Gå til innhold

Endelig Reductil


Gjest litjpia

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

syns du har vært kjempeflink jeg ..men det jg tenkte på angående vekta di er veide du 123 på legens vekt når du var hoss han første gang eller var det på hjemmevekta eller veide du det samme på begge..det er veldig viktig og veie seg på samme vekt.. vekter er forskjellig desverre.

 

ja blir gøy for deg og få nye bukser og sikkert andre klær du trenger..lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du har vært kjempeflink jeg ..men det jg tenkte på angående vekta di er veide du 123 på legens vekt når du var hoss han første gang eller var det på hjemmevekta eller veide du det samme på begge..det er veldig viktig og veie seg på samme vekt.. vekter er forskjellig desverre.

 

ja blir gøy for deg og få nye bukser og sikkert andre klær du trenger..lykke til

 

Hei Tusen takk.

Jeg veide nok 123 hos legen ja, og 124 hjemme.....

Ja desverre er det ganske stor forskjell på alle vekter.... Syns de kan være det samme jeg. Så slipper å bli lurt evt. Sånn som det er til meg no, så er det jo neste tre kg i forskjell. Men men, Jeg går ut fra hjemme vekta mi. Så får jeg bare ha vekta til legen som en bonus hehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hadde nok gjort det jg også..men syns du burde ta det opp med legen din så han får rede på det kan jo hende han trenger en ny vekt..hehe

 

jeg har kjøpt meg vekt i dag en bosh som viser vekt så fett% og vann%

så jg begynner nå og gå ut i fra det som er på den. For på den andre vekta veide jg en kilo mindre i stua enn i gangen ...ler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja i dag var det veiedag, og jeg hadde gått ned 400gram. Men det er ned å da skal jeg være fornøyd jeg.

 

Når jeg får penger så skal jeg melde meg inn på et treningssenter da vil jeg tru at kg vil rase av gårde. Håper jo det da. Men tiden vil vise seg. Iallefall i forhold til hvor rolig jeg har vært nå så vil jeg to at det er noe som kommer til å skje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld så blir det party. Det skal bli gøy. Skal ikke tenke på hva jeg har i meg, for d bare ødelegger humøre mitt. Så nå i kveld blir det en skikkelig utskeielse. Min første siden jeg begynte me slankingen. Det blir da hjemme fest, her hos oss da. vi blir ikke så mange, men vi som er her i kveld, er de faste så det blir dansing for alle penga i kveld. Å da vil det gå for det meste i swing. Gleder meg egentli litt også.

 

Men nå skal jeg hoppe i dusjen og ordne meg litt til i kveld.

 

Håper alle vil få en kjempe kjempe fin kveld......

 

Go helge klem til Xxl og emdaju og alle dere andre som har vært her inne og som er slik motiverende vesener.

 

GO HELG......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veie dag, og dette går rykende godt. Ned 1,7 kg. Dette er bra. Har jo ikke hatt spesielt med trening heller. Bare litt husarbeid. Helt normalt egentlig. Så dette kom som et stort sjokk ja.

Hvis jeg fortsetter slik så går det raskt å komme seg på trivselsvekt. Og ikke minst blir dette topp til 3august neste år, for da reiser vi til syden i 2uka. Da kan jeg gå å være stolt over at jeg har kommet så langt ned i vekt. Gleder meg til å se hvordan det er da.

 

Samboer'n min han står bare med haka på gulvet når jeg forteller hvor mye jeg har gått ned hver uke. Dette er rå flott får jeg bare fra han, så det må jo være positivt. i går når vi var ute å spiste så satt han bare å så på meg, aner ikke hvorfor. jeg spurte, men han ville ikke svare meg på akkurat det. Hmmm

 

Nei nå skal jeg begynne med å starte dagen med litt mat, så jeg kommer skikkelig igang så blir det litt mer husarbeid utover dagen.

 

Ha en fin dag folkens. Kommer innom en tur senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig følelse å få så flotte tall da. Også beundrende blikk fra samboer gjør skikkelig godt kan jeg tenke meg ;)

Synes du er veldig flink.

 

Stå på videre så skal du se at sydenturen i august blir en aldri så liten drøm av en ferie. Jeg skal til syden i mars. Vi er 3 familier som reiser sammen , og de andre damene er slanke og lekre, så jeg vil også gjerne gå ned litt innen den tid.

Jeg har gått ned nesten 5 kg på to mnd. så det går jo rette vei. Litt tregt kanskje... Skulle gjerne sett noen av de talla du ser :)

 

Lykke til

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig følelse å få så flotte tall da. Også beundrende blikk fra samboer gjør skikkelig godt kan jeg tenke meg ;)

Synes du er veldig flink.

 

Stå på videre så skal du se at sydenturen i august blir en aldri så liten drøm av en ferie. Jeg skal til syden i mars. Vi er 3 familier som reiser sammen ' date=' og de andre damene er slanke og lekre, så jeg vil også gjerne gå ned litt innen den tid.

Jeg har gått ned nesten 5 kg på to mnd. så det går jo rette vei. Litt tregt kanskje... Skulle gjerne sett noen av de talla du ser :)

 

Lykke til

 

Chicago[/quote']

 

Tusen takk for en hyggelig melding. Det er kjempe deilig følelse å få når han ikke kan ta blikket fra meg, føler meg litt stolt ja, for å være helt ærlig. :)

 

En blir å føle seg litt bedre ved å ta seg en tur til syden også, iallefall for å få en avslapping fra all den livsstilsendringa også. Jeg gleder meg skikkelig til august. På 2mnd så har jeg gått ned 6,5kg (hjemmevekta), men på vekta til legen så var det 7kg når det hadde gått 6uker. så skal bli skøy å se hos legen neste gang.

 

Men se på det slik at all nedgang er nedgang.....

 

Lykke til du også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjett om det er ei her som sitt og tripper nå. Vi har planer om huskjøp. Og vi har funnet det fineste huset. og nå står det bare på om vi kan få lån til dette da. Jeg håper det så indelig. Det hadde blitt så digg og kunne få sitt eget hus, i stedet for å leie.

 

Krysser fingrene, sambo skal høre i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var jeg her igjen, Vekta her hjemme viser nå at jeg har gått ned 7,1 kg siden jeg startet den 19 september. Der er en bra nedgang. Menn vi får se hvor mye vekta til legen viser, skal dit neste uke. Litt spennende er det også.

 

Og nå kom jo selfølgelig tante rød. Og vi holder på å byr på et hus, vi har så lyst på dette. Så i disse dager så er migrenen fremme pga stress.

 

Krysser fingrer og tær.

 

snart blir d også oppstart på treningsstudio. Jeg gleder meg.

 

Huff nei nå må jeg slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gjett om denne pia er happy nå da. Jeg klarte 10 kg grensa til jul. jippi.....

 

Nå er jeg stolt av meg selv. Pluss at i dag er d på dagen 3 mnd siden jeg starta på reductil også. YEAAAAAAAAAAAAAAY

 

Nå kan jeg stor feire jul.

 

Håper dere andre også har det like bra som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om denne pia er happy nå da. Jeg klarte 10 kg grensa til jul. jippi.....

 

Nå er jeg stolt av meg selv. Pluss at i dag er d på dagen 3 mnd siden jeg starta på reductil også. YEAAAAAAAAAAAAAAY

 

Nå kan jeg stor feire jul.

 

Håper dere andre også har det like bra som meg.

 

 

Men hvordan gikk det med huskjøpet???

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...