Gå til innhold

Ungdomstråden


Anbefalte innlegg

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar
Gjest hjelmen

Hei=)

 

Ville bare si grattulerer med alle de kiloene som du har mistet=) Jeg har selv 16 - 20 kilo som skal bort å har ingen anelse om hvordan jeg skal gjøre det.

 

Så jeg ville bare høre med deg hva du har spist og trent o.s.v... I bunn å grunn hvordan du har fått det til!??!:)

 

så må jeg bare si at det var utrolig inponerende å ikke minst motiverende når jeg ser at du har tatt av så mye, jeg synst selv at 16 - 20 kg er mye, også et mål som jeg til nå har hatt lite tro på at det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hjelmen!

jo, nå har jeg jo brukt lang tid på kiloene mine da, men jeg hadde nok aldri begynt hvis jeg ikke fikk et tupp i rævva av moren min, hun sendte meg på slankesenter, Alm-senteret, da var jeg 19år og 125 kg... bodde der i flere uker og lærte MASSE om mat og trening, og ikke minst fikk venner for livet som har støttet og motivert meg. Disse vennene har vært noe av det viktigste :)

 

Min treningsform er å gå med staver. Mange har ulike meninger om disse, men jeg er sikker i min sak om at de får meg til å forbrenne mer, jeg bruker mye mer energi og mange fler muskler enn ved en vanlig gåtur.

 

Så spiser jeg ofte, det har jeg blitt helt avhengig av nå etter så lang tid, annenhver time blir jeg sulten, så d hjelper jo på nå. Men jeg er alt for glad i godteri, (melkesjokolade; NAM!!!) så det er min største utfordring, og jeg sliter veldig med å holde meg unna hver eneste dag, så jeg prøver fremdeles å lære meg å ta noen biter uten å spise hele sjokoladen, og det går bedre etter hvert. Dessuten har jeg lært en del triks som hjelper på søtsug, f eks: spis en skive appelsin etter middag, banan med kanel, og det går an å bruke lett syltetøy osv. :)

 

Når jeg kan klare dette, kan alle klare dette, tro meg!!! :D

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har gått ganske greit, har vært ute og trimmet både før og etter jobb, så nå skal jeg nok sove som en stein i natt :) Lurte i meg noen smågodtbiter, står altid det rundt omkrig på jobben, men jeg har begrenset meg og ikke oversteget kaloribudsjettet. Jeg skal faktisk spise 2200 kcal per dag, å det er egentlig utfordrende å fylle opp hvis en ikke spiser noe usunt, men har fått en ristetbørd-med-brunost-fauk, og det fyller opp ganske bra :)

 

I morgen skal jeg på damesvømming, håper jeg ikke gjør som sist og mister skapnøkkelen min på dypet så han unge hunken av en badevakt må hoppe utti å redde den opp for meg igjen, det var morsomt en gang, det blir neppe det igjen ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er snart dagen over, har vært på jobb hele dagen og på svømming nå i kveld, klarte og holde godt fast på nøkkelen min denne gangen :) Badevakten poengterte det også... Klarte dog å falle hardt på rumpa i dusjen, det var vodt det! Så det spørs om jeg kanskje blir lettere handikapet de neste dagene...

Maten har gått fint i dag, men mangler noen hundre kalorier for å nå 2200, så får finne noen havrekjeks og en kopp te før jeg går og legger meg kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har rumpa mi sannelig vært vond ja! Men jeg lot meg ikke stoppe av det! :) Har til og med gått litt over en time hurtig tur før jeg dro på kveldsvakt. Men nå var det godt å strekke ut rumpa på sofaen :D

Søtsuget har definitivt vært til stede i dag, men jeg bet tenna sammen og gikk ut en tur i stede. Var skikkelig kjipt, men det føltes godt etterpå :) Må holde hardt i tøylene denne uka, for på lørdag skal jeg på fest med jobben, og da vet jeg det blir masse drikke og mat, klarer ikke kontrolere meg når jeg får ting servert, da må jeg liksom bare tømme fatet. Det er en virkelig utfordring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest viljestyrke

Hei,

Jeg måtte bare skrive inn, jeg ble så imponert over hvor flink du har vært de siste årene, Honney! :) Jeg gikk selv ned 20 kg da jeg var 20-21, nå er jeg 25 og har holdt meg der - uten at det har vært noe problem. Så jeg er helt sikker på at du kommer til å klare deg veldig fint fremover :) Jeg er her inne fordi jeg har lagt på meg 2-3 kg det siste året, og tenkte å ta dem av igjen nå. Mye lettere å ta 3 uker slanking istedet for å plutselig ha 6-7 kilo å ta av.

 

Vi som legger på oss lett kommer mest sannsynlig til å måtte tenke vekt resten av livet, men det er bare å komme seg ned på trivselsvekt - og så gjøre sånn som jeg gjør nå i årene fremover - drive vektkorrigering av et par kilo en gang i mellom. Jeg synes du er kjempeflink, lykke til!

 

Jeg kan jo fortelle litt om mitt eget prosjekt: Jeg veide meg nå i dag: 64, 5 kilo, skal ned slik at jeg ser 61-tallet. Da er jeg veldig fornøyd, for jeg er 170 cm høy. Men som sagt, selv om jeg bare skal ned et par kilo vet jeg godt hvordan det er å ta av mange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Viljestyrke, takk for fine ord! Du har nok helt rett i det du sier, kommer nok til å holde på på samme måte som deg når jeg når trivselsvekta. Og så håper jeg og kunne minimalisere mattenkingen min, nå opptar det ca 90 % av tiden min, siden jeg har bestemt meg for at de siste kiloene nå endelig skal av, skulle ønske jeg hadde et helt naturlig og avslappet forhold til det, så jeg slapp å tenke så mye på det og ha lyst på et eller annet hele tiden ;) men det blir vel bedre etter hvert, når jeg har hatt perioder uten å bry meg om vektnedgang har jeg holdt meg ganske bra, uten å tenke for mye på hva jeg spiser. Men så kommer det av og til uker med alt for mye mat, og da skal det ikke mye til før vekta viser 3-4 kilo mer... Så det blir nok en utfordring resten av livet, men den skal jeg takle :)

 

Så, over til de siste dagene... Har vært veldig flink denne uka med trim og mat, helt til fredagettermiddag kom, og siden det har helga vært et stort måltid. Har gått fra det ene dekkede bordet til det andre, og det har vært masse mat, sjokolade, potetgull og drikke over alt, så vekta i morgentidlig har jeg nok ikke så store forventninger til... Har dog vært ganske fornuftig og valgt kylling og lettere måltider når det har vært mulig, men har nok spist overflod med kalorier uansett denne helga... Men så utrolig gøy som det har vært! Så har egentlig ikke dårlig samvittighet en gang, og det føles litt godt :) Så da er det bare å trekke på seg treningstøyet med godt mot i morgentidlig og trene vekk alle flaskene med øl som gikk ned på høykant på lørdag... Det må jo være lov og kose seg av og til, men det blir nok LENGE til en såpass utskeielse igjen, for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som forutsett var det ikke en kosetur på vekta i går, den viste 1 kg opp, men jeg tror det er litt ekstra vann i kroppen etter mye salt mat, så jeg tenker meg på vekta en tur på onsdag for å se hvor ille det ligger an da ;) Og jeg har tenkt å være flink til å trene denne uka, men i går regnet det når jeg endelig var ferdig på jobb, så da mistet jeg motivasjonen helt. Men nå er jeg på vei ut for litt rask stavgang, og jeg har tenkt å sykle hjem fra jobb i dag, som er ca 1,5 mil, så da blir det noen poeng :) Pleier å ha minst 15 trimpoeng i uka, så tror jeg har fått meg noen nye muskler nå, kjenner bla lårene begynner å bli strammere nå når jeg har blitt flinkere til å variere treningen, ikke bare stavgang hele tiden :)

Nå bærer det ut i solen! Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Honney, gratulerer med så mange kilo ned! Kan jeg henge meg på deg?

 

Jeg har vært her før, men startet på nytt i går... Har endelig funnet tilbake motivasjonen og nå SKAL jeg klare det - på nytt ;) Er på vei ut på sykkeltur nå, håper været holder seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjernh87

Hei!

Så flink du er! Bare fortsett å stå på!!

Sjøl skal jeg ned 3-4-5 kilo før sommeren, og trur det skal gå greit. Er veldig motivert når det gjelder trening, og har ikke no problem med å spise sundt og ofte. Får bare håpe det holder seg sånn.

 

Jeg er også som deg at jeg blir sulten omtrent hver andre time, og det er jo på en måte bra det, for da husker man på å spise ofte, så må jo det som puttes i munnen være sundt da, og ikke mange kalorier hver gang.

Matpakken min en vanlig skoledag (ca. 8-16) består sånn ca av 3 brødskiver med diverse pålegg, tomat og agurk til å ha på brødskiva i tillegg, ett kokt egg jeg spiser uten brødskive, en avocado, en kiwi og et eple, innimellom en yoghurt. Dette fordeler jeg på ca 4 måltider gjennom skoledagen. Er litt skeptisk til eksamensperioden, for da blir det ofte flere timer på skolen og matpakka rekker ikke like lenge, men da er planen å dele opp masse gulerøtter og kanskje ha med litt dipp som er kaget med mager kesam. Det er fint å småspise gjennom dagen, og gir lite kalorier.

Du virker veldig flink til å spise ofte, og du har kanskje noen tips til sunn småspising som kan passe fint i eksamensperioden da man ofte "bor" på lesesalen?

 

I tillegg drikker jeg veldig mye te gjennom hele dagen, og før drakk jeg grønn te, men nå har jeg kjøpt no oolong-te fra taiwan på ebay som visstnok skal være slankende:P Har lest mye om det og det skal visstnok funke men får no se da, det spiller forsåvidt ikke så stor rolle siden jeg drikker mye te uansett og den smaker godt, og en pakke med 100 poser på ebay blir billigere enn 4 pakker a 25 poser med grønn te på mega:P Så det er verdt et forsøk:)

 

Ønsker deg lykke til videre, så får vi stå på med å bli kvitt de siste kiloene:) Tar gjerne imot tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Ahnima og Kjernh87, så trivelig at dere er innom =)

Her er alle velkommen =)

 

Ahnima; hva er dine mål?

 

Hm, tips til småspising, tja, frukt og spesielt druer er bra. Ellers er jeg veldig glad i nutrilett-barene som små måltider, de stagger søtsug en del =)

Ellers er det en god ide med grønnsaker og dipp, det er alltid godt! Små salater er også lurt, tunfisk, kylling ol. er godt kalt. rosiner, tørkede aprikoser, nøtter (gjerne med skall, da tar det lengre tid å spise dem ;), og options kakao er jeg avhengig av =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjernh87

Har aldri prøvd de nutrilett barene. Hvor mye kalorier inneholder dem? Metter de lenge?? Det hadde kanskje vært en god ide i eksamensperioden da man fort unner seg en sjokolade eller lignende;)

 

jeg har forresten kjøpt en flaske med eplecidereddik, og har litt i teen min, syns det gir god smak, så lenge man ikke har i for mye da:P da smaker der forferdelig:P men litt gir en god smak av eple:)

 

HVordan forholder dere dere til alkohol? Her blir det fort litt for mye i helgene:( Klarer ikke si nei til en sosial sammenkomst, og ofte blir det to ganger i løpet av helga... ikke bra... Alkohol nedsetter vel forbrenningen en del, i tillegg til at det inneholder mye kalorier. Men samtidig prøver jeg å få gått hjem (tar 1 time fra byen), og til vorsspell når jeg veit det blir en fuktig kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nutrilett brownie (den synes jeg er best;) inneholder 228 kcal. Av og til spiser jeg en istede for frokost, eller hvis jeg har lyst på noe godt deler jeg en bar i små biter og legger de i en skål, som skikkelig sjokolade :)

 

Alkohol ja, det kan fort balle på seg hvis man først begynner ;) Og det verste er ofte ikke alkoholen, men potetgullet på vorset, kebaben på natta og alt det rare man unner seg dagen derpå. Og ja, hvis du har et skikkelig kalas på lørdag, er kroppen redusert, både i forbrenning og utbytte av trening(muskelbygging), helt til TORSDAG! Da gjenstår ikke så mange dager av uka til å slanke seg på....

MEN av og til så skal man kose seg, og en skikkelig fest er alltid gøy! Det gjelder bare ikke å gjøre det for ofte. Når jeg er i en periode hvor jeg vil gå ned noen kilo, ikke bare holde vekten, prøver jeg å nyte så lite som mulig av alkohol, men jeg er gjerne med ut en tur på byen for det. Jeg stiller som sjåfør f.eks, da har du en god unnskyldning for ikke å drikke! Og det er bare å si i fra til vennene dine at du slanker deg, det har alle som vil deg godt forståelse for. Hvis du er bedt på fest der du ikke kjenner vertskapet veldig godt og føler deg forpliktet til å drikke, ta med en drikkeflaske med funlight saft (ligner fint på vodkablanding) så vil ingen spørre om hvorfor du ikke drikker :)

 

Ellers er det nydelig og skyfritt her i dag, så da blir det en lang stavgangtur før jobb. Kommer meg ikke på damesvømmingen i dag pga jobb, så da må jeg hente inn de 5,2 trimpoengene jeg bruker å få, på annen måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy tråd du har! Las nett gjennom den, var spesielt morsomt det med den hunken av en badevakt, som måtte stupe etter nøkkelen din, og som poengterte det gangen etterpå. Hehe! Også tryner du i dusjen? Det MÅ ha gjort vondt ja!

 

Du skriver du har vert på slikt slankesenter, og der kan eg virkelig tenke meg at man får venner for livet. Mennesker som er i samme situasjon, og som forstår alt vi sier ved matsug, snopesug, dårlig selvtillit, orker ikke trene osv. Eg er virkelig imponert over det du har klart, stå på!

 

Eg er 25 år, har vert tynn før (men syntes det selvsagt ikke da..), la på meg da eg flytta fra heimstaden for å gå på videregående, slanka meg, uten å tenke på det, da eg gikk idrettslinje på folkehøgskule, og la på meg igjen da eg ble gravid. Og nå er de kiloene veldig vanskelig å få av! Så har gått 3 grete roede kurs, men gikk tregt ned, og gikk litt opp igjen. Nå styrer eg det for meg selv, går sent nå og, men det går...

 

Det med å dele nutriletten opp i biter var virkelig lurt!! Det har eg aldri tenkt på! Å ta det i ei godteskål i stedet for godteri. Ja, det skal eg gjøre i kveld til Lost! Liker veldig godt disse barene eg og, spiste istad en Brownie til lunsj. Men liker best karamell/toffee for øyeblikket. Går litt i perioder hvilken eg spiser mest. Og den nye med karamell inni, nam! Og har du smakt Sweet Bites? Ikke så verst, i stedet for sjokolade, men smakte litt rart.. Men godt fordi;) Crisp?? Nam! Istedet for potetgull. Kjempebra at de utvider sortimentet litt. Men kunne selvsagt vert litt billigere da, men..;)

 

Jobber du på matbutikk siden du har snop rundt deg på jobb? Da eg jobba på Shell for et par år siden, snek vi i oss kjempemye smågodt! En og en, også en til og så en til litt senere.. Ofte! Og vi spiste mye pølser! Huff! Nå jobber eg på skobutikk og klesbutikk og slipper heldigvis å se alt godteriet hele arbeidsdagen.

 

Eg har en tråd på Ned 20-30 kg eg, men gikk innom her litt nå, lite kunder på skobutikken;) Gleder meg til å følge deg videre, skal kikke innom her innimellom og se kossen det går med deg. Håper vi snakkes.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Nyaco! Trivelig å høre fra deg! Hyggelig at det er flere innpå her, ikke bare meg! ;)

Har ikke smakt alt det nye, men det står høyt på lista, så det skjer nok snart :) Helt enig i at det kunne vært billigere! Hvor blir det av helsesatsningen regjeringen har lovet?

Mange som snakker om disse gravid-kiloene, kroppen tviholder vel på de for å være forberedt på alt mulig...

Jobber forresten i en stor klesbutikk hvor alle sammen spiser nutrilett og smågodt om hverandre.

 

I dag har jeg gått på en liten smell og spist både popcorn og melkesjokolade(forøvrig mitt favoritt godteri), men gjort er gjort og spist er spist, sånn er det!

Men bra er det at jeg gikk en veldig lang tur i dag da, og innhentet 5,5 trimpoeng, så da er det vel ikke så ille. Syklet jo hjem fra jobb i går og syntes det var så herlig, men har nok irritert vondtet(i mangel av bedre ord) jeg fikk da jeg datt i damedusjen, for sannelig er det smertefult å bøye seg igjen. Ler godt av meg selv hver gang jeg må sette meg blant annet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, ja, målene mine - har mest lyst til å glemme dem! Da jeg var her inne første gangen veide jeg 82 da jeg begynte. Var helt nede i 67 før det smalt skikkelig... Jeg har lagt på meg gradvis siden i fjor sommer. Hadde en slitsom jobb og et slitsomt samboerskap som tok slutt, så da jeg veide meg på mandag var jeg oppe i 80.6 kg. Og jeg som sa jeg aldri skulle legge på meg igjen! Jaja. Jeg er 172 cm høy og vil ned til 70 kg. Jeg har klart det før og skal klare det igjen, men denne gangen skal jeg være fornøyd rundt 70 og ikke streve etter et mål jeg aldri klarer å nå...

 

Jeg er forresten 23, blir 24 i september.

 

Var veldig glad i Nutrilettbarene da jeg drev på jeg også, kanskje jeg skal hive innpå en sånn en igjen ;)

 

5,5 trimpoeng er jo superbra, da gjør det vel ikkenoe om du har sprukket litt, Honney? Hvilken meny er du på, forresten? Jeg skal egentlig på meny 2, men trener såpass mye at jeg bør nok rundt meny 3 tror jeg. Går litt sånn opp og ned... Dessuten er jeg ganske sulten nå i begynnelsen, så da er det greit å få i seg litt ekstra mat.

 

Snakket med kjæresten i går da jeg fikk plutselig lyst til å spise sjokolade... Han ville ikke at jeg skulle spise den, så han veddet med meg om at jeg ikke kunne la være å spise sjokolade til han kommer hjem (han jobber skiftarbeid). Skulle egentlig vedde om 1000 kroner, men så fant han ut at hvis jeg ikke spiser hverken sjokolade eller godteri på to uker så skal han spandere fly og hotell i Paris på meg i sommer :) Vi skal på festival der nede og leter etter hotell nå. Iih! Gleder meg! Da SKAL jeg klare å ikke spise godteri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Honney, du må smake det nye som er komt! Du også, Ahnimah!

 

Ja gravid-kiloene og magen spesielt syns eg er vanskelig å få bort... Men eg SKAL klare det! Skal vere tynn når eg skal ha nestemann, så eg slipper å slanke meg enda mer enn nødvendig etter det også... Har hørt at man legger mest på seg ved førstemann (24 kg for min del!!), at på de neste bebisene er jo magen pressa til det ytterste allerede. Men eg vet ikke eg, går jo an å håpe!

 

Dere spiser Nutrilett og smågodt om en annen? Mener du da at noe spiser Nutrilett, mens andre spiser smågodt, eller at alle spiser begge deler?? :)

Melkesjokolade er nam nam ja!!

 

Lang tur er bra, Honney, flink e du:)

Sykling derimot er nok ikke så bra for stumpen din ennå nei, hehe...!

 

Ahnimah, åå eg og vil!! Han spanderer Paris-tur på deg, om du holder deg unna slikkeri i 14 dager!? Det hadde eg og klart.. ååe.. Håper dere finner et supert hotell, og får det superfint der i sommer! Eg skal vel ikke klage eg, skal 2 uker til Roma eg da.. Men eg må betale halve turen.. hehe.. Selv om eg spiser lite godteri! ;) Kanskje eg sku tipsa han litt...? hehe.. For han vil jo at eg skal gå ned i vekt og bli fornøyd med meg selv han og, han er jo så lei av å ikke få lov å ta på meg..

Men da skal bli bedre:)

 

Ha en herlig torsdag, dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyaco: du må nok tipse typen din, ja! Utrolig bra motivasjon! Nå tenker jeg at DEN godteribiten ikke er verdt 5000 kroner ;) Hehe. Men åå, jeg vil også til Roma! Det får bli neste prosjekt det, hehe. Skal dere være borte lenge?

 

Det er uansett veldig fint å ha kjærester som støtter. Da blir ting mye lettere... Når de er oppriktig interesserte i å spise sunn mat og kanskje være med og trene, da føler man seg ikke heeelt alene :)

 

I dag skal jeg spille fotball, gleder meg! Har funnet igjen pulsklokka mi, så nå skal jeg få teste hvor mye jeg faktisk forbrenner under en økt. Muuulig jeg er flink og sykler til trening også, får se hvor mye energi jeg har etterpå...

 

Ha en flott torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig som har en så forståelsefull type! Min derimot, når det er han som handler kommer han heim med pommes frites, alltid en pose potetgull, kokesjokolade osv. Til han vel og merke, eg får ikke smake... Bra det da, men blir så irritert på han.. Han forstår heller ikke det at det er vanskelig å motstå opna chipspakker og sjokolade som ligger der og frister kver gang eg åpner skuffa... Kunne ønske han kunne vere med å trene og!! Det hadde vert morro. Men han er kjempetynn fra før av, og jobber støtt, så er i aktivitet hele dagen uansett.

 

Pulsklokke har eg endelig kjøpt meg!! Gleder meg til å prøve den på min første spinningtime på onsdag:) Sikkert veldig motiverende!

 

Vi skal vere 12 dager i Roma. Første veka på et billig hotell midt i byen, og de siste 5 dagene på et litt mer luksuriøst hotell utenfor byen med basseng, fitnessrom, stooor park bak hotellet osv. Gleder meg kjempemye! Må besøke alle severdighetene første veka når vi har gå-mulighet, og heller slappe max av og bli brun i parken og ved bassenget de siste dagene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Ahnimah, så snill kjæreste du har! Snakker om motivasjons faktor!!! :)

Når jeg leser innleggene deres fikk jeg skikkelig sommerferielengsel! I fjor hadde jeg nesten ikke ferie, å ingen ting på sommeren, men det skal jeg ha i år, og da skal jeg bo i bikini, og det SKAL føles bra ;) Må vel begynne å se etter turer snart, hvis man skal få noen gode billetter må man vel være tidlig ute.

 

Hvordan er foresten trening med pulsklokke? Har aldri prøvd d, føler du at du får bedre utbytte av treningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klarer du vettu, så mye stå-på-vilje som du har Honney, så er ikke det noe problem! ;) Det blir deilig tenker jeg, å sprade rundt i bikini og føle seg vel. Håper jeg klarer det samme!

 

Trening med pulsklokke er veldig motiverende, men jeg føler ofte at den viser altfor mange kalorier forbrent. Har hørt at man skal trekke fra 100 kcal i timen som er ca basalforbruket, fordi det har man jo allerede tatt med i beregningen... Men ikke vet jeg! Jeg har ikke fått testet den skikkelig med tanke på pulssoner og sånne ting, foreløpig ser jeg bare på kaloriene :)

 

Måtte veie meg i dag selv om det ikke er veiedag... 2.2 kg ned siden mandag. Yay! Sikkert masse vann pga mensen som er borte, men det var deilig likevel. er inne på slankenett også, og der ser man hvor mange kilo som er igjen til målet, godt å se at jeg er nesten halvveis til første delmål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjernh87

Trening med pulsklokke er kjempe digg!

Min kjæreste eiendel! hehe... i starten var jeg mest opptatt av kaloritelleren jeg også, men bryr meg ikke altfor mye om den lenger... ser jo selvfølgelig på den, men er mye mer opptatt av pulsen nå, og trener etter den! Digger funksjonen som viser gjennomsnittspulsen min, da kan jeg virkelig se hvor hardt jeg har trent, og hvor mye jeg har gitt:) Og noe annet som er veldig motiverende er å se hvor fort pulsen synker etter treningsøkta i forhold til det den gjorde for 2 måneder siden, det indikerer jo at jeg er i mye bedre form nå. Før hadde jeg høy puls leenge etter treningsøkta, mens nå faller den masse så fort jeg begynner å trappe ned:D

 

anbefaller deg å kjøpe pulsklokke, og les masse om hvordan du kan bruke den:) på iform.nu og iform.no står det mye interessant:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, 2,2kg er jo kjempe bra!!! Gratulerer!!! Vann eller ikke vann, alt skal jo vekk;)

 

Må nok seriøst vurdere det med pulsklokke ja, kanskje jeg ikke trener så bra som jeg trodde ;)

 

Ellers ble gårdagen en katastrofe matmessig... Måtte sende hjem ei fra jobben pga av sykdom, så da måtte jeg gå ekstra lang vakt, ble kjempesulten og spiste det jeg kom over+ at jeg hadde avtalt se film med ei venninne på kvelden, da ble det litt snop, også endte vi overaskende nok ut på byen, drakk ikke, men det ble en ekstra kyllingburger på natta... huff, huff, men i dag skal alt gå etter skjema, og jeg skal legge ut på en lang gåtur og forbrenne det jeg spiste i går. Så tenkte jeg å drikke litt ekstra mye te i håp om at det kan fordrive noe av vannet jeg går og bærer på, ble nok litt for mye salt i går, så får vi se hvordan det går i morgentidlig :)

 

Ha en super søndag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...