Gå til innhold

Ned 30 kg på 10 mnd


Gjest stafettpinnen

Anbefalte innlegg

Hallo:)

Går det bra med dere?

Gikk fint under handlinga i dag,kjøpte kun det jeg skulle.

Kjøpte meg en sånn bitteliten firkløver.

Vi hadde hjemmelaget pizza til middag i dag,spiste kun 150 gram pizza(1 stk),helte over salat blad og en tomat.

Så nå vurderer jeg om jeg skal spise den sjokoladen i kveld eller i morgen.

 

Eneste minuset nå er at det blir så mye pizza igjen når jeg spiser så lite,så vi skal ha restene i morgen til middag.

Så da blir utfordingen og holde meg unna kjøleskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 709
  • Created
  • Siste svar

Hei!!!

 

Da passer jeg på å kose meg. God mat og drikke. Teller ikke kalorier, dagen etter er jeg super streng. Lurer kroppen litt....:-)

 

Ps: Ett tips: Kokkosboller fra kokkosbolle fabrikken på sagene. De er helt nydelige, kun 45 kcal pr bolle.. Nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Emdaju

 

Med meg har det gått bra sånn matmessig.Trent lite, har mens. Spennende å se om jeg går ned noe da.

Gikk ned mye sist uke, mulig man står litt stille da.

Hva med deg, har det gått bra?

 

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Har vært veldig opptatt og sliten denne uka.. og litt forvirret... Har derfor ikke fått tid til å skrive noe her. Ser dere har vært veldig aktive. Skal få lest alt sammen nå :-)

 

Jeg har vært til en som jobber med naturmedisin denne uka. For å si det kort... Den lavkarbodietten som jeg holdt på med var ikke bra for kroppen min. Når kroppen er i ketose skilles det ut ekstra mye syre i kroppen. Siden jeg allerede har alt for mye syre i kroppen etter mange år med brusdrikking blir det ikke bedre av å gå på den dietten. Kjempe dumt for nå var jeg så godt i gang!

 

Så hva gjør jeg nå... Har kjøpt boka til Fedon Lindberg for å se om det kunne være noe for meg. Men etter å ha tenkt i noen dager har jeg kommet frem til at jeg begynner på Grete Roede opplegget igjen. Det er det som jeg kan spise det meste av, men i begrensede porsjoner. DET MÅ JEG BARE LÆRE MEG!!! Ikke at det er lett, men det er det mest fornuftige når det gjelder livsstil endring. Ser jo at jeg må jobbe en del med tankegangen min. Har litt lett for å tenke enten er jeg kjempe flink, eller så er jeg det stikk motsatte...

 

Så da fortsetter jeg der jeg stoppet for noen mnd. siden... samme som dere... sammen med dere :-)

 

Leser for tiden i boka til Dr. Phil. Aldri mer vektproblemer. Tror nok den kan hjelpe meg mye når det gjelder tankegang.

 

Gir meg ikke!

 

Kan nok glemme 10 kg før jul. Det er helt greit... bare jeg klarer å få et litt mer FORNUFTIG forhold til mat og trim.... så kommer jeg i mål til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
Hei Dere:-)

 

Vært å veid meg i dag. 3.2kg ned' date=' tilsammen 19.8 kg.

Nå veier jeg 87.9kg. Kjempefornøyd:-)

 

Klem Kjomsa[/quote']

 

Er det mulig? 3.2kg på ei uke?

 

Nesten 20 kg på så kort tid. Det må føles helt fantastisk :-)

 

Hvor mye trener du egentlig i uka nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
Ja godt å være i gang igjen' date='føler kroppen blir lettere

Men har vært utrolig sulten i dag.

Men tror faktisk det er for at jeg bare har drokket 1,4 liter vann .

Har hatt 1179 kcal i dag,spiste 2 skiver til kveld kl 19.00,så jeg kan vel egentlig ikke spise mer?

Du er kjempe flink som har komt deg på banen ijen!

Det står det respekt av,er jammen ikke lett å komme ut av spise origen!

Ja vi må ikke ta pause!

Vi får prøve å hjelpe hverandre til å ikke ta pause.

Det er jo der vi sliter begge to ja...

Sørren heller blir litt oppgitt av denne slankinga,for jeg vil jo spise masse!

Men vil jo ikke være tykk heller,så d er en evig indre kamp med meg selv.

Hater meg selv når jeg er sulten for jeg er så feit at jeg ikke kan spise mere mat.

Skjønner du?

Føler du d sånn?

Klem[/quote']

 

Jeg skønner VELDIG godt hva du mener. Når jeg tenker at jeg må slanke meg får jeg bare lyst på mer mat. Må bare spise litt ekstra før jeg begynner i morgen eller til mandag. Siden jeg har begynt så mange ganger blir det mange dager med ekstra spising... Kjempe smart!

 

Ja, vi må prøve å hjelpe hverandre til ikke å skli helt ut. Om vi spiser litt for mye gjør det egentlig ikke noen ting så lenge det ikke tar helt av. Vi kan ikke gjøre annet en å jobbe videre med å bli flinkere :-)

 

Vi kommer til å klare det!!! For vi har jo ikke gitt opp!!!

 

Det ser jo ut som det går kjempe fint med deg for tiden. Veldig bra!

 

Er litt spent på hvordan det gikk med de pizza stykkene i kjøleskapet. Ikke lett! Men det vil alltid være fristelser rundt oss så vi må vel bare lære oss å leve med dem. Har kastet mye godt i søppelbøtta selv ... for at ikke jeg skal ende opp som søppelbøtte. Litt kipt å ha så lite kontroll på seg selv :-(

 

Mye å jobbe med her, men vi vil garantert få det mye bere med oss selv for hvert skritt i riktig retning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg har det gått veldig fint denne uka.

I gar hadde jeg en kosedag med is peanøtter og nonstop,masse!

 

I dag har det også gått fint:)

Klarte å holde meg unna pizza stykkene;)

 

Har trent på maskinen og i dag i 30 min.

Er spent på vekta i morgen,på fredag viste den 77,5 :)

 

Så bra at du tar tak i tankene og følelsene dine rundt maten stafettpinnen!

Jeg har og en bok om tanker og mat,lurer på om jeg skal ta tak i den i kveld...

Vi må klare dette,og syns det er så godt å ha dere med på veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Så bra :-)

 

Vi får lese litt i hver vår bok... så får vi dele de gode rådene med hverandre underveis :-)

 

Har tatt fram step-maskinen min. Den har stått så grei i en krok med teppe over lenge. Nå står den midt på gulvet. Lettere å komme i gang da??? Får begynne i det små igjen. Slutt på det derre "enten mye eller ingenting" tullet. I dag skal jeg bruke den før jeg hopper i dusjen, om det så bare er 10 min!

 

Blir motivert av å lese at du har trent, vet du :-)

 

Fint å ha deg med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Så flink du var som holdt deg unna pizzaen :-)

 

Dårlig gjort å friste deg med is, nonstop og peanøtter.. he,he!

 

Litt må vi unne oss :-)

 

Ha en fin dag!

 

Blir spennende med veiedag i morra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? 3.2kg på ei uke?

 

Nesten 20 kg på så kort tid. Det må føles helt fantastisk :-)

 

Hvor mye trener du egentlig i uka nå?

 

Hei stafettpinnen !

 

PÅ 2 uker gikk jeg ned 3.2 kg:-) i gjennomsnitt trener jeg 3 ganger. Må ikke trene for mye heller, da holder kroppen på alt vann og det synes jeg er veldig demotiverende.

Veldig deilig å gå ned, begynner å føle meg lettere.... Gleder meg til å kunne kjøpe meg alle typer klær, ikke bare i butikker for"feite"...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra kjomsa!

Kjempeflink har du vært og er du hurra hurra hurra!

 

Jeg har ikke fått veid meg i dag:(

Hadde en litt hektisk morning i dag så alt gkk litt i surr.

Skal veie meg og skrive inn morgen tidlig.

I dag har jeg 1,9 trim poeng:)

Har bestemt meg at 30 min hver dag på maskinen min skal bli en del av livet mitt,2 dagen i dag:)

 

Pluss at jeg hade en rask tur med barnevogna i dag.

 

spiste nok for mye fiskegrateng til middag i dag,men hadde ikke potet til bare masse grønnsaker blei 427 kcal til middag,men men går vel greit d og innimellom,men d skal ikke bli en vane!

Jeg forrsynte meg nemlig 2 ganger og d er jo ikke lov!

Men må vel feile litt og av og til.

 

Skal på julebord den 30 nov,så håper jeg har komt ned til 75 til da.

Spennende å se vakta i morgen:)

 

Stafettpinnen?hvordan gikk det på vekta i dag?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra kjomsa!

Kjempeflink har du vært og er du hurra hurra hurra!

 

Jeg har ikke fått veid meg i dag:(

Hadde en litt hektisk morning i dag så alt gkk litt i surr.

Skal veie meg og skrive inn morgen tidlig.

I dag har jeg 1' date='9 trim poeng:)

Har bestemt meg at 30 min hver dag på maskinen min skal bli en del av livet mitt,2 dagen i dag:)

 

Pluss at jeg hade en rask tur med barnevogna i dag.

 

spiste nok for mye fiskegrateng til middag i dag,men hadde ikke potet til bare masse grønnsaker blei 427 kcal til middag,men men går vel greit d og innimellom,men d skal ikke bli en vane!

Jeg forrsynte meg nemlig 2 ganger og d er jo ikke lov!

Men må vel feile litt og av og til.

 

Skal på julebord den 30 nov,så håper jeg har komt ned til 75 til da.

Spennende å se vakta i morgen:)

 

Stafettpinnen?hvordan gikk det på vekta i dag?

 

Klem[/quote']

 

Hei!!

 

Takk deilig å gå ned. Blir spennende å se hvordan det har gått med deg i morgen.

Jeg spiser alltid ca400 kcal til middag, så det går nok bra..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag veide jeg 77,5

Det samme som jeg veide på fredag.

Synes det var litt rart siden jeg har forbrent noen kg både søn og man.

Men med litt tålmodighet så går vel vekta lengre ned;)

 

 

Vekt 77,5

-1,2 kg

 

7,5 kg til jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stafettpinnenvennen!

Nå etterlyser jeg deg altså!

 

Du må komme og fortelle meg hvordan det går,ikke dett av lasset nå vennen.

Kom og snakk og fortell,vær så snill.

Venter på deg

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Så flinke dere har vært, både Emdaju og Kjomsa!!

 

Jeg har ikke tenkt å dette av lasset :-)

 

Jeg er bare veldig trøtt når jeg kommer hjem fra jobb... Har jo litt som må gjøres hjemme også. Har tatt tidlig kvelden.

 

Veide 92,5 på mandag, og 92,0 i dag. Har ikke telt kcal men spist ganske fornuftig... men det holder ikke! Skal begynne å skrive ned i morgen. Får gjester, og vi skal ha taco. Må bare spise ekstra mye grønnsaker så går nok det greit.

 

.... men jeg synes det er veldig vanskelig. Det er så lett å spise for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere har vært' date=' både Emdaju og Kjomsa!!

 

Jeg har ikke tenkt å dette av lasset :-)

 

Jeg er bare veldig trøtt når jeg kommer hjem fra jobb... Har jo litt som må gjøres hjemme også. Har tatt tidlig kvelden.

 

Veide 92,5 på mandag, og 92,0 i dag. Har ikke telt kcal men spist ganske fornuftig... men det holder ikke! Skal begynne å skrive ned i morgen. Får gjester, og vi skal ha taco. Må bare spise ekstra mye grønnsaker så går nok det greit.

 

.... men jeg synes det er veldig vanskelig. Det er så lett å spise for mye.[/quote']

 

Det er bra!

Du har vært flink ser jeg:)

Ja skjønner den,har vært veldig sliten selv i det siste,så blir nok en tidlig kveld i dag.

Taco er snadder,du kan faktisk ha 3 tacoshell med det du vil ha i sa di på kurset vertfall.

Men ikke enorme mengder med rømme og ost da;)

Kos deg vennen!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 25 år og har nå bestemt meg for å få vekk noen kilo! Etter 2 svangerskap er det blitt noen ekstra kilo her og der! Veier nå 86,5 kg og skal iallefall ned til 65! Jeg er med på denne tråden fordi kusinen min er med her (emdaju) og hjelper meg og vi støtter hverandre! Og hun har vært kjempe flink! Kjempe stolt av deg snuppa mi!

 

Begynner i morgen og skal gjøre så godt jeg kan! Jeg er cocaholiker og den colaen skal jeg slutte med! Må jo bare det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...