Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest missrosa

det er bra, 6 cm er jo mye.. =) flink er du!!

 

jeg har i dag bestemt meg for å begynne å trene om morgningen igjen.

jeg føler meg helt j... fortiden og det er ingen god følelse, så jeg MÅ forandre situasjonen og det MÅ gjøres nå.

 

stå på videre haypergirl =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

I dag sto jeg opp og hoppet rett inn i treningen, først litt aerobic video på youtube, så rockering, hoppetau og litt styrkeøvelser.

Ikke verdens hardeste økt, men definitivt bedre enn å ikke gjøre noe.

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Helt sant missrosa :(

 

jeg gikk meg en liten litt over 00.00 i natt, selv om det ble bare 10min så er det bedre enn om jeg ikke, trengte å komme meg litt ut og da var den turen god å gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

å gratulerer med et nytt medlem i huset :)

Hunder er jo kjempe god trim :)

Hvordan rase er det dere skal hente?

 

denne uken har jeg gått ned 900gram og ligger nå på 65,5kg :(

 

ha en fin dag videre missrosa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Vi skal hente en sankt bernhard tispe på 14 mndr. Gleder meg, hun er stor og god!! hihi

Og veldig sprek og trenger mye mosjon... =)

 

Så flink du er du går jo stadig ned... glad på dine vegne!

Håper det skjer litt her og etterhvert, jeg tør nesten ikke veie meg i fare for å se 7 tallet, var jo på hele 69,3 sist gang. HATER DET!!

 

Men det er bare jeg som kan gjøre noe med det. Så jeg må bare være litt hard med meg selv. MÅ!

 

Ha en fin helg, haypergirl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Alt jeg har gjort er å følge meny 1 og spise sunt, ellers har jeg ikke endret på noe!

 

å dem er søte du er heldig som får hund, heldigvis kan jeg dra til min mor og være med 8stk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Hei

 

så flink du har vært missrosa :o

 

her har det ikke blitt trening på lenge!

kommer liksom ikke ut!

pga jeg sliter med søvnen, har ikke sovet ordentlig på over 1mnd!

 

men skal kanskje få zumbafitnes eller hva det heter, så da skal jeg prøve meg på litt trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Takk!

Er fornøyd med at jeg kommer meg så mye ut på tur og slik skal det være i laaang tid!

 

Har spist frokost og snart skal vi ut å kjøpe hundeseng og mat til det nye familiemedlemmet vårt.

 

Du er flink, treningen kommer etterhvert.. ihvertfall viktig å roe ned litt når du sover dårlig.

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte levere tilbake hunden... hun hadde ingen dressur og nektet å kjøre bil, så litt leit. Men det er ikke så lett å kjempe mot en hund på 50 kg....

 

Men, jeg gir ikke opp for det!

 

I morgen tidlig er på vekta, nå skal det skje forandringer!!!!

Jeg skal jo se hva tallet viser i morgen, og setter opp en plan etter det, og jeg forventer av meg selv at det SKAL være nedgang HVER uke. Det bare må... jeg orker ikke gå på enda en smell, til sommeren skal jeg være fornøyd. Basta! OG NÅ MÅ DET GÅ!

 

Jeg skal gå i bra tempo 1 1/2 time hver dag, man må ikke ha hund for å komme seg ut, man trenger bare vilje. Og jeg har vilje, jeg er sta som et beist bare jeg får bestemt meg!

 

Så, i morgen den dag, da skal det skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første treningsøkt unnagjort...

 

40 min på ski i svært bra tempo og 20 min rask gange til/fra skiløypa

 

2,8 tp

 

Målet denne uken er 12 tp. Ettersom det er en stund siden aktiv trening over tid begynner jeg litt moderat...

 

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

så flink du har vært :D

 

leit det med at dere måtte levere hunden tilbake!

 

beklager at jeg ikke har fått skrivd her men har vært bort reist!

i morgen blir det nok litt trim på på<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå har jeg vært ute å gått i 50 minutter, så tilsammen i dag ble det 3,5 tp.

 

Ikke dårlig, 7 tp på to dager.. fornøyd med egen innsats!

 

Lykke til med trening i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

så super flink du er :)

 

tror jeg må begynne å trene igjen, men nå skal jeg jo flytte igjen så. og da skal jeg bli veldig seriøs på treningen, da skal jeg få til 0,5-1tp per dag :)

 

gleder meg og det beste av alt jeg får kanskje hund da :D gleder meg super masse<3

 

Mandag den 14 gikk jeg 15min tur i 30-31minus brr det var kaldt men godt :) er oppe i 0,3tp denne uka og mer skal det bli<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

oi i dag ble det en alt for stor frokost, men den var sunn da, 71gram kneippbrød, speilegg og 1 skiven med ost og koktskinke og syltagurk og ved siden av hadde jeg en kopp te.

tror jeg spiser så mye pga jeg skal ha mensen snart, men det går bra. så lenge det er sunt går det bra :D

 

 

hvordan går det med deg missrosa fått trent noe i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skal du flytte fra kjæresten din, eller med han?

 

Hund er kos, jeg passer ofte en liten terrier som er supersprek så vi koser oss mye på tur.

 

I dag har jeg gått en times tid på trilletur med kusine og hennes datter, var kos!

Ellers skal jeg ut å gå nå.

 

Jeg var på xxl i dag og kjøpte ankelvekter og en 2 kg tung ball som man skal løfte på og slik for hjemmetrening.

 

Maten har gått fint i dag :D

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...