Gå til innhold

Den harde kjerne av 10-kg klubben - mål og vekt


Gjest fru luna
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OK' date=' da kan vi jo bare slette egne innlegg her som ikke er rapporten.[/quote']

Jeg er ny i vektklubben. Har lagt inn melding om at jeg vil være med i "ned 10 kilo...", la også inn første vekt & mål mandag, slik jeg trudde vi skulle. Men, jeg sliter for å finne sidene, "trådene". Det er jo så mye gammel på disse sidene, så mye blandede innlegg! Finnes det noe system? Finnes det ikke noe system som sletter disse, til dels veldig gamle inneleggene (sikkert ikke aktuelle lenger) som i hvert fall forvirrer meg, og kanskje andre helt nye!? Skriver til deg fordi det ser ut som om du har vært med lenge. Håper du kan hjelpe meg å finne fram, finne et system i kaoset (for meg!). Veldig glad om du/dere hjelper meg, jeg synes jo dette ser ut til å være en god hjelp for de av oss som jobber med å komme oss ned i vekt!

Med ønske om en god og sunn dag, Ane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LittLettere

Uke 1

Vekt 72

Midje 97

 

09.01.06

Vekt 69,3

Midje 97

 

16.01.06

Vekt 68,8

Midje 96

 

22.01.06

Vekt 68,8

Midje 95,5

 

30.01.06

Vekt 68,6

Midle 95,5

 

05.02.06

Vekt 69,5

Midje 96

 

13.02.06

Vekt 69,3

Midje 95,5

 

22.02.06

vekt 69,0

Midje 95

 

26.02.06

Vekt 68,9

Midje 95

 

Måtte komme med rapport 1 dag før i dag fordi jeg reiser bort noen dager nå. ;-)

Jeg må si det går sakte... men det gjør ikke'no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Hei alle sammen i den harde kjernen av 10 kg klubben. Husk kun ett innlegg med mål - "slett" alle de andre. Siden vi ikke har slette privilegier, gå inn på rediger innlegget og skriv 10 karakterer (minimum antall karakterer) punktum eller bindestrek eller lignende. Jeg lar denne meldingen bli stående som en påminnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år

 

Var med i 10 kg klubben fra begynnelsen av oktober, målet var å komme under 70 kg.

Det fungerte supert, var 68,9 kg i slutten av november. Har ikke meldt inn siden.

Dette med desember og spesielt denne helgen har fungert dårlig for meg og.

Begynner på ny

 

9/1 - Vekt 75,1

16/1 - Vekt 74,7 14 gullepler

23/1 - Vekt 71.10 15 gullepler - denne uken har vært super, har trimma og spist veldig god og riktig mat.

30/1 - Vekt 69,6 hurra- har nådd delmålet med å komme under 70 streken.

Siden start 7,1 kg

30/1 - Denne uken har vært super - 1,5 kg. Har begynt med spinning og det virker som det forbrennes en hel del fett der.

 

5/2 - 70,7 huff, opp 1,1 kg. Har spist en del i helgen, synes ikke det var så mye med det straffer seg.

 

Synes denne klubben er helt super, hadde aldri greid dette alene.

Ha en fin og sunn uke jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 1.

 

Vekt: 79,9

Mål: 96

 

Var her jeg skulle legge det inn?trodde jeg veide 77, men kjøpte ny vekt og den viste 79,9...var vondt, men godt å vite at vekten aldri skal bli høyere i hvertfall!

 

Milla27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mål: -8 kg (fra 78-70)

 

01/01 vekt: 78

09/01 vekt: 77,4

16/01 vekt: 76,6

23/01 vekt: 76,6

30/01 vekt: 76,6

06/02 vekt: 76,4

22/02 vekt: 76,0

04/03 vekt: 75,4

 

 

det går nedover her, men bare så utrolig treigt!!!!

tolmodighet er en dyd......

 

trener hver uke, går turer, spiser sunt (kanskje litt for mye). Føler egentlig at jeg gjør ting rett.

 

må ikke gi opp, må ikke gi opp, må ikke gi opp!!!!!!!

 

minus 2,6 kg er bedre en pluss 2,6 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 1:

 

Vekt: 77,6 (- 2,3)

 

Cm: 95 (-1)

 

Jippi! Trodde ikke jeg hadde gått ned, men vekten viste hele 2,3 kg nedgang! Rekner med at den første uken er nedgangen stor pga vann i kroppen ol. , men var utrolig motiverende uansett:)

 

Eneste som er litt dumt er at jeg satte strartvekten lavere pga brukte annen vekt, så reduksjonen viser ikke på registreringssiden min...noen av dere som kan svare under "motiver meg " på om det er mulig å endre startvekten kanskje...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med motivasjon.

sitter inne andre uken på rad grunnet sykdom.

forrige uke var jeg og sønnen syk.

denne uken er jeg frisk men han fremdeles syk.

kan ikke gå ut, så dagene blir ekstremt lange og kjedelige.

veien til kjøleskapet blir da veldig kort!!!!

prøver å tenke sunt, men det er ikke alltid like lett.

jeg som var så motivert.

bare jeg ikke går opp i vekt skal jeg være glad.

 

håper på en bedre uke neste uke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Snop

 

Håper at dere blir friske snart. Det som hjelper her i huset er å ikke ha snop, kjeks, is eller andre raske kalorier i huset- da er det iikke så farlig om en blir gående litt innomhus noen dager.

 

Men vi har et stort forråd av grønnsaker og salatingredienser, frukt og bær, alle slags typer knekkebrød, deilig pålegg som roastbeef, kokt skinke, røket laks. Du kan spise veldig mye av deilig mat uten av du bryter kalorigrensene.

 

Jeg tror at en må tenke langsiktig, hvorfor vil jeg dette (for mitt vedkommende ville jeg dra mannen i gang - det har jeg klart og for ham er det mye helsegevinster å hente) - men det står ikke til å nekte at det er deilig å komme inn i størrelse small og at jeg begynner å se flott ut i jeans. Jeg har snart nådd målet mitt og da ville det være helt hull i hodet å gi opp all denne innsatsen for en munnfull eller to av mat, ikke sant?

 

Men jeg må innrømme at det har vært litt vanskeligere de siste dagene fordi jeg har skiftet til meny 1 (fra 2). Jeg følte at jeg fråtset i mat med to knekkebrød med pålegg til mellommat og kvelds, nå har jeg kun frukt til mellommat og sparer knekkebrødene til kvelds. Men dette er dag 3 på det nye lave kaloriregimet - og med litt innsats er målet nådd og jeg kan gradvis øke kaloriene igjen.

 

Gi ikke opp nå - vi tastes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start (9/1-06):

Vekt: 79,9

Midjemål: 96

 

Uke 1 (16/1-06):

Vekt: 77,6 (-2,3)

Midjemål: 95 (-1cm)

Treningspoeng (TP):15

 

Uke 2 (23/1-06):

Vekt: 76, 8 (-0,8)

Midjemål: 93 (-2cm)

TP: 12,1.

 

Uke 3 (30/1-06)

Vekt: 76,8 (0)

Midjemål:93 (0)

TP: 13,5

 

Uke 4 (06/2-06)

Vekt: 76,7 (-0,1)

Midjemål:92 (-1 cm)

TP: 12,9

 

Uke 5 (13/2-06)

Vekt: 77,1 (+ 0,4)

Midjemål: 91 (-1cm)

TP: 13,5.

 

Uke 6(20/2-06)

Vekt: 75,7 (-1,4)

Midjemål: 90 (-1 cm)

TP:12,3

 

Uke 7 (26/2-06)

Vekt:76 (+ 0,3)

Midjemål: 90 (0)

TP: ukjent

 

Uke 8 (6/3-06)

Vekt: 75,4 (-0,6)

Midjemål:?

TP: ukjent

 

Uke 9 (13/3-06)

Vekt: 76,9 (+ 1,5 )

Midjemål: 90 (0)-

 

Uke 10 (20/3-06)

Vekt: 76,2 (- 0,7)

Midjemål: 89 (- 1cm)

TP: 11,1

 

Uke 11 (27/3-06)

Vekt: 75,8 (-0,4)

Midjemål: 90 (+1cm)

TP: 19,6

 

Uke 12 (3/4-06)

Vekt: 76,5 ( + 0,7)

Midjemål: 89 (-1 cm)

TP: 10,6

 

Uke 13 (10/4-06)

Vekt: 76,6 (+0,1)

Midjemål: 89 (0)

TP: 0

 

Uke 14 (17/4-06)

Vekt: 76,5 (-0,1)

Midjemål: 89 (0)

TP: 0

 

Er sjokkert over at jeg ikke er gått opp i vekt etter all den gode maten og vinen i påsken, men rekner med at jeg får svi for det neste uke...Motivasjonen er enda ikke på topp, men skal prøve så godt jeg klarer akkurat nå.

 

 

Ha en fin uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke her dere legger inn mål og vekt? Ser ingen andre som har gjort det...

 

Uke 2:

 

Vekt: 76' date=' 8 (-0,8)

 

Cm: 93 (-2)

 

Treningspoeng: 12,1.

 

Gikk ikke like mye end denne gang som sist, men var nok mye vann i kroppen da. Er uansett kjempe fornøyd! Lykke til alledere andre også:)[/quote']

 

Bra jobbet!!!

HVis du ser på første siden i tråden så ser du at vi oppdaterer den samme meldingen hver uke. Vi legger bare inn ny header som sier at vi har oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobbet!!!

HVis du ser på første siden i tråden så ser du at vi oppdaterer den samme meldingen hver uke. Vi legger bare inn ny header som sier at vi har oppdatert.

 

Der var det en oppdatering ja,takk takk:)

 

Skal jeg bare fortsette å legge inn på den siste meldingen min over framover da, og så lager dere oppdateringer på første siden eller...? Er ikke akkurat en kløpper når det kommer til PC kan du si...:)

 

Kjempe gøy med oppdateringog sammendrag forresten, øker motivasjonen ytterligere, spesielt det å se at dere som har vært med en stund klarer å holde dere til det nye kostholdet, kjempe bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...