Gå til innhold

Bryllup 2008-ned 10 kg, vil noen henge seg med?


Gjest Lillejanne

Anbefalte innlegg

Gjest MaiBruden08
Jeg skal gifte meg i August 2008 og vil så gjerne se bra ut i prinsessekjolen som de fleste jenter drømmer om...:D For å gjøre det bør jeg gå ned ca 10 kg. Veier i dag ca 67-68 kg (tør ikke gå på vekta ennå' date=' for da mister jeg motet. Men er ganske sikker på at det er det jeg veier). Veide for 2 år siden 57 en liten periode, har alltid vært litt overvektig da jeg kun er 1,60m høy. Har forsøkt å slanke meg 100 ganger siden det men legger på meg mer og mer for hver gang, huff...Men nå må jeg klare det og trenger noen å samarbeide med! Noen som slår seg sammen med meg og gir alt for å klare det??? Kom an![/quote']

 

henger meg på jeg:) skal å ned 10 kg, med det er til ut april.

Jeg, skal gift meg 09.mai, å trenger sårt å komme ned i vekt.

veier 84 kg, men er 1.80 høy også.

Men likevel vil jeg ned til 74, slik at jeg kan bli litt slankere over magen og lår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar
Gjest Lillejanne

Hei til deg maibruden! Lykke til, vi får holde hverandre i ørene :D

I går var veiedag, ned 400g. Er greit, men skulle jo helst sett at det gikk fortere. Føler igrunn litt kniven på strupen...ned fra 66 til 57 frem til sommeren i den her farten..hjelp! Men det må gå. må bare være streng! Skal prøve brudekjoler i dag og det blir moro tror jeg. er veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MaiBruden08
Hei til deg maibruden! Lykke til' date=' vi får holde hverandre i ørene :D

I går var veiedag, ned 400g. Er greit, men skulle jo helst sett at det gikk fortere. Føler igrunn litt kniven på strupen...ned fra 66 til 57 frem til sommeren i den her farten..hjelp! Men det må gå. må bare være streng! Skal prøve brudekjoler i dag og det blir moro tror jeg. er veldig spent![/quote']

 

 

åh, så koselig. Skal prøve den 1. feb, da skal jeg ut å reise. har ikke brudebutikk her jeg bor:)

Har funnet ut at jeg skal ha veiedager every Friday:)

Helgene blir litt feil, for da har jeg låv å spandere mer kosemat på meg ( fra. 1 til 1,5 posjon eller event. litt "usunnere" mat, å da vil vekta lyge i forhold til å måle fredagene. før da viser fredagene de faktiske mål fra hele uka med slit. Så LITT utskelielse i helga, før hardjobbingen igjen starter ved ny uke:)

klarte å gå ned 10 kg, i fjor høst ( på 2 mnd ) å det var bare enkel kostomlegging, litt minking på godter og litt mer mosjon. Denne gangen blir det hardere. Fødte i Oktober, å sliter med GODTER lyst hele tiden.

I tillegg til at jeg må være forsiktig med hva jeg spise p.g.a babyens mage. For ikke snakk om alle kiloene fra svangerskapet jeg må få av så, håper jeg skal klare det. Men starter jeg for hard, lurer jeg bare meg selv, å vil ikke klare det.

Prøver hvertfall å spise sunnere, og oftere ( istede for 3-4 store måltid, blir det 5-6 mindre )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

ved å ha veiedag på mandag kan du nemlig ikke skeie ut alt for mye i helga. Er i grunn greit å ha det som en regel. Men hvis det funker med veiedag på fredag så gjør det. Man må jo gjøre det man selv synes er best :) Husker bare at kurslederen mente det var best med veiedag mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MaiBruden08
ved å ha veiedag på mandag kan du nemlig ikke skeie ut alt for mye i helga. Er i grunn greit å ha det som en regel. Men hvis det funker med veiedag på fredag så gjør det. Man må jo gjøre det man selv synes er best :) Husker bare at kurslederen mente det var best med veiedag mandag.

åkei:) så du har vært på kurs å.. hærlig! Sku ønske det va meg. Kanskje jeg skal ha veiedag mandag da, men en liten en for meg selv på fredag, for å se forskjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne
åkei:) så du har vært på kurs å.. hærlig! Sku ønske det va meg. Kanskje jeg skal ha veiedag mandag da' date=' men en liten en for meg selv på fredag, for å se forskjell :)[/quote']

 

Klarer ikke å la være å snikveie meg hver dag jeg da....fy meg, burde ikke men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MaiBruden08
Klarer ikke å la være å snikveie meg hver dag jeg da....fy meg' date=' burde ikke men...[/quote']

 

 

Jeg har jammen klart å la vær å veie meg, men ikke måle meg:/

men d positive var at jeg var gått ned bittelitt i låromkrets. Ingenting over magen da! Men har ikke vært flink å trene da ( men jeg kalorifører amminen og med 100kcal )

 

Men i mårn er jammen dagen for veiing, bare for å se om uka har gitt resultater, viss helga har svikta.:)

 

herlig at du har funnet kjolen. Gleder meg til jeg skal finne ( 1 uke til jeg skal se ):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

stod stille på vekta denne gangen, men ha kan en vente etter en helg med 2 bursdager og et resturantbesøk... skal kanskje være glad jeg ikke gikk opp, selv om jeg føler jeg ikke har tatt den helt ut. Bedre lykke denne uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Den perfekte dagen å spy på...det kjennes ut som jeg har vrengt alt av innvoller og i dag er det veiedag. Jeg skal komme meg på kurs selv om jeg sikkert ikke har helt reel vekt i dag, sikkert dehydret og greier.. Men jeg får jo håpe at jeg veier det jeg gjør i dag, neste uke. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Lillejanne

uka som gikk var ikke den beste slankeuka i manns minne. Jeg var ikke motivert og hadde ikke lyst til å telle kcal og det var litt vanskelig noen av dagene og fordi kjøkkenvekta var tom for batteri og jeg rakk ikke ut for å kjøpe nytt med det første og jeg fikk ikke logget meg inn på vektklubben. Motivasjonen gikk rett i bånn.. men nå er det ny uke og nye muligheter! Har planer om en del mosjon denne uka og jeg skal spise riktig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Endelig har jeg fått igjen piffen og vekta har gått ned. Det hjelper på humøret og selvfølesen! Var på skitur i går i tre timer og har 15,3 trimpoeng denne uka, og har spist greit, litt utskeielse på fredag men det har jeg ikke dårlig samvittighet for. Med grete roede har jeg tatt av 2,7kg, noe jeg igrunn synes er altfor lite, men er glad det går edn veien. Nå blir det lettere fremover å lee på seg. Isen og slapset forsvinner og man har lyst til å ut og høre fuglene kvitre og se vårtegnene i grøftekanten. Gleder meg veldig til å kjøpe ny sykkel!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Nå begyner det å ligne noe. I alle fall gir det motivasjon! Jeg har hatt magesjau i ett par dager, men regner med at det ikke gir noen veldig virkning på cm. Mandag begynner nytt kurs og jeg håper været og lysere dager er på min side nå fremover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Lillejanne

Jeg hadde en drøy uke med magesjau, smerter og diare og kom meg ikke helt på 1,5 uke. Ikke fikk jeg trent og måtte ta til takke med mat som mettet. Jeg hadde ikke matlyst først, så jeg gikk jo ned i vekt. Var kjempehappy for det og følte meg så slank som jeg ikke hadde gjort på ett par år, men visste jo at det var kroppen som hadde tømt seg. Så kom matlysten igjen og telle kcal hadde jeg tydelig ikke lyst til... så vekta krabbet oppover og jeg fant ikke motivasjonen...Men mandag denne uken fant jeg den igjen. Jeg har kjøpt ny sykkel og ar på min første langtur i går i nesten 2 timer. Vekta krabber nedover igjen og håper det fortsetter. Det er 2 uker til neste veiing på kurset, så da håper jeg har klart å gå ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Jeg skal gifte meg i juni og har tenkt i flere måneder at jeg skal klare å få slanket bort noen kilo. Tiden har gått så fort, å nå begynner det å haste!! Det er jo bare litt over to måneder igjen til den store dagen! Jeg skal vel være fornøyd om jeg klarer 5-7 kilo, det er vel det som er realistisk.

 

Tenker jeg skal prøve å henge meg på her, slik at jeg blir litt mer bundet til å rapportere hvordan det går fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Lillejanne

Ja, det er jo et realistisk mål. Når du sier det sånn, må jo jeg og klare det, har jo enda lenger tid på meg. Er motivert igjen nå. Har hatt en periode hvor jeg ønsket å gå ned men ikke gjøre noe for det hvis du skjønner. Ikke lyst til å trene pga trøtthet og voldsom matlyst etter en ukes diarè. Men nå er jeg på topp igjen og må jo for pokker se og klare dette! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Denne uka har jeg trent bra hver dag unntatt mandag. Da hadde jeg ikke tid. Men har siden tirsdag 9,6 trimpoeng og det er jeg stolt av! Det er jo bare torsdag i dag. Har vært flink med maten også, så dette lover besre enn p¨å lenge. Til og med den kommende ektemannen har begynt å trene og det er bra for motivasjonen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Holder på med turbojam og motivasjonen er på topp! Ser og kjenner at jeg har krympet litt, og det på bare en uke! Har vært flink med maten og unntatt på 2 besøk i helga, men sånn blir det jo bestandig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Lillejanne

Nå er jeg totalt slått ut av influensa..og jeg som var så innmari godt igang med masse trening og kost. Det er sånn hver gang syns jeg, hver gang jeg er på rett kjøl kommer en eller annen sykdom som slår meg ut. Håper bare inderlig at jeg forblir like flink når jeg er frisk igjen. Mens jeg er syk får jeg bare telle kcal. Nytter jo ikke å trene, klarer så vidt å støvsuge før svettene hagler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Gjest Lillejanne

Er ikke så flink til å rapportere her jeg, men det går i alle fall bra med trening og mat. Samboern min er i utlandet for jobben i 2 ukerr, så jeg benytter sjansen til intensivt opplegg som består av null utskeielse og mye trim. Håper han ser forskjell når han kommer hjem altså....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Lillejanne

Har ikke hatt muligheten til å legge inn mat og har måttet regne alle kcal på egenhånd. Det var kjedelig, men allikevel gikk det bra. Det nærmer seg bryllup og tiden går super fort. Føler at det ikke er sommer i år, bare ventetid til bryllupet, men målet er å bli fin (slankere) og brun ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Lillejanne

Nå nærmer det seg 5 uker til bryllup og jeg har gått ned 5,4 kg siden januar. Jeg ser stor forskjell på kroppen min og liker det jeg ser, hehe....føler meg mye mer vel og har tenkt til å stå på og ikke ligge på latsiden frem til bryllupet. Håper på å gå ned ytterlige 2 kg til da. Kjolen må nok sys inn litt, det var jo og det jeg håpet på.

Noen som vet hvor mye en kjolestr er? Har hørt det var en 4-5 kg men mulig jeg tar feil.

Har begynt å ta soltimer, tørr ikke satse på at solen i norge får meg så fin og brun som jeg vil. Forresten rekker jeg ikke å bli brun over hele kroppen så lenge jeg trener så mye som jeg gjør, jobber og gjør daglige sysler, maler hus og planlegger detaljene til bryllup... Tiden strekker ikke helt til i sommer for sol og kos føler jeg, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Lillejanne

Etter forriges uke helvete med sykdom og nattevakter + en fest som plutselig dukket opp, ble det litt + på vekta og det irriterermeg jo. Må bruke ekstra tid på å ta av med det igjen i stedet for å ha kunne tfortsette der jeg var. Men sånt kan man jo ikke alltid bestemme selv. Har i alle fall begynt på ny frisk nå og det går bra. MEN...jeg tror de her jegntene mine dukker opp på døra i morra, jeg har mine anelser...så da går detn dagen i vasken og hvem vet om jeg har energi til å trene noe særlig da? Hmmm....jeg skal i alle fall ikke ha flere fester før bryllupet mitt da, som er om 23 dager!! hjelp!!! Hehehe..dagene flyr no vannvittig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...