Gå til innhold

uke 20 motivasjonsrapportmødrene


snurpa

Anbefalte innlegg

Uke.20 motivasjonsrapportmødrene

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

- Lenemora: Startvekt 91,9. ned ca 20 kilo. 1.72. forrige uke: 89,4 denne uke:89,9 - 2 kilo

- Lizy: Startvekt 70. ned ca 10 kilo. 1.67. forrige uke:67 denne uke: -3 kilo

- Mamsemomsen: Startvekt 76,4. ned ca 11 kilo. 1.67. forrige uke:73,2 denne uke:73 -3,4 kilo

- Ragnhild: Startvekt 86. ned ca 15 kilo. 1.70. forrige uke:75,6 denne uke:74,8-11,2 kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke: 80,8 denne uke:80,4 -6,5kilo

- Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke: 64,0 denne uke:63,8 -6,5 kilo

-Hanne: startvekt:83,4 ned ca 15kilo. 1.72 forrige uke:79,6 denne uke:79,0 -4,4kilo

- Scorpiogi: startvekt: 85, ned ca 20 kilo. 1.63 forrige uke:84,7 denne uke:83,7 - 1,3kilo

- Solsikko: Startvekt:86. ned ca16 kilo. 1.70. forrige uke: denne uke: 86 - 0kilo

ny uke.. nye muligheter:0).. Lykke til

 

Antall kilo tilsammen: 37,3

 

Dette er mange kilo altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Hei og hopp!

 

Vekt i dag er 83,7 kg. Ned 1 kg siden forrige uke :) Totalt 1,3 ned siden start..

Midjen er 99 cm, så det var en cm fra forrige uke, tror den blir å gå sakte inn altså.. Har et pent lite "forkle" der ja :P

 

 

Har fråtset litt deler av helgen, men skjerpet godt inn igjen, for ellers vil nok resultatet blitt et annet. Men enda tror jeg det bare er vann som er forsvunnet, om et par uker er det kanskje ordentlige kg som begynner å gå bort. :)

Tror jeg skal ut å gå tur nå ja...

I morgen begynner dametrimmen her ute, har lyst å være med men håper det ikke er for tidlig? Jeg kan jo bare ta det litt med ro, sant.. Men lillemann er jo en del urolig på kveldene, så vet ikke helt... Trimmen er bare 200 m lenger bort, så er jo bare å gå hjem hvis han ikke vil roe seg...

 

Hanne: Ned er jo ned, og 0,6 er jo ikke verst! Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere har vært! :)

 

Scorpiogi: Det viktigste er vel å lytte til kroppen?! Den pleier jo å si fra.:)

 

 

 

Ja det er vel det jeg og satser på :)

Har forresten gått tur nå! Så er det dokumentert.. Jeg leste forresten her på forumet en gang at tur med barnevogn skulle registreres som å klippe plenen, noen hadde fått beskjed av kurslederen sin om å gjøre det....

Noen her som gjør det? Det blir litt mer trimpoeng av det, så er ikke sikker på om jeg skal fortsette å gjøre det... skal sende melding til kurslederen min og spørre hva hun mener...

Fortsatt fin dag! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel det jeg og satser på :)

Har forresten gått tur nå! Så er det dokumentert.. Jeg leste forresten her på forumet en gang at tur med barnevogn skulle registreres som å klippe plenen' date=' noen hadde fått beskjed av kurslederen sin om å gjøre det....

Noen her som gjør det? Det blir litt mer trimpoeng av det, så er ikke sikker på om jeg skal fortsette å gjøre det... skal sende melding til kurslederen min og spørre hva hun mener...

Fortsatt fin dag! :P[/quote']

 

Jeg har også hørt man kan registrere det som det, men jeg har ikke gjort det selv. Kan du ikke fortelle hva kurslederen din sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått svar fra kursleder ang registrering av trimpoeng ved barnevognsturer... :P

 

"Du kan godt registrere turene med barnevogn som plenklipp, men registrer da kun effektiv gange der du kjenner at pulsen øker og du blir god og varm."

 

Så det så :) Men tror nå de turene jeg har hatt så langt kvalifiserer til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne og Scorpiogi, grattis med nedgangen.. Dere har vært kjempe flinke syntes jeg.. Stå på sånn videre så bare renner det av dere.

 

Hm.. jeg har en kjip dag i dag altså.. Uff. Føler meg så ekkel.. Nå har jeg sittet her og stappet knekkebrød med ost.. Tror jeg fikk ned 6 stk jeg.. Er ikke sann vet du.. Hmf. IKke har jeg fått gått tur i dag heller, for stakkar lille gullet mitt ehar vært i dårlig form.. Tross alt viktigere enn å få seg en tur ut:)

 

MEn i morgen bare gleder jeg meg til å trimme skikkelig. Orker ikke annet..

 

Lurer så på om jeg klarer å gå ned noe nå på torsdag, jeg håper det så veldig altså.. Er så motivert for å komme nedover mot 70tallet nå..

Sånn jeg føler meg nå er jeg som en ekstrem elefant.. ÆSj...

 

NEi nå får jeg ta meg sammen, ikke klage sånn.. Det er bare å gjøre jobben..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. da har jeg jammenmeg brukt mange flere kcal enn jeg har trodd hvis jeg kan skrive det av på å klippe plenen.. Jeg har jo til og med tatt det under middels gange jeg da, bare fordet jeg ikke har gått like fort med vogn som uten.. Men gud som jeg peser hele tiden, for gir jo alt jeg har.

 

Åhh.. nå gleder jeg meg til å gå tur i morgen,

 

JEg har mål om å få 10 trimpoeng i uka, det gikk ikke forrige uke.. Ble nærmere 9.. Men helt greit det da. MEn gikk ikke fredag, lørdag eller søndag.. OG ikke i dag.. Det er for mange dager latskap altså.. MEn.. Jeg har jo vært syk, så det gjør sikkert ikke noe for kroppen...

Som dere skjønner så har jeg en streng arb giver;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld damer!

 

Grattis med nedgang jenter! Det er supert, dere er flinke!:)

 

Følte meg ikke noe særlig idag jeg heller Snurpa. Men det skyldes en STOR muffinssmell igår. Kom nok totalt godt over 2000 kcal... Skrev av meg litt i tråden min da, og fikk litt motivasjon igjen. Så det går heldigvis over igjen! Og du, du er nok mye flottere enn du selv føler!:P Håper vi begge får en opptur på torsdag altså...

 

Prøvde å gå en tur med lillesnupp tidligere, men etter en kort stund med mye hyl fra den lille damen måtte vi snu for det kom en saftig bleie. Ikke rart hun hyla! Ble 25 min da, det er jo bedre enn ingenting. Har også rocket 40 min idag (fordi jeg sluntra unna igår kveld) Så følelsen er faktisk mye bedre nå enn den var da jeg sto opp idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere føler dere bedre idag! Pyton med sånne dager!

 

Jeg har hatt noen gode dager nå egentlig, det er deilig etter forrige uke... Er ikke så deppa lenger, så da blir jo alt så mye bedre! :P

 

-Ragnhild-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. jo da. I dag går det nok litt lettere.. Men jeg er så trøtt i kroppen min.. KAn jo hende det hjelper å komme seg ut i litt frisk luft snart.. Det pleier å hjelpe.. Nå har jeg ryddet og ordnet på kjøkkenet. Er så deilig når det er litt strøkent der syntes jeg.

Etterpå skal jeg støvsuge overalt og vaske badet.. OGså har jeg lyst til å lage eplekake:0) Litt påvirket av wenche på god morgen norge... :P

 

Der har dere lista. he he.. IKke verst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så positiv at nå er alt bare topp! Jeg vet hvor raskt man kan falle nedpå igjen, så jeg prøver å nyte det!

 

I dag begynte jeg med legesjekk klokka 9. Gullet hadde 6 måneders kontroll. Tiden har jammen gått fort!! (Hun er 6 måneder i dag faktisk:)) Så dro jeg direkte til byen etter det og møtte en venninne. Gikk tur/shoppa litt/satt på kafe frem til klokka 15, så dro jeg hjem å laga middag til mannen. Ikke skeia jeg noe ut heller, hadde meg bare et grovt rundstykke på kafeen. Super duper dag!! :P

 

Vi begynte på babysvømming i forrige uke. Det virker så bra! Skal tilbake igjen i morgen. Det gjorde meg ikke noe å gå i badedrakt heller. Det var bare så koselig å ha henne med i basseng!

 

Ha en fin kveld!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut melis...

 

NEi nå har jeg vært slapp noen dager altså.. MEn det kommer seg vel igjen.. MAn føler seg så dritt ogs¨å.. IKke noe godt. BLir så grinete også jeg da. Ikke enkel å være i hus med for å si det sånn;)

 

Jeg er ikke heller mye enkel å bo sammen med på sånne dager.... Det er jammen noe dritt å ha det sånn! Håper du klarer å komme deg opp igjen snart, jeg vet du kan!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke trimmet idag annet enn 20 min med rockeringen... Lillesnupp har brukt meg som smokk i hele dag. Spist og sovet litt om hverandre, OPPÅ meg hele tida, vil ikke legges ned... Men sånn er det jo noen dager, hun har egentlig aldri vært spesielt glad i å ligge for seg selv hun, våkner ofte etter 10 min om vi legger henne fra oss... Håper på en litt mer aktiv dag imorgen. Da skal jeg ihvertfall ha treningsveil. på sats, så da er jeg på en måte igang der i det minste.

 

God natta damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke trimmet idag annet enn 20 min med rockeringen... Lillesnupp har brukt meg som smokk i hele dag. Spist og sovet litt om hverandre' date=' OPPÅ meg hele tida, vil ikke legges ned... Men sånn er det jo noen dager, hun har egentlig aldri vært spesielt glad i å ligge for seg selv hun, våkner ofte etter 10 min om vi legger henne fra oss... Håper på en litt mer aktiv dag imorgen. Da skal jeg ihvertfall ha treningsveil. på sats, så da er jeg på en måte igang der i det minste.

 

God natta damer:)[/quote']

 

kan jo hende du har en økedag da... det har jeg hatt mye av, de dagene går kun m til å amme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det mye bedre i dag.. i går kveld gikk jeg en skikkelig heftig tur på godt over en time.. da følte jeg meg straks så mye bedre.. deilig. i dag har jeg en gå avtale, så da blir det trimmings i dag også:P

 

spent på veiingen i morgen jeg.. håper jeg har gått ned litt altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg sjokoladesuget begynner å melde seg.. Et sånn langsiktig sug som ikke lar seg rette på ved å pusse tennene eller finne på noe annet... Tenker på sjokolade heeele tiden... huffda.. også vi som har stor plate med sjokkis i skapet.... :P

 

Ragnhild: Babysvømming er kjempemoro! :) Lurer på om vi skal gjøre det denne gangen også.. Vi var sist, med største..

 

Melis: min er også sånn, vil ikke ligge alene, også bruker han meg gjerne som sutt både natt og dag! hehe, kosesyk sikkert :)

 

Snurpa: Krysser fingrene for veiingen din i morgen jeg :)

 

 

 

Nå skal jeg å og tenke på noe annet en sjokolade...yeah right!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Scorpiogi, det er ikke lett å st imot når sjokoladen ligger i skapet! Men det klarer du! Spar den til helgen, da smaker den ekstra godt;)

 

Er ikke helt i slag idag jeg, har kanskje ikke vært det på en stund når jeg tenker meg litt om. Men skal prøve å få noe ut av denne dagen altså, er bare litt sånn sirup i hele kroppen... Snuppa virker litt mer "selvstendig" idag, i den grad man kan si det om en baby på 3 mnd, hehe;)

 

Hannemor, Mamsemomsen og Solsikko: går det bra med dere?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det mye bedre i dag.. i går kveld gikk jeg en skikkelig heftig tur på godt over en time.. da følte jeg meg straks så mye bedre.. deilig. i dag har jeg en gå avtale' date=' så da blir det trimmings i dag også:P

 

spent på veiingen i morgen jeg.. håper jeg har gått ned litt altså..[/quote']

 

 

Så flink du er Snurpa!:) Er sikker på at du ser forskjell på vekta imorgen! Er ikke like sikker på meg selv, føler meg så tung i kroppen så jeg føler liksom ikke at jeg har gått ned noe... Jaja, vi får se imorgen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melis: JA takk går bra med meg.

Mannen min er på jobb denne uka, så jeg får ikke så mye tid til å sitte forran pc1. Men jeg er her.. :)

gutten min er oxo sånn at han vil ha kropskontakt hele tiden.. Helt normalt tror jeg.. :P

Vert på lunch hos en venninde i dag. Heldigvis serverte hun rundstykker med vanlig pålegg.. Men spiste to i stede for ett. Lunchen havnet på over 600 kcal. Men det er lagt inn i sjemaet og med på beregningen for i dag.

Skal prøve å få meg en liten på øyet.

SNX siden jenter

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...