Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! En feriehilsen til alle fra meg. Er hjemme hos mor, og det blir lite veiing og registrering av mat, men tar det på øyemål. Føler det går ganske bra, men mor lurer på hvorfor jeg spiser så sinnsykt mye og hele tiden...hehe...

 

Det blir jo litt ekstra også, men er veldig flink til å begrense meg. En skje sjokladepudding og en dæsj vaniljesaus, 1/2 cookie... også var det noe vin, reker/majones og loff en kveld her, men det var min onde tvillingsøster og IKKE meg. :-D

 

Har gått tur(er), og en halv dags fjelltur. Og en økt med mors trim-strikk.

Vekta har droppet litt tror jeg. Jeg har offisiell veiedag i dag, men bruker å veie meg et par timer etter middag, så jeg får vel gjøre det i dag også slik at det blir sammenlignbart. Har veidd meg om morgenen før frokost siste dagene, og da veier jeg jo 2 kg mindre enn på dagen, samt at det er på en annen vekt enn vanlig.... Men ser det og kjenner det på klærne.

 

Skal hjem igjen på søndag, og tilbake inormal rytme. Fortsatt god ferie alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Ellie25

Heihei.

Da er jeg hjemme etter en ukes ferie. Det har skjedd så mye bull kostholdsmessig at det slettes ikke er sikkert dere vil tro det engang. Hehe

Jeg hadde planlagt godt, og hadde tatt med meg eget brød og lavkalori-pålegg for å ty til når felles-maten ikke passet for meg. Første dagen gikk forholdsvis fint. Mesteparten av dagen gikk med til pakking og reisen, og så ble det grilling til kvelds. Jeg spiste en del grillkjøtt (mer enn kvota i forhold til kcalorier, men jeg hadde jo bestemt meg for å være litt løsere i strikken denne uken) og valgte magre ting som melon og grønnsaker som tilbehør. Første dag vel over.

 

Men så kom dag to. Jeg stod opp litt etter flere andre (vi var 27 stk totalt), og de første som stod opp fikset frokost. Brødet mitt hadde jeg lagt innerst, nederst under alle de andre brødene (var tre av damene som hadde bakt en haug med brød hver og tatt med). Men hva tror dere hadde skjedd? Joda, noen hadde funnet brødet mitt inners underst og syns tydeligvis det så best ut for da jeg stod opp var hele brødet mitt oppskåret og fortært allerede. :) Vi var på en øy lagt uti helgelandskysten så det var ikke akkurat bare å handle noe nytt heller. Da ble frokosten vanskelig. Spiste 1,5 egg, og drakk litt av biolaen som vi hadde tatt med til prinsessa vår.

 

Videre den dagen ble det servert en nydelig fiskesuppe til lunch. Den er nok litt fløte i, men totalt sett ikke så dum så den spiste jeg med god samvittighet. Litt utpå dagen dro vi på restaurant hele gjengen. Maten var ferdigbestilt og klar da vi kom, så jeg kunne ikke bare velge noe fra menyen selv nei. Ikke hadde de skikkelig meny heller, siden vi fremdeles var på øya og dette var eneste spisested som egentlig ble fikset til litt bare for oss for anledningen. Men det burde da gå bra tenkte jeg, er da alltid noe grønnsaker og slikt jeg kan spise, og sa bare ta litt av resten...

Forretten bestod av kamskjell i noe fløtesausgreier. Spiste kamskjellene og litt av sausen. Hovedretten var potetmos, steinbit og grønnsaker. Kjempegreier tenkte jeg, men skjønte fort at jeg tok feil. Alt var karamellisert og sukkerglassert. Det var veldig godt, men ble ikke så fornuftig for min del. Jeg spiste da en god del av fisken, som var det eneste som ikke var gjennomtrekt av sukker og søtt. Potetmosen og grønnsakene var nok værtst, så det ble bare spist litt av dem. Til dessert var det bringebærsorbet som jeg bare måtte smake litt på. Var altså ikke spesielt mett da vi dro, så det ble et par brødskiver til kvelds.

 

Ca i den duren gikk resten av helga også. På tur hjem til foreldrene mine igjenn stoppet vi ekstra og handlet et nytt brød, så nå skulle detr da bli ordning til dagen etter i hvertfall.

Neste dag våknet jeg opp og skulle til å spise frokost. men joda, pappa hadde spist opp pålegget mitt! Han tenkte det var best å ta det først siden lavkalori-falukorven var mye mindre enn den vanlige falukorven deres og slikt. hehe. Er det mulig. Hele uka har vørt fulgt av slike hendelser. Tok litt kake og slikt avogtil, men i SMÅ posjoner i tillegg.

Derfor kan dere skjønne at jeg forventet å gå opp denne uken. Stillstand ville vært SUPERT! Og så går jeg på vekta i dag, og har faktisk gått ned!!!! :)

Er SÅÅÅÅ fornøyd. Starter opp igjenn med registrering i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Så bra at du har gått ned til tross for alle mat-problemene da, Ellie!!! Kjempebra! :):D Og det er jo slik hverdagen er... ikke alltid like lett å planlegge... Du skulle nok hatt maten din innelåst... hehe :) Men du hadde det moro da? Og fikk kosa deg masse? Sånn etter en intensiv eksamens-periode?

 

Jeg har vært skikkelig sløv med trim de siste ukene... Men nå blir det litt mindre jobbing på meg fremover + at det blir finvær, så da skal jeg nok få gått litt turer igjen :)

 

Bruker rockeringen ca 30 min totalt hver dag nå, registrerer det som moderat styrketrening, men vet ikke om det blir helt riktig... Kjenner jo at musklene jobber skikkelig, men er ikke sikker på hvor mange kalorier jeg forbrenner.... Har hatt min siden 2.juni, og det er nå siste uka jeg virkelig får det til. Så ikke gi opp om teknikken ikke sitter første uka, mamsen! Øvelse gjør mester!! Jenta mi på 4 år har også fått en rockering nå, er nok ikke lenge før hun har teknikken inne heller ;o)

 

Isis: Så flink du er! Bra å fortsatt gå ned når man er på ferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedagang Isis og Ellie!!! For en disiplin!!!Hadde det vært meg det hadde skjedd med Elli, glasert middag, så hadde je tenkt skal det vær, så skal det vær, og spist opp alt:) Det er vel kanskje der forskjellen ligger:D men dere er kjempe flinke som har slik selvdissiplin!!

 

I dag har jeg komt i gang med å trene litt styrketrening med programmet fra den nye boka mi. Hadde tenkt å sykle til ett møte etterpå, men da jeg skulle gå opp trappa her kjente jeg att musklene hadde gjort nok i dag, så da ble det bilen:p

Håper bare ikke jeg er helt støl i morgen. Satser på å få trent etter det programmet 3 ganger i uka og gå litt turer de andre dagene, så får vi se om det lar seg gjennomføre.

 

Gratulerer med fullt tre mammamo!!! Det er leeeeeeenge til jeg har det!!

 

Ha en fortsatt fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var flink, ja, Ellie. Det er nok slik at det hjelper med litt selvdisiplin, og at det gjelder å primært velge fornuftig :) Var sikkert vakkert ute i øyene. Til opplysning for dere andre, har jeg bodd i Ellies hjemby tidligere. Så da kjenner jeg godt til de stedene hun har vært nå

 

Idag var det pinnekjøtt av alle ting her i huset, og da er det jo smart å velge mer av stappe og potet enn av kjøtt, og ikke ha fløte og sukker på multene som var til dessert. Så ble ikke totalen mer enn den skal likevel. Samtidig er jeg litt opptatt av at man skal kunne kose seg litt med GOD samvittighet - men for min del iallefall sitter den et stykke inne.

 

Sliter litt med å ikke ha min egen vekt her, for jeg tror jo alltid jeg legger på meg når jeg ikke får det sjekka. Vet jo at det har en tendens til å gå opp når jeg bytter ut sunne kalorier med usunne- også når inntaktet rent kalorimessig er innenfor. Kjedelig, men sånn er det. Så jeg prøver skjerpe meg med rødvinen, som det ble litt av forrige uke og i helga :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Isis, Så flink du er!! Og, så heldig som har den tvillingen da, hehe:)

 

Ellie, jeg må nesten le, det er så typisk, hehe... men håper du koste deg og hadde en flott tur!!!

 

Mammamo, jeg skal prøve ringen idag, fikk besøk igår, så den ligger i esken enda:)

Du er jo superflink, håper jeg blir det etterhvert

 

Sassa, du er helt rå, for ei dame som trener sånn da!! Flink jente:)

 

Rakr, det er jammen sant. man skal kose seg med GOD samvittighet innimellom! Skjønner at du er spent på vekta di, men det går helt sikkert bra, du har jo vært så flink lenge at den går nok riktig vei denne gangen også

 

Idag skinner sola igjen her, og jeg skal se om jeg får gjort noe i hagen... og prøve rockeringen:)

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie25

Hmm. I dag var jammen ikke nedgangen dær lenger. Men men. Kan være gårdagen tok på. Ble veldig mye stress og jeg fikk jo ikke registrert da heller. Sov halve dagen siden vi kjørte hjem på natten for å ha snuppa som hater bilkjøring mest mulig i søvn, og dro så på kveldsskift etterpå. Blir samme greia i dag selv om jeg stod opp litt tidligere. Skalse om jeg kan snike meg til å fikse søknaden til skole til høsten selv om fristen har gått ut. Jeg vil jo gjerne være blandt søkerne likevel. Eller, søkt har jeg jo, men har ikke ettersendt karakteritskrifter slik som jeg skulle ha gjordt. Til mitt forsvar så har ikke sensuren falt på siste eksamen enda, så jeg skal ringe dem og se om jeg kan få sneket det til på et vis. Kan jo nesten ikke sende inn karakterutskrift før vi har fått sensur på alle eksamene liksom. hehe.

Totalt sett endte jeg da på ca null (stillstand) i ferieuka. Det er jeg fremdeles veldig fornøyd med. Jeg velger å endre resultatet til dagens mål siden gårdagen ikke akkurat var riktig veiedag (søndag) og jeg har gått det opp igjenn til i dag. Var nok bare en nedsving.

 

Nå blir det å stå på igjen videre. Blir bare to uker, og så reiser vi på dansecamp i en uke. Da skal jeg heller ikke registrere noen ting, og kommer til å unne meg litt her og dær da også. Vi trener ca seks timer hver dag (ikke i ett, men iløpet av dagen) så vi blir mer enn nok sliten. Må ha i meg litt å gå på for å klare mest mulig, så får slanking komme senere. Kan vel egentlig si at jeg har slankepause i en mnd nå. Fra siste uka i juni til siste uka i juli. Starter opp igjenn etter det. Det er så svindyrt å være på den campen at jeg gjør det jeg kan for å lære mest mulig og driter i kaloriene. Satser på å ikke gå opp så innmari mye likevel. hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie25

Såh. Da har jeg redigert og lagt inn slankepausen i resultat-tråden.

Bare kjekt det. Jeg har det ikke så travelt ned nå, siden jeg er ganske fornøyd med dær jeg er nå. Ingen av klærne mine passer og jeg ser helr boms ut, men det får bare være. Venter litt til med å kjøpe meg full ny garderobe (har handlet litt nå i ferieuka, men har fremdeles lite som passer) i håp om at jeg kanskje går ned litt til etter slankepausen min. Vi får se. hehe.

 

Raki: Ja det er kjempefint dær ute. Vi bodde i et stort herskapshus på røssøya (banken mamma jobber i eier huset) så basen var dær. Så var vi litt på "øyhopping" på rødøya, onøya, lurøya og diverse småøyer i nærheten. Det var veldig kjekt, men en del knott på kvbelden. hehe. :)

 

Isis og mamsen: Ja jeg er nesten litt stolt av meg selv nå. hehe. Jeg har jo hatt en del mindre utskeielser, men jeg har holdt meg unna de største og værste tingene. Har f eks spist kake i form av 2-4 skjeer her og dær, men spiste ikke hel middag av feil sort. Jeg spiste mer grillkjøtt enn hva som tilhører kvota og med en dert potetsalat til, men holdt meg til melon til desserten. Det er mye slik jeg har tenkt å leve når jeg er ferdig slanket (og nå i slankepausen) så det er jo godt å se at jeg ikke raser opp i vekt igjen av den årsak. Små utskeielser til spesielle ting, mer fornuftig men uten veiing til hverdags. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie: Skal du søke på skole? Hva da?

Veldig artig å lese referat fra din ferieuke. Her så kan de ikke helt skjønne hva jeg skal med alle de grønnsakene og at jeg insisterer på kokt fisk og ikke stekt

i smør og mel..... :-) Dessuten kommer jeg alltid med så rar "spesialmat" som lett-syltetøy og cottage cheese. Artig så forskjellig vi er i matveien, pappa har spist appelsinmarmelade og tykt lag smør på brødskiva i alle år. Stemor skyr alt som er light/kunstig søtet så her finner en ikke noe suketter eller lettsmør.

Og de tror jo jeg er helt galen som spiser så mye frukt. :-)

Det er kaffe og kaker og godis hver kveld, sveler og vafler og rømme.

Og jeg får beskjed om at jeg spiser for lite (av rømme og vafler...).

Jeg smaker litt (type et par vaffelhjerter eller liten kakebit) , for som Ellie sier, det er jo slik vi skal leve "etter Grete Roede".

 

I dag har jeg gått 1 mil i rask gange. Hurra!

Har gått opp i cm rundt magen(?), veldig vanskelig å måle synes jeg. Har gått ned 2 cm rundt brystet, så totalt minus på cm. Skal veie meg i kveld, hadde ikke tilgang på vekt i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Ellie, det er så sant som du sier, vi må tenke på at vi skal klare å leve med den maten, og måten vi spiser på, så lurt å gjøre det på den måten!

Håper du får ordnet skolen, og det er jeg sikker på, for du kan jo ikke sende noe du ikke har fått... hvor er campen forresten? Høres gøy ut, og trim får du jo ihvertfall massevis av:)

 

Isis, ja, det er rart hvor forskjellige vi mennesker er i matveien... og artig, hehe...

Når det gjelder cm er det ikke så lett å måle likt sted hver gang, men du har nok ikke gått opp... men noen dager er man litt mere oppblåst, eller bare målt litt på en bitteliten annen plass;)

 

Idag har jeg vært på tur til ei hytte og besøkt min onkel og tante...og plutselig avr det fullt av familie og unger der...koslig:D

Nå skal jeg sette sammen rockeringen, så skal vi se,haha:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Nå har jeg satt sammen sockeringen, og jeg fikk det til på første forsøk, men strevde litt mer etterhvert... og så begynte den å gå ifra hverandre:( men setter den sammen igjen.... det er vel at jeg ikke har fått den helt isammen.

Den vil gjerne ned på hoftene og til låra, men øvelse gjør vel mester, hehe

Skal prøve litt mere etterpå, men de sier jo 1-2 min til å begynne med om dagen, så skal ikke overdrive og være helt full av blåmerker:rolleye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg henger meg veldig på den at vi må finne ut hvordan vi vil ha det på sikt. Viktig å kunne fungere vanlig i sosiale settinger, og at vi lærer oss å velge riktig. Ikke en sjel (utenom dere og mannen min) som vet jeg har slanket meg bevisst. Alle tror jeg har rast ned pga amming (nesten så det er litt "bittert" å ikke få anerkjennelsen for å ha slanket meg, men bare nesten ):)

 

Jeg er veldig fornøyd med dagen idag. Spekemat med grønnsaker på menyen. Som vi vet er spekemat overraskende kaloririkt. Så da ble det littegrann spekemat, litt potet og masse gulrot, blomkål og sommerkål - ingenting rømme eller smør. Herlig :-) og fortsatt ingen som trenger å merke at man har tenkt og regnet litt på forhånd. Jordbær til dessert nå i kveld som tvillingene har lagt seg. Spent på om det er vaniljekesam også - hvis ikke blir de naturell :)

En lang gåtur på nesten 2.5 time idag - bekkenet begynte å klage litt da, men det får jeg tåle. Dagen kommer til å ende på litt i underkant av 1700, men har hatt noen dager på rundt 1800, så det blir vel bra.

 

Fortsatt fin sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Dæven så aktive dere er her i dag da!!! Typisk det at alle er her når ikke jeg er her....

 

Brukte så langt tid på å lese gjennom alt, at det er ikke mye jeg rekker å skrive... hehe... Veldig bra da!! At dere har tid til å skrive litt her midt i ferietiden.

 

Mamsen: Du har sikkert ikke skrudd nok da du satte den sammen, det samme skjedde med min svigermor. I dag har jeg satt ny rocke-rekord... Har rocka 2 ganger i dag, til sammen 50 min!!!!! :)

 

Og i kveld gikk jeg og lillesøs en tur i rask gange på 1 time og 10 min :) Så trim-messig ligger jeg bra an denne uka!!

 

Skeiet ut med en krone-is i dag da... fy meg... Men jeg kosa meg leeenge med den og den var verdt det :)

 

Ingen slankepause her i gården, etter 2 uker med stillstand håper jeg på å gå ned litt denne uka. Ligger ikke så veldig bra an i forhold til vekta i dag tidlig, men er da enda noen dager til søndag, så vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på hvordan i alle dager du klarer å rocke så lenge? Jeg klarer vel ikke å få den rundt en gang omtrent hehehe.. men har bare prøvd en sånn "vanlig" i plast som jentungen har da- er det der forkjellen ligger, i type ring? Bra jobba uansett, med trimmen idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og er spent på hvordan denne dagen blir. Har ikke kontroll på et eneste måltid :-( Felles frokost først, noe som betyr at jeg ikke får havregrøten min som jeg pleier. Eneste dagen alle er samlet, så da ville det nok vært uhøflig å stå over den. Så skal vi til Bodø, der vi skal innom div slektninger. Iallefall oldemor kommer til å ha en enorm bevertning, og hos gamle damer er det som kjent ikke akseptert å si så mye nei takk. Samtidig kommer det til å bli lenge mellom måltidene... sukk...

 

Merker at jeg går mye sulten, selv om vi til stadighet får servert den herligste mat. Svigermor hevet nok litt på øyebrynene da jeg lagde meg havregrøt her en kveld, om jeg var sulten? Heldigvis kunne jeg skylde på 3-4 runder nattamming da. De andre merker nok ikke at jeg velger minimalt av det med mye kalorier - så jeg blir jo sulten fort, mens de andre som har frotset omvendt av meg er jo mett så det holder til neste morgen.. jaja.. synes nå det går greit likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

De første gangene jeg rocka hadde jeg aldri trodd at jeg skulle klare å rocke i 20 min uten stopp nei... Og jentene har fått sånne barneringer, jeg har ikke sjans til å rocke med dem... Men med min store tunge så går det kjempefint!!! :D

 

Isis: Gratulerer!!! Et nytt tall først er alltid inspirerende!!! Gleder meg til å komme ned på 60-tallet jeg.... Men merker at vekta har stagnert litt... Går ikke så lett nå... Men det er sommervarme og litt is-vær her da... Så jeg får vel bare spise is-biter og holde meg unna fløteisen... hehe.... Tror at jeg skal klare litt nedgang denne uka da, så jeg er fornøyd med alle små gram :)

 

Var sliten i går kveld etter en hektisk dag på jobb og hadde tenkt til å sette meg ned og slappe av litt, men så fikk mannen min meg med ut, så vi gikk en tur på en time :) Da var jo samvittigheten sååå mye bedre etterpå!!

 

Rakri: Du er jo bare kjempeflink som klarer å motstå alle godsakene du får servert!!! Kjenner til sånne gamle damer der man MÅ spise ja... hehe... Hvis ikke er det jo ikke bra nok og de blir kjempefornærma.....

 

Ellie: Dansecamp høres helt perfekt ut for dere da!!! Er snuppa med da, eller hos besteforeldre eller noe sånt?? Trur ikke du trenger å telle noe særlig da nei, kommer til å trimme bort alt sammen likevel....

 

Nå skal jeg ut i solen og slappe av litt :P Ønsker dere alle en riktig GOD HELG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Rakri, så flink du er!! Syns du klarer deg utrolig bra, og det at de ikke skjønner at du slanker deg, det er jo bare et pluss, men skjønner at du vil at de skal synes du er flink:) Men, det syns de uansett, det er jeg helt sikker på! Det er mange eksempler på det motsatte selv om man ammer, så de ser at du er flink;)

 

Mammamo, du er bare så flink!! 50 min.... jeg holder på med mine 2 jeg, hehe... de første dagene. mannen min ler, og lurer på hva som er vitsen, og prøvde 1 gang, og ga opp, haha... mens jeg imponerte og klarte det!! Joho.... hehe

Og, igår holdt den seg isammen, så den var nok ikke riktig satt sammen nei....

 

Idag har vi vært og bada (og spist soft-is...fyjameg....)

Knallvær, og kjempevarmt! Melder dårlig fra søndag, så imorra får vi nyte den siste dagen:D

 

Varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe:D er nok ikke bare flink da. Det ble softis på oss også igår, og helt i natten skeiet vi ut med nøtter og vin...jaja.. litt kos må man vel unne seg. Så gårdagen endte på noe over 2000 :confused: Ellers har det vært på rundt 1700. Får gått tur hver dag, litt variabel lengde da (mellom en og to timer). Så det er akseptabelt så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Veiedag her i dag og jeg er ikke sur nei :) Ned 800 gram!! Etter 2 uker med stillstand er jeg nå tilbake :P De 2 ukene med stillstand var jo pga utskeielser da, men det er likevel godt å gå ned litt denne uka! Nå har jeg gått ned 5,1 kg totalt og 8 cm rundt livet og rundt hofta!! Hurra!!! Det gir i snitt 1 cm i uka og litt over 600 gram i uka! Det gjør ingenting om det er 10 grader og regn i dag, jeg smiler likevel... hehe... Og nå håper jeg virkelig på å få se 6-tallet først på vekta neste uke!

 

Rakri: Det er jo ferie, så litt må du jo unne deg! Du er jo nesten i mål også!!! Og en tur på 1-2 timer hver dag er jo kjempebra!!! Da har du jo vertfall lov til å unne deg litt!!!

 

Ha en finfin søndag! Det skal jeg ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Gratulerer mammamo!! Det var moro, og jammen har du jobba for det også, så det var vel fortjent!! Hører (leser) at du er glad, og jeg ble i godt humør straks, hehe...:) Flott når det gir resultater, og når det går riktig vei

 

Rakri, klart du skal kose deg, det er sommer, og snart i mål, så kos deg med god samvittighet! De lange gå-turene dine gjør jo at du kan kose deg uten at vekta går opp, men alikevel går ned. Flink jente:)

 

Igår var vi på vannet, men det var ikke mye sol, og det blåste litt. var innom noen venner og grilla og koste oss, og kvelden ble stille og rolig hjemme. Idag skal jeg levere minsten på besøk til broren sin som også bor i fosterfamilie. Vi er gode venner, og har guttene for hverandre i helger og innimellom. han kommer til oss siste uke i juli, og det er deilig å kunne 'bytte' litt sånn.... Og, koslig for guttene å få være sammen:)

Så denne uka har jeg bare min eldste hjemme, og sikkert kjæresten, så det blir stille og rolig i huset, og blir det dårlig vær, får jeg prøve å få gjort endel... Hvis ikke blir det å dra ut på et skjær og sole seg:D

 

Ha en fin søndag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig mammamo: velfortjent nedgang :)

 

Var på vekta i morges. Her er det bare en sånn gammmeldagsvekt med tallskive, men den er ca i samsvar med min digitale, så det får holde. Den viste like under 49, så da er det nok samme som sist (48.7) - og det er jeg superfornøyd med :P Målet for sommeren er at vekta fremdeles er under 50 når jeg kommer hjem - og så skal jeg ta det aller siste da. Vet ikke helt hva jeg ønsker å lande på. Vanskelig med disse små "valkene" på magen, samtidig som det nesten stikker ut bein andre steder... Får hele tiden høre at jeg har blitt tynn, at guttene spiser meg opp osv osv.. men jeg er jo ikke helt fornøyd enda med magen. Samtidig er det vel ikke bare bare å få den vekk. Noe er løsskinn etter svangerskapet og noe er vel fett :confused: Skal nok få has på det til slutt

 

Synes jammen vi er flinke her inne. Unner oss litt kos, og jevnt over veldig aktive, har jeg inntrykk av - fysisk aktiv altså - ikke bare i form av tasting her..hehe

Ha en fortsatt kos søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...