Gå til innhold

Ungdomstråden


Anbefalte innlegg

Gjest kleggen123

Gikk opp 10 kg jeg og, i 2007.. Hadde ikke bikkje å gå tur med lengre, så sånn gikk det.

 

Men vi får bare tenke framover og la være å se bakover =)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Hei! Må kikke innom her! Eg er midt i praksis, og i opplæring på ny ekstrajobb, arbeidskrav til innlevering osv, så det er derfor eg er så lite pratsom...! Håper alt står bra til med dere her inne, kjekt å se at dere er her iallfall!

 

Ahnimah, ser du fikk ellipsemaskin av din kjære til jul. Så heldig du er! Min samboer blir bare sur han, når eg prater om at eg har lyst på mer treningsting. Eg har kjempelyst på stepmaskin eg, men de er så dyre. Og siden han blir irritert når eg nevner det, så har eg på en måte gitt opp.. Det tar jo ganske mye plass med treningsapparater, og eg har allerede power max, og mye småting, som vekter, rokkering og mye anna liggende. Og han liker det ikke.. Men kan ikke vere likt for alle... Er iallfall bra at du har fått deg ei ellipsemaskin;)

 

God helg til dere alle sammen!! Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å holde tråden i gang jeg, så det er bare koselig at du stikker innom!

 

Jeg er kjempeheldig som har en kjæreste som liker at jeg trener. Ellipsemaskina står MIDT i stua. Han har jo selv treningsbenk og en haug manualer i kjelleren, hehe. Så det blir nok trimrom her etterhvert, håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med trimrom!!! Sambueren min lovte at ene rommet (stor bod) skulle bli mitt treningsrom da vi flytta inn her i april, men nå er det blitt arbeidsrommet hans, har har pussa opp med lang arbeidsbenk og gevær-skap osv! Så han holder virkelig ikke alt han lover han nei... Men grunnen til at han fikk gjøre det var at eg skulle få bruke kontoret/gjesterommet som treningsrom og, så det får vere greit... men hadde vert kjekkest å ha et eige treningsrom, uten datamaskin, printer, pult, skap, stol, gjesteseng osv i samme rommet.. men men..:) Sånn e det av og til....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er godt å ha et eget rom som er KUN for trening :) Gleder meg til det blir en realitet her! Men det blir vel kombinert film/spill/treningsrom, men det er greit, vi har god plass i kjelleren. Har et helt rom der vi bare oppbevarer ting for venner... Haha. Og et rom med bare bildeler, ett vaskerom og ett lite rom med bare verktøy og et lite kjøleskap. Så det er godt med plass å utnytte når den tid kommer.

 

Huff, jeg er ikke så veldig motivert, men jeg trener da og spiser sånn passe sunt, så får vi se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest Sharon85

Hei!

Ser denne tråden har litt opp og nedturer :-)

 

Prøve meg allikevell! Er ei jente på 24 år som har meldt meg på nettkurs på Grethe Roede og ønsker å ha noen å snakke med i samme situasjon.

Skal gå ned 8-10 kg på en sunn måte.

 

Hvordan går det med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...