn i en vanlig klesbutikk, finne drømme buksa i størrelse 42, ett tøft belte og en stilig overdel, gå å få ny frisyre, ja bli den jeg egentlig føler att jeg er.

 

nå skal jeg legge meg snart, klar for en ny dag i morgen, skal ut på hvaler en tur, så håper på å få gått en deilig lang tur langs vannet der ute. og satser på å styre unna alt for mange fristelser i morgen oxo.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

Jeg er 46 år og blir gjerne med å prøve 90 kg. Nå veier jeg 98,4. Hadde egentlig satt 5 kg til jul, for det hadde jeg kansje greid men jeg vil prøve. Dette kreves hardt arbeide. Håper bare motivasjonen er på topp. I går spiste jeg is igjen. Vanskelig å la være når vi har det på jobben. I dag skal jeg la det være. Skal snart opp på jobben og forberede bryllup til i kveld. Gruer meg litt da alt ansvaret står på meg.

Målet mitt med å gå ned er til 68 kg. Jeg kan liksom ikke forestille meg det, for det er så utrolig lenge siden jeg veide det. I 1986 klarte jeg å gå ned til 70 og da var jeg ganske ok syntes jeg selv. Holdt meg der til august samme året men så var det slutt. Det gikk oppover. Blir kansje lettere fra august da jeg begynner i helsestudio. Nå får dere ha en fin dag og en hyggelig lørdagskveld alle sammen.

 

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storogtung21

velkommen skal du være kikk. her er alle hjertelig velkommen. jeg tror vi aslle har en real sjangse for ¨å komme oss ned på 90 kg til jul. for meg vil det si 16 kg altså. det er mye det. men jeg håper på det. vi har satt oss som mål med å gå ned 3 kg til 11. august. er du med på den eller? så har vi noe å jobbe oss mot gjennom sommeren.

 

i dag er en ny dag og nye muligheter. ta dere en lollipop og nyt lørdagen. her hos meg skinner sola og jeg skal ut på vakre hvaler en tur og gå meg en lang tur langs vannet. tar vel enn sånn 1-1,5 ca.

 

lykke til alle sammen med å komme gjennom nok en dag av fristelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

hei hei folkens. Så bra at d er flere som melder seg her da. Så bra. Dette blir toppers. Men husk nyt sommer og sol, mens den er til stede. Å ikke angre etterpå at, hva om jeg å sånne ting da.

 

I dag skal jeg bare ut å gå tur me hundene, og så ligge i sola .

 

Go klem til dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det plass til en til??? jeg er med på 3 kg til lørdag 11 august.. storogtung, det høres ut som du skriver om meg når du starta det forume her=) jeg og er 22 år, og 1,66 cm jeg veide 106 kg men har nå gått ned til 99,5 kg etter et grete rode internettkurs. jeg går ikke på noe kurs nå slutta med kurset får ca 2 mnd siden. så får ca 2 uker siden bynte jeg får meg sjøl igjen. spiser 5 ganger om dagen, og en brødskive/eller 2 knekkebrød til vert måltid, bortsett fra middag da.. jeg blir med på og gå ned til 90 jeg til jul, det vil si da 10 kg får meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Hei Lenem.

 

Her er det plass til mange. Bare å kom inn i gjengen hehe....

Du har iallefall den rette innstillingen for å klare dette sammen med oss. Vi er her for å motivere hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på og klare dette her nå, orker ikke gå og vere stor og ikke orke noe lenger. har ei lita ei på 16 mnd som gjerne vil finne på ting med meg og da er det ikke noe morro får henne heller og ha en mamma som aldri orker noe. vil gjerne få på meg normale klær igjen også.. gleder meg får dette skal jeg klare=) har gått ned 3 kg bare på de 2 ukene her og. så en bra start får meg vertfall.. men veier dere dere en gang i uka eller? hvordan gjør dere det? kunne vi ikke hatt sånn at alle skreiv opp startvekta si og så har vi veiedag ver mandag eller noe så ser vi nedgangen til alle her, bare et forslag fra min side da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Ja det er klart vi kunne ha gjort. Jeg er med på den jeg. Vi har ikke satt oppdager, men vi kan alltids begynne med det. Ja det er jo greit å kunne se hvordan d går med hverandre framover også.

 

men det er sant ja at d skal bli kjempe digg å få på seg nye å normale klær snart, så slipper å løpe rundt i alle butikker for å klare å finne den rette størrelsen. Nei d skal d bli slutt på, nå vil vi fram i livet å komme oss rundt sammen med de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en glede og få på seg normale klær, slippe og lete etter den "riktige" str! har ikke hatt på meg olabukse siden jeg veide 85 jeg, det vil si før jeg fikk jentungen min får over 1 år siden. så det er noe jeg ser frem til da.. men dette klarer vi sammen=)

 

bynner jeg da=)

startsvekt-99,5 kg

midjemål-117 cm

 

da veier jeg meg vær mandag så skriver jeg inn her=)

 

kan jeg spørre åssen dere trener om dagen? hva gjør dere? jeg har dansematte, og er mye ute på trampolina. og så blir det noen sykkelturer med vesla på 16 mnd i sete bak meg, og det er jo en go trim får meg vertfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

oki takk skal du hehe... helt fersk jeg.

 

Jeg er da

Høyde: 163cm

Startvekt: 100kg

Midjemål: 119cm.

 

 

Sånn jeg trener så er det ved å gå turer med hundene jeg har. Ellers er det å danse litt i stua. Tar også noen sitt ups om dagen.

Sykkel turer blir det vel etterhvert når sykkelen blir fiksa. hehe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storogtung21

ok. mandag som veiedag høres helt greit ut. da må man være forsiktig gjennom hele helgen i tilegg. ingen dum ide.

 

166 høy

midjemål: 103 over navelen

vekt:106,5

 

da er det bare å jobbe hardt fram mot neste mandag.

 

av treninng er det litt av vært. gå tur sykle tur håper p å få svømt en del nå i sommer, men da må jeg ha litt sol først gett. det hender innimellom att jeg er på trenings studio og, men det er sjeldent he he.

 

gleder meg allerede til veiedag om en uke jeg nå. blir gøy å se om vi har gått ned noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...