Gå til innhold

Endelig Reductil


Gjest litjpia

Anbefalte innlegg

I dag var min første lege time hvor jeg fikk Redutil.

Da fant jeg ut nå må jeg starte en tråd her hvor jeg kan legge inn mine treninger å littt forskjellig, klart jeg tar imot andre her også det er bare positivt.

 

Nå har jeg som plan å gå ned 30 kg til og begynne med. får vi se hvordan dette går fremover.

 

Startvekta mi i dag var på 123kg

Min høyde er 163cm

Alder 23

 

Nå er det bare å prøve seg fram til jeg klarer dette målet.

 

Har som mål 10kg til jul, men klart den kan bli tøff. Men må ha et mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar
I dag var min første lege time hvor jeg fikk Redutil.

Da fant jeg ut nå må jeg starte en tråd her hvor jeg kan legge inn mine treninger å littt forskjellig' date=' klart jeg tar imot andre her også det er bare positivt.

 

Nå har jeg som plan å gå ned 30 kg til og begynne med. får vi se hvordan dette går fremover.

 

Startvekta mi i dag var på 123kg

Min høyde er 163cm

Alder 23

 

Nå er det bare å prøve seg fram til jeg klarer dette målet.

 

Har som mål 10kg til jul, men klart den kan bli tøff. Men må ha et mål.[/quote']

 

 

 

Heisann! Lykke til! Dette går sikkert bra. 10 kg innen jul er oppnåelig!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den innstillingen du har, vil det gå bra. Selvfølgelig vil det bli dager som er enklere enn andre, men for hver dag vil du være nærmere målet, bare stå på ;)

 

Kan være lurt å lese andre innlegg også, det er utrolig inspirerende og lærerikt.

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hhhheeeeiiii

Hei, lykke til med vektnedgangen. Jeg er sikker på at du ved å gjøre dette i samråd med legen din vil lykkes. Kjedelig å komme til legen å veie mer enn sist man var der.

 

Har lest flere innlegg hvor det høres ut som om reductil er løsningen på alle problemer. Jeg prøvd det og var ikke imponert i det hele tatt. Jeg ble rett og slett deprimert av det. Ikke fikk jeg noen synlige resultater heller så det tok ikke lang tid før jeg droppet de.

 

Jeg har mye mer sans for xenical (reseptbelagt) som skiller ut en del av fettet man spiser. Blir det for fett, så ender det med diare, ganske så preventivt. Virker mye bedre for meg og så vidt jeg vet fungerer dette produktet kun lokalt i tarmen, noe jeg synes er greit. Vi dytter i oss alt for mye rare greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date=' lykke til med vektnedgangen. Jeg er sikker på at du ved å gjøre dette i samråd med legen din vil lykkes. Kjedelig å komme til legen å veie mer enn sist man var der.

 

Har lest flere innlegg hvor det høres ut som om reductil er løsningen på alle problemer. Jeg prøvd det og var ikke imponert i det hele tatt. Jeg ble rett og slett deprimert av det. Ikke fikk jeg noen synlige resultater heller så det tok ikke lang tid før jeg droppet de.

 

Jeg har mye mer sans for xenical (reseptbelagt) som skiller ut en del av fettet man spiser. Blir det for fett, så ender det med diare, ganske så preventivt. Virker mye bedre for meg og så vidt jeg vet fungerer dette produktet kun lokalt i tarmen, noe jeg synes er greit. Vi dytter i oss alt for mye rare greier.[/quote']

 

Hei Jeg ville ikke ha xenical for jeg har en veldig løs mage fra før, så trenger ikke mer av d. Men vil tro at det er foskjell fra person til person, med hva som vil funke på hver enkelt også. Vi får se om det har noen virkning på meg etterhvert. Jeg starta jo først i dag.

 

men hadde jo så klart vært gøy å hadde gått ned litt innen neste lege itme så klart, men det er det jo bare jeg som styrer også, ved å ta mer trening å være aktiv hele dagen, ikke bare sitte å sløve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=) så bra du fikk ordna deg reduktil. jeg skal til legen den 4 og høre. men måtte du ta blodprøve? hvor mange glass tokk du da? spør alle om det jeg, hehe.. er livredd blodprøver ser du.. lykke til vertfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date=' lykke til med vektnedgangen. Jeg er sikker på at du ved å gjøre dette i samråd med legen din vil lykkes. Kjedelig å komme til legen å veie mer enn sist man var der.

 

Har lest flere innlegg hvor det høres ut som om reductil er løsningen på alle problemer. Jeg prøvd det og var ikke imponert i det hele tatt. Jeg ble rett og slett deprimert av det. Ikke fikk jeg noen synlige resultater heller så det tok ikke lang tid før jeg droppet de.

 

Jeg har mye mer sans for xenical (reseptbelagt) som skiller ut en del av fettet man spiser. Blir det for fett, så ender det med diare, ganske så preventivt. Virker mye bedre for meg og så vidt jeg vet fungerer dette produktet kun lokalt i tarmen, noe jeg synes er greit. Vi dytter i oss alt for mye rare greier.[/quote']

 

 

Heisann! Måtte bare skrive en kommentar. Har selv brukt Reductil i 4 uker, Se min tråd XXLs vei nedover til str L under Motiver meg! For meg passer R kjempefint da det gir meg metthetsfølelse og øker forbrenningen. Jeg har ikke behov fo Xenical da jeg går på Grete Rode, spiser fettfattig kost. Så her må man se hvilket behov man har. Jeg må også si at R er ikke løsningen på alle problemer, men når man har gått på 8 kurs, følger GRs opplegg og står å stamper, ja da er det motiverende å få nedgang bare ved å ta R!! GRs kurs og opplegg har jeg jo fulgt hele tiden, uten å få det resultatet jeg ville.....

Kurslederen min er imponert over vektnedgangen min nå i høst, (hun vet om R), og hun vet hvor flittig jeg har vært det siste året.

 

Ønsker deg lykke til! Og kom gjerne innom tråden min og fortell hvordan det går med deg!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=) så bra du fikk ordna deg reduktil. jeg skal til legen den 4 og høre. men måtte du ta blodprøve? hvor mange glass tokk du da? spør alle om det jeg' date=' hehe.. er livredd blodprøver ser du.. lykke til vertfall=)[/quote']

 

hei jeg tok ikke blodprøve for det var i vår her at jeg tok så da så hun ingen grunn til det. Jeg spurte egentlig ikke etter reduktil, sa bare at ville ha hjelp til overvekta, og hun mente vi skulle begynne med dem da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gått ned da? og på hvor lang tid? spiser dere bare sunn mat?

 

Jeg starta i går med å bruke R jeg da. Men Jeg har lagt om til litt sunnere, spiser normal mat men ikke de store mengdene lenger, kjente med engang omtrent at jeg ikke klarte å spise like mye. Det er jo der for å øke metthetsfølelsen vår, og den øker forbrenninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gått ned da? og på hvor lang tid? spiser dere bare sunn mat?

 

Har gått ned 7,5 kg på 6 uker. Følger GR kosthold med ca 1400 - 1600 kcal pr dag. Spiser mye grønnsaker. Har alltid oppskåret gulrot, kålrot og paprika og en skål med små tomater lett tilgjengelig som jeg bruker til brødmåltidene. Kooooooser meg med noen biter ekstra mørk sjokolade lørdag og søndag. (Spiste gjerne en pose gul Nidarfavoritter alene på en kveld før). Føler ikke at jeg går glipp av noe, bortsett fra mange kalorier og etterhvert noen kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helga har ikke vært helt bra, spist altfor lite å drukket altfor lite. Klarer ikke å få i meg nok mat. Men merker sterkt at jeg bruker R ja, mettheten er my større nå enn den noen gang har vært tidligere. Men det er jo bra det også. Spiste en gulrot og var nesten stupemett. Hehe.... Så det virker som dette kommer til å virke. Har jo ikke gått en uke på disse engang. Dette liker jeg. Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært ute å syklet sammen med samboer'n, og vi syklet 8,5km så det ble 2,4poeng på meg . Fikk skikkelig mye skryt over at jeg ikke hadde like mye pause i dag som de første gangene, nå er jeg stolt.

 

Dette går skikkelig rette veien for meg. Nesten litt rastløs når jeg ikke kommer meg ut om kveldene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veie dag i dag

 

Vekt 121,8kg (2,2kg ned)

Midje 113cm (3cm ned)

Gjett om denne jenta er stolt da, enda ikke har hatt så god trening heller etter at begynte med dem.

Nå er motivasjonen på topp ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julemålet mitt er 10kg ned, og dit er det no bare 7,8kg igjen, d vil vise seg om jeg klarer å komme meg dit. Men vil jo ikke klare å holde denne farten frem til jul uansett. Vil tro at dette bare er selve starten som vil rase ned på vekta. Men skal ikke miste mote mitt for det.

 

Nå skal jeg bare stå på fram mot neste ukesveiing, håper jo så klart at skal klare disse 10 kg, da vet jeg at det er mange som blir stolte av meg. Men har jo tross alt noen kg å ta av også da.

 

 

men innen den 19desember så skal jeg veie 114kg. Det er mitt neste mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble en tur på sykkel i går, samboer'n hat gått inn for saken å skal pushe meg skikkelig nå, han ble så stolt av vektnedgangen så nå er det ikke lenger kjære mor i gården nei. :rolleyes:

Det ble en tur på 8,8 km, det begynner å bli bra lengde på disse turene snart ja. :)

Men jeg er bare mest stolt av å ha brutt den fordømte dørstokkmila, håper den ikke kommer tilbake mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...