Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest haypergirl88

Huff jeg har heller ikke trent på en stund, får ta å trene i dag, det trenger jeg virkelig å gjøre. så skal jeg lage middag til typen i dag blir nok kotletter med et eller anna til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå er det stille her....

Jeg spiser greit og ser frem til flytting, bare 9 dager igjen... har funnet skiløyper og turer som er fine å gå ved huset! Blir bra å komme i gang med trening igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

jeg er ordentlig i gang med maten nå. men trening blir det mindre med =( men jeg får bare bli flink med det. i kveld blir det enten kylling eller wok til middag. her satser vi sunt alltid! og nå må jeg gjøre noe med kroppen...

 

i dag skal jeg også ut og kjøpe julepynt og noen julegaver! også må jeg få til en gå tur på 30-60min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere..har falt heelt ut av treningen jeg, har ikke trent på lenge nå, virkelig lenge :D Tenker på det hele tiden, og vet det bare er å få ræva i gir å dra!! men orker ikke..

 

På den positive siden er vekta bare 55 nå :) Det er jeg glad for, men skulle gjerne ha kommet i gang igjen. Kanskje jeg må prøve å bli aktiv her inne igjen for å bli inspirert av dere. Lage meg en ny plan kanskje..et eller annet må jeg gjøre iallefall. Bare et par uker til jeg reiser hjem fra jul og da blir det ikke skikkelig trening hjemme på to uker, bare evt gåturer, så burde ta et siste tak nå før jul. Sukk sukk ;)

 

Hva motiverer dere for tiden? Noen gode ord å komme med?

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Inspirasjon ja....... Jeg er ihvertfall 100% sikker på at når jeg er i nytt hus og WII en er satt opp er det første jeg skal gjøre og gå på vekta (veier meg på WII) Jeg er redd jeg har bikket 67, føles slik om ikke annet...

Og jeg har funnet ut hvor skiløypene er i fht. huset og noen topper man kan gå på rett ved huset... Og jeg har faktisk nå pakket ned treningstøyet etter en avtale med meg selv, jeg har trent lite i høst, men har lovet meg selv at om jeg pakker det ned og ikke tenker mer på trening her i Oslo skal jeg pakke det opp med glede etter flytting altså neste mandag og begynne med blanke ark og ny overkommelig plan. Har veldig god tro på at jeg faktisk skal klare det!

OG jeg har virkelig plass til å rocke med rockeringen så nå skal magen også bli flatere!

 

Jeg LOVER at fra 6.12 skal det komme rapport fra meg hver dag jeg har trent, hva og hvor lenge. Og med glede inspirere dere til å trene.. hehe!

 

Det er viktig med inspirasjon.... jeg merker at det er lett å falle bort fra det når ingen er der å inspirerer en..

 

En ide?! Kom på nå, kanskje jeg rett og slett skal lage meg en treningskalender, altså adventskalender (blir fra 6.12 da) , jeg lager lapper med forskjellig trening/aktivitet og blander de, pakker inn eller noe og åpner en for hver dag. Jeg skal bort noen dager i desember, så får ikke trent da, men jeg tror jeg skal gjøre dette....

 

Ha en god kveld, nå skal jeg lage en aldri så liten kalender til meg selv=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Jeg har laget meg mat logg ;) siden jeg har begynt å veie alt av maten min igjen, blir litt verre i morgen når jeg skal på middagsbesøk. men uten om det går det jo bra!

gleder meg alt til veiing jeg :D

om ikke så lenge skal jeg ut å gå litt også skal jeg kjøpe noen julegaver i dag!

mulig det blir en lang tur i kveld!

 

 

håper dere har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Hvordan går det med dere?

Fungerer matloggen din bra, haypergirl?

 

Jeg er hundepasser for ei venninne, så har en liten chiuaua hos oss... blir ikke akkurat noen treningsøkter ut av turene med henne... men hun er veldig søt da...=)

 

Ellers teller jeg ned til flytting... det blir så bra! Og er glad for at jeg skal begynne å trene igjen snart nå...

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Det går ikke så bra her, bestilte meg julekjole for noen uker siden og i dag kom den, og gjett hva seff passet den ikke og jeg som hadde gledet meg til å ha den på meg på juleaften, nå blir det altså ingen kjære mor! jeg skal ha den til å passe til nyttår i stede, det kan bli hardt men går det ikke skal den passe til min bursdag i sommer!

jeg har bestemt meg for å gå en tur nå snart, få løfta ræva opp av soffaen der den nok har slått rot!

jeg har ingen matlyst men skal slenge i meg en klementin eller 2 og så bærer det ut i kulden!

 

hvordan ligger dere ann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært så slapp i det siste, og i dag kom mensen så regner med det er derfor! Så da skal jeg prøve å få startet igjen..

 

Er vel ingen bedre dag å starte enn 1. desember? Bortsett fra at jeg skal jobbe hele dagen i morgen! Så da blir starten 2. des i stedet, mitt eneste mål er at jeg skal greie å trene på torsdag!!! kom igjen nå, skal greie det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Jeg tenkte å veie meg i dag men så var seff batteriene på vekta ut gått ;) buhu! jeg som hadde gledet meg til å veie meg i dag, men neida!

får ta det når jeg får skaffa nye batterier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du får en gledelig overraskelse når du får kjøpt batterier da ;)

 

Jeg har trent i dag, kryss i taket, hehe! Ble 45 min pulsstep, og det var sykt tungt, kanskje ikke så rart. Veldig fornøyd med at jeg greide det. Neste mål blir å trene en gang i løpet av helga, muligens søndag! Vil vil vil greie det! Julebord neste helg..gulp..

 

Ha en fin helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Flink du er smint ;)

 

jeg har planer om å gå tur i dag! skal det. må det. vil det

 

i kveld blir det pasta med kjøtt inni, og grønnsaker! nam nam! gleder meg =) i morgen blir det taco siden vi skal ha besøk!

en ting savner jeg sykt mye og det er kjøttkaker, typen spiser det ikke så det blir aldri noe av siden jeg ikke gidder å lage to middager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes spennende ut ! Håper den er bra ;)

 

Sitter å diskuterer med meg selv om jeg skal dra på trening..disse late søndagene..blir liksom bare sittende foran pc.. hmmmmmmm! Burdeburde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Huff så kjedelig med alt fryst da Missrosa ;) men bra det ordnet seg da :(

 

her sitter jeg med vrikket bein og kan ikke trene før det er bra :D jaja! sånn skjer om vinteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

I dag blir det pinnekjøtt til middag, gleder meg sykt masse til det ;) siden jeg skal ha det til middag har jeg valgt å bare spise noe lett nå :)

 

jeg er litt flinkere med maten i dag føler jeg, jeg sjal virkelig stå på, for om jeg klarer å gå ned til str 38 i klær og til 58kg skal jeg kanskje få valp av min mor :D så derfor står jeg ekstra på med denne slankingen, lar det gå på en sunn måte! ikke like lett nå som det er jul, men jeg prøver så godt jeg kan da :(

 

hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt glemt å oppdatere, var på trening på søndag, pluss på mandag :) Håper å komme meg avgårde i kveld også! I morgen er det julebord :) Har ikke drukket på eeevigheter så må ta det litt rolig!

 

Vekt i dag: 55,5 :) Fornøyd med det! Stå på videre dere! Reiser snart hjem på tidlig juleferie, så da kommer jeg ikke tilbake her før etter jul, men skal enda være her en uke til så skal prøve å være flink å trene og å skrive her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, blir spennende når du skal veie deg da :)

 

Vært på trening i dag også jeg, flink! Ble 25 minutter med joggeintervall + 10 min romaskin + styrke mage.

 

Er på uke 4 i joggeprogrammet mitt, og dag 11, ble jo en del pause men orker ikke begynne helt på nytt, føles godt å være i gang igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Huff jeg spiste pizza i kveld jeg :) er så stapp mett nå!

 

i morgen skal jeg trene med til et trim spill jeg kjøpte til wii :)

Jillian Michaels Fitness Ultimatum 2010 :)

 

gleder meg til å prøve det ut :)

håper den gir resultater <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg veide meg for et par dager siden, ble litt skuffet da jeg veier 67,2 kg.

Har ikke hatt overskudd til å komme meg i gang med treningen, flyttingen har tatt veldig på.

 

Men, nå begynner vi å komme i orden og det er godt!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Huff er kjedelig å se når man går opp i vekt, jeg veier også noe i 67kg tror jeg!

 

i natt tok jeg først 20situps og 30min etter på tok jeg 40situps til i strekk, har et mål om å klare 100 i strekk :)

 

også lå jeg på ryggen med beina og sykla med beina, også lå jeg på ryggen og løfta rompa opp og ned, var digg <3

 

skal bli en vane det der<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...