Gå til innhold

Den harde kjerne av 10-kg klubben - mål og vekt


Gjest fru luna
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gjest fru luna
Årsaken til at jeg ikke skrev inn midjemål er at når jeg målte i morges viste målebåndet 61 cm' date=' men det kan da umnulig stemme at jeg har minsket 30 cm! Greit at jeg har stor variasjon i midjemålet fra dag til dag, men det var vel litt ekstremt ja:) Får måle meg på ny i kveld og registrere det i morgen.

 

Ha en fin uke alle sammen![/quote']

 

Det gjelder å måler fra 0 og ikke 150cm enden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Fru Luna: _______10' date='3 kg, 10 cm, 33 gullepler, stabilisering modus

Herr Luna:______ 13,3 kg, 10 cm, slankemodus

Stbs: __________ 6,4 kg, 8 cm, 100 gullepler WOW

Milla27:_________ 3,4 kg, 7 cm, (kommer tilbake senere)

Gratulerer den harde kjerne. Lykke til alle sammen.

 

Ha en flott uke med sunn mat og mye aktivitet. Stabiliseringen til fruen går strålende, herr Luna strever litt, har ikke funnet tilbake til rutinene etter flere utenlandsopphold med hotell/restaurantmat.

 

Stbs - jeg kan ikke skjønne annet enn at du bygger muskler så det suser med all denne treningen. Det du trenger er å få målt fettprosenten og da kan du følge hvordan den minker og muskelmassen øker - vet ikke om det er mulig å få gjordt det i Bergen. Du må da være veldig fast i fisken nå? Et enkelt og ikke helt pålitelig mål vil jo være å ta klypetesten på overarm, lår, legg og i midjen. Jeg merker veldig nedgang av fettlag ved klypetesten - nesten ikke fett på overkroppen lenger og definerte muskler som jeg hadde da jeg var aktiv idrettsutøver. Selv i lårene har fettet minket betraktelig og muskelmassen har økt.[/quote']

 

Jeg håper du har rett.

Du er jo råslank da så jeg kan godt tenke meg at litt trening får frem flotte muskler hos deg;)

Jeg har absolutt blitt fastere, men jeg er typen som blir tynn i lårene men har masse fett rundt magen. Merker bh'er er blitt større og buksene er kjempevide i lårene. MEN jeg har fremdeles bilringer på magen, kanskje fordi jeg har fått to små så tett og så var jeg jo ganske "gammel" da jeg fikk dem. Tenkte å forsøke å ikke spise annet enn proteiner og grønnsaker på kvelden en tid fremover for å se om det kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna
Jeg har absolutt blitt fastere' date=' men jeg er typen som blir tynn i lårene men har masse fett rundt magen. Merker bh'er er blitt større og buksene er kjempevide i lårene. MEN jeg har fremdeles bilringer på magen, kanskje fordi jeg har fått to små så tett og så var jeg jo ganske "gammel" da jeg fikk dem. Tenkte å forsøke å ikke spise annet enn proteiner og grønnsaker på kvelden en tid fremover for å se om det kan hjelpe.[/quote']

 

Jeg tror at hvor vi deponerer overskuddskaloriene (fettet) er bestemt av arvematerialet vårt. Jeg har alltid vært bred over skuldrene/ryggen, smal i midjen og hoftene, og fettet har hovedsakelig vært i rompe og bena (lår og legger). Når jeg er slank/tynn blir jeg helt uten fett på overkroppen (har gått inn 10 cm i midjen) - kragebena blir ganske fremtredende - men fremdeles har jeg ikke superslanke lår eller legger selv om jeg smetter inn i 26" Diesel jeans. Fordelingen er % den samme selv om jeg har mistet ca. 15% av kroppsvekten - men det var ikke så mye å miste i overkroppen. Jeg har avfunnet meg med at dette er slik min kropp er og synes igrunnen at det er flott som det er - det er iallefall ikke noe jeg kan forandre på. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

God ferietur stbs. Det var sannelig surt og kaldt i Bergen så det blir nok deilig med varme dager på Kreta. Er akkurat hjemme fra ferie i Oslo og Bergen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...