Gå til innhold

Ira, Solsikkene, Minimais (rapport-trÅd)


Gjest minimais

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar
Gjest solsikkene

Vore vekkreist, men var 72,7 i dag... Er redd eg har starta skli sånn sakte men sikkert ut. Så det er på tide å innsjå realiteten her;) satsar på litt resultat til neste mandag! Det er faktisk litt vanskelegare å unngå småeting no når eg er på jobb! Når eg startar bli sånn småsvolten på ettermiddagen er det fort å eta litt småsaker på pauserommet og sånn innimellom! Fy...

 

Lykke til til neste gong!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei jenter!

Her har det vært dårlig med motivasjon i det sist. Har tatt meg en liten pause, og har bestemt meg for å ta det med ro redten av permisjonstiden. Høres ille ut, men det er bare halvannen uke. Føler at jeg har vært på slankekur et år, og ser for meg at det vil bli lettere når jeg kommer ut i jobb igjen!

Da er det full rapport hver mandag, ser for meg at jeg skal skrive litt oftere enn det oså for da føler jeg det kanskje mer forpliktende...

Lykke til jenter!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ira-mor, det høres fornuftig ut! Det er viktig å være motivert og ha lyst til å gjøre de forandringene som trengs...jeg sliter jammen med motivasjonen innimellom jeg også. Som tidligere nevnt nådde jeg den vekta jeg hadde før jeg ble gravid, og etter det har det vel stagnert litt. Nå har jeg liksom ingen "gratis" hjelp", føles det som...men jeg har innmari lyst til å gå ned et par, tre, fire kilo til. Æsj.

 

Jeg dro på ferie i dag morges og glemte å veie meg i hyrten og styrten. Men kommer tilbake med vektrapport neste tirsdag tenker jeg. Så får vi se om den har gått opp eller ned eller hva....vi snakkes ;) Vi holder ut her inne, veit du! I medgang og motgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei jenter!

Takk for støttende ord!!

Da er jeg tilbake i jobb og ny, sunn livsstil!

Litt lettere å holde seg på rett sti med faste rutiner..

Vekte viste 82 blank i morges, og jeg hadde ikke forventa noe mer etter de to siste ukene. Nå er jeg ihvertfall kjempemotivert og klar til innsats! Veier meg fortsatt mandager, og kommer innom litt oftere her for å se om det hjelper meg å ikke flippe ut...

Ha en fin dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

For meg har visst jobben ein motsatt effekt... 73.1!

Best eg tar meg saman før eg sklir heilt ut!

 

Er nok lurt å notera inntaket av mat! Skal gjera det att no...

 

Ha ei fin veke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimais

Jepps, da var jeg på plass igjen etter ferien med 77,8 kg fordelt på kroppen ;)

Gøy med motiverte folk her inne, jeg får nesten hive meg på bølgen! Det er trenings-"konkurranse" på treningssenteret mitt også, om man trener 20 ganger før 20.desember er man med i trekningen av en skipakke. Ingen grunn til ikke å hive seg med på det, vel? Skal bare feire bursdag først, med kaker og is....og SÅ er det ny giv for meg også. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Da er uka godt i gang, og rimelig travelt med jobb igjen. Det blir mye matpakker, og det funker bra. Er på meny to nå, og syns det er lite mat, men jeg rekker nesten ikke å tenke på at jeg er sulten og det er jo bra. Rakk ikke trening i går heller for det er stor bursdagsfest eller fester rettere sagt i helga, og de må jo forbredes. Planen er at under barneselskapet fredag skal jeg ikke spise noe kake, det blir sikkert så travelt at det ikke blir noe problem. Kan heller kose meg litt på lørdag. Syns jeg har vært flink med maten, så får heller treninga komme senere når det er flere timer i døgnet...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den første uka over, og det har gått sånn passe. Var skikkelig flink tom slutten av fredag. Har hatt bursdagsfester hele helga og skulle ønske jeg kunne si at jeg var flink og standhaftig... Neida, jeg har spist masse kake...

Veide meg igjen i morges og fikk sjokk! Vekta viste 83,7 kilo- og det er opp 1,7 siden forrige mandag!!!

Nå har jeg fått tenkt meg om og veid meg flere ganger og vektaq er ikke feil, emn kom på at natt til forrige mandag var jeg syk og at vekta sikkert var for snill forrige uke. Kan ikke komme på noe annet som kan ha skjedd jeg. Hvordan går det med da dere jenter?

Nå er det bare å bite tenna sammen og satse på en ny god uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, den helt store inspirasjonen lar nok vente på seg. Har hatt besøk i helga og fikk ikke veid meg i dag tidlig (setter alltid vekta på samme sted og beier meg i netton - dette stedet er utenfor badet fordi gulvet der er så skevt. Og i dag var det to barn som ikke er mine som surra rundt utenfor badet, og dermed måtte veiinga utsettes til i morra :)) Logger på igjen i morra med ferske tall....som nok har gått opp hos meg også, om det er en trøst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var disse små skrittene som skulle føre oss nedover vektkurven...jeg var 77,5 i dag, ned 100 g. Hadde forventet oppgang etter en fråtsehelg, kanskje kommer det på utover i uken, kanskje har jeg litt flaks denne gangen. Tenkte jo legge meg i selen nå, men endte opp med å spise sjokolade før frokost - hva er det for slags tull? Argh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i går og det var opp 200 gram siden forrige mandag..

Er vel ikke helt ille etter fire dager på storbyferie med mye is, god mat og drikke. Nå er det tilbake til hverdagen, og det ser ut til å gå bra.

Er ihvertfall motivert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er uka snart over og jeg syns egentlig det har gått ganske bra. Koste meg skikkelig i går kveld, men det er jo lov med litt kos på lørdager. Sparer kosemerkene mine til da. :-)

Nå blir det spennede å se hva vekta viser i morgen, har snikveid meg en gang og det så bra ut.. Men, det ER morgendagen som teller!

Da er det på tide med en sen middag, deilig omelett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

76,7 her i dag og ned 800 gram! Du store...det var gøy - håper jeg klarer å holde meg der til neste mandag, da va jo første delmål nådd, gitt! Gratulerer med nedgang alle tre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Må berre skriva her for å få ein lovnad til meg sjølv svart på kvitt:)

 

No er det på tide å ta seg saman og få dei tre siste vekk! Skal ha eit betre resultat på mandag som kjem!

 

Snakkast:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvordan går det med alle løfter til seg selv, små og store mål? Jeg har gått opp litt igjen...bombe! 77 kg i dag og det begtyr at mitt første, lille delmål gikk dukken gitt. Hadde tenkt å se 76-tallet denne uka hvor jeg begynner å jobbe, men - neste uke? Ha en god dag, jenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Men... ! No forstår eg ingenting... 74,3!!! Kva skjedde no då... Kan faktisk ikkje forstå kvifor eg går så mykje opp denne gongen! Er det mogeleg at det kan ha med bytte av p-piller å gjera!? (Gjekk frå minipiller til vanlege p-piller for nesten ei veke sidan...) Er den einaste grunnen eg kan sjå, for eg syntes eg var flink ellers...

 

Deprimerande...

 

Satsar på at det jamnar ut til neste mandag!

 

Ha ei god veke!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solsikkene: kanskje p-pillene bidrar til at du binder litt mer vann i kroppen? Det blir fort en kilo eller to av slikt. Håper de har rast av igjen :)

 

Jeg er minus 300 g og 76, 7 i dag. Har nå sluttet å amme helt, og dermed ble det rødvinskos to helger på rad...æsj, en ny kaloribombefiende å kjempe mot. Men, altså, fornøyd med nedgang! Så gjelds det jo å holde seg der + gjerne klare de to, tre siste kg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...