Gå til innhold

Den harde kjerne av 10-kg klubben - mål og vekt


Gjest fru luna
 Share

Anbefalte innlegg

Er det ikke kjekt stbs' date=' det er faktisk sant at du blir slankere av å spise mer som jeg har oppdaget til min store glede etter at jeg la om kostholdet mitt.[/quote']

 

Takk fru Luna, det er din skyld at jeg har holdt ut så lenge selv om vekten har stått stille "bukker".

Det er helt topp at jeg kan spise masse. Har tro på at vekten vil gå ned mer bare jeg tar tiden til hjelp. Og så tror jeg at jeg klarer å holde vekten denne gangen siden jeg ikke spiser mindre, bare mer riktig og samtidig trener mer.

Er spent på hvordan det går nå når jeg skal 14 dager til Kreta men jeg har vel ennå ikke opplevd å legge på meg noe særlig i slike ferier. Og det er vel enda mindre sjanse for det når vi skal være i aktivitet med barna fra tidlig morgen og hele dagen. Vi tastets om 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er tilbake igjen, hadde ikke mye lyst til å rapportere siden vekten er gått opp. Men noe annet kan jeg vel ikke regne med når eneste trimmen jeg har fått i to uker er å følge guttene på toalettet og tilbake til bassenget/stranden. Heldigvis måtte vi gå litt trapper så det hjalp nok litt på kaloriregnskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake stbs' date=' flott vekt til tross for at du ikke har kunnet være så aktiv som normalt - du har kanskje redusert litt på inntaket for å holde vekten så stabil? - gratulerer! Kommer til å forsvinne fort nå som du snører på deg treningsskoene.[/quote']

 

Takk, du er alltid så positiv du;)

Jeg har nok redusert litt på inntaket ja, og unngått en del pommes frites. Men is har jeg spist hver dag, samt drukket rødvin. Merker at jeg blir mett av mindre nå som jeg spiser så ofte. Og så ble det jo ikke så lenge vi slanget oss på solsengene av gangen, vi var i aktivitet hele dagne men ble aldri andpusten. Minsten forsøke å gå uten bleie og da ble det mange turer i trappene med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest fru luna

stbs - nå har jeg sluttet å rapportere her inne og skriver bare i bloggen min på hold vekten tråden - lykke til med de siste gjenstridige kiloene. det har vært veldig kjekt å holde følge med deg her inne.

Klem fra fru Luna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...