Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Har vært ute å gått i rufsete vær, gått ca 2 timer i dag i bra tempo! Fornøyd=)

 

Hvordan går det med deg Smint?

 

I morgen tenker jeg å fortsette gåingen min, kanskje til og med jogge meg en tur!

 

God kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Hei, fortsatt ikke trent jeg, orker liksom ikke. Men nå har jeg fri i to dager så skal se om jeg tar meg en tur da, i det minste en kort joggetur, prøve å fortsette på programmet mitt tenkte jeg. Merker at jeg ikke har trent på en stund, føler meg mindre stram rett og slett..merkes på kroppen ja. Frister ikke å dra på trening heller når det er vinter og snø og jeg ikke kan sykle men må GÅ! hehe. uff..men bare 1 måned til julebord nå, så burde vel hive meg rundt!

 

Skal prøve å komme meg i vei i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

jeg er tilbake,men med nytt nick glemte det gammle passordet mitt så registrerte meg på nytt, gammelt brukernavn er stinelill1988!

 

uansett nå har jeg fått flyttet, og skal snart ut å gå tur :) gleder meg<3

 

skal begynne å gå tur vær dag :)

håper sånn på 65.5kg til fredag, men tviler på det ;) men håper på det beste<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

æsj nå hadde jeg skrivd mye så forsvant det!!!

 

mål for resten av måneden:

drikke mye vann

spise sunt

trene en del

 

mål slutten av måneden er 65kg!

 

i dag var jeg 67.1kg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du er tilbake ;)

 

Fortsatt ikke trent jeg.. dårlig samvittighet..vekten går stadig nedover da, spiser nok ikke nok. Men føler meg ikke noe mindre så dette viser nok at vekta ikke har så mye å si for hvordan kroppen ser ut, følte meg bedre når jeg veide litt mer og trente styrke for å si det sånn. 54,8 kg i dag..

 

Atter en gang skal jeg prøve å komme meg i vei for en liten treningsøkt, men kjenner at motivasjonen er på bånn.

 

Ha en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

du er heldig som veier så lite :) skulle ønske det var meg, men skjer nok ikke med det første ;)

 

jeg holder enda på å gå ned i vekt selv om jeg ikke føler jeg kommer noen vei, også sliter jeg litt siden jeg kanskje er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

huff så trist at du har mistet din mor smint, kondolerer så masse smint!

 

da er det jo forstålig at mat og trening ikke er det første man tenker på!

 

håper det går litt bedre med deg<3

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det haypergirl88. Tar dag for dag.

 

Spennende at du kanskje er gravid da! Dere prøver fortsatt?

 

Jeg trente i dag! Jippi, første dagen på en måned. Ble joggeprogram + halve styrkeprogrammet, utrolig godt å komme i gang igjen ;)

 

Håper jeg får trent en dag til denne helga. Klem og god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så bra Smint!! Da er du i gang! =)

 

Og bra at all flytting har gått fin haypergirl! Spennende at du kanskje er gravid..=) Koselig med smårollinger!

 

Vi fikk huset vårt i dag, det var veldig koselig, jeg hadde ikke sett det annet enn på bilder før i dag, så ble positivt overasket! Vi flytter inn i starten av desember, da det må gjøres litt der og mannen har noen eksamener fremover.

 

Men det blir spennende. Vi bor jo veldig sentralt i Oslo nå og flytter ut på landet, så det blir jo litt overgang. Men gleder meg også, vi har fått oss bil igjen og og det er godt, liker så godt å kjøre bil, høre på musikk og synge til, hehe

Og jeg får jo stort syrom, det blir bra!

 

Treningen min går det heller dårlig med, spisingen og egentlig, jeg finner bare ikke motivasjonen. Men, nå er det snart ny plass med skiløyper, og flere turområder, og jeg får frem alt treningsutstyret mitt igjen og ikke minst vekta... selv om jeg vet at tallet noen gang "lyver" så ser man i alle fall at man ikke går opp i vekt.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende missrosa! Da blir det innflytting i nytt hus før jul? Så gøy! ;)

 

Har avtale med ei venninne om å dra på trening i dag, så håper vi kommer oss i vei. Bortsett fra det så er jeg SYKT støl. SYYYYkt støl..hehe, så det var utrolig godt å komme i gang igjen, og kjenne det såpass godt etterpå :) Håper på dag 9 på joggeprog i dag + styrke.

 

Ha en fin søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi flytter om 3 uker, gleeeeder meg!!! Blir godt med stor plass og stort syrom!

 

Var dere på trening? Det er deilig å være litt støl noen ganger for da kjenner man at man har trent..

 

Jeg endte opp med å kjøpe Ben & Jerry is til oss, måtte benytte oss av å kunne gå til DelideLuca og kjøpe is, blir ikke mye av det etter flytting. Og det tror jeg er bra! Hehe..

 

Men har lovet meg selv at når vi har flyttet SKAL jeg være flink med mat og trening. Pluss at jeg får jo mye mer å gjøre og da detter jeg ikke ned i soffan og blir sittende.

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg tenkt å begynne litt fra begynnelsen igjen, dvs at jeg skal fokusere mer på å spise riktig og være i aktivitet.

Jeg skal kjøre en del ting til huset, så det blir mye bæring og løfting, og det er bra!

 

Jeg er nødt til å bli litt mindre... merker at de ekstra kiloene plager meg veldig.

I fjor rundt disse tider var jeg rundt 64, nå er jeg sikkert 66-67. Det vil jeg jo finne ut av om 3 uker, for da er vi på plass. Ikke at det er så stor forskjell på 66/67 og 64, men jeg burde jo egentlig ha vært mindre enn 64 nå.. men det er jeg ikke. Det betyr jo bare at jeg er for lite aktiv, selv om jeg i perioder er i gang med trening hjelper det ikke, for jeg er for passiv resten av dagen, det hjelper ikke å være aktiv i 1-2 timer for å så være daff resten, men det tror jeg blir bedre nå i hus, for jeg må faktisk gjøre litt mer.

 

Så, jeg tar denne dagen og bestemmer meg, atter en gang, at nå MÅ det skje noe!

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

grattis med huset missrosa ;)

greit å komme i orden før jul :)

 

 

i dag har jeg bare orket å gå tur i 15min, var fryktelig tungt og slitsomt, merker jeg ikke er i form, eller jeg har ikke vært i form på snart 1uke!

 

jeg skal ut å handle i morgen, og da skal jeg handle inn sunne ting til leiligheten til meg og typen :) en del frukt og grønt!

 

joda smint vi prøver enda, og nå føler jeg at jeg er gravid, tar test på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det haypergirl!

Lykke til med graviditetstesten!

 

Jeg har løftet og båret esker i dag opp trapper, ned trapp, inn og ut av bil og inn i huset. Så med tanke på at jeg er mye stillesittende fortiden har jeg hatt en ganske aktiv dag, det føles godt.

 

Har også spist sunt, og som kos tok jeg bringebær og banan med JA vaniljeyoghurt. Og kosen var inkludert i dagens mat plan.

 

Når vi har kommet inn i huset og jeg får WII'en opp igjen skal jeg veie meg og sette ny startdato, nye, konkrete må som ikke minst er realistiske for meg.

Og jeg skal ikke på noen som helst måte gå opp i julen slik som jeg gjorde i fjor.

 

Nå får jeg skiløype ikke så langt unna heller og jeg er glad i å trene på ski, så det å blir bra.

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var frokosten inntatt, det ble yoghurt med banan og bringebær, så altså kosematen fra i går...

I dag skal jeg fortsette å pakke, ellers ut å bevege meg.

 

Hva har dere for planer?

 

Ha en fin dag, klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Da er det snart ut for min del, skal på apoteket, så på felles middag også skal jeg ut å handle mat. men først skal jeg gå i 15min for å møte samboeren min!

 

gleder meg til veiing alt jeg ;)

men mest av alt håper jeg at jeg er gravid<3 det hadde vært en fin julegave<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt testen haypergirl?

 

Her har det ikke blitt en slik dag jeg tenkte, masse kjeks til lunsj og en juletallerken (ribbe, medisterkaker og julepølse... litt tidlig, men det fristet) til middag. Føler meg stappet enda. Har gått en del da... men ikke som kvalifiserer som i nærheten av trening.

 

Håper på en bedre dag i morgen

 

god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

jo da jeg har tatt testen og jeg var ikke gravid, men syns dette er merkelig, mensen har ute blitt, og jeg er sulten hele tiden og jeg har mensen murring, og går ofte på do, så syns det er så rart siden jeg har de typiske tegna ;)

 

gikk på vekta en tur i dag bare for å se hvordan det ligger ann å nå veier jeg 66.3kg så vekta går i det minste ned.. nå skal jeg virkelig satse fulgt på vekt, trening og mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haypergirl; Er det ikke slik at det kan ta litt tid før man ser det på en test? Ettersom du føler du har alle tegnene?

 

Jeg har nå vært ute gått i 70 minutt og snart skal jeg gå til sykurset, det tar ca 25-30 minutt, så da får jeg litt bevegelse i dag.

 

Hvordan er det med deg, Smint? Har du fått trent noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Hvordan går det med dere i dag ?

jeg får leiligheten aleine i dag pga min samboer skal på julebor. heldig hvis slipper jeg julebor sesongen i år. så da slipper jeg også mye julemat, jeg har alt spist et måltid med julemat og har igjen max et håper jeg ;)

 

nå skal jeg snart trene litt på wiin min, også skal jeg dusje! også skal jeg finne meg noe middag, blir en eller anna suppe i dag , nam nam! love it<3

 

ellers blir det bare å rydde her hjemme, for vi skal ha fest her hjemme på fredag =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har vært ute å gått en stund, nå sitter jeg å hører på musikk og koser meg med tomatsuppe. Nam!

 

I kveld skal jeg på teater, reisen til julestjernen...

 

Ha en hyggelig hjemme alene kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var flyttedag to i gang, har tatt opp masse fra boden og skal snart kjøre det til huset.

Så det blir en del tunge løft og trapper osv... så det blir en bra dag med mye bevegelse!

 

Hvordan går det med dere?

 

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå er atter en ny dag og jeg er hvor jeg alltid er, ikke i trenings humør.

Om 14 dager akkurat skal vi flytte, jeg bare må klare å starte litt på ny da med mat og trening. Lage gode rutiner, jeg er redd jeg har gått opp i høst, føles ihvertfall slik. Arg!

 

Ha en god dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...