Gå til innhold

Jeg har fått meg rockering...


Gjest Maye

Anbefalte innlegg

... men lurer på om jeg kan ha fått en feilvare. Den går knapt en halv runde før den ligger på gulvet' date=' kan ikke huske at det skulle være så vanskelig :-)

 

Så - kommer gamle kunster tilbake? Eller består trimmen i at jeg må bøye meg ned å plukke den opp hele tiden for å starte på nytt *humre*[/quote']

 

 

hi hi ;0)

Sånn hadde eg oxo d de første gangene. Alle de andre i min fam. klarte det , men ikke eg ;0) (en sønn på 15, min mann på 40 og dattera på 12- de rocka så lenge de bare orka.....) Eg klarte ikkje en hel runde....

No..... e blåmerkene borte og eg klarer flerer og flere for hver dag som går (øvelse gjør mester...)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei... hvordan går det med " rockerene da???

 

etter 4 uke med 3 ganger per uke på sirkeltreningen , er jeg fornøyd med meg selv. at jeg har klart få meg til det.

 

begynner å få til rockeringen betre også nå, så snart på tide å kjøp en hjem.

 

men kostholde har jeg ikke fått i orden. men har det som mål å få til det og ettehvert.

 

men bør vel få litt resultate av treninga uansett, får håpe det snart skjer litt.

 

er sååå utolmodig av meg så huff. uans så får je brukt kroppen, for klare ikke så mye aent enda

 

på nettsidene til sirkeltreningen på innersvingen er det oppsatt øvelser en kan gjør med ringen.

kommer snart ARMringer også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er en aktiv rocker som nå har begynt å telle kalorier igjen. Hva legger dere rockingen inn som på trimlista? Hva er tilsvarende? Jeg har sendt mail til Vektklubben men ikke fått svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

 

Hvis prisen overstiger 200 norske kroner må du tenke på at det kommer moms på 25% i tillegg. Da kryper prisen fort oppover... Portosatsene fra USA pleier heller ikke å være så rimelige. De har en rockering på G-sport til 445 kroner. Jeg har ikke sjekket nettbutikken deres, men kanskje det kan være verdt et forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er en aktiv rocker som nå har begynt å telle kalorier igjen. Hva legger dere rockingen inn som på trimlista? Hva er tilsvarende? Jeg har sendt mail til Vektklubben men ikke fått svar..

Du kan benytte aktiviteten Gymnastikk. Jeg leste en artikkel her på forumet for en stund siden. Der var det en som gikk på GR-kurs og fikk svar fra sin GR-instruktør om at hun kunne benytte Gymnastikk for beregning av kalorier.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eltevelte

heisann rockere!!!

 

hvordan går det med dere da?

 

begynner nå å få til å rocke ordntli med ringen. selv så bruker noen minutter til dagen. å magen har jammen vært vond, og den har endel blåe merker enda.

 

prøvde armrigene her om dagen. ikke lett å hold de på plass, men det kjentes i armene det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken 2011

Jeg er så lei bilringen rundt midjen min! Uansett hvor mange kiloer jeg veier, er alltid bilringen rundt midjen der. Jeg har vært lat i sommer, og lagt på meg noen kilo, og det har også kommet på magen der det var mest fra før av. Jeg satser på spinning og aerobic, men ble veldig nysgjerrig på rockeringtreningen!!! Merker dere at midjen blir slankere?? Hvor mye isåfall trener dere med rockeringen?? Vurderer seriøst å kjøpe en dersom den gjør at bilringen forsvinner raskere!

Mvh

Studinisen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eltevelte

har ikke holdt på med den så lenge selv. men kjøpte for hører at flere har med 10 minutter daglig , på 2-3 mneder gått ned fler cm rundt magen

 

så håper det blir resultate her og.

 

og uans om du velge den bølgete ringen el den jevn/glatte, kan du få blåe merker på magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest røykeslutt
Hei folkens.

Jeg var på inspirerende foredrag i går' date=' om bruk av rockering som treningsform.

 

Nå lurer jeg på:

Kan man trene med hvilken som helst rockering?

Jeg får ikke til NOEN TING med datterens lette rockering (type lekebutikk).

Har jeg håp om å få til noe mer med en tyngre rockering? Er jo redd dette skal vise seg å være bortkasta penger.

Skal jeg bare fortsette å prøve og øve med den lette ringen?

Eller rett og slett slå meg til ro med at rockering ikke var treningsformen for meg?

 

Er det noen av dere som har holdt på så lenge at dere kjenner og ser effekt? Da tenker jeg både på fastere, smekrere former og bedre bevegelighet, gunstig effekt på stivhet/ryggsmerter etc?[/quote']

 

Jeg har brukt innersvingens rockering (1,7 kg) i ca 10 uker. Gått inn 4,5 cm rundt midjen :-). Opplevde frustrasjon med teknikken første uka, men nå bruker jeg den 20 min hver dag. Anbefaler rockering til alle mine venninner.

 

Lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eltevelte

så bra! må bruke min litt mer . men er kostholdet bra og da?

nå må bare mååå jeg starte opp med betre matvaner på mandag. klare en uke el to og så er det på uttur igjen. tar gjerne imot gode tips til å kutte snacks og brus. for det er ikke lett kutte no en har trøstespist i mange laange år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest eltevelte

halloooo???!!!

 

har rockerne stoppet opp?

 

eller rocket seg helt tynne....

 

ikke klart å trene og rocke særlig i siste tia. drive å prøver å komme igang igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg bruker også slike tunge, polstrede rockeringer, men kjenner ikke særlig effekten av dem.. Så har brutk dem litt av og på, men for litt siden fant jeg ut noe morsomt..

Jeg har flere ringer, blandt annet en ruglete, tung en og en polstret litt lettere.

Når jeg bruker begge på en gang anstrenger jeg meg MYE mer, kjenner at jeg bruker magemusklene og blir faktisk sliten og støl og må konsentrere meg mye mer!

 

Mistet 3 cm rundt midjen på en uke! =) Nå skal nok kosthold og yoga ha litt av æren for det også, men jeg kjenner at ringene fungerer!

 

Ja, det blir jo så klart litt krunglete og jeg mister den letteste ringen hvert femte eller tiende minutt, men jeg tror det er nettopp derfor det funker så bra, jeg MÅ ta i skikkelig for å holde begge oppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat tatt min fram igjen, etter et år som veggpryd.. *flau* Og når jeg tok på ene buksa mi i dag, syns jeg faktisk den var litt større enn før, etter bare en uke med rocking, ca annenhver dag! Men har jo trent litt annet også, og spist riktigere, men likevel.. Lurer meg selv til å tro at det har gjort utslag, sånn at motivasjonen fortsetter.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat tatt min fram igjen' date=' etter et år som veggpryd.. *flau* Og når jeg tok på ene buksa mi i dag, syns jeg faktisk den var litt større enn før, etter bare en uke med rocking, ca annenhver dag! Men har jo trent litt annet også, og spist riktigere, men likevel.. Lurer meg selv til å tro at det har gjort utslag, sånn at motivasjonen fortsetter.. :D[/quote']

 

Selvfølgelig har den gjort utslag. God trening videre:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...