Gå til innhold

Ned 30 kg på 10 mnd


Gjest stafettpinnen

Anbefalte innlegg

Gjest stafettpinnen
Hei Stafettpinnen

 

Kan ikke skjønne at det virker på meg. Det er jo akkurat disse tingene som jeg spiste alt for mye av og som gjør meg feit....

Kanskje det er sammensettingen' date=' ligner litt på Fedon/Atkinsen.

Blir spennende og følge vektnedgangen din;-)

 

Klem Kjomsa[/quote']

 

Jeg har satt sammen dietten selv. Det er en blanding av hva jeg har lært av å gå på forskjellige lavkarbodietter som Atkins, Eurodietten og Chambridgekuren(som er det samme som MinCur).

 

Da jeg gikk på Chambridgekuren spiste jeg kun 4 poser med pulver hver dag. Det blir man fort lei av, og en kan ikke være så veldig sosial heller. Tror kroppen har godt av litt vanlig mat også, men med 4 poser daglig skal kroppen få dekket sitt daglige behov for næring.

 

På Eurodietten skulle jeg spise 4-5? poser hver dag pluss litt grønt. Ikke kjøtt og fisk de 4 førse ukene. Posematen smakte ikke godt.

 

På Atkins skal du spise mye bl. a. kjøtt og skal ikke være redd for fett. Derfor spiser jeg kjøtt og fett, men ikke så mye som da jeg gikk på Atkins. Da spiste jeg nok for mye...for jeg gikk opp i vekt.

 

Felles for alle diettene er at en får i seg veldig lite karbohydrater og kroppen kommer i en tilstand som heter ketose... som er veldig bra når en skal slanke seg.

 

Har ei venninne som gikk ned 16 kg på under 12 uker på dette opplegget :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 709
  • Created
  • Siste svar
Gjest stafettpinnen

Takker for meg her!

 

Det blir liksom litt feil når jeg ikke følger GR-opplegget i det hele tatt.

 

Har vært koselig/motiverende å "treffe" dere... selv om ikke alt gikk etter planen.

 

Lykke til videre alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Takker for meg her!

 

Det blir liksom litt feil når jeg ikke følger GR-opplegget i det hele tatt.

 

Har vært koselig/motiverende å "treffe" dere... selv om ikke alt gikk etter planen.

 

Lykke til videre alle sammen :-)

 

 

Å NEI!!!!!

SNUFS!

ikke gå for det da vennen!

Vi kan jo snakke sammen for det om vel?

Jeg har sklidd heeeelt ut jeg...

ha rlagt på meg 3 kg på 4 uker..

men tror jeg er på rett kjør ijen nå...

veide 80,2 i går...ikke gøy

please kom tilbake da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Så koselig :-)

Hadde bestemt meg for å komme "krypende" tilbake i dag. Har savnet dere.

Da var det ekstra koselig å lese at dere ville ha meg tilbake :-)

 

Det har ikke gått så greit med vekta i det siste. Har vært skikkelig lei av alt som har med slanking å gjøre. Men jeg kan jo ikke fortsette å spise akkurat hva jeg har lyst på. Veide 93,8 i dag.... det er opp 5,5 kg siden jeg sluttet å drikke Pepsi Max....

 

Da er det bare å begynne på an igjen for deg og meg Emdaju! Dette skal vi klare, for vi gir oss ikke :-) Håper du også er motivert til begynne igjen. Vi får tenke mye på hvor deilig det føles når vi klarer det. På tide å bytte ut den dårlige samvittigheten med den gode samvittigheten. Har det jo så mye bedre da!!!!

 

Kjomsa, du gjør det jo så utrolig bra. Er veldig imponert over hvor mye du går ned i vekt. Jeg er fortsatt med på 10 kg før jul, jeg må bare begynne på nytt i morra. Da blir det lavkarbodiett. Det burde absolut være mulig å klare 10 kg, men da MÅ jeg følge opplegget... Har tenkt å følge ditt eksempel når det gjelder trening. Spinning står på programmet denne helga :-)

 

God helg!

 

Gleder meg faktisk til å komme igang igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake Stafettpinnen:-)

 

Flott at du kommer tilbake.....

10 kg til jul er ingen umulighet. Dette klarer vi. Vi må være flinke til å rapportere opp og nedganger....

 

Klem Kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Vekta stoppet på 93,0 i dag.... den var 91,1 da vi startet "10 kg før jul"... så da må jeg egentlig klare ca 12 kg :-).... Jeg får bare gjøre så godt jeg kan.

 

Tenk at du har klart nesten 17 kg på 9 uker!!!

 

Det er faktisk bare litt over 6 uker til jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta stoppet på 93' date='0 i dag.... den var 91,1 da vi startet "10 kg før jul"... så da må jeg egentlig klare ca 12 kg :-).... Jeg får bare gjøre så godt jeg kan.

 

Tenk at du har klart nesten 17 kg på 9 uker!!!

 

Det er faktisk bare litt over 6 uker til jul...[/quote']

 

Hei igjen:-)

 

De første kiloene kommer til å bli borte fort:-)

Masse trim og flink med maten, kommer dette til å gå bra..

Jeg begynner nå jeg også, så starter vi nesten likt...

 

Ned 10 kg til jul.......

 

Klem Kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du kom tilbake!!

Da r vi 2 som har latt vekta gå opp,men men.

Føles litt godt at jeg ikke er den eneste som har mislykktes nå ja..

Men utrolig sterkt av oss og fortsette etter en kjempe sprekk!

Har vært flink fra mandag og til i dag,utenom fredag da jeg og den mellomste var i byen på mc donalds og på kafe seinere ,hadde ca 3000 kcal den dagen...

Men har holdt meg på 1200-1300 kcal di andre dagene,så er fornøyd med det:)

Veier meg i morgen og legger inn.

Grunnen til at jeg spiser så lite nå er for di jeg ikke trener nå,gidder ikke gå turer en gang,

Eneste aktivitetn min er husarbeid og sånn.

Så da skal jeg ligge på 1200-1300.

Men det har fungert denne uka,så visst jeg er flink å gå tur eller noe,så kan jeg jo spise litt til:)

 

Oppturer og ned turer ja...sukk

 

Du er kjempeflink stafettpinnen som ikke gir opp selv om det går litt feil vei av og til:)

Men syns du har vært flink å kutte ner på maxen,jeg drikker enormt mye kaffe nå jeg,og kansje et glass max på kvelden.

Og alt fra 1-3 liter vann

 

Kjomsa så flink du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

De første kiloene kommer til å bli borte fort:-)

Masse trim og flink med maten' date=' kommer dette til å gå bra..

Jeg begynner nå jeg også, så starter vi nesten likt...

 

Ned 10 kg til jul.......

 

Klem Kjomsa[/quote']

Du har helt rett. 91,3 i dag :-) 93,8 for noen få dager siden!

Har vært flink med maten, men det er verre å komme seg opp av go'stolen :-(

 

Er du like flink med spinninga? Helt sikkert... sånn som du raser ned i vekt :-)

 

... men 10kg på 6 uker blir vel litt for tøft når du har holdt på så lenge som du har. Men du er jo så utrolig flink at det kan jo hende at du får det til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Så bra :-) da er vi i gang igjen begge to!

 

Godt å se at det gir resultater når vi skjerper oss. Vi vet jo så godt hva vi skal gjøre... og er veldig flinke, men blir dessverre veldig lei etter en periode....

 

Nå skal jeg følge opplegget mitt lenge!!! Burde jo egentlig ikke ta pause før jeg har nådd målet mitt. Har kastet bort nok år på å være overvektig og misfornøyd!

Det er jo egentlig ikke noe mat som er så god at den er VERDT å spise (for mye av) ...når den ødelegger så mye av det vi har slitt for... Selv ikke julemarsipan :-)

 

Går greit med maten. Har holdt meg under 20 karb. som planlagt. Lørdag og søndag regnet jeg også kcal (bare for gøy) Lå mellom 1400 og 1600 - så da passer det jo fint inn på disse sidene alikavel :-)

 

Jeg har heller ikke kommet i gang med treninga. Er sliten etter jobb!! Må nok begynne i det små, istedenfor å ikke trene noen ting. Så blir det nok mer etter hvert.

 

Vi skal klare det!!! Til sommeren SKAL jeg være i mål!!!

 

Da er det bare å stå på videre, for oss alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dere:-)

 

Vært å veid meg i dag. 3.2kg ned' date=' tilsammen 19.8 kg.

Nå veier jeg 87.9kg. Kjempefornøyd:-)

 

Klem Kjomsa[/quote']

 

 

 

OMG!

Du tar jo av noe så sinnsykt!!

Du er jammen flink altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :-) da er vi i gang igjen begge to!

 

Godt å se at det gir resultater når vi skjerper oss. Vi vet jo så godt hva vi skal gjøre... og er veldig flinke' date=' men blir dessverre veldig lei etter en periode....

 

Nå skal jeg følge opplegget mitt lenge!!! Burde jo egentlig ikke ta pause før jeg har nådd målet mitt. Har kastet bort nok år på å være overvektig og misfornøyd!

Det er jo egentlig ikke noe mat som er så god at den er VERDT å spise (for mye av) ...når den ødelegger så mye av det vi har slitt for... Selv ikke julemarsipan :-)

 

Går greit med maten. Har holdt meg under 20 karb. som planlagt. Lørdag og søndag regnet jeg også kcal (bare for gøy) Lå mellom 1400 og 1600 - så da passer det jo fint inn på disse sidene alikavel :-)

 

Jeg har heller ikke kommet i gang med treninga. Er sliten etter jobb!! Må nok begynne i det små, istedenfor å ikke trene noen ting. Så blir det nok mer etter hvert.

 

Vi skal klare det!!! Til sommeren SKAL jeg være i mål!!!

 

Da er det bare å stå på videre, for oss alle:-)[/quote']

 

 

Ja godt å være i gang igjen,føler kroppen blir lettere

Men har vært utrolig sulten i dag.

Men tror faktisk det er for at jeg bare har drokket 1,4 liter vann .

Har hatt 1179 kcal i dag,spiste 2 skiver til kveld kl 19.00,så jeg kan vel egentlig ikke spise mer?

Du er kjempe flink som har komt deg på banen ijen!

Det står det respekt av,er jammen ikke lett å komme ut av spise origen!

Ja vi må ikke ta pause!

Vi får prøve å hjelpe hverandre til å ikke ta pause.

Det er jo der vi sliter begge to ja...

Sørren heller blir litt oppgitt av denne slankinga,for jeg vil jo spise masse!

Men vil jo ikke være tykk heller,så d er en evig indre kamp med meg selv.

Hater meg selv når jeg er sulten for jeg er så feit at jeg ikke kan spise mere mat.

Skjønner du?

Føler du d sånn?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk Mye vann.......

Evnt lag deg en grønnsaksuppe...

 

Klem

 

 

Takk for tips vennen.

Skal drikke vann,har ikke grønnsaker i hus nå,men lurer på om jeg skal koke meg en tynn havresuppe,av vann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter:)

Synes fremdeles det går veldig greit,kjenner jeg gruer meg litt til helga,for da pleier vi ha veldig mye god mat og snop.

Men sist helg gikk det bra utenom fredagen(som jeg skrev om i tidligere innlegg)

,men er fast bestemt på at jeg skal ha en liten melkesjokolade på fredag.

 

Har gått fint å ligge på 1200-1300kcal til dagen,men kjenner også at magen er fornøyd fortere nå når jeg spiser.

Og at visst jeg ikke er orntlig sulten når jeg ska spise,så blir jeg kvalm?

Dette synes jeg er rart,har alldri blitt kvalm av mat/frukt før.

Hva skjer?

Kan det være psykisk?

At jeg ikke bør spise for da blir jeg feit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...