Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Det ble faktisk enda mer trimm på meg i går etter att jeg var her inne. fikk trent en halv time med styrkeøvelser her hjemme, så jeg enda på 3.4 tp! Veldig fornøyd med det!! Har gått en liten tur i dag også så nå har jeg 5 tp tilsammen denne uken!!! Kjempefornøyd med meg selv! Men så kjenner jeg att musklene har fått jobba etter en lang periode uten timm, er veldig støl i dag men det er nesten litt godt! Spørs hva jeg syns etter en kveldsvakt på jobb:D

 

Føler iallefall jeg er godt igang igjen!:)

 

Hvordan går det med dere andre? Ble så stille her inne.

 

Mamsen: Så flott att det går bedre hos dere! Håper for alles del att det varer! Håper også det går bra med gutten din på BUP. Har en vennine med en sønn som også hadde poblemer og de var hos en behandler, tror det var naprapat, med godt resultat.

 

Mammamo: Hva gjør du for å gå så mye inn i midjen? Er litt misunnelig på det:D

 

Isis: Hvordan går det med det nye familiemedlemmet? Så flott att det finnes slike som det som tar seg av misshandlede dyr!

 

Rakri: Ble brødet bra? Har tenkt å prøve å finne noe grovt og godt som ungene kan spise. Selv spiser jeg bare Ingers rugbrød som jeg baker selv.

 

Isabel: Synd att du gikk litt opp igjen, men bra for meg for da har jeg fortsatt mulighet for å henge med!:) Du får nok snart se 77 tallet igjen!!

 

Da må jeg lage litt middag, wok med svinekjøtt, før jeg går på jobb.

 

Ha en strålende dag alle sammen, og håper motivasjonen som jeg nå har holder ut uken iallefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Mamsen: Så bra at det ser ut lysere ut på hjemmefronten! :-) Kanskje tisseproblemene ordner seg også, unger plukker opp vibber, og det gir seg utslag på mange måter, sikkert også sengevæting.... Satser på at alt blir bra!

 

Sassa: Den søte pusen, som har fått det orginale navnet "Pusi" har det veldig bra nå. Spiser og drikker, sover, koser og klorer sofa (fy-fy). Hun er ekstremt kosete og kontaktsøkende og er ikke fornøyd før hun har vaska hele trynet mitt omtrent.

Hun skal ikke bo her, hun skal omplasseres. Til uka skal hun steriliseres og chip-merkes. :-)

 

Går litt i ball om dagen, jeg er jo ferdig i jobben, og glemmer klokka.. Nå er den 4 og jeg har knapt fått i meg lunchen (men litt IS har jeg spist da...)..... Må logge av og SPISE! :-) Har et par uker til å nå delmålet på 75 kg. Det skal bli hardt (har igjen 1,9 kg), men tror ikke det blir så langt unna. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen startet veldig bra i dag med veiing som tilsier nedgang :) Men i kveld har jeg vært på barsel-besøk med reker og loff og ost og kjeks og godis og kake.... huff og huff....... Men men, koselig var det da!! He he... Får prøve å komme meg ut og trimme litt i mårra, så jeg kvitter meg med noen kalorier.... Fikk masse kommentarer på at jeg har gått ned da!! Moro!!

 

Sassa: Så flink du har vært da!!! :) Riktig innstilling nå ser jeg!! Skal se du får de resultatene du fortjener nå snart!! Tror det må være rockeringen som har tatt så mange av cm mine rundt midjen jeg!! Heeelt supert det ja!!! Må lage nye hull i alle beltene mine :)

 

Når kommer Ellie inn til oss igjen da?? Må da snart være ferdig med ferien sin hun også??

 

Vi har bedt 5 vennepar med barn på grilling på søndag... Og det er spådd 9 grader og regn.... Jippi.......

 

Mamsen: Så bra at ting går bedre på hjemmefronten!! Ikke noe er bedre enn det!!!!! :) Lillesøstera mi fikk en slags nesespray mott sengevæting. Ble bra med en gang hun begynte med den!!!

 

Nå må jeg finne senga... God natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Her er det litt liv ja, og det er bra!

Når det gjelder sengevætingen, kan det være arvelig, og hans biologiske familie på fars side, har slitt med det samme, og på dagtid ble han aldri lært til å bli tørr, og var jo 4,5 år da han flytta, så derfor må man visst regne med at det tar tid, men han er heldigvis tørr på dagen nå da....

Skal starte med øvelser, litt hypnose-aktig etter jul... og håpe dagen fortsatt går fint frem til da. Når det gjelder nesespray, så har han prøvd medisiner som skal være det samme, uten noe resultat, så får bare ta tida litt mer til hjelp og konsentrere oss om å fortsatt være tørr på dagen nå som skolen begynner igjen.

 

Mammamo, jeg skal igang med ringen igjen jeg også, har hatt litt ferie siden jeg har vært mye på farta... men er sikker på at den har gjort underverker for deg:D

 

sassa, du er bare helt super om dagen med den treninga!! Kjempebra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens halvtimes tur unnagjort og fiskegratengen står i ovnen:) Føles bra!

 

Mammamo: Hvor lenge rokker du hver dag? Må kanskje investere i en slik jeg også:)

 

Mamsen: Håper det går rette veien med gutten, slike ting kan være ganske slitsomme for både små og store!

 

Isis: Viss du har problemer med å huske å spise så kan det være ett tips å sette alarm på mobilen hver 3. time. Da får du en påminning:p Jeg er ganske sikker på att du når målet ditt!! Du er jo ganske nær.

 

Nå må jeg wokke meg grønsaker til fiskegratengen før jeg går på jobb.

 

Ha en strålende dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet er egentlig å rocke 20 min x 2 hver dag, men det blir sjelden mer enn 20 min totalt... Varierer litt :) Har teknikken inne nå, så jeg kan stå og lese en bok eller se på tv samtidig. :) Er jo dame og må jo gjøre flere ting på en gang... hehe... Blir for kjedelig å bare rocke i 20 minutter... haha... Er kjempefin magetrim ja!!

 

Hadde da ost og kjeks kveld med kollegaer i går og i kveld blir det overraskelses-besøk til ei som ble 50 i går.... Og selvfølgelig kake.... Men jeg har gått en laaang tur i dag og rocket, så jeg har plass til litt kake i dag :) Ingen utskeiende helge-planer denne helga, så da gjør det ikke noe om jeg tar litt i uka i stedet...

 

Mamsen: Så bra at han er tørr på dagen da! Håper det ordner seg på natta etterhvert også!!

 

Ha en fin-fin kveld alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Så flink du har vært da sassa, og den middagen skulle jeg også gjerne ha spist idag:p

Her blir det kjøttpudding, brokkoli og poteter, skal spise mest av de siste, hehe....

 

Mammamo, min går litt fra hverandre innimellom, så jeg tør ikke helt å rokke inne, redd for tv og andre ting, hehe.... Da hadde det nok blitt månelyst her;) Eller så hadde gubben vært glad til, han ønsker seg nemlig ny tv:D

 

Jaja. ha en fin kveld, og mammamo, kos deg med god samvittighet med kake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm - her begynner man visst å få dreis på det å kose seg med god samvittighet :confused: I går tok det iallefall av! Vi skulle på MADRUGADA konsert, som forøvrig var kanonbra :) Men før konserten møttes vi et gjeng hos oss, og da ble det vin, nachos OG dip. Tok mest salsa, men likevel. Og som om ikke det var nok drakk jeg mer vin da vi kom hjem og putta inn enda mer nachos.. jaja.. sånn kan det gå!! Glad jeg får gått såpass mye som jeg gjør. Nå får tida opp mot to timer om dagen.

 

Mammamo: Skjønner ikke hvordan du klarer å rocke så lenge. Er sikker på at jeg ikke klarer 5 sekunder en gang...hehe..

 

Sassa: så flink du er med trim og sunn middag! Stå på videre :)

 

Mamsen: håper dere lykkes ang sengevæting. Men supert iallefall å bli tørr på dagen. Har jobbet med en gutt i barnehagen min der vi holdt på leeenge for å få han tørr på dagtid før skolestart. Viktig for selvfølelsen!!

 

Isis: synes det tipset du fikk om alarm på mobilen var lurt. Var slik før jeg også at jeg glemte å spise, men nå når jeg er vant med å spise ofte, blir jeg jo sulten. Så etter hvert vil kroppen din minne deg på det!

 

Ha en fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Rakri, så bra!!¨Må kose seg innimellom og skeie ut, og det er jeg helt sikker på at du trang nå:)

Moro å være på konsert, livet rundt og alle menneskene blir som regel bra stemning

 

Håper dere alle har en fin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro på Madrugada-konsert da, Rakri!! Tenker det var verdt utskeielsen jeg ;) Og du er jo så flink til å trimme, så det gjorde nok ingenting om du skeia ut. Dessuten er du jo så nærme målet da!!

 

Var ute og gikk tur med svigermor i går kveld, kl 23 :) Vi ligger fortsatt likt på vekta da... Så det er en konkurranse ja... hehe...

 

Hadde egentlig planer om å ta med meg jentene på blåbærtur i dag, men det regner.... *sukk*... Så vi får ta oss en tur på butikken i stedet... hehe.. Kjøpe litt lørdagsgodt, gubben er i utrdr.lag i dag, så vi skal kose oss alene i kveld. Jeg får kjøpe noen druer eller noe sunt å kose meg med da... Nok av utskeielser ellers denne måneden... Og så har jeg tenkt jeg skal ha taco da, med MASSE grønt til!! Nam!!! Og så skal jeg opp til mamma, for hun må sy inn kjolen jeg hadde i bryllup i fjor. Jeg har jo blitt kvitt så mange cm rundt livet :), så jeg svømmer jo i skjørtet... Toppen er også stor i grunn, men vi får se om det er enkelt å sy den inn, hvis ikke får jeg finne en annen topp til.. Men det er kjekt å ha en mamma som fikser alt mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig ja, når klær blir for store - iallefall når du har noen som kan sy og fikse!! Er en helt annen følelse å legge vekk klær som har blitt for store, enn når de har blitt for små ;)

 

Det var Madrugada i Trondheim i går også, og vi hørte faktisk ganske godt her hjemme hos oss selv. Hadde ei venninne med ny kjæreste på gjennomreise på besøk. Så det ble nok litt (eller veldig stor) utskeielse igår også..sukk og dobbeltsukk.. :confused: er visst ikke i en god fase akkurat nå. Det er vin og sjokolade som sprenger grensene når de sprenges. Kanskje jeg må slutte å kjøpe 3litersdunk? eller så må jeg finne tilbake til de gode vanene jeg hadde. NÅ føler jeg meg iallefall veldig motivert til å begynne å veie maten igjen - gjøre det skikkelig. Kan ikke gi meg når jeg er så nært mål. Har jo gått forbi det egentlige målet som var 50 da, for jeg bør ned på 48. SÅ her er det full skjerpings!!!!!! Ingen vin eller snop idag iallefall.

 

Kos deg sammen med jentene, mammamo. Her har jeg en av mine jenter borte, mens den andre har overnattingsbesøk. Nesten alltid slik her - en borte og en ekstra innom. Rart det der med jenter og overnatting når de kommer i "rette" alderen!! :)

 

Fortsatt god helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan alle sammen!

 

Da var det slutt på den gode starten jeg hadde i begynnelsen av uken. Torsdag fikk jeg i meg altfor lite mat, fredag var jeg på jobb i 15 timer og da ble det heller ikke særlig slankevenlig kost:( I dag har jeg også vært på jobb litt, og få måltider. Hadde krabbe til kvelds og det var veldig godt, men det blir litt feil med bare 3 måltider på en dag:D

 

I tillegg har jeg ikke hatt tidp til trim, men er glad for de trimmpoengen jeg fikk i starten av uken:)

 

I morgen skal vi på fotballcup, så det blir vel heller ingen struktuert dag i matveien.Men, men, det kommer en ny uke på mandag, og vi får se hva vekta viser da. Er litt spennt på det!

 

Det ble mye negativt, men det er litt godt å se att dere skeier litt ut dere andre også!!

 

Håper dere har en fin helg!!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Mammamo, så lenge det er at klærne blir for store, så betyr det at det har gått riktig vei, og da er det verdt det:D Og, med en så flink mamma, løser jo det meste seg, hihi...

 

Rakri, så koslig med besøk, og så flink som alltid ellers er, så tåler du disse utskeielsene, bare det ikke blir for mange;)

 

Sassa, imorra er det en ny uke, med nye muligheter, det må bli uka vår? hehe... Full skjerpings fra mandag, og bare bite tenna sammen, så klarer vi det nok!!

 

Regner her idag også....

 

Bestilte london-tur i høstferien igår, og for første gang skal vi ta med bare 2 av barna, og det blir begge 15 åringene... London er jo ikke veldig mye for minsten, og da gjorde vi det sånn nå, og så blir det jentene til våren, og de vil enten til Paris eller London, så skal vi nok få til det:D

 

Ha en fin søndag!! Min siste feriedag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Endelig klarte jeg å gå ned litt igjen! 400 gram ned :) Skulle ønske det hadde vært litt mer, men jeg skal ikke klage... Så nå må jeg være flink denne uka og trimme masse hvis jeg skal klare å nå målet mitt... Nærmer seg nå... Bare drøye 3 uker igjen... Er jo ingen krise om jeg ikke er akkurat på målet da, men jeg håper vertfall å kunne se 67-tallet på vekta. Og siden jeg fortsaatt har noen utskeieliser igjen, så MÅ jeg bare ut og trimme litt ekstra!!

 

Så koselig med London med de største da, Mamsen. Som du sier så har jo ungene forskjellig behov, da kan det kanskje være greit å la dem få hver sin tur ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Gratulerer mammamo, det var fortjent!!

Du er flink stort sett hele tida, og jeg er sikker på at du klarer litt til ned de neste ukene:)

 

Idag har jeg også begynt på nytt, og er jammen meg sulten... har lyst på alt, huff... Men har vært flink, og spist veldig riktig, i tillegg til rockering og 50 situps, og en liten rask gåtur

 

Ha en fin kveld alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, er spent på veiing/måling i morgen. har hatt en uke med "den uka" + 2 dager på festival(øl, vin og pizza), MEN har greidd å trene like mye som før samt at måltidene tidlig på dagen har vært slik de skal, så det må jo hjelpe litt.....

 

Ellers har jeg vært hos frisøren og farget og sstripet håret, blitt kjempefin OG fått sinnsykt med væskende sår og etseskader i hodebunnen. Helt j&%#$vlig vondt. Fikk tilbake pengene av frisøren heldigvis, de var veldig lei seg.

 

Au.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au da, Isis... Hørtes ikke godt ut... Men som man sier: Man skal lide for skjønnheten :) Krysser fingrene for deg i mårra!! Jeg er heldig og har aldri "den uka" lenger etterat jeg satte inn hormonspiral. Er i grunn ikke noe jeg savner heller... hehe

 

Mamsen: Så flink du har vært da!! Men husk at det bare er mandag i dag, du må være flink hele uka gjennom!!! (Mammamo holder deg i nakken :))

 

Har akkurat kommet inn etter en tur i rask gang sammen med min lillesøster. Ny rekord i dag, tok runden på 1 time. Som regel bruker vi 1 time og 5-10 min... Brukte pulsklokke og i følge den forbrente jeg 519 kcal, som ga meg 2,6 TP :) Bra start på ny uke med andre ord!!

 

I mårra har minstejenta mi sin første dag i bhg... Mamma er nok mer spent enn henne... Men hun har storesøster i samme avd, så det kommer nok til å gå kjempefint!! Har planer om å gå en tur mens hun er litt alene i bhg...

 

Er sååå glad for å ha dere her inne!! Dagens lyspunkt å logge på for å se om noen har skrevet noe ;) Nattinatt fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det opp igjen ;) Dog bare 100 gram, men må jo snu dette. Det var nok fortjent, da det ble to dager med store utskeielser. Nytter ikke hvor flink man er resten av uka da!!

 

Prøver å motivere meg til å komme igang med trening igjen, blir nok ikke nok med bare gåturer (ikke noen stram mage av det iallefall..hehe)

 

Skal skynde meg å lese litt i avisa mens de små sover. Full fres nå, den ene har begynt å åle seg fram, så river han ned alt mulig mens jeg feks steller den andre... :) antar det blir enda travlere når den andre kommer seg rundt også.. Slitsomt med tvillinger, men utrolig artig også. Skikkelig søtt når vi hører dem "snakke" sammen når de har lagt seg om kveldene :)

 

Spennende med bhg -start mammamo. Jeg er pedagogisk leder /spesialpedagog, så jeg har nok tatt i mot mange spente barn og foreldre!! Det går nok fint, skal du se. Snart har hun mange nye venner

 

Hvordan gikk det med deg, Isis? Kjenner den "skrekken" for å gå på vekta når man vet man har slurvet. Men det er nok ikke annet å gjøre enn å stå på videre, uansett om det går opp eller ned

 

Mamsen: rart hvor fort magen blir vant med litt mere. Ganske vanlig at man føler seg sulten de første dagene når man begynner på igjen. Du får tygge litt ekstra gulrøtter og sånt. Hjelper bra på, syns nå jeg

 

Sassa: høres ut som du jobber noe helt vanvittig. Hva gjør du? Skjønner godt du strever med å spise riktig iallefall. Jeg spiser sammen med tvillingene hver gang, så da får jeg mine tretimersintervall...

 

Ha en fin dag alle. Idag skal vi ut å spise på Egon i Tyholttårnet. Mannen har bursdag. Skal sørge for å velge lett fra menyen iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble faktisk 300 gram ned og noen cm inn hist og her. Så jeg er jo glad for det! Tror det at jeg er så flink å trene (og synes det er gøy også ikke bare plikt) hjelper på!

 

Bare noe jeg har tenkt litt på i det siste... Når vi snakker om utskeielser, hva legger vi i det? Å ta en kotelett ekstra på grillfesten? Å spise 3 kakestykker etter barnebursdagen? En fest hvor det gjerne går med 1 flaske vin? Å miste helt grepet en ukes tid? Må utskeielsen vare en hel eller flere dager for å kalles utskeielse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!

 

Au- Isis, hvordan går det med hodebunnen? Det hørtes direkte ubehagelig ut!! Grutulerer med nedgang!

 

Rakri: 100 g opp er jo nesten ingenting. Skal se det går rette veien neste uke! og det er klart att det hjelper å være flink utenom utskeielsene, for ellers hadde nok resultatet vært enda dårligere:p

 

Jeg jobber normalt bare 75%, på sykehjem, men det ble litt mye i helgen fordi det var vanskelig å få tak i folk. Ser det er litt vanskelig å få orden på måltidene når jeg går kveldsvakter, noe jeg gjør en del, men det blir kanskje bedre nå når skolen starter opp og vi må tidlig opp hver morgen:D

 

Isis, utskeielser for meg er viss en spiser litt mye av usunne ting som kaker e.l. eller utenom måltidene, men da er det jo viktig å ta seg inn igjen:) Er jo ikke sikkert att alle mener det samme med utskeielser.

 

Nå har jeg hatt havregrøt til frukost, gått en halv times tur, hatt rugbrød og speilegg til lunsj/middag og er nå klar til å gå på jobb ( frister ikke men, men...)

Litt god samvittighet så langt i dag, men var på vekta i dag tidlig, og likte ikke det den viste, så jeg har bestemt meg for å ikke skrive den inn her før den viser mindre enn sist. Ser ut som den liker seg allerbest på 79.4:(

 

Men, vi må aldri gi opp!!!!!!!!!!!!!!! Stå på jenter............

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg blir også med!

Begynner kurs 27 aug, men har tjuvstartet allerede..2 dager og merker det er tungt!

Men denne gangen skal også jeg klare det!

Er 35 år, skal ned 8-9 kg, helst 10kg før jul. Veier nå 74 og trives best på 65 kg.

Jeg jobber også i skolen, er undervisningsinspektør på en barneskole, har to gutter på 4 og 14.

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble faktisk 300 gram ned og noen cm inn hist og her. Så jeg er jo glad for det! Tror det at jeg er så flink å trene (og synes det er gøy også ikke bare plikt) hjelper på!

 

Bare noe jeg har tenkt litt på i det siste... Når vi snakker om utskeielser' date=' hva legger vi i det? Å ta en kotelett ekstra på grillfesten? Å spise 3 kakestykker etter barnebursdagen? En fest hvor det gjerne går med 1 flaske vin? Å miste helt grepet en ukes tid? Må utskeielsen vare en hel eller flere dager for å kalles utskeielse?[/quote']

 

For meg er det utskeielse når jeg havner (godt) over det jeg egentlig skal ha av inntak. Jeg skal ligge på 1700-2000, som regel blir det like rundt 1800. Forrige uke ble det en dag med 2100 og en med 2400 (grøss og gru). Dette skyldes litt bevisstløs spising av sjokolade og mer vin enn det ene glasset jeg planlegger på "kosedager". Pleier å nøye meg med 10-25 gram sjokolade, men den ene dagen her ble det nesten 100. Dette er den største sprekken jeg har hatt, utenom en gang i februar hvor jeg spiste 150 gram cashewnøtter. Enn dere andre? Interessant i grunnen, å se hvordan vi tenker om dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodebunnen min er betent. Sikkert en 4-5 sår rundt omkring, og det er utrolig vondt å vaske håret, børste det.......Et av sårene er på bedringens vei.... Har kjøpt Bacimycin og Nøytral shampoo, så det blir nok bedre smått om senn...

 

 

Ja, enig med deg Rakri. Interessant å se hva vi mener hva som er utskeielser...

Litt usikker på hva jeg mener er utskeielse selv.....

 

Var ute på en liten shoppingtur i dag, var utrolig sliten, hadde trent samt spist for lite og så shoppingformen var ikke på topp. Ble et jeans-skjørt fra Lindex. Og jeg måtte ut å hente en størrelse mindre fordi jeg tok automatisk størrelsen jeg har brukt før, men nå har vi jo krympa litt! :-)

Skal investere i en ordentlig bukse også, men det får vente litt (noen kg) til. Det skal bli min premie når målet er nådd! En kvalitets-jeans! :-)

 

Har dere noe premie til dere selv når målet er nådd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel egentlig ingen premie til meg selv. Bedre selvbilde er premie nok i seg selv... hehe :)

 

Utskeielse for meg er når jeg spiser litt mye godis og kake uten at det er planlagt. Har jo planlagte utskeielser også, men da passer jeg på å spise magert ellers på dagen, slik at kcal-nivået ikke blir for høyt totalt. Men selv om det er planlagt så er det jo en utskeielse da... Jeg ser at de ukene jeg har en dag med planlagt utskeielse så står vekta stille... Er det en uplanlagt så kan den gå opp... Med mat ellers så er det ingen utskeielse for meg om det ikke går over maks kcal-nivå ;) Og en fest er jo en utskeielse da, vertfall om en drikker litt... Men jeg fester utrolig sjelden, så det er ikke noe problem for meg akkurat det :)

 

Isis: Gratulerer med nedgang da!!! 300 gram er bra!!

 

Jeg er litt stolt av meg selv i dag... Er på kveldsvakt på jobb og var innom butikken etter litt småtteri før jobb. Sto og så på en ny type melkesjokolade, men den fantes bare i 200 gram. Kunne tenke meg å smake på den, men klarte å legge den tilbake :) Tok likevel med meg en 50-grams sjokolade da... MEN den ligger enda i veska mi, har ikke falt for fristelsen enda. For den er ikke planlagt... hehe... Dessuten var jeg på vekta i dag og selv om det sikkert er nedsving i dag så viste den 800 gram NED siden mandag, jeg vil jo ikke ødelegge det med en sjokolade... Har 5 års bryllupsdag på lørdag, så vi skal muligens ut og spise en bedre middag da, og da må jeg jo ha litt å gå på... Så foreløpig ligger sjokoladen i veska!

 

Jeg var også på Lindex i går... Shoppa for over 1000 kr... Til jentene selvfølgelig... Som mamma finner man jo aldri noe til seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammamo: nedsving er også bra :D Deilig å ha noe å gå på da, i forhold til lørdagen. Da skal du jo unne deg å feire, vet du :P Jeg pleier også å planlegge enkelte utskeielser, og velger da magert på forhånd så det ikke går over grensa. Da regner jeg det ikke som en utskeielse - bare når jeg spiser mer enn planlagt! :confused:

 

Isis: i begynnelsen hadde jeg planlagt et plagg som premie for hvert delmål (55,53,51, 49). Men så kjøpte vi jo leilighet, og pengboka ble særdeles slank, så da ble det nok ikke noen plagg likevel. Men som mammamo sier er jo et bra speilbilde også premie, og så passer jeg plutselig mange klær som har vært for trange før. Tenker likevel det skal bli noe nytt når jeg når mitt endelige mål på 48 kg. Mannen min har jo fått en godt betalt jobb nå, så da går det vel an å shoppe igjen...hehe... Jeg har kjøpestopp ellers, da, sånn at det virkelig føles som en premie å få noe nytt! Forresten så høres det vanvittig vondt ut med den hodebunnen din. Grøss og gru

 

Nå er jeg veldig fornøyd med uka så langt. Havnet riktig kalorimessig alle dagene, og har sanket over 5 trimpoeng allerede. På spinning i kveld - tungt, men herlig følelse etterpå :D Snart har jeg fyllt trimtre nr 3 !! Hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...