Gå til innhold

Heisann! Jeg skal ned ca 35 kilo. Er det noen som vil slå følge?


Gjest Tutta38

Anbefalte innlegg

Dette var ikke noe og rope hurra etter opp hele 1,3 kg men vet grunnen så nå er det bare og ta alle kluter fatt så får jeg håpe at det blir et mye bedre resultat neste uke.

 

tvi tvi til dere andre :-)

 

Dennis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Hei.

 

I dag er den offisielle veiedagen min, og jeg har gått ned 0,5 kg siden sist onsdag. Uka før vinterferien veide jeg 95,5 og i dag 94 kg. Starten på kurset var forrige onsdag slik at vekttapet i kurset er kun 0,5 kg.

 

Når det gjelder cm så har jeg mistet totalt 1,5 cm. Ikke så galt. Jeg regnet ikke med å miste mange cm så tidlig i kurset allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med denne gruppa. Jeg er 35 år, er 160 cm og veier omtrent 95 kg.

 

Begynner på kurs tirsdag 4 mars.

Jeg skal ned til 60-65 kg. Er godt motivert til å starte og følger opplegget litt for meg selv før selve kurset begynner.

Har tidligere gått librakurs og tatt av ti kg, og i 2003 gikk jeg ned fra 90 til 74 kg på et halvt år uten å følge et spesielt opplegg. men gradvis går vekta opp igjen.

Så tung som jeg er nå var jeg da jeg var 9 mnd på vei med datteren min!! Og nå har jeg omsider fått motivasjon til å starte igjen.

 

Sist jeg gikk ned brukte jeg å sykle på trimsykkel mens jeg så på tv + litt oppstrammingsøvelser, og det er det jeg blir å starte med nå -mens det er glatt ute. Etterhvert går jeg over til mer turgåing ute i terreng.

 

_ I kveld har jeg syklet 40 minutter på trimsykkelen!!! måtte avslutte da jeg måtte hjelpe sønnen min med noe. Meget godt fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dennis

Da gikk det bra denne gangen ned 1,6 kg :-) veldig fornøyd med det, er ikke helt i slaget om dagen er liksom ikke syk men heller ikke helt frisk,tett i nesa slapp og fryser mye men har ikke feber,får bare håpe at det blir bedre snart.

 

Og velkommen til Evylinda,virker som du er godt i gang ja så da er det bare for meg og ønske deg lykket til.

 

Dennis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Henger meg på her jeg, skal ned 35-40 kg. er ei dame på 29 år med to barn på 10 og 5 år. å disse kg har jeg kjempet mot lenge.

Så nå har jeg endelig medlt meg på mitt første grete rode kurs, å nå skal jeg klare dette...

Ser dere allerede er godt i gang å det er jo supert, håper jeg også får det like godt til, noen ekspert råd til en nybegynner???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei nene.

Bare et lite tips: Det er lurt å se på datoene øvers på trådene for denne tråden har ikke vært aktiv siden våren.

Flott du er i gang. Lykke til. Dette klarer du så fint. Og det er lurt å gå på kurs.

Siden det ser ut til at du er alene her er det bare å komme på tråden min. Den er stort sett aktiv flere ganger om dagen.

Mvh Steg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...