Gå til innhold

uke 17. motivasjonsrapportmødrenes slankings tråd


snurpa

Anbefalte innlegg

Gratulerer med nedgang snurpa! Det er velfortjent!:P Og klart du kommer deg ned til 74 kg! Vi har nesten like mange kg igjen til mål så vi skal nok heie hverandre fram!!

 

Er ikke like fornøyd med meg selv, akkurat 200 g ned, til 64,9... Men litt nedgang er jo bedre enn ingen nedgang da. Skal holde meg til kcal grensa hele helgen nå og håper at vekta har krøpet ytterligere ned neste uke, gjerne i litt større tempo;) Men har gått ned 1 cm til i midjen så det er jo bra da. Føler at kroppen begynner å ta litt form igjen, er selvfølgelig fortsatt dvask, men litt strammere enn for 2 mnd siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar
Lurer på en ting.. HVordan ser magene deres ut? Jeg har fått så veldig med håndtak jeg syntes jeg.. Liker ikke det noe særlig.. Skikkelig rund på midten.. Bygget for fart.. Tykk på midten og smal i begge ender... :eek:

 

Har også fått håndtak! Ellers skal jeg ikke klage altså, magen er nesten flat, en liten bulk under navlen, men ser jo ikke det med klær på, hehe. Men de håndtakene er jeg ikke spesielt fornøyd med:( De gamle buksene mine passer, men passer ikke allikevel pga dem om du skjønner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

....dere har vært begge to! All nedgang er jo supert så dere må være fornøyd!:P Er spent selv på veiing i morgen!

 

Irriterer meg over magen selv. Jeg har aldri vært flat jeg, men jeg synes jeg har mage på en annen måte. Mer håndtak ja... Men har som sagt hørt at det går seg til etter et års tid. Så vi får håpe på det! :D

 

-Ragnhild-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

I dag driter jeg i å trene... Kjenner jeg har behov for en fridag! Gikk opp og ned til helsestajonen i dag tidlig da, var å fikk 5 mnds vaksinen. Så jeg har jo gått i 40 minutter, det er jo litt det....:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Snurpa: Grattis med nedgang. Flott jobba. Vi ligger jo nesten likt vi.. ;-)

Når det gjelder hvordan magen ser ut så er det vel lit for tidlig for meg å svare på det, siden junior er 4 uker. Men den er i allerfall veldig myk og god å ta på... hehe Håper på at den blir som før.

 

Melis: all nedgang er bra. Så lenge det går den veien.

 

I dag har det ikke blir noen vanlig trim, men har vasket hus i 4 timer. Utrolig deilig å få vasket kjøkkenet skikkelig. Jeg hater husarbeide noe så inn i veldig....

Så dattera mi har som jobb å vaske. Da får hun kr 200- i uka. Men hun er jo tross alt 13 år, så det er jo begrensa hvor grundig det blir tatt.

Så jeg og gubben satt igang i sted. junior har vert rolig og fornøyd stort sett i dag.

 

Har vel blitt litt over på maten på meg i dag, men ikke noe å gjøre med det nå.

 

Skal hive meg i dusjen, for nå skal jeg på kino å se "Mamma Mia" med en venninde.

 

snxs :P

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring jenter!:P

 

Ragnhild: det er godt med en pause, man trenger det en gang i blandt! Og 40 min tur er jo god trim det!!:D

 

Hannemor: så deilig med kino! Hvordan gjør du det med bebisen din da? Er han hjemme med pappan så lenge? 4 timer husvask, det står det respekt av;)

 

Min trim idag har bestått i 1 time tur og 20 min rockering! Merker jeg er litt støl etter den lille runden med ministepperen igår.. Må jo ha hatt litt effekt selv om det bare var 20 min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

76,5.

 

Så utrolig herlig følelse å gå på vekta i dag! Endelig i gang igjen etter sommerferien! :D

 

Nå skal jeg bare spise og stelle gullet litt, så bærer det rett opp på Elixia. Ingen tvil om at det er veien å gå...:P

 

Ha en god helg alle sammen! Jeg drar bort fra lørdag til mandag, skal til svigers. Satser på ikke altfor mange utskeielser, men tror det skal gå greit. Alltid litt vanskeligere å være bortreist og man ikke har kontrollen på hva som blir servert, men det pleier ikke være så ille der.:D

 

-Ragnhild-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969
Takk for oppmuntring jenter!:D

 

Hannemor: så deilig med kino! Hvordan gjør du det med bebisen din da? Er han hjemme med pappan så lenge? 4 timer husvask' date=' det står det respekt av;)

QUOTE']

 

Ja hjemme med pappaen. Jeg pumper og gir tillegg. Så det er ikke noe problem for meg å være litt borte. Egentlig litt deilig, selv om jeg skulle nske jeg kunne fullamme.

Genial film. :D Mest for oss jenter tenker jeg. Satt å smilte igjennom hele filmen..

 

Ragnhild: Grattis med nedgang.. Så deilig.. Kos deg masse hos svigers.

Jeg var så dum å gå på vekta i dag. Var litt nedtur. 400 gr opp. :P Men har veie dag på mandag, så håper det har rettet seg til da.

 

so long

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:eek:

 

I går kveld voldtok jeg en hel kjekspakke, nyopptatt brød og ost... osv.. Helt dust altså. Også sitter jeg her i dag da, med verdens dårligste følelse... ÆSj altså..

 

Trøster meg med at jeg gikk i et heftig tempo med barnevogn, i 1 t og 20 min i går.. Får gå meg en super tur i dag også.. kanskje det hjelper litt.. Uff altså.. Typisk meg. Nå når alt var så fint...

 

JEg feiret iallefall med en gåtur da(pluss sånn jeg ikke skal feire med<)

 

Ja ja damer.. God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild: Gratulerer med nedgang! Må jo se resultater så flink som du er!:D Og kos deg hos svigers, det går nok bra!

 

Hannemor: fikk lyst å se den filmen jeg og! Har sett reklamen, synes den ser veldig morsom ut. Skjønner godt at du skulle ønske du kunne fullamme, men som du sier så er det jo fint å få litt pause en gang iblant og deilig å få litt tid for seg selv. Jeg kjenner at jeg lengter litt etter å få kroppen min for meg selv litt, har jo tross alt vært gravid, ammet, vært gravid igjen og ammet igjen i over tre år nå, i strekk!!! Og by the way... Ikke fortvil over vekta, jeg prøver så godt jeg kan å holde meg unna vekta annet enn veiedagen (det er ikke lett!) for det svinger endel gjennom uka, så man kan lett få seg en nedtur...

 

Snurpa: Det gjør ikke noe å skeie ut engang iblandt så lenge man henter seg inn igjen med engang. Og det gjør jo du!:P

 

Idag har jeg fått klippet håret mitt og det er deilig å føle seg litt fresh! Har ikke blitt så mye trim da, men har travet rundt på handlesenteret i nesten 3 timer så det må jo regne for noe!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff... Dagen i går og fredag ble en katastrofe matmessig... Eller godis messig..:P All jobben, rett i dass.. puhf...

 

Takk gud for at det er en ny dag i dag.. I dag er det ikke aktuelt med noe søtt altså.. JEg skal spise akkurat det jeg skal og jg skal gå tur.. Dermed BASTA... Jeg blir så vrang av all denne frotsinga altså... ÆSJ-. Men iallefall.. tilsammen på disse to dagene har jeg iallefall gått 2 t veldig rask tur med vogn.. 1t og 20min på fredag og 40 min i går.. SÅ det hjelper iallefall litt da.. Det ville vært helt håpløst ellers.. :D

 

Men som sagt.. I dag er det andre boller.. Gleder meg til å legge meg i kveld med en gog følelse.. Det gjør jeg absolutt ikke når jeg ikke har vært flink..

 

Ja ja.. det vAr den sytinga fra meg i dag.. Håper jeg ikke tar motet fra alle andre, men måtte bare...

 

God helg damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

...på null komma niks!

Fikk barnevakter i går, så vi dro ut å spiste og gikk på kino, så det ble masse mat og godteri. Bestemte oss for å ikke telle kalorier, så jeg har ikke ført det inn... Men følelsen i dag er bare bare pyton...

Idag drar vi til svigers så jeg får ikke trent heller før mandag... Jaja, vi får gå turer å gjøre det beste ut av det.:P

 

(Måtte bare syte litt jeg og, godt å få det ut...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg jenter, ingen katastrofe å skeie ut litt! Bare å finne fokus igjen, så kommer den gode følelsen fort tilbake, dere er jo så flinke!:P

 

Har skeiet ut bittelitt selv igår, men har holdt det innenfor kcal grensa mi så da føles det helt ok...

Har sykla 1 mil idag og følselsen for resten av helga er god, har ingen planer om å dytte innpå noe usunt ikveld. Vi skal spise taco og jeg gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsemomsen

Igår viste vekta 75,4. Har blitt lite trening så er fornøyd med det. Har vært flink matmessig. Og ikkeno godteri, føler meg avruset nå. Godt å kunne tenke på annet enn sjokolade ; ) Til uken skal jeg trene mye mer. Er usikker om jeg skal tillate meg lørdagskos idag siden det er første uken, må bli bare litt mørk sjoko i såfall. Idag hadde jeg masse egg og bacon til lunch, iflg lavkarbodietten er jo det ja-mat. Men det føltes FY. Må ut og trille litt nå kjenner jeg! Ha en god helg dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

sytinga, denne gangen. :P

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg... Sklir skikkelig ut i dag.. Med Club Sand. og gode greier.. Men men... Ny start i morgen.

Har forresten meldt meg på GR kurs. Begynner tirsdag 26.8. Så fra da av er det i hvertfall ingen bønn..

Jeg er så utrolig sløv altså. Nå tror jeg at jeg bruker det (at jeg har meldt meg på kurs) litt ubevist som en unnskyldning for det jeg ikke skulle spist.. Herregud, at det går ann å være så dum..

Men men.. Der haru meg..

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsemomsen: Gratulerer med nedgang, det er en god start etter ferien:)

 

Hannemor: så smart å begynne på kurs igjen, er det kurs for gravide/ammende du skal gå på eller vanlig kurs?

 

Og jeg skal SPISE i meg ordene mine fra tidligere idag, "har ingen planer om å dytte innpå noe usunt ikveld" Må bare innrømme at jeg har spist litt is og sjokolade idag og... Er heldigvis innenfor kcalgrensa idag og så altfor ille er det ikke, men jeg hadde bare DEN gode følelsen tidligere idag og nå føler jeg meg litt dum rett og slett... Men for å bøte litt på skaden har jeg akkurat tatt 20 min med rockeringen, det er en liten trøst!

 

Imorgen er en ny dag med nye muligheter!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.... Jeg er med dere jeg også..

 

Den dårlige steamen har visst fortsatt i dag også.. Men fader altså.. I morgen er det slutt på det altså.. JEg orker ikke drive som jeg gjør nå iallefall..

 

HAr planer om å være på skogen med familien i morgen,.. se etter litt sopp og bær.. OG spise brødskive og drikke kaffe:) Gleder meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det søndag.. frokosten er unnagjort. og så langt går det bra:) he he..

 

Har bestemt meg for at i dag skal det gå fint.. orker ikke mer nedtur nå.. bare opptur. tror ikke dette går så bra på vekta på torsdag men.. nå som det gikk så bra. men jeg gir aldri opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Nå må vi skjerpe oss.... Jeg begynnte nesten å le da jeg leste...kjenner meg SÅ godt igjen.

Her var det mye syting og negativitet. Og jeg har enda mer... Begynte bra i dag med havregrøten min. Men så ringte søs litt utpå dagen å lurte på om vi ville være med ut å spise... Og da ble det burger med friterte poteter... AT DET GÅR ANN... Har ingen ide om hvor mye jeg har fått i meg i dag.

Og ingen trim denne helgen.

Har veiedag i morgen jeg, og DET har jeg ikke mye lyst til.. Men men.. Er jo ingen bønn.. Garantert oppgang..

Men i morgen er en helt ny dag og en helt ny uke, med nye muligheter..

Melis: Desverre så er det ikke Mor og Barn kurs i byen min. Og gidder ikke kjøre 3-4 mil hver uke når jeg ikke må, så jeg begynner på ordinært kurs.

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...