Gå til innhold

Endelig Reductil


Gjest litjpia

Anbefalte innlegg

tjohei

 

Dette har vært en kjempe fin dag. Samboer'n og jeg tok med hundene ut på tur på fjellet i dag, det var bare helt nydelig, sola skinte høyt på himmelen og høstfargene så klare og nydelige.

Vi var ute å gikk jevn og trutt i to timer, og det var bare herlig.

Da vi kom ned igjen så satte vi oss ned og tente et bål, hvor vi grilla ostesmørbrød. Alt bare smaker så mye bedre ute i naturen, satt ved ei elv og koste oss skikkelig.

 

Dette blir flere ganger ja, nå stor trives jeg med mitt nye aktive liv. Godt og kunne finne på noe sammen med samboer'n som vi begge syntes var morro.

 

Ønsker dere alle en kjempe hyggelig og kos helg

 

Go klem fra Linda (litjpia)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

I dag var det veie dag,

 

19september

startvekt 124kg

 

26september

vekt 121,8kg

 

i dag 3oktober

vekt 120,8kg

 

bare denne uka så har jeg gått ned 1,1kg, og totalt 3,3kg i løpet av 2uka. Jippi.... Det ser ut som jeg vil klare målet på 10kg til jul. hvis det fortsetter slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det veie dag' date='

 

19september

startvekt 124kg

 

26september

vekt 121,8kg

 

i dag 3oktober

vekt 120,8kg

 

bare denne uka så har jeg gått ned 1,1kg, og totalt 3,3kg i løpet av 2uka. Jippi.... Det ser ut som jeg vil klare målet på 10kg til jul. hvis det fortsetter slik.[/quote']

 

 

Flott jobbet! 10 kg til jul er nok innen rekkevidde!

 

Ha en fin uke!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag var det ikke den store nedgangen, men all nedgang er jo nedgang. gikk ned 600gram denne uka. men det var også uten noen form for trening. Så egentlig ganske bra, ligger jo tross alt innenfor grensa til det som er mest naturlig å gå ned.

 

Så til nå etter tre uker så har jeg gått ned ca 4kg. Det vil jeg si er ganske bra egentlig.

 

Da er det bare 6kg igjen til målet mitt innen 19desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag var det ikke den store nedgangen' date=' men all nedgang er jo nedgang. gikk ned 600gram denne uka. men det var også uten noen form for trening. Så egentlig ganske bra, ligger jo tross alt innenfor grensa til det som er mest naturlig å gå ned.

 

Så til nå etter tre uker så har jeg gått ned ca 4kg. Det vil jeg si er ganske bra egentlig.

 

Da er det bare 6kg igjen til målet mitt innen 19desember.[/quote']

Som du sier, nedgan er nedgang!!! 4 kg er jo kjempeflott! Stå på videre!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag var det ikke den store nedgangen' date=' men all nedgang er jo nedgang. gikk ned 600gram denne uka. men det var også uten noen form for trening. Så egentlig ganske bra, ligger jo tross alt innenfor grensa til det som er mest naturlig å gå ned.

 

Så til nå etter tre uker så har jeg gått ned ca 4kg. Det vil jeg si er ganske bra egentlig.

 

Da er det bare 6kg igjen til målet mitt innen 19desember.[/quote']

 

 

 

 

så bra!kjempeflott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det en ny veie dag. Det ble ikke det store denne gangen heller.

 

Jeg gikk ned 500gram denne uka, så er da på 119,6kg så det går nedover.

 

Men det var dette med motivasjon da, har ikke det i det hele tatt, sliter noe så forferdelig. Jeg har ikke trent nå på 2uker. Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme igang.

Har sinnsykt lyst til å begynne på innebandy laget til samboer'n, men vet ikke om jeg da egentlig tar på meg altfor mye. Jeg er med å ser på treningene og kampene, og er så frista til å ut på banen, men jeg får meg ikke til å gjøre det, er nok veldig sjenert av meg så jeg sliter noe så forferdelig.

 

Jeg tror nok jeg trenger et stort spark bak for å egentlig komme helt og fullt igang, men hadde jeg blitt med på innebandy så er det trening 2ganger i uka. Det hadde vært noe ja.

 

Samboer'n har sakt at han vil at jeg skal bli med, men det er meg det stopper fullstendig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

 

Må starte med å si at du har vært kjempeflink!

Nedgang på 500 g er bra!

Viser at du har klart å ta opp kampen mot kiloene og det er flott!

Trist og lese at du føler deg umotivert med trening .

Du som var så flink til å sykkle!

Husker du hvordan du følte deg etter en sykkel tur?

Du var stolt av deg selv og glad:)

Prøv og husk den gode følelsen!

Så deilig det var å få brukt kroppen.

Jo mer du er i aktivitet jo mer forbrenner du,og du bygger muskler i beina som gjør at forbrenningen øker av seg selv;)

 

Skulle ønske du var i nærheten av meg sånn at jeg kunne banke på døren din og spør om du vil være med ut og sykle en tur.

Men det går nok desverre ikke...

Men da må jeg spør deg her: vil du væere med å ta en sykkeltur i dag?

Vi trenger ikke sykkle langt,du bestemmer tempo og hvor lenge.

 

Prøv å ha 2 dager der vi kan avtale og sykkle og så kan vi bestemme klokkeslett og så kan vi snakkes her etter turen.

Høres det greit ut?

 

Jeg skjønner at du er inne i en tong periode,og sånn er det når man slanker seg,jeg har vært der manger ganger siden jeg begynte.

Jeg har heldigvis komt igang ijen med trimmen,nå gjelder d å ikke gi seg selv om vekta ikke går ned.

 

Kjære flinke deg dette går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

 

Takk for oppmuntrende ord, de hjalp veldig mye. Ja det er synd det ikke bor nær hverandre.

 

Men vi kan gjerne avtale sykkeltur. Men er ikke hjemme nå da, kommer ikke hjem før på søndagskvelden, kansje vi skal ta en tur på mandagen da. Vi kan alltids prøve dette. Kansje jeg får litt spark bak av dette også. Hehe..... Jeg trenger dette nå.

 

Takk for at du er her og støtter meg. godt å vite at det er noen der som vet hvordan vi kan ha det innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

 

off har hatt det noe så innihampen travelt her i d siste..

 

har begynt å ta kjøretimer tir og tor,sykler da 9 km for å komme meg til bussen som går inn til byen.

Så da kunne kansje du og visst du vil sykle en tur tir og tor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj denne dagen var noe dritt. Jeg hadde gått opp 1kg. Men vet at det har vært lite med trening.

 

Jeg må virkelig bare komme skikkelig i gang igjen, dette går ikke som planlagt. Skal jeg klare 10kg til jul så må jeg bare henge i.

 

Neste onsdag så skal jeg til legen igjen, da skal jeg også spørre om jeg evt kan få de som er litt sterkere enn de jeg har.

 

Nå har jeg satt igang med skikkelig rund vask her hjemme, håper dette evt vil hjelpe litt på vekta til neste onsdag. Så jeg ikke blir å gå bare oppover igjen. Dette er bare så typisk, når jeg endelig klarer noe så må det gå skeis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier å bli sånne uker innimellom. Da er det bare å fortsette å spise sundt og ofte. Og nå er du begynt med storvask!!! Da blir det trimpoeng!!! Skjønner du kunne tenke deg ett anneresenn + i vekt. Kanskje det er hormonelt? Mange samler vann og går opp i vekt de dagene.

Lykke til videre! Målet ditt er oppnåelig!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg for det meste holdt på med stor rydding i leiligheten vår. Er temmelig utslitt. Holdt på i over tre timer på bare et rom. Så nå må det begynne og bli bra her snart hehe.... Men trøster meg med at det er litt av en trim å ta slike store innsats hjemme også, trenger ikke å gå på trenings studio.

 

Har også to hunder som røyter noe så innmari nå, så vi får ofte besøk av hybel dinosaurer hehe.... Ikke trivelig nei. Men men har man dyr så må man bare regne med sånt. I morgen så blir det å fortsette med det samme, skal prøve å få tatt en skikkelig helge rengjøring i morgen.

 

Det skal bli digg, å kan bare slappe i helga, nei huff det blir det ikke Har funnet en haug med skittne klær som må vaskes... ÆSJ....

 

Men no er det natta.....

 

Sender en stor natta klem til alle som titter innom en tur.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går når jeg hadde denne rydde aksjonen på rommet så gikk jeg igjennom skuffen med bukser som jeg har. Og der fant jeg pina meg ei bukse jeg ikke har brukt engang, hehe.... Jeg hadde kjøpt den for at jeg mangla bukse, men det er jo over åre siden det da. Prøvde den på meg i går kveld med en gang.

Samboer'n sto der med store øyne å spurte hvilken str d var, og d var en bukse i 48, men den er med litt stretch. Nå satt den som støpt til meg, gjett om jeg sto der å lyste da. Ikke at jeg har mista så mye av vekta mi enda da. Men jeg brukte jo opprinnelig bukse i 52.

 

Dette gjorde susen på motivasjon.

 

Spurte sambo for lenge siden om jeg kunne få ei ny bukse til jul, så jeg ikke trenger å gå i bukser som er slappe og bare henger rundt meg. Han sa da at det skulle han gjøre, og han la til "det skal bli en glede å kjøpe ny bukse til deg." Ettersom at jeg skulle klare det å gå ned såpass mye i vekt så gleder han seg til å kjøpe. Det hjelper på det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag var jeg hos legen, og fikk bare skryt av hvordan jeg har klart å gå ned i vekt. Hehe....... Gjett om jeg er gla og fornøyd nå da. hehe..... Men vekta mi var litt rar da, når var til legen så viste den at jeg har gått ned til 116, men den her hjemme viste 119..... så vet ikke helt va jeg skal tro. Så hjemme har jeg gått ned 4,4 kg og til legen så er det 7kg. Hmm..... Dette var mystisk......

 

Men hvis den til legen stemmer så er det ikke rart at alle klærne mine er blitt så store til meg da. Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg startet den 19september så har jeg gått ned 4,4kg hittil på hjemme vekta. men vet ikke helt hvilken vekt jeg egentlig skal tro på enda da. Men men....

 

Nå er det bare å stå på fram til neste lege time, hvor jeg da skal spørre om jeg evt kan gå opp på 15 i stedet. Pluss at det også er et press å skal klare å gå ned såpass før jul også.

 

Nei nå skal jeg begynne med husarbeid. Få tanken over på noe annet. Har vært borte i noen dager, og gubben har vært hjemme alene med to hunder og det ser ikke ut her. Skulle nesten tro at det har vært en tornado her inne. hehe..... Men men så er det med mannfolk som er bortskjemt at noen går og plukker etter dem dagen lang.

 

Ha en fin dag folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest california

Hadde vært kjekt med en drømmepille som virket men les litt på bivirkningene så kan en bli litt redd. Jeg opplevde hjertebank, søvnfortyrrelser og kvalme.Etter på i flere mnd faktisk kjente jeg ikke metthet eller sultfølelse, det ødela noe som før kom naturlig. Sier ikke dette for å skremme deg men hold kontakt med legen din, sjekk blodtrykk og prøv heller uten piller hvis du kan.Jeg tok av 30 kg for noen år siden, skal ha nye 30 nå da de seg på igjen etter en sløv livstil så jeg vet at det går ann med livstilsendringer og gåing.

Jeg er nå på livstilsendring kurs ikke slankekurs, her tror jeg at mye av hemmeligheten ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kvalme til og begynne med, men det er borte, og jeg begrenser all mat uansett om jeg er lite sulten eller om mettheten aldri kommer, har kjempe støtte fra gubben min, så dette skal jeg nok klare. Skal etterhvert komme meg på rehab senter også hvor jeg kan få enda mer hjelp. Men vet ikke helt når dette blir, men iløpet av neste år håper jeg. Har hørt masse positivt om reductil hvor de fleste har klart å komme seg ned i vekt og holder den der når de slutter.

 

Men dette handler jo også om å legge om livsstil i lengden også, det samme som om jeg skulle ha hatt et kurs.

 

Men så er jeg sånn da at snop og slike ting faller ikke for meg verken før eller etter jeg begynte med tabletter. Brus er bare i helgene, men der også så sper jeg på med vann også.

 

Men dette er da forskjellig fra person til person også da. Enkelte trenger ikke tablettene å funke i det hele tatt og enkelte kan bare rase ned i vekt.

 

Dette er ikke for å glefse mot noen, men måtte bare si d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei litjpia.

 

Etter å ha lest tråden din ble jeg kjempemotivert! At du har klart å gå ned 4,4 kg så fort, og gått ned i buksestr allerede, gjør at jeg skal jobbe så hardt jeg bare kan for å bli like flink som deg! ;)

Hvordan er det med maten? Følger du GR-opplegget? Og hvor mange kalorier har du om dagen sånn ca?

 

Supert, supert!

Lykke til videre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei litjpia.

 

Etter å ha lest tråden din ble jeg kjempemotivert! At du har klart å gå ned 4' date='4 kg så fort, og gått ned i buksestr allerede, gjør at jeg skal jobbe så hardt jeg bare kan for å bli like flink som deg! :D

Hvordan er det med maten? Følger du GR-opplegget? Og hvor mange kalorier har du om dagen sånn ca?

 

Supert, supert!

Lykke til videre! :D[/quote']

 

Hei hei.

 

Så bra at du ble motivert. Jeg spiser helt vanlig med mat. Kansje lagt om til litt sunnere da. Men jeg har ikke fulgt noe spesielt med på gr opplegget da, men vet jo i teori hva jeg må gjøre å hva jeg må spise. Jeg prøver å ligge på rundt 1900 ca. Men er ikke hver dag jeg klare d da.

 

Lykke til du også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :)

 

Har du gått på noen GR kurs før tidligere da?

Prøver så godt jeg kan jeg også nå, ja! Håper du fortsetter med oppdatering på hvordan det går fremover! Morsomt å se at folk lykkes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri gått noen kurs før, så dette er for det meste på egenhånd.

Klart jeg skal oppdatere så ofte som mulig.

 

Ja det er morsomt å se at det er noen som lykkes her i livet.

 

Når har du veie dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...