Gå til innhold

uke 17. motivasjonsrapportmødrenes slankings tråd


snurpa

Anbefalte innlegg

- Lenemora: Startvekt 91,9. ned ca 20 kilo. 1.72. forrige uke: 87,7 denne uke:89,5 - 2,4 kilo

- Lizy: Startvekt 70. ned ca 10 kilo. 1.67. forrige uke:67 denne uke: -3 kilo

- Mamsemomsen: Startvekt 76,4. ned ca 15 kilo. 1.67. forrige uke:76,4 denne uke:75,4 -1 kilo

- Ragnhild: Startvekt 86. ned ca 15 kilo. 1.70. forrige uke:77,5 denne uke:76,5-9,5 kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke: 82,8 denne uke:81,5 -5,4kilo

- Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke: 65,2 denne uke: -5,2 kilo

-Hanne: startvekt:83,4 ned ca 15kilo. 1.72 forrige uke:83,4 denne uke:80,6 -2,8kilo

 

 

ny uke.. nye muligheter:0).. Lykke til

 

Antall kilo tilsammen: 29,3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar
Gjest Hanne1969

Hipp hurra.... :)

Vekt denne uke 80,6 ned 2,8 ;) (takket være all inspisasjon fra dere)

Midje: 86 Ned 5cm

 

Ha en strålende dag allesammen. Sola skinner og vi tar meg vogna ut å går lang tur.

Hannemos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes dagene og ukene går så fort jeg. Det er så skremmende med tanke på at man snart må ut igjen i jobb.. Uff og uff.. Vil være hjemme hos gull for alltid jeg..

Men.. kan jo hende jeg vil utigjen etterhvert.. når hun begynner å bli mer krevende osv..

Iallefall, sånn det er nå ønsker jeg bare være her og kose med gull.. Ta lange morgener og ta dagene som de kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra.... :)

Vekt denne uke 80' date='6 ned 2,8 ;) (takket være all inspisasjon fra dere)

Midje: 86 Ned 5cm

 

Ha en strålende dag allesammen. Sola skinner og vi tar meg vogna ut å går lang tur.

Hannemos[/quote']

 

Wow.. Grattis hanne... Du er en inspirasjon for resten av oss også:0) Supert... Grattis grattis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat gitt gull en god bolle med grøt... Så nå skal vi ut i selen for å plukke sopp... Er så på soppern i disse dager jeg at...

 

Også får man seg jo litt trim da også..Selv om tempoet ikke er så stort så må man jo tøye og bøye... he he..

 

Ha en super uke allesammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

sakk for all oppmuntring. Vi la ut på langtur, jeg og gubben og vogna. Med termos og frukt og gode greier. Men ble jo regn i dag og jo, så det ble med 1,5 t.

Husk at det er min første uke, så da går man jo ned mye.

 

Mål til neste uke er å komme under 80..

 

Stå på jenter..

:)

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

...og det er så herlig! I formiddagdag gikk jeg 50 min med vogna, og i ettermiddag 55 min på spinning. Har ikke skeia ut siden lørdag heller. Håper bare jeg klarer å holde motivasjonen oppe....det føles sånn nå....men vet jo hvor fort det kan svinge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969
...og det er så herlig! I formiddagdag gikk jeg 50 min med vogna' date=' og i ettermiddag 55 min på spinning. Har ikke skeia ut siden lørdag heller. Håper bare jeg klarer å holde motivasjonen oppe....det føles sånn nå....men vet jo hvor fort det kan svinge! ;)[/quote']

 

Så flink du er!!

Gleder meg sinnsykt til jeg kan sette meg på spinningsykkelen igjen altså!! Missunner deg det!

I dag har jeg gått til innkjøp av bære sjal. Så driver å prøver ut litt. Lillemann blir litt irritert på å bli skaltet og valtet med. Men enden på visa var at han sovnet som en stein i sjalet.. :)

Fant oxo et par sko det bare stod: HANNE på :) hehe... (har skodilla, jeg altså)

Elsker disse "50 talls" skoene med rund tupp. (Dattera på 13 SÅ irritert for at hun bruker 1 str mindre enn meg). Innmari kjekt med så mye salg om dagen.. hihi :)

Hannemor

som gleder seg til hun har fått bort kiloene og skal på shopping..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja.. da var denne dagen over..

 

Hm.. av en eller annen grunn føler jeg meg så dritt i dag.. Akkurat som om jeg har overspist.. Men jeg har ikke gjort det egentlig.. Jeg ligger på 2200kcal i dag.. det er jo endel mer enn jeg pleier. Men ikke noe alt for mye.. Også har jeg vært litt fysisk aktiv.. Men skulle nok tatt en skikkelig tur.. Men i morgen har jeg en avtale og da blir det tur.. Greit å gjøre avtaler med folk, da kan man ikke snike seg unna. hehe..

 

Skjønner ikke helt hvorfor jeg skal føle det sånn... Men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er alle sammen!:)

 

Jeg var ikke så flink igår... Ble litt mange kcal og ingen trim:(

Men jeg har virkelig kompensert for det idag og gått rask tur i 1 time og 15 min og rocka med rockeringen i 40 min (måtte ta dobbelt idag siden det ikke ble noe igår) I tillegg har jeg støvsugd og vaska gulv! Så det var en bra start på ny uke. Men jeg tror ikke jeg skal legge lista der for resten av uka asså, litt sliten og stiv i kroppen nå ja...

 

Og dere, jeg synes også det er kjempemotiverende og skrive her inne!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og det er så herlig! I formiddagdag gikk jeg 50 min med vogna' date=' og i ettermiddag 55 min på spinning. Har ikke skeia ut siden lørdag heller. Håper bare jeg klarer å holde motivasjonen oppe....det føles sånn nå....men vet jo hvor fort det kan svinge! ;)[/quote']

 

 

Dette må jo bare gå en vei ragnhild...:) Nedover. Jeg syntes vi fortjener å suse nedover jeg nå,, etter en lang feriemodus tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er alle sammen!:)

 

Jeg var ikke så flink igår... Ble litt mange kcal og ingen trim:(

Men jeg har virkelig kompensert for det idag og gått rask tur i 1 time og 15 min og rocka med rockeringen i 40 min (måtte ta dobbelt idag siden det ikke ble noe igår) I tillegg har jeg støvsugd og vaska gulv! Så det var en bra start på ny uke. Men jeg tror ikke jeg skal legge lista der for resten av uka asså' date=' litt sliten og stiv i kroppen nå ja...

 

Og dere, jeg synes også det er kjempemotiverende og skrive her inne!;)[/quote']

 

 

MElis: som jeg har sagt inne i tråden din også, må jeg virkelig si du har vært flink og aktiv i dag altså.. Super energi mamma:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja.. da var denne dagen over..

 

Hm.. av en eller annen grunn føler jeg meg så dritt i dag.. Akkurat som om jeg har overspist.. Men jeg har ikke gjort det egentlig.. Jeg ligger på 2200kcal i dag.. det er jo endel mer enn jeg pleier. Men ikke noe alt for mye.. Også har jeg vært litt fysisk aktiv.. Men skulle nok tatt en skikkelig tur.. Men i morgen har jeg en avtale og da blir det tur.. Greit å gjøre avtaler med folk' date=' da kan man ikke snike seg unna. hehe..

 

Skjønner ikke helt hvorfor jeg skal føle det sånn... Men men...[/quote']

 

Noen dager er det bare sånn, er ikke lenge siden jeg hadde en sånn dag og. Men du er jo så flink, og imorgen er en ny dag, kanskje du føler det helt annerledes da! Dessuten er jeg sikker på at du får en opptur med veiing på torsdag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenemora

Herregud som dere trimmer damer, dere tar jo helt motet fra meg :)

 

Jeg hiver meg på vekta i morra, huff, mange uker siden nå. Men nå MÅ jeg!!!!

 

Jeg setter alle kluter til fra september, da er det slutt på weekendturer og utskeielser! Må jo kose seg på tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Ja, det fortjener vi...!! Nå skal vi være flinke fremover! Gleder meg til resultatene etterhvert! Jeg heier på oss! ;)

 

Dette må jo bare gå en vei ragnhild...:) Nedover. Jeg syntes vi fortjener å suse nedover jeg nå' date=', etter en lang feriemodus tid...[/quote']
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

....av dere som er så flinke til å komme dere uti skog og mark!:) Mannen min har fri i dag så vi har planlagt å ta oss en tur i Marka når han våkner (han har hatt nattevakter i helga så han sover vel en stund). Akkurat nå kjenner jeg at det frister minimalt, frister mer med en time på Elixia, men jeg vet at det er deilig når vi bare har komt oss ut. Er vel bare alle forberedelsene i forkant jeg kan klare meg uten...

 

Ha en fin dag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenemora

... og den viste 1,8 kg opp. Merkelig nok ble jeg hverken irritert eller lei meg, jeg bare godtok det. Var faktisk glad for at jeg slapp å se 90-tallet! Vekta viser 89,5 kg. Men nå har jeg gjort det, det jeg har unngått i flere uker nå - og nå må det bare gå rette veien!

 

Skulle ønske man fikk trimpoeng av se på OL...

 

Lykke til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969
Herregud som dere trimmer damer' date=' dere tar jo helt motet fra meg ;)

 

.[/quote']

 

Lett å bli demotivert når man ikke er på G selv. Men sleng deg med når du er klar for det. Jo flere jo bedre. Og det går alltid i opp og nedturer.. Akkurat nå er det vel mange av oss som er på en opptur...

Kos deg masse på tur. :)

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...