Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Hei!

Da var det ny dag, jeg har spist skyr og havregrøt. Tror ikke det blir noen trening på meg allikevel, vente til i morgen. Greit å bli frisk og "hodepinefri".

 

Hvordan går det med dere?

Litt stille her om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Hei!

I dag har vært en fin dag, bra matmessig!

I morgen tenker jeg virkelig å ta en tur rundt Sognsvann igjen..

 

Har du fått snø i dag Smint? Hørte noe om snø i Trondheim, heldiggris i så fall!

 

Ha en god kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå sitter jeg klar i treningstøyet, har akkurat spist frokost så skal straks ut å løpe!!

Etterpå skal jeg på Panduro og shoppe vilt og hemningsløst, hehe...

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

YES det snør, jeg elsker det<3 føler meg som et lite barn igjen ;)

i dag har jeg kjøpt meg rosa kosedress, tøfler og vintersko<3 kunne ikke fått det bedre nå, også snart flytter jeg 11dager igjen =) gleder meg<3

tror jeg kan med hånden på hjerte si at jeg har funnet den rette i livet mitt<3

 

med maten går det sånn opp og ned, holder meg på 64,9kg! så gleder meg til å gå tur i vinterkulden<3

 

har dere noe jule mål? mitt er å være 60kg ;) det må vel gå! pluss 3cm skal vekk rundt midjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snødde det også i går kveld!!! Jeg danset av glede! Hihi..

 

Å, det er deilig med kosedress, tøfler og vintersko... jeg sydde meg en kosebukse forrige uke, og har deilige vintersko, men tøfler må jeg investere i snart, har tenkt på sånne fra Accessorize, som er

til midt på leggen. Pluss at jeg har planer om å sy meg et par selv i deilig ullfilt.

Elsker høst/vinter, at man kan pakke seg inn i masse gode klær=)

 

Spennende, 11 dager går fort, ikke så lenge til vi flytter heller...

Og det er godt å føle at man har funnet den rette i sitt liv=) Det har jeg og!

 

Har spist havregrøt til frokost og går og knasker på litt kålrot.

Mitt julemål er å være nærmere 60 enn 65, altså "MÅ" være mindre enn 62,5 kg

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt en bra matdag i dag, eller den har ikke vært så ille, men spist en del kjeks i kveld og middagen var grillet kylling, salat og litt potetgull (en neve bare). Ikke det sunneste det heller, men det er fredagskveld, vi feiret litt også bra prestasjon av mannen på studiene. Så, ny dag i morgen da skal jeg ut å trene.

 

Viktig og ikke bli helt fanatisk heller...

 

 

god kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

så bra missrosa ;)

 

jeg skal virkelig starte fra i dag av ;)

 

ble en dårlig månede, trening får jeg ikke ordentlig starta med før 1november! og da skal jeg virkelig satse fult!

 

i dag skal jeg kose meg med havregrøt til frokost!

 

men nå skal jeg sove!

god natt<3

snakkes seinere i dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvor blir det av dere? Håper alt er bra?

 

Jeg har det bra, har vært litt opptatt de siste dagene så har ikke fått trent, men i morgen skal jeg gjøre mitt beste for å komme ut å jogge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. det har skjedd noe tragisk i livet mitt, jeg orker ikke skrive det en gang, men det er grunnen til at jeg har vært fraværende. Får se om jeg kommer tilbake igjen snart. Alt er på vent foreløpig, men tenkte bare å si fra.

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Skal prøve å komme tilbake til vanlig hverdag igjen nå. Har ikke spist særlig disse ukene så var 55,9 i dag.. det viktigste for meg er å greie å starte treningen igjen nå. Blir neppe i dag da jeg skal jobbe sent, men skal prøve i morgen eller onsdag. Målet er å komme meg på trening i det hele tatt denne uka.

 

Satser på å bare fortsette på joggeprogrammet mitt og slippe å starte helt på nytt, håper det går bra!

 

Ha en fin dag så snakkes vi etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake Smint! Koselig å se deg igjen...=)

 

Jeg har laget meg noen mål for november,

- stå opp 9 hver dag

- komme meg ut en time hver dag, enten det er gange eller løping, bare komme meg UT!

- spise bra hver dag, kan unne meg noe godt på cafe en dag i uken

 

Vi overtar huset snart, så blir mye styr med det og.

 

Også skal jeg skrive litt etter hver dag i en bok om jeg har klart målene mine, belønning i slutten av november.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte litt nøtter i går, og de ble stående på bordet og tro vel ikke at jeg klarte å holde meg unna de i dag, jeg som skulle være så flink i dag og nå har jeg spist masse nøtter =(

 

Men, jeg får vel ikke gi opp av den grunn.

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke greid å trene jeg.. tenker å prøve å ta en kort joggetur i morgen hvis jeg orker. Skal prøve å fortsette på programmet. 55,6 kg i dag..

 

Snart er det julebord også, burde være perfekt for å klare å sette seg et delmål, litt over en måned til. Får prøve å tenke ut et mål til da og skrive det senere.

 

Håper det går bra med dere! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fint, jeg har heller ikke trent, men har funnet ut at det er ca 6 uker igjen til jul, og har satt et mål om å gå ned til det.

Så må skjerpe meg, nå får vi huset til til uken, så blir mye styr med flytting og det krever jo litt muskler det og.

 

Håper det går bra med deg og...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så kort tid til jul? som tiden flyr! I dag skal vi gå til byen, så får rørt meg litt da, skal bli godt. Var 55, 4 kg i dag..veier meg visst litt for mye for tiden.

 

I går ble det brownies, popcorn og julebrus..prøve å være litt flinkere i dag!

 

Ha en fin dag videre. Neste uke bare MÅ jeg komme tilbake til treningen igjen.

 

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja tiden flyr... Jeg og er nødt til å komme igang med treningen, har vært på latsiden altfor lenge.

 

Håper dere hadde en fin tur til byen. Jeg har vasket MASSE klær i dag, vaskekjelleren vår er fikset, etter 2 1/2 måned...

 

Vel, ha en fin dag!

 

Koselig at du er tilbake=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig oppe, har tent stearinlys, satt på fin musikk og skal lage litt julekort=) Kos!

 

Ellers i dag har jeg tenkt å ta en løpetur når lyset kommer, i går ble jeg litt lei mitt "rolige" liv, så tok på meg sko og jakke og gikk en halvtime i fort tempo. Og det gjorde godt, jeg ble også inspirert til å komme meg ut mer igjen og trene.

Vet ikke helt hvorfor jeg ikke har trent siste tiden, men jeg har på en måte mistet litt rytmen og da husker jeg ikke hvor godt det egentlig gjør å komme inn etter en god treningsøkt.

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 1 times gåtur i går, og det ble det. Ikke mer trening denne uka, men men. Får prøve å komme meg i vei neste uke.

Har mistet noen veldig nære, mammaen min..så jeg føler meg tappet for energi hele tiden og det er veldig tungt å komme i gang igjen. Men skal prøve å fortsette å være her inne og komme tilbake til hverdagen, det er nok sunt.

 

I kveld blir det bare hjemmekveld + litt godis. Har tatt hårkur og ansiktsmaske og føler meg litt freshere.

 

Ha en fin søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til deg, det skjønner jeg er vondt, veldig vondt. Blir litt usikker på hva jeg skal si, men jeg kjenner deg jo egentlig ikke, men har faktisk tenkt mye på deg de siste ukene, og jeg kommer til å tenke på deg fremover og...

 

Ta den tid du trenger med treningen, det er ikke vits å presse deg mer enn hva du orker, føl på dagsformen din.

Hyggelig at du er her, det er vel noe med det ja og komme tilbake til hverdagen.

 

Jeg har også gått tur ute i dag, det er kaldt så det blir frisk luft.

Godt å få litt roser i kinnene.

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...